Of Danny, oh nee die was al anaal ontmaagd in ONMquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Dat het maar een heftige ontmaagdingsscene mag worden van Dex of Noud ... er kan wel weer wat pit in
Hij ziet er nu wel iets smakelijker uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Of Danny, oh nee die was al anaal ontmaagd in ONM
Zullen we (althans ik) zeker doen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:22 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Nee ik wil jullie alleen iets duidelijk maken, tuurlijk weet ik dat jullie hier over 10 jaar nog steeds aan het kankeren (en ik mag dus ook kankeren over jullie gekanker) zijn omdat iets nep is en als je daar veel plezier in hebt ga je vooral je gang.
Daar liggen we (althans ik) niet wakker van.quote:Weet ik ook meteen hoe serieus ik jullie leventjes moet nemen.
Zeker, alleen volgens mij krijg je meer reacties van je kamermuren dan van ons, maargoed zelf weten iddquote:en ik mag dus ook kankeren over jullie gekanker
ze denkt dat ze jesus is ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef Anderkeertje het volgende:
Heilige Sjors die de wereld moet reddenKan ze niet eens een wereldreis gaan maken of zo?
Je bent pas de tweede die het roept, ik was de eerstequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het nooit, maar ik zit te wachten op Dubbeltje op zijn kant, die ene vrouw is toch Lucinda uit ATWT?
Spuit 11 waarschijnlijk![]()
Ja dat vond ik ook maar raar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:31 schreef Karina het volgende:
Wat een rare serie is dit toch, zeiden ze nou net "ontploffing door schuld"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |