Ik dacht dat er een vulkaan uitbrak. Mijn biertjes waren helemaal verkloot door al die asquote:Op maandag 22 juni 2009 06:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Sow trouwens ik heb nu nog beetje last van mn luchtwegen na alle fakkels en potten gisteren. Vooral die pot groene rook ONDER de tribune deed het hem!
Hoe kom je daar nou weer bij? De enige die je aan het woord ziet komen, is die corrupte Arie Treffers... Dat hij weg wilt enzo, terwijl je Castaignos zelf niet hoort.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar volgens mij WIL Feyenoord hem wel kwijt.
Ook goed voor je shirt, die fakkelsquote:Op maandag 22 juni 2009 07:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een vulkaan uitbrak. Mijn biertjes waren helemaal verkloot door al die as
Casta moet onze nummer 1 spits worden natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Castaignos verkopen zou echt het domste ooit zijn. Zucht. Volgend seizoen lopen alle dure spelers de deur uit, Feyenoord heeft al geld van de investeerders om dit seizoen nog spelers te kopen, dus waarom dan één van de grootste talenten uit de jeugd verkopen.![]()
![]()
Over een jaar of twee misschien, ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Casta moet onze nummer 1 spits worden natuurlijk.
inderdaad, zou niet weten waarom je Van Dijk niet op zou stellen, als hij de beste van de 3 blijkt te zijn, de wedstrijden die hij vorig jaarspeelde deed hij het prima.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:20 schreef Happel het volgende:
En Van Dijk mag wat mij betreft keeper worden als hij beter dan de twee jonkies blijkt te zijn. Slecht deed hij het namelijk niet vorig seizoen...
Alleen maar beter toch. Kunnen die twee jonkies gelijk aan het grote werk ruiken.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:09 schreef Merkie het volgende:
Ik denk niet dat Van Dijk het een heel seizoen volhoudt. Je kan niet verwachten dat iemand van 40 een heel seizoen lang topfit blijft.
Foto?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:47 schreef denthemen het volgende:
Wat is die Vlaar breed geworden zeg, ongelooflijk
Hofs is daarentegen beetje vatsigquote:
hij blijft toch neem ik aan gewoon stadionspeaker??? Neem aan dat Gudde het niet zelf gaat doenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef Kopbal het volgende:
Peter Houtman heeft trouwens nog steeds geen duidelijkheid gekregen van Feyenoord, beetje jammer.
Tuurlijk, maar hij heeft geen volwaardige baan meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
hij blijft toch neem ik aan gewoon stadionspeaker??? Neem aan dat Gudde het niet zelf gaat doen.
ah ok. Anders doen we gewoon daarvoor weer een collecte.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij heeft geen volwaardige baan meer.
Ook duidelijk op de foto te zien is dat zijn bovenbeenspieren en spieren rond zijn knie goed zijn getraind, al geeft dat nog niet de volle garantie dat ze 100% zijn voor duels e.d.. Wel een prima zaak dus dat hij zelf keihard heeft getraind. Hopelijk kunnen we een hele seizoen genieten van de 'oude' Vlaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er goed uit, Vlaar. Breed in positieve zin, die heeft veel in 't krachthonk gezeten.
Zag er idd goed uit. Hij heeft niet stil gezeten.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:47 schreef denthemen het volgende:
Die is volgens mij ook zo gedreven, en met spieren vang je heel veel opquote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zag er idd goed uit. Hij heeft niet stil gezeten.
Het is de vraag hoe z'n knieen het houden, dat heeft weinig te maken met z'n bovenlichaam. Als die dit seizoen zonder veel problemen doorkomt is er nog hoop voor hem, als ie na 2 wedstrijden weer te kermen op de grond ligt moet ie een andere baan zoeken.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die is volgens mij ook zo gedreven, en met spieren vang je heel veel op
Ja maar kijk zijn spieren rond zijn knie dan..quote:Op maandag 22 juni 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is de vraag hoe z'n knieen het houden, dat heeft weinig te maken met z'n bovenlichaam. Als die dit seizoen zonder veel problemen doorkomt is er nog hoop voor hem, als ie na 2 wedstrijden weer te kermen op de grond ligt moet ie een andere baan zoeken.
Volgens mij gaan we best een leuk seizoen tegemoet.
Fernandez moet het eerst maar allemaal laten zien, en Vlaar en Hofland blijven nooit het hele seizoen fit.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is de vraag hoe z'n knieen het houden, dat heeft weinig te maken met z'n bovenlichaam. Als die dit seizoen zonder veel problemen doorkomt is er nog hoop voor hem, als ie na 2 wedstrijden weer te kermen op de grond ligt moet ie een andere baan zoeken.
We hebben Bahia ook nog, die bijna nooit geblesseerd is. Ben benieuwd wie van de 3 op de bank terecht komt (Vlaar, Hofland of Bahia) en wb Fernandez: slechter dan Lucius kan het toch niet dus je gaat er alleen maar op vooruit. Maar idd, een verdediger erbij is qua breedte wel erg belangrijk. De Cler vindt z'n vorm wel weer terug wanneer het elftal een klein beetje draait.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Fernandez moet het eerst maar allemaal laten zien, en Vlaar en Hofland blijven nooit het hele seizoen fit.
Ook De Cler zal eerst z'n vorm terug moeten vinden, maar daar hebben we dan altijd Van Bronckhorst nog achter de hand. Nee, er zal sowieso een RCV en een keeper bij moeten komen.
Ook dat zegt niet zoveel, als je een verkeerde slag draait kan je knieband alsnog scheuren.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar kijk zijn spieren rond zijn knie dan..
Maar die kans is vele malen kleiner als je spieren rond je knie steviger zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook dat zegt niet zoveel, als je een verkeerde slag draait kan je knieband alsnog scheuren.
Uiteraard is die kans nu kleiner, maar nog steeds ben ik nog een beetje huiverig om Vlaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar die kans is vele malen kleiner als je spieren rond je knie steviger zijn.
Daarom word er, na knieletsel mbt de banden, altijd aangeraden de spieren rond je knie zoveel mogelijk te trainen...
Je hebt gelijk idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:47 schreef denthemen het volgende:
Ja maar dat kan bij iedereen. Het is positief dat hij nu veel spieren rond zijn knie heeft die eventuele klappen kunnen opvangenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook dat zegt niet zoveel, als je een verkeerde slag draait kan je knieband alsnog scheuren.
Ik denk niet dat Vlaar veel heeft getraind onder Verbeek.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:10 schreef Ritmo het volgende:
Vlaar is de enige die beter is geworden onder Verbeeks trainingsmethode.
Ik hoop dat Been niet in dezelfde valkuilen trapt als Verbeek trouwens. Been kon net als Verbeek goed met jonge jongens omgaan, en wie dwars lag bij NEC werd opvallend netjes en makkelijk 'weg gewerkt'. Een wonder hoe Been 3 eikels eruit geschopt heeft zonder dat ook maar 1 van hun groots uithaalt in de media daarna en ook geen collega-speler die het voor die 3 opnam.
Verschil is nu dat een speler die hard uit durft te halen naar Been gewoon z'n eigen carierre bij Feyenoord per direct beeindigt.
Braaf, maar in mijn ogen te weinig zelfkritiek.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vlaar veel heeft getraind onder Verbeek.
Maar de spelers die Been eruit zette waren ook gewoon etterbakjes, dat was allang bekend. En als je 10 kilo overgewicht heb (Van Beukering) kan je ook moeilijk de schuld ergens anders zoeken dan bij jezelf. Ik maak me nergens druk over, aangezien de selectie van Feyenoord best braaf is.
Misschien die jonge schot? Berra ofzo? Daar was een tijdje geleden een gerucht over. En anders denk ik meer aan een Pool van Beenhakker.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spannende week!
Vraag me echt af wie ze aan gaan trekken deze week. Heb namelijk werkelijk geen idee.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb vertrouwen in Been en Beenhakker. En ik ga er vanuit dat we niet zoveel extreme tegenslagen als vorig seizoen hebben. Maar ik roep nog steeds niet dat het geweldig gaat hoor, zolang Guddequote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Weken lang loop je te kankeren ,niks is goed, en nou gaat het ineens een goed seizoen worden.
Bij een leuk seizoen hoeft het toch niet gelijk goed te gaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Weken lang loop je te kankeren ,niks is goed, en nou gaat het ineens een goed seizoen worden.
Gedegradeerd met WBA.. was in zn NEC tijd een hele goede verdedigerquote:Op maandag 22 juni 2009 16:01 schreef Kopbal het volgende:
Hoe doet Jonas Olsson het eigenlijk in Engeland? Zou een optie kunnen zijn.
Was toen ook al erg gecharmeerd van hem inderdaad, hij heeft mij zelfs een keer verteld graag naar Feyenoord te willen als Been trainer van Feyenoord werd, daar was toen ook al een keer sprake van namelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:50 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Gedegradeerd met WBA.. was in zn NEC tijd een hele goede verdediger
Zie hem liever niet komen tbh.quote:Jurek Dudek beslist deze week of hij ingaat op het aanbod van Feyenoord. De Poolse doelman praat dinsdag met Real Madrid, dat het aflopende contract wil verlengen. Dudek, die deze week is teruggekeerd van zijn vakantieadres, wil na dat gesprek beslissen waar zijn toekomst ligt. Dat meldt RTV Rijnmond maandagmiddag.
Vorige week heeft Feyenoords technisch directeur Leo Beenhakker een gesprek gehad met de zaakwaarnemer van Dudek, Jan de Zeeuw. Dudek heeft al vaker aangegeven graag naar Feyenoord terug te willen. Hij speelde van 1996 tot 2001 in Rotterdam.
quote:Sporting Braga en Feyenoord zijn beide geinteresseerd in Milan Purovic. De spits van 24 jaar is uitgeleend aan Kayserispor in Turkije. Milan heeft nog een 3 jarig contract, maar mag vertrekken van Paulo Bento.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |