Een foto van deze gebeurtenis is teveel gevraagd zeker...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ohw, m'n tieten vallen uit m'n shirtje, merk het nu pas
Nee sorry, ik heb het alweer verchristelijktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto van deze gebeurtenis is teveel gevraagd zeker...
De dominee zal trots op je zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb het alweer verchristelijkt.
Dat betekent dat je het speciaal voor mij ook weer even kan ontchristelijken...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Nee sorry, ik heb het alweer verchristelijkt.
Zolang ik nog maandverband koop zal hij teleurgesteld zijn dat er geen klein CL'etje op komst is.quote:
Minimaal tien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang ik nog maandverband koop zal hij teleurgesteld zijn dat er geen klein CL'etje op komst is.
Misschien koop je het alleen maar om hem voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Zolang ik nog maandverband koop zal hij teleurgesteld zijn dat er geen klein CL'etje op komst is.
Wie weet doorzoekt hij de kliko welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien koop je het alleen maar om hem voor de gek te houden.
Zou hij dan ook DNA proefjes nemen thuis om te kijken of het van jou of van je zus is?quote:
ik begin net dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Q. het volgende:
Zo, na een paar dagen bijna non-stop slapen lijk ik eindelijk wat minder ziek te worden.
Ik was donderdag al geweestquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Min leven is best ok hoor en dat van jou Q?
en CLnet bij bodyshop geweest. sale enzo, stoute ik
ze hadden hier van white hot summer musk niks meer, ja de tester bodylotion, maar ik heb ed hele lijn al, heb wel normal;e musk bodylotion gekocht en tea tree doekjes voor je smoel en een of ander aardenwerken voetje, waarmee je je voeten kan scrubben, voor maar 6.30 euro, best netjesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was donderdag al geweest. Heb alleen een flesje bodylotion gekocht, het liefst had ik alles leeggekocht van dat mandarijntjesspul en die musk
.
Afgezien van de griep uitermate puikend nog steeds.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Min leven is best ok hoor en dat van jou Q?
Donderdag is de sale in gegaan geloof ik, toen stond alles nog volquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze hadden hier van white hot summer musk niks meer, ja de tester bodylotion, maar ik heb ed hele lijn al, heb wel normal;e musk bodylotion gekocht en tea tree doekjes voor je smoel en een of ander aardenwerken voetje, waarmee je je voeten kan scrubben, voor maar 6.30 euro, best netjes
Dat is het dus. Ik rijd wel in een Mexicaanse autoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:49 schreef CherryLips het volgende:
varkensgriep!
Dat is dan ook vragen om problemen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is het dus. Ik rijd wel in een Mexicaanse auto.
Dat hangt een beetje van het bedrijf af. Ik heb een werkgever gehad waarbij ze inhoudelijk niet verschilden van elkaar. Ik heb ook werkgevers gehad die het wel deden zoals het ooit eens is bedacht.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef Tegan het volgende:
Ik heb functioneringsgesprek ergens in juli/augustus (voor het eerst), en dan in oktober beoordelingsgesprek. Tot nu dacht ik dat dat hetzelfde was.
Beoordelingsgesprek is inderdaad de meest relevante. Daar kun je namelijk kijken of er aanleiding is voor een salarisverhoging. Overigens ben ik van mening dat je daar niks te horen zou moeten krijgen wat je nog niet wist. Het functioneringsgesprek zegt natuurlijk al wat over de voortgang en bij negatieve uitschieters zou de werkgever al eerder aan de bel trekken. Ondanks dat alles, het blijft altijd weer spannend!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een beoordelingsgesprek gehad na mijn proefperiode van twee maanden, in 2006. En nu voor het eerst functioneringsgesprek omdat ik nu >3 jaar in dienst ben, dus vast contract. Maar het boekwerk aan competenties die ik nu moet lezen, haha. Voor het functioneringsgesprek moet ik zelf aangeven in hoeverre ik zelf denk dat ik de competenties bezit die ik zou moeten bezitten volgens de functieomschrijving. Verder hoe ik over het werk denk, en waar ik tegenaanloop op het werk. Dan het beoordelingsgesprek, krijg ik gewoon cijfers voor de competenties. Ben benieuwd wat ik op mijn beoordelingsgesprek te horen krijg.
Dat zei mijn leidinggevende ook alquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beoordelingsgesprek is inderdaad de meest relevante. Daar kun je namelijk kijken of er aanleiding is voor een salarisverhoging. Overigens ben ik van mening dat je daar niks te horen zou moeten krijgen wat je nog niet wist. Het functioneringsgesprek zegt natuurlijk al wat over de voortgang en bij negatieve uitschieters zou de werkgever al eerder aan de bel trekken. Ondanks dat alles, het blijft altijd weer spannend!
Zelfs na drie jaar nog niet? Je doet ervaring op, ik kan mij voorstellen dat ze daar op een gegeven moment toch wel iets tegenover stellen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
Dat zei mijn leidinggevende ook al. Maar salarisverhoging doen wij niet aan in mijn functie (vakantiekracht).
Ik kreeg ieder jaar salarisverhoging door mijn leeftijd die omhoog ging. Toen ik dus drie jaar in dienst was ben ik in functiegroep omhoog gegaan (van 0 naar 1) en een salarisverhoging gehad, alleen die hangt dus niet echt samen met mijn functioneren, maar eigenlijk met mijn jaren in dienst. Dacht dat je dat bedoelde. Ik kan nu niet nog meer omhoog (even leeftijdsverhogingen buiten beschouwing gelaten), behalve als ik een andere hogere/vaste functie neem.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs na drie jaar nog niet? Je doet ervaring op, ik kan mij voorstellen dat ze daar op een gegeven moment toch wel iets tegenover stellen.
Kan dat en / of zou je dat willen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg ieder jaar salarisverhoging door mijn leeftijd die omhoog ging. Toen ik dus drie jaar in dienst was ben ik in functiegroep omhoog gegaan (van 0 naar 1) en een salarisverhoging gehad, alleen die hangt dus niet echt samen met mijn functioneren, maar eigenlijk met mijn jaren in dienst. Dacht dat je dat bedoelde. Ik kan nu niet nog meer omhoog (even leeftijdsverhogingen buiten beschouwing gelaten), behalve als ik een andere hogere/vaste functie neem.
Als ze onderkennen dat je er veel bij doet, dan zou ook de flexibiliteit er moeten zijn om dat in je beloning te laten terugkomen denk ik dan. Of geldt die flexibiliteit alleen maar voor jou?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
Dat kan (ken meerdere mensen om mij heen die dat deden), en ik zou het best willen. Ik werk nu zoveel, dat ik nu zo de tent alleen zou kunnen draaien, ik doe dus veel dingen die boven mijn functieomschijving uitsteken. Echter, heb ik nu een 4 uur per week contract, en de functie waar ik dan voor in aanmerking kom is pas vanaf 19 uur per week, en dat kan ik niet combineren met studeren...
Why?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Wat is m'n zus een lompe trut soms zeg, ongelofelijk.
Komt ze thuis met een aanmeldingsformulier om bij de AH To Go te werkenquote:
Dat is inderdaad een smakeloze grap. Als hier al meer dan duidelijk is dat het geen gemakkelijke keus voor je is geweest, dan zullen ze er thuis ook vast wel wat van hebben gemerkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Komt ze thuis met een aanmeldingsformulier om bij de AH To Go te werken. Alsof ik me al niet kut genoeg voel. Het was als grapje bedoeld, maar schoot bij mij toch even in het verkeerde keelgat.
Ik zou het best tof vinden dat ze me een 4 uur per week contract zouden aanbieden in dus functieschaal 2. Tegelijkertijd besef ik dat wij een groot bedrijf zijn (2000+) werknemers, en zouden er dan ineens heel veel vakantiekrachten deze salarisverhoging willen, dus die uitzondering gaan ze (hoogstwaarschijnlijk) niet maken, omdat dat alleen nadelig is voor het bedrijf (meer kosten). Het is wel interessant. Ik hoop dat mijn leidinggevende ook opmerkt dat ik de competentieniveau's bezit van mijn functiegroep 2-collega's.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze onderkennen dat je er veel bij doet, dan zou ook de flexibiliteit er moeten zijn om dat in je beloning te laten terugkomen denk ik dan. Of geldt die flexibiliteit alleen maar voor jou?
Leuk he, als je door je gezin niet wordt begrepenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt ze thuis met een aanmeldingsformulier om bij de AH To Go te werken. Alsof ik me al niet kut genoeg voel. Het was als grapje bedoeld, maar schoot bij mij toch even in het verkeerde keelgat.
Alleen de waardering zou al tof zijn natuurlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het best tof vinden dat ze me een 4 uur per week contract zouden aanbieden in dus functieschaal 2. Tegelijkertijd besef ik dat wij een groot bedrijf zijn (2000+) werknemers, en zouden er dan ineens heel veel vakantiekrachten deze salarisverhoging willen, dus die uitzondering gaan ze (hoogstwaarschijnlijk) niet maken, omdat dat alleen nadelig is voor het bedrijf (meer kosten). Het is wel interessant. Ik hoop dat mijn leidinggevende ook opmerkt dat ik de competentieniveau's bezit van mijn functiegroep 2-collega's.
Niet hierop hopen, maar dit actief ter sprake brengenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou het best tof vinden dat ze me een 4 uur per week contract zouden aanbieden in dus functieschaal 2. Tegelijkertijd besef ik dat wij een groot bedrijf zijn (2000+) werknemers, en zouden er dan ineens heel veel vakantiekrachten deze salarisverhoging willen, dus die uitzondering gaan ze (hoogstwaarschijnlijk) niet maken, omdat dat alleen nadelig is voor het bedrijf (meer kosten). Het is wel interessant. Ik hoop dat mijn leidinggevende ook opmerkt dat ik de competentieniveau's bezit van mijn functiegroep 2-collega's.
Van je familie moet je het hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels wel weer wat beter?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, twee dagen bed heb je ook wel weer gezien. Nu maar achter een bureau met een doos nectarienes en veel water
Stukken. Ik heb gisteren en eergisteren vooral geslapen en op de WC gehangen. Nu kan ik rustig gaan zitten zonder dat er van alles uitkomtquote:
Ze vinden het zonde en m'n zus snapt het volgens mij niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Van je familie moet je het hebben. Ze vinden je plan om zelfstandig verder te gaan dus niet echt okay?
God wat triest zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonde voor wat? Je zou het toch juist aanmoedigen dat iemand de moed heeft om voorzichzelf te beginnen? Het is toch geen schande dat iemand voor zichzelf begint? En gezien jou gevoelens ten opzichte van het bedrijfsleven en hoe slecht je je er bij voelt is het absoluut geen verkeerde keuze.Maar dat zien ze dus blijkbaar nietquote:Op zondag 21 juni 2009 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vinden het zonde en m'n zus snapt het volgens mij niet.
Klinkt bekend.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Stukken. Ik heb gisteren en eergisteren vooral geslapen en op de WC gehangen. Nu kan ik rustig gaan zitten zonder dat er van alles uitkomt. Ook hoef ik veel minder naar de WC. Ik heb nog wel last van periodieke maagkrampen, maar zolang ik er niets meer uitgooi vind ik het wel best
.
Jij ook weer wat beter inmiddels?
Stuur MissMSX ff een PM'tje...quote:Op zondag 21 juni 2009 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand ervaring met studeren aan de Open Universiteit ?.
Wat wil je er mee doen?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Goed, vorige laptop afgekeurd, nu kijken of dit wat is.
Kun je dan niet beter een glaszetter inhuren?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knutselen.
Hij moet twintig raampjes tegelijkertijd aankunnen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Hmm, hij is alleen een beetje te groot, nevermind
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:32 schreef MissMSX het volgende:
Over 20 minuten staat er hier homemade pizza op tafel!
Ik ben blij dat ik pizza hebquote:Op zondag 21 juni 2009 18:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
.
Hier wordt het eenvoudig macaroni met garnalen.
Ik eet ze wel, maar er van smullen is een groot woord. Hangt ook echt van de kwaliteit af.quote:
Ik maak het al jaren en ik vind het nog steeds lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 18:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eet ze wel, maar er van smullen is een groot woord. Hangt ook echt van de kwaliteit af.
Maar los van dat trekt de combi van macaroni met garnalen me absoluut niet*ril*
Macaroni moet met gehakt en tomatensausquote:Op zondag 21 juni 2009 18:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik maak het al jaren en ik vind het nog steeds lekker.
Dat kan, maar dat hoeft niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Macaroni moet met gehakt en tomatensaus
Ik kan erg goed variëren met spinaziequote:
Ik met garnalen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan erg goed variëren met spinazie
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
.
Hier wordt het eenvoudig macaroni met garnalen.
Van wat voor soort eten hou jij eigenlijkquote:
Ik zal nog eens een restaurantje voor je uitzoekenquote:Op zondag 21 juni 2009 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog wel last van periodieke maagkrampen, maar zolang ik er niets meer uitgooi vind ik het wel best.
Niet alleen volgens jouquote:Op zondag 21 juni 2009 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vinden het zonde en m'n zus snapt het volgens mij niet.
Hadden ze er toevallig een mexicaanse kok?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een restaurantje voor je uitzoeken.
Hecho en Mexico?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hadden ze er toevallig een mexicaanse kok?
Ik ben heel moeilijk met etenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
?
[..]
Van wat voor soort eten hou jij eigenlijk?
God ik moet morgen de accountant bellen, die zal ook wel denken, heb je haar weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |