Inderdaad. Hetzelfde geldt voor mij. Ik kan niet wachten. Seizoen drie barst van de spanning en de slechteriken. Zo anders dan het GTST van nu.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:58 schreef Frey het volgende:
Ik heb een boel vooruitzichten van seizoen 3 gelezen en het is werkelijk om je vingers bij af te likken. Ik hoop echt dat de box van seizoen 3 er gaat komen, want vandaag de dag is het echt niks. Slechteriken moeten erin en niet nog meer pubers die niets meemaken.
In de serie is ze een paar maanden geleden 21 geworden volgens mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
Hoe oud is Nina ook alweer?
21, 12 of 6 jaar?
Ze gedraagt als een klein kindquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In de serie is ze een paar maanden geleden 21 geworden volgens mij
Danny wil zorgen dat sjors hem uiteindelijk TOCH gaat helpen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
Bing
Waarom moet Danny Sjors en Jack helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles komt goed. ...............toch?
[/quote][/url]quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:35 schreef burger het volgende:]http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/nieuws/clifffotos_voor_twitter.xmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende week pasquote:
volgens mij vond noud het een verschrikkingquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef bobjuh het volgende:
Hopelijk doen ze wat leuks met Lucas.
Net zo iets als tussen Bree en Andrew in Desperate Housewives
Zowel de acteur die dex speelt als noud zeiden in een interview in RTL boulevard dat ze niet erg zouden vinden wat met Lucas te krijgen. Nouja we zullen zien
Oooooooooooohquote:
Ik denk toch ongeveer een maandjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ooooooooooooh
Hoe lang van tevoren nemen ze dat op dan eigenlijk
Bing is een pauperquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Klote bing, Lorena verdient problemen, grote problemen.
Kut schrijvers
en het mooie is dat ze ook toegesproken wordt door janine & ludo alsof ze het geestelijke vermogen van een kind van 9 heeftquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze gedraagt als een klein kind
ik dacht dat ze 12 of 6 jaar was
Ja, dat was gewoon vreselijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 07:40 schreef e-runner het volgende:
Terwijl Barbara geen enkele twijfel kent en nergens mee zit en Irene een koude vrouw noemt.
Bleh!
True, helaas weliswaar, maar je hebt gelijk...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:25 schreef alors het volgende:
De andere zijn allemaal sneue roddeltantes zonder leven.
Wanneer zij er ooit uit gaat nodig ik jullie allemaal uit om een heel weekend bij mij belgisch bier te komen drinken, compleet met bittergarnituur erbijquote:
Deal!!quote:Op zondag 28 juni 2009 02:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wanneer zij er ooit uit gaat nodig ik jullie allemaal uit om een heel weekend bij mij belgisch bier te komen drinken, compleet met bittergarnituur erbij![]()
Ja echt hehquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, idd. Zo de mond vol van eerlijkheid en toch zo makkelijk liegen
Amenquote:
Ik weet niet wie er dommer lijkt, Everon Jackson Hooi of zijn alterego Bingquote:Op maandag 29 juni 2009 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze doet wel wat ik hoopte, bij de zitting opstaan.
Dat poephoofd van Bing.![]()
Dat zei ik toen ze tegen Jack zei dat ze niks had gevonden.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:17 schreef Roscovitch het volgende:
SjorsWat zaten jullie nou weer te zeiken op haar.
Que? Het gaat toch om het principe, niet om geld?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:14 schreef alors het volgende:
Ja Sjors denk eens na, zet je je claustrofobische ex in de cel en laat je hem failliet verklaren, of laat je je rijke broer een boete betalen?![]()
Hoe zag ze het voor zich? En mevrouw Langeveld hoe komt u aan dit bewijs? Nou ik heb me verkleed al loodgieter samen met Danny en toen zijn we naar binnen geglipt en hebben dit papier gejat... Ze kunnen het immers net zo goed zelf hebben nagemaakt...![]()
kutwijf
Nou ik weet niet hoor, maar familie gaat bij mij altijd voor. Zeker als ze echt onschuldig blijken te zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:14 schreef alors het volgende:
Ja Sjors denk eens na, zet je je claustrofobische ex in de cel en laat je hem failliet verklaren, of laat je je rijke broer een boete betalen?![]()
Hoe zag ze het voor zich? En mevrouw Langeveld hoe komt u aan dit bewijs? Nou ik heb me verkleed als loodgieter samen met Danny en toen zijn we naar binnen geglipt en hebben dit papier gejat... Ze kunnen het immers net zo goed zelf hebben nagemaakt...![]()
kutwijf
Dat dus..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor, maar familie gaat bij mij altijd voor. Zeker als ze echt onschuldig blijken te zijn.
Kom eens terug dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:51 schreef StefanoSanders het volgende:
In die rechtszaal misten ze een echte Stefano !
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:00 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik ben net blij dat ik mijn hemeau zoon kwijt ben
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:00 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik ben net blij dat ik mijn hemeau zoon kwijt ben
Ik vind het ondenkbaar dat een OM niet in het centrale archief duikt. Dat vind ik slecht. Daarnaast is de uitspraak wel héél snel zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:43 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk slecht hoe de zaak van Houten is gegaan. Aanvankelijk was er totaal geen reden om Bing of Lorena te verdenken.
Nee, ik vind Jack an sich gewoon een leuk personage. Een 'echte' van Houten is hij niet, desondanks vind ik hem een prettige aanvulling.quote:Tweede ding wat me irriteert, wat ziet zo een mooie vrouw als Janine toch in die loser van een Jack? Ik weet toevallig dat Jack veel krediet heeft hier omdat hij de zoon is van...echter Frits was een geniale slechterik, Jack is nog minder dan een kwart daarvan en hij wordt alleen maar een grotere loser, dus tijd dat hij de serie verlaat.
Je kan denk ik best aan iemands reactie of gezicht afleiden of die iemand herkent.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:43 schreef Shreyas het volgende:
maar Sjors geloofde hem niet omdat zij aan hem ''zag'' dat hij Jack nooit eerder had gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Zo is dus het balletje gaan rollen, te onrealistisch en te triest voor woorden. Scriptschrijvers hebben Sjors 3 zintuigen extra toebedeeld zodat ze er toch achter kon komen.
Ronja is gewoon een gebruiksvoorwerp tegenwoordig!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Rik gaat Ronja gebruiken om over Anita heen te komen
Weet iemand hier nog hoe zijn gascontroleur eruit ziet? Ik niet iig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan denk ik best aan iemands reactie of gezicht afleiden of die iemand herkent.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Rik gaat Ronja gebruiken om over Anita heen te komen
Rik wil weer een groen(er) blaadjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ronja is gewoon een gebruiksvoorwerp tegenwoordig!
Maar misschien wordt dat wel echte liefde tussen die 2!!
Ooooh... dat gaat in Amerika veeel sneller!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:03 schreef delano.888 het volgende:
Maar ff serieus, lucas was 3 jaar geleden een baby toch?
GTST gaat echt nergens meer over he tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh... dat gaat in Amerika veeel sneller!
Das pech, heb je na vrijdag weeer niks te doen 's avondsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:15 schreef Renesite het volgende:
Ach, ik heb vakantie, dus kijk meer TV nowadays.
Lucas wil een afspraakje met Dex omdat hij hem interessant vindt en Ludo laat het verleden van Jack doorlichten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef delano.888 het volgende:
KUT net een telefoontje gekregen voor het einde, wat was het einde?
(ik ga altijd lopen aan de telefoon)
Niks gemist dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:36 schreef kissaa het volgende:
[..]
Lucas wil een afspraakje met Dex omdat hij hem interessant vindt en Ludo laat het verleden van Jack doorlichten.
Niet mee eens, behalve die boete is hij dan officieel schuldig verklaart, dit kan maatschappelijke consequenties hebben en voor veel mensen blijft hij de hoofdschuldige.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:14 schreef alors het volgende:
kutwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |