Nog wat leuks gebeurd in het leven van mevr Lub_yaquote:
hahaha, nee niet echtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog wat leuks gebeurd in het leven van mevr Lub_ya*op mij na dan
jij ook alquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha, nee niet echt![]()
saai leven heb ik nou eenmaal![]()
en heb jij nog iets meegemaakt?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooo fris en fruitig en dvdtjes en lekkers teveel want te lang rond blijven hangen omdat ik aan t flirten was met een leuke vent
Niet bepaaldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha, nee niet echt![]()
saai leven heb ik nou eenmaal![]()
en heb jij nog iets meegemaakt?
verveel je je nog steeds?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaaldeen hele saaie zaterdag
En ik maar moeite doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooo fris en fruitig en dvdtjes en lekkers teveel want te lang rond blijven hangen omdat ik aan t flirten was met een leuke vent
geholpen met....!?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:53 schreef Flena het volgende:
[..]
goed bezig
en heeft het flirten geholpen?
quote:
ooh das klotequote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
me zoon zou hier moeten zijn, maar dat is ie niet *ben nog meer van het padje
Alleen flirten, wou eigenlijk wel gaan dansenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil ook wel tegen jou aan flirten hoor![]()
![]()
quote:
Nee, dat was vorig jaar ofzo, toen had ik een tietenfoto gemaakt voor Plato maar die wilde hem nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht je hem al wel had gemaakt, maar alleen niet wilde opsturen...
dan ga lekker dansen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Alleen flirten, wou eigenlijk wel gaan dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |