Een foto van deze gebeurtenis is teveel gevraagd zeker...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ohw, m'n tieten vallen uit m'n shirtje, merk het nu pas
Nee sorry, ik heb het alweer verchristelijktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto van deze gebeurtenis is teveel gevraagd zeker...
De dominee zal trots op je zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb het alweer verchristelijkt.
Dat betekent dat je het speciaal voor mij ook weer even kan ontchristelijken...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Nee sorry, ik heb het alweer verchristelijkt.
Zolang ik nog maandverband koop zal hij teleurgesteld zijn dat er geen klein CL'etje op komst is.quote:
Minimaal tien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang ik nog maandverband koop zal hij teleurgesteld zijn dat er geen klein CL'etje op komst is.
Misschien koop je het alleen maar om hem voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Zolang ik nog maandverband koop zal hij teleurgesteld zijn dat er geen klein CL'etje op komst is.
Wie weet doorzoekt hij de kliko welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien koop je het alleen maar om hem voor de gek te houden.
Zou hij dan ook DNA proefjes nemen thuis om te kijken of het van jou of van je zus is?quote:
ik begin net dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Q. het volgende:
Zo, na een paar dagen bijna non-stop slapen lijk ik eindelijk wat minder ziek te worden.
Ik was donderdag al geweestquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Min leven is best ok hoor en dat van jou Q?
en CLnet bij bodyshop geweest. sale enzo, stoute ik
ze hadden hier van white hot summer musk niks meer, ja de tester bodylotion, maar ik heb ed hele lijn al, heb wel normal;e musk bodylotion gekocht en tea tree doekjes voor je smoel en een of ander aardenwerken voetje, waarmee je je voeten kan scrubben, voor maar 6.30 euro, best netjesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was donderdag al geweest. Heb alleen een flesje bodylotion gekocht, het liefst had ik alles leeggekocht van dat mandarijntjesspul en die musk
.
Afgezien van de griep uitermate puikend nog steeds.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Min leven is best ok hoor en dat van jou Q?
Donderdag is de sale in gegaan geloof ik, toen stond alles nog volquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze hadden hier van white hot summer musk niks meer, ja de tester bodylotion, maar ik heb ed hele lijn al, heb wel normal;e musk bodylotion gekocht en tea tree doekjes voor je smoel en een of ander aardenwerken voetje, waarmee je je voeten kan scrubben, voor maar 6.30 euro, best netjes
Dat is het dus. Ik rijd wel in een Mexicaanse autoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:49 schreef CherryLips het volgende:
varkensgriep!
Dat is dan ook vragen om problemen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is het dus. Ik rijd wel in een Mexicaanse auto.
Dat hangt een beetje van het bedrijf af. Ik heb een werkgever gehad waarbij ze inhoudelijk niet verschilden van elkaar. Ik heb ook werkgevers gehad die het wel deden zoals het ooit eens is bedacht.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef Tegan het volgende:
Ik heb functioneringsgesprek ergens in juli/augustus (voor het eerst), en dan in oktober beoordelingsgesprek. Tot nu dacht ik dat dat hetzelfde was.
Beoordelingsgesprek is inderdaad de meest relevante. Daar kun je namelijk kijken of er aanleiding is voor een salarisverhoging. Overigens ben ik van mening dat je daar niks te horen zou moeten krijgen wat je nog niet wist. Het functioneringsgesprek zegt natuurlijk al wat over de voortgang en bij negatieve uitschieters zou de werkgever al eerder aan de bel trekken. Ondanks dat alles, het blijft altijd weer spannend!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een beoordelingsgesprek gehad na mijn proefperiode van twee maanden, in 2006. En nu voor het eerst functioneringsgesprek omdat ik nu >3 jaar in dienst ben, dus vast contract. Maar het boekwerk aan competenties die ik nu moet lezen, haha. Voor het functioneringsgesprek moet ik zelf aangeven in hoeverre ik zelf denk dat ik de competenties bezit die ik zou moeten bezitten volgens de functieomschrijving. Verder hoe ik over het werk denk, en waar ik tegenaanloop op het werk. Dan het beoordelingsgesprek, krijg ik gewoon cijfers voor de competenties. Ben benieuwd wat ik op mijn beoordelingsgesprek te horen krijg.
Dat zei mijn leidinggevende ook alquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beoordelingsgesprek is inderdaad de meest relevante. Daar kun je namelijk kijken of er aanleiding is voor een salarisverhoging. Overigens ben ik van mening dat je daar niks te horen zou moeten krijgen wat je nog niet wist. Het functioneringsgesprek zegt natuurlijk al wat over de voortgang en bij negatieve uitschieters zou de werkgever al eerder aan de bel trekken. Ondanks dat alles, het blijft altijd weer spannend!
Zelfs na drie jaar nog niet? Je doet ervaring op, ik kan mij voorstellen dat ze daar op een gegeven moment toch wel iets tegenover stellen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
Dat zei mijn leidinggevende ook al. Maar salarisverhoging doen wij niet aan in mijn functie (vakantiekracht).
Ik kreeg ieder jaar salarisverhoging door mijn leeftijd die omhoog ging. Toen ik dus drie jaar in dienst was ben ik in functiegroep omhoog gegaan (van 0 naar 1) en een salarisverhoging gehad, alleen die hangt dus niet echt samen met mijn functioneren, maar eigenlijk met mijn jaren in dienst. Dacht dat je dat bedoelde. Ik kan nu niet nog meer omhoog (even leeftijdsverhogingen buiten beschouwing gelaten), behalve als ik een andere hogere/vaste functie neem.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs na drie jaar nog niet? Je doet ervaring op, ik kan mij voorstellen dat ze daar op een gegeven moment toch wel iets tegenover stellen.
Kan dat en / of zou je dat willen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg ieder jaar salarisverhoging door mijn leeftijd die omhoog ging. Toen ik dus drie jaar in dienst was ben ik in functiegroep omhoog gegaan (van 0 naar 1) en een salarisverhoging gehad, alleen die hangt dus niet echt samen met mijn functioneren, maar eigenlijk met mijn jaren in dienst. Dacht dat je dat bedoelde. Ik kan nu niet nog meer omhoog (even leeftijdsverhogingen buiten beschouwing gelaten), behalve als ik een andere hogere/vaste functie neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |