Ik dacht dat er een vulkaan uitbrak. Mijn biertjes waren helemaal verkloot door al die asquote:Op maandag 22 juni 2009 06:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Sow trouwens ik heb nu nog beetje last van mn luchtwegen na alle fakkels en potten gisteren. Vooral die pot groene rook ONDER de tribune deed het hem!
Hoe kom je daar nou weer bij? De enige die je aan het woord ziet komen, is die corrupte Arie Treffers... Dat hij weg wilt enzo, terwijl je Castaignos zelf niet hoort.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar volgens mij WIL Feyenoord hem wel kwijt.
Ook goed voor je shirt, die fakkelsquote:Op maandag 22 juni 2009 07:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een vulkaan uitbrak. Mijn biertjes waren helemaal verkloot door al die as
Casta moet onze nummer 1 spits worden natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Castaignos verkopen zou echt het domste ooit zijn. Zucht. Volgend seizoen lopen alle dure spelers de deur uit, Feyenoord heeft al geld van de investeerders om dit seizoen nog spelers te kopen, dus waarom dan één van de grootste talenten uit de jeugd verkopen.![]()
![]()
Over een jaar of twee misschien, ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Casta moet onze nummer 1 spits worden natuurlijk.
inderdaad, zou niet weten waarom je Van Dijk niet op zou stellen, als hij de beste van de 3 blijkt te zijn, de wedstrijden die hij vorig jaarspeelde deed hij het prima.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:20 schreef Happel het volgende:
En Van Dijk mag wat mij betreft keeper worden als hij beter dan de twee jonkies blijkt te zijn. Slecht deed hij het namelijk niet vorig seizoen...
Alleen maar beter toch. Kunnen die twee jonkies gelijk aan het grote werk ruiken.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:09 schreef Merkie het volgende:
Ik denk niet dat Van Dijk het een heel seizoen volhoudt. Je kan niet verwachten dat iemand van 40 een heel seizoen lang topfit blijft.
Foto?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:47 schreef denthemen het volgende:
Wat is die Vlaar breed geworden zeg, ongelooflijk
Hofs is daarentegen beetje vatsigquote:
hij blijft toch neem ik aan gewoon stadionspeaker??? Neem aan dat Gudde het niet zelf gaat doenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef Kopbal het volgende:
Peter Houtman heeft trouwens nog steeds geen duidelijkheid gekregen van Feyenoord, beetje jammer.
Tuurlijk, maar hij heeft geen volwaardige baan meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
hij blijft toch neem ik aan gewoon stadionspeaker??? Neem aan dat Gudde het niet zelf gaat doen.
ah ok. Anders doen we gewoon daarvoor weer een collecte.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij heeft geen volwaardige baan meer.
Ook duidelijk op de foto te zien is dat zijn bovenbeenspieren en spieren rond zijn knie goed zijn getraind, al geeft dat nog niet de volle garantie dat ze 100% zijn voor duels e.d.. Wel een prima zaak dus dat hij zelf keihard heeft getraind. Hopelijk kunnen we een hele seizoen genieten van de 'oude' Vlaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er goed uit, Vlaar. Breed in positieve zin, die heeft veel in 't krachthonk gezeten.
Zag er idd goed uit. Hij heeft niet stil gezeten.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:47 schreef denthemen het volgende:
Wat is die Vlaar breed geworden zeg, ongelooflijk
Die is volgens mij ook zo gedreven, en met spieren vang je heel veel opquote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zag er idd goed uit. Hij heeft niet stil gezeten.
Het is de vraag hoe z'n knieen het houden, dat heeft weinig te maken met z'n bovenlichaam. Als die dit seizoen zonder veel problemen doorkomt is er nog hoop voor hem, als ie na 2 wedstrijden weer te kermen op de grond ligt moet ie een andere baan zoeken.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die is volgens mij ook zo gedreven, en met spieren vang je heel veel op
Ja maar kijk zijn spieren rond zijn knie dan..quote:Op maandag 22 juni 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is de vraag hoe z'n knieen het houden, dat heeft weinig te maken met z'n bovenlichaam. Als die dit seizoen zonder veel problemen doorkomt is er nog hoop voor hem, als ie na 2 wedstrijden weer te kermen op de grond ligt moet ie een andere baan zoeken.
Volgens mij gaan we best een leuk seizoen tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |