Een foto van deze gebeurtenis is teveel gevraagd zeker...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ohw, m'n tieten vallen uit m'n shirtje, merk het nu pas
Nee sorry, ik heb het alweer verchristelijktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto van deze gebeurtenis is teveel gevraagd zeker...
De dominee zal trots op je zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb het alweer verchristelijkt.
Dat betekent dat je het speciaal voor mij ook weer even kan ontchristelijken...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Nee sorry, ik heb het alweer verchristelijkt.
Zolang ik nog maandverband koop zal hij teleurgesteld zijn dat er geen klein CL'etje op komst is.quote:
Minimaal tien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang ik nog maandverband koop zal hij teleurgesteld zijn dat er geen klein CL'etje op komst is.
Misschien koop je het alleen maar om hem voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Zolang ik nog maandverband koop zal hij teleurgesteld zijn dat er geen klein CL'etje op komst is.
Wie weet doorzoekt hij de kliko welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien koop je het alleen maar om hem voor de gek te houden.
Zou hij dan ook DNA proefjes nemen thuis om te kijken of het van jou of van je zus is?quote:
ik begin net dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Q. het volgende:
Zo, na een paar dagen bijna non-stop slapen lijk ik eindelijk wat minder ziek te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |