Als je je daardoor echt laat weerhouden.. dan moet je eerlijk zijn tegen hemquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar vind wel een moeilijke kwestie in zijn geval, ik moet STERK zijn....
heb besloten om m dat straks ook toch maar heel duidelijk te gaan stellen.....
ouderwets is goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zeg niet dt ik helemaal niet meer ga neuken maar niet rond neuken
ik ga es heel ouderwets zijn en geen sex voor euh date 6 ofzo
ja en wie bepaald dat!?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
6 date's, dat is best lang
jah dat en t feit dat ie 22 is hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als je je daardoor echt laat weerhouden.. dan moet je eerlijk zijn tegen hem
Niet meteen, eerst etenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en wie bepaald dat!?
volgens 'cijfers liegen niet' is sex op date 6 heel normaal....
vroeger toen we pubers waren hadden we toch ook weken lang genoeg aan kusjes geven en handje vasthouden, waarom moet er nu meteen geneukt worden!?!?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet meteen, eerst eten
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet meteen, eerst eten
ik ben al 4 jaar lang 28 lentes jongquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Moet nog beginnen, heb al die tijd op je gewachtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
eten is al op, was lekker had meer moeten maken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moet nog beginnen, heb al die tijd op je gewacht
oh okquote:
Maak nu maar een bak nasi, die 4 gangen maaltijd laat ik maar zittenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nu voel ik me schuldig
wat ga je eten?
4 gangen nog welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maak nu maar een bak nasi, die 4 gangen maaltijd laat ik maar zitten
nee saai hequote:
oooh vervelend zijn is leukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:39 schreef Flena het volgende:
[..]
nee saai he![]()
en ik verveel me echt gigantisch! dus ik zit nu aan de wijn...dus dan ben ik straks aangeschoten en dan word ik vervelend
Waar maak je een probleem vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok
maar hij is zooooooooooooo cute he
en wel volwassen voor zn leeftijd enzo dat wel
maar tja t blijft 22 he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |