abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70232195
Ik vind het een beetje storend dat een aantal windowsgebruikers hier nog steeds doordrammen op het feit dat bovenstaande HP net zo goed is als de Macbook die ernaast is weergegeven. Zijn jullie werkelijk zo diep gezakt dat jullie ook niet meer kunnen lezen? Die Macbook is op ALLE punten en nog meer (die niet in het tabbelletje staat) beter dan die HP. Hoe kan je die 2 laptops in godsnaam met elkaar vergelijken? Natuurlijk is er dan een prijsverschil van $ 2100!!

Ik zit hier een beetje mee te lezen en moet als onafhankelijke persoon (lees: windowsgebruiker) eerlijk zeggen dat de apple-gebruikers gewoon gelijk hebben in alle punten.

Fact of the matter:
Met de prijs van een Macbook is niets mis. Je betaalt voor kwaliteit. Als je een vergelijkbaar windows-laptop zoekt, komen alleen de Vaio's, de Thinkpads enz. in aanmerking. En deze kosten allemaal hetzelfde, al dan niet duurder dan een Macbook. Acers en HP's komen om het wat brutaal te zeggen "niet eens close|"

Ik denk dat de Windows-gebruikers zich eens wat meer moeten verdiepen in Mac's voordat ze negatieve uitlatingen doen hierover.

Ik ben al twee dagen bezig met een macbook en heb werkelijk nog geen enkel nadeel ontdekt van dit briljante stuk apparatuur. Ja, misschien toch wel: Ik kan er niet vanaf blijven met me poten. Zelfs het surfen op internet is simpelweg een genot.

Ik ga nog even verder sparen om er zelf een te halen.
  zondag 21 juni 2009 @ 20:53:37 #252
257657 Afvoerput
Voert af.
pi_70232230
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:49 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ik gok ook zo maar dat de verschillen in kwaliteit in autoland lang niet (meer) zo uitgesproken duidelijk zijn als de verschillen tussen een Mac en een Windows PC. Windows en OSX vergelijken is analoog aan een VW Kever te vergelijken met een Audi A8.
Nonsens .
  zondag 21 juni 2009 @ 21:02:12 #253
257657 Afvoerput
Voert af.
pi_70232552
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef AngryNerd het volgende:
Ik vind het een beetje storend dat een aantal windowsgebruikers hier nog steeds doordrammen op het feit dat bovenstaande HP net zo goed is als de Macbook die ernaast is weergegeven. Zijn jullie werkelijk zo diep gezakt dat jullie ook niet meer kunnen lezen? Die Macbook is op ALLE punten en nog meer (die niet in het tabbelletje staat) beter dan die HP. Hoe kan je die 2 laptops in godsnaam met elkaar vergelijken? Natuurlijk is er dan een prijsverschil van $ 2100!!

Ik zit hier een beetje mee te lezen en moet als onafhankelijke persoon (lees: windowsgebruiker) eerlijk zeggen dat de apple-gebruikers gewoon gelijk hebben in alle punten.

Fact of the matter:
Met de prijs van een Macbook is niets mis. Je betaalt voor kwaliteit. Als je een vergelijkbaar windows-laptop zoekt, komen alleen de Vaio's, de Thinkpads enz. in aanmerking. En deze kosten allemaal hetzelfde, al dan niet duurder dan een Macbook. Acers en HP's komen om het wat brutaal te zeggen "niet eens close|"

Ik denk dat de Windows-gebruikers zich eens wat meer moeten verdiepen in Mac's voordat ze negatieve uitlatingen doen hierover.

Ik ben al twee dagen bezig met een macbook en heb werkelijk nog geen enkel nadeel ontdekt van dit briljante stuk apparatuur. Ja, misschien toch wel: Ik kan er niet vanaf blijven met me poten. Zelfs het surfen op internet is simpelweg een genot.

Ik ga nog even ver

der sparen om er zelf een te halen.
, de verschillen zijn minimaal. Trouwens heeft de HP 1 usb slot meer . Het prijs verschil valt niet te rechtvaardigen.
Maar veel plezier met je super overpriced apple’tje.
  zondag 21 juni 2009 @ 21:10:14 #254
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70232901
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Tijn het volgende:
Natuurlijk is het een beetje gechargeerd gesteld, maar het is wel degelijk zo dat als je niet "goed" met je systeem omgaat, je de boel als gebruiker redelijk eenvoudig om zeep kan helpen in Windows.
Bedoel je in msconfig alles uitzetten? of je system32 map leeggooien? of zonder virusscanner alle bijlage's van je spammailtjes openen? wat bedoel je eigenlijk?
Windows is niet zo makkelijk te slopen als je hier stelt, sterker nog, windows is redelijk zelf reparerend als je je er "iets" in verdiept, dat de pc's van ontelbaar veel mensen vastlopen is vaker te wijten aan falende soft- of hardware, websites gerund door addergebroed of opgelopen virussen, en het eerste wat windows roept als je het installeert is dat je een virusscanner moet installeren en bladibla, tuurlijk kan je zeiken dat dat niet nodig hoeft te zijn, maar ze melden het wel...net als de auto-updates, net als de fire wall etc. etc.
Ik vind OSX persoonlijk een gedrocht en niet mee te werken, ik ben dan ook een windowskind, maar me moeder en vooral veel vriendinnen van haar gebruiken allemaal windows, zijn allemaal zo digibeet als een koe en toch bellen ze me alleen maar als ze een nieuwe printer geïnstalleerd willen hebben ofzo, want waar een USB stekker in moet begrijpen ze niet, als die dames jarenlang en zorgeloos zonder vastlopers, zonder crashes en zonder andere vaak aan windows toegeschreven ellende kunnen werken, wat is er dan zo fout aan windows?
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:56 schreef Swetsenegger het volgende:
We zijn alleen bezig met onzin van windows gebruikers te debunken.
En ik lach gezellig mee
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_70233258
Hoe zit het trouwens met virussen? Zover ik weet zijn er net zo goed voor Linux en Mac gewoon virussen, alleen bij Windows iets meer omdat er simpelweg meer software voor is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 21:20:39 #256
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70233427
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef Afvoerput het volgende:

[..]

Tja, gek eigenlijk. Terwijl iedereen die een apple heeft helemaal lyrisch is over het product. Maar dat komt natuurlijk omdat iedereen geïndoctrineerd wordt door microsoft, helemaal niet omdat apple iets wat overpiced is.
Nee hoor, onbekend maakt onbemind is al een héééél oud spreekwoord. Sinds apple op intel is overgestapt en mensen de mogelijkheid hebben eenvoudig windows naast OSX te draaien is het aandeel apples explosief gestegen. En gek genoeg... OSX ook.
  zondag 21 juni 2009 @ 21:20:40 #257
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70233428
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:02 schreef Afvoerput het volgende:
Trouwens heeft de HP 1 usb slot meer .
POWERRRRRRRRRRRR.
Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 21:25:40 #258
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70233651
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:10 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Bedoel je in msconfig alles uitzetten? of je system32 map leeggooien? of zonder virusscanner alle bijlage's van je spammailtjes openen? wat bedoel je eigenlijk?
Windows is niet zo makkelijk te slopen als je hier stelt, sterker nog, windows is redelijk zelf reparerend als je je er "iets" in verdiept, dat de pc's van ontelbaar veel mensen vastlopen is vaker te wijten aan falende soft- of hardware, websites gerund door addergebroed of opgelopen virussen, en het eerste wat windows roept als je het installeert is dat je een virusscanner moet installeren en bladibla, tuurlijk kan je zeiken dat dat niet nodig hoeft te zijn, maar ze melden het wel...net als de auto-updates, net als de fire wall etc. etc.
Ik vind OSX persoonlijk een gedrocht en niet mee te werken, ik ben dan ook een windowskind, maar me moeder en vooral veel vriendinnen van haar gebruiken allemaal windows, zijn allemaal zo digibeet als een koe en toch bellen ze me alleen maar als ze een nieuwe printer geïnstalleerd willen hebben ofzo, want waar een USB stekker in moet begrijpen ze niet, als die dames jarenlang en zorgeloos zonder vastlopers, zonder crashes en zonder andere vaak aan windows toegeschreven ellende kunnen werken, wat is er dan zo fout aan windows?
[..]

En ik lach gezellig mee
Simpel voorbeeldje. Veel mensen die nieuw beginnen met een computer en een programma niet meer willen hebben, slepen doodleuk de applicatie naar de prullebak. In windows krijg je daardoor uiteindelijk een bloated registry en een machine die langzamer trager wordt.

Had de gebruiker dat moeten weten? Ja zou je zeggen, je moet je verdiepen in het apparaat waar je mee werkt, maar feitelijk is het heel LOGISCH om die app simpelweg naar de vuilnisbak te slepen. Doe je immers met bestanden ook.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 21:27:23 #259
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70233717
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:17 schreef F04 het volgende:
Hoe zit het trouwens met virussen? Zover ik weet zijn er net zo goed voor Linux en Mac gewoon virussen, alleen bij Windows iets meer omdat er simpelweg meer software voor is.
quote:
Friday, June 12 2009 @ 09:12 AM PDT
Currently there are no self-propagating viruses for the Mac.
bron

Als je je wachtwoord in dit soort situaties intikt ben je niet zo slim.
  zondag 21 juni 2009 @ 21:33:30 #260
241594 iBolt
Lighting
pi_70233915
quote:

Fact of the matter:

pi_70234145
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:33 schreef iBolt het volgende:

[..]

Ik ben een Mac fanboy geworden. En dat al na 2 dagen

[ Bericht 0% gewijzigd door AngryNerd op 21-06-2009 21:56:14 ]
  zondag 21 juni 2009 @ 21:55:32 #262
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70234901
Welcome to the dark side!
Ik ga naar huis.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:03:46 #263
241594 iBolt
Lighting
pi_70235259
Maar om er even serieus op in te gaan...

Er is bijna geen een verschil tussen de HP en de de macbook pro... op hardware gebied het enigste verschil zit hem in de software...

Bij de HP zit een oem van Windows Vista erbij in de winkel zou je voor het OS ongeveer $130.

Kortom alléén voor de laptop van HP zou de prijs dus zo rond de $699 - $130 = $569 zijn. De hardware kosten m.b.t. de inkoop van Apple en HP zullen echt niet veel verschillen dus zou de Macbook Pro zonder OSX eigenlijk ook zo'n $569 zijn... kortom jullie betalen voor de OS zo'n slordige $2700 - $569 - $231 = $1900. (De $231 trek ik er nog vanaf vanwege het aluminium design van de Macbook Pro en de baterijen)

Maar misschien is de Macbook Pro (lees als OSX aangezien het verschil dus hem niet zit in de hardware maar de software) wel beter maar dat vind ik niet zo verwonderlijk als je het OS maar op een paar hardware configuraties hoeft te draaien dat scheelt ontzettend in programmeerwerk (lees als tijd en geld). Die tijd en geld die Microsoft dus steekt in het programmeren zodat het OS op vrijwel elk bedenkbare hardware configuratie draait gebruikt Apple voor het designen van de interface en gebruiksgemakken. Uiteindelijk kommen beide OS-en op hetzelfde prijskaartje uit maar schroeft Apple die gewoon op met $2000 omdat het gewoon zoooooooooooooo exclusief is...

Zo heb ik het eigenlijk tot nu toe altijd gezien... Misschien dat ik het helemaal fout heb maar je mag mij dan altijd verlichten
  zondag 21 juni 2009 @ 22:06:00 #264
241594 iBolt
Lighting
pi_70235354
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Als je je wachtwoord in dit soort situaties intikt ben je niet zo slim.
Ach wat dat betreft is het voor beide OS-en gewoon gelijk... gewoon oppassen wat je opent/download en dan heb je helemaal geen virusscanner nodig... Alleen jammer genoeg is dat niveau van oppassen te hoog voor de meeste mensen.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:08:52 #265
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70235484
Kerel, je kunt wel roepen dat er geen verschil in de hardware zit, maar daarmee bedoel jij: proc, mem en HD. Als je even naar het scherm en de body (unibody van een mac) kijkt, dan zit er wel degelijk een duidelijk verschil in.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 22:15:06 #266
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70235784
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef iBolt het volgende:

[..]

Ach wat dat betreft is het voor beide OS-en gewoon gelijk... gewoon oppassen wat je opent/download en dan heb je helemaal geen virusscanner nodig... Alleen jammer genoeg is dat niveau van oppassen te hoog voor de meeste mensen.
Nee, een virus dat zich installeert als je alleen je mail LEEST is onmogelijk op OSX.

En voor je vergelijking. Hardware is niet altijd gelijk. Een pcb kan 2, 4 of zelfs 8 layer zijn. De laatste is verschrikkelijk veel duurder maar heeft een veel beter warmte afvoer en minder verstrooiing, etc.. Componenten zoals weerstanden, condensators, etc zijn er ook in verschillende kwaliteiten. Vervolgens heb je nog QC wat je ook in allerlei gradaties kunt uitvoeren. Met betrekking tot de aluminum behuizing is het niet 'een laagje' maar een behuizing uit 1 blok aluminum gefreesd. Hou je voor alles de hoogste kwaliteit aan zijn de kosten al snel hoger dan een product wat je uit de goedkoopste componenten samenstelt. Nee, niet tot een prijsverschil zoals hier staat, maar hierbij zijn ook weer twee uitersten bij elkaar gezocht. Ik heb eerder in dit topic ook een gelijkwaardige sony vaio en macbook naast elkaar gezet en daarbij was de vaio 450 euro duurder.

En verder.... Mac gebruikers vinden de prijs zelden een issue. Als je dat wel een vand e belangrijkste eigenschappen vind in een computer systeem kom je zeer waarschijnlijk niet op een mac uit nee.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:17:47 #267
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70235915
Het is een beetje roepen dat Zeeman shirts net zo goed zijn als shirts van een merkwinkel, omdat er in allebei een gat voor je hoofd en twee voor je armen zitten en verder de dikte van de stof en de kwaliteit van het stiksel negerend. Prima als je dat niet boeit, maar dat betekent niet dat het verschil er niet is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:21:08 #268
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70236051
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef iBolt het volgende:
Er is bijna geen een verschil tussen de HP en de de macbook pro... op hardware gebied het enigste verschil zit hem in de software...
Ga toch fietsen vent.
Ik ga naar huis.
pi_70240924
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Meer dan 3 GB ram kan je vergeten onder 32 Bits, en met 64 Bits vista of XP heb je een heleboel compatibiliteitsproblemen met je applicaties.
Na een servicepack kan je met 32 bits 4gb hebben. Wat ben je toch goed verdiept..
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_70241173
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:21 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ga toch fietsen vent.
Of je bewijst em gewoon ongelijk, of heb je niks te zeggen?
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:08 schreef Iblis het volgende:
Kerel, je kunt wel roepen dat er geen verschil in de hardware zit, maar daarmee bedoel jij: proc, mem en HD. Als je even naar het scherm en de body (unibody van een mac) kijkt, dan zit er wel degelijk een duidelijk verschil in.
Sommige mensen, zoals ik, kan de behuizing geen reet schelen, of het scherm. Als het een degelijke resolutie heeft en er degelijk uitziet, is alles in orde. Als je er normaal mee omgaat blijft het allemaal ook heel.
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef Iblis het volgende:
Het is een beetje roepen dat Zeeman shirts net zo goed zijn als shirts van een merkwinkel, omdat er in allebei een gat voor je hoofd en twee voor je armen zitten en verder de dikte van de stof en de kwaliteit van het stiksel negerend. Prima als je dat niet boeit, maar dat betekent niet dat het verschil er niet is.
Op een gegeven moment zit daar geen verschil in. Een brits onderzoek wees uit dat een broek van 10 pond net zo stevig was als een broek van 80 pond. Mensen zagen ook het verschil niet, zonder de merklabels erop. Dit hoeft niet alleen voor broeken te gelden.
quote:

Fact of the matter:

Ja tuurlijk is ie beter op alle punten! Maar kijk eens hoeveel duurder hij is! Ik kocht mijn laptop vanwege de prijs/prestatie verhouding. Maar ik had beter een 5920G 602 serie kunnen aanschaffen voor 300 euro meer, want die had wel 256mb meer videogeheugen en wel 200mhz per core sneller!!! _____!!!

...

Het gaat (mij) niet om OSX, maar om de absurde prijs van die macbooks. Er zit OSX op EN er kan Windows op.
Ik vind het ook wel de ideale laptop. Maar ik kan ook op mijn laptop OSX trappen en dat zal ook lopen. Welliswaar IETS minder, maar dat neem ik voor lief omdat de HP Pavillion mij 1000 euro minder heeft gekost als de Macbook. Als jij accuduur, resolutie e.d. belangrijk vindt, overweeg je het wel. Mij kan het niks schelen of een laptop nou 2 of 10 uur accuduur heeft, want ik ben altijd wel bij een stopcontact te vinden, en waar de laptop is, is de adapter ook.

Ik respecteer OSX wel, het heeft zijn voordelen. Alleen de prijs van die macbooks valt vies tegen. Ze zouden imo beter scoren als ze budget modellen hadden. Ik heb bijv maar 2 uur accuduur nodig en dat zal zeker 200 euro schelen. De reden dat alles zo soepel loopt is omdat ze maar 1 model hebben met dezelfde hardware.
De reden dat pc's soms kut lopen is omdat er noobs Sweex kaartjes in trappen of moederborden van Asrock hebben.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 22 juni 2009 @ 01:07:54 #271
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70241441
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:51 schreef Sjibble het volgende:
Of je bewijst em gewoon ongelijk, of heb je niks te zeggen?
Kom op, iedereen zonder downsyndroom ziet dat er vrij weinig te 'bewijzen' valt aan de kromheid van die vergelijking.
Ik ga naar huis.
  maandag 22 juni 2009 @ 01:10:24 #272
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70241485
En nee, Apple doet geen concessies in z'n hardware. Dat het daarvoor voor jou een beetje te duur word is niet hun probleem. Kom op, is Apple in jou ogen nou daadwerkelijk slecht omdat het geen cheap ass dozenschuiver met dertien in een dozijnmachines is? .
Ik ga naar huis.
pi_70241734
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]

Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Je wou die HP toch niet daadwerkelijk in hetzelfde speelveld als die MBP zetten he?
Jawel, vanwege het 2000 dollar verschil
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Tijn het volgende:
Ik snap dat plaatje met de HP ook niet helemaal. Bij zo'n beetje elke feature is de Mac beter dan de HP. En die is dan ook duurder.

Logisch toch?
En weer kijken we niet naar het prijskaartje van 2000 dollar...
JA, voor 2000 dollar meer, mag ie zeker IETS beter zijn.
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:06 schreef Afvoerput het volgende:
$2100,- prijsverschil wordt gerechtvaardigd door een ander besturingssysteem?
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nee, maar wel door een betere chipset, betere processor, betere brander, betere wifi, beter scherm, betere accu, betere behuizing, lager gewicht en meer applicaties.

Om nog maar te zwijgen over de dingen die niet in het tabelletje staan, zoals het verlichte toetsenbord en de magnetische adapteraansluiting.

Ok, wij spreken dus over dit verschil:
*560 Mhz per core
ual Layer DVD?
raft-N (dus niet eens echt N) tegenover de G
*HD resolutie tegenover HD-Ready resolutie (simpel gezegd)
*5.5 uur meer accuduur
*1.2 pond lichter
*Een zooi software waarvan bijv iTunes gratis is. De rest ken ik wel, maar weet ik niet of dat gratis te verkrijgen is.

En hier geef ik dus echt geen 2000 dollar meer voor uit. Al kon er een tank over de laptop heen rijden zonder maar een krasje te krijgen.

Zomg, verlicht toetsenbord Ik typ blind. Al waren mijn toetsen allemaal blanco maakte het me geen stront uit. Ik vind zoiets zelfs storend als ik in het donker zit.
Magnetische adapteraansluiting... Het druksysteem (je drukt em erin) werkt al jaren, vertel mij alsjevlieft waarom die meuk nou beter moet werken.
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:32 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het is ook terecht om meer te betalen voor een product wat beter in elkaar steekt.

Je bent echt een BMW met een Fiat aan het vergelijken hier.
Wat een vergelijking Als je een EEE pc vergelijkt met de macbook klopt de vergelijking wel. Anders vergelijk je een Punto met een Grande Punto.
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:24 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

En al die mensen zijn zo lyrisch over hun product en oh wat is het goed.
Mensen die niet toe willen geven dat ze voor veel geld genaaid zijn
+!
[/quote]
pi_70241850
quote:
Op maandag 22 juni 2009 01:07 schreef nietzman het volgende:

[..]

Kom op, iedereen zonder downsyndroom ziet dat er vrij weinig te 'bewijzen' valt aan de kromheid van die vergelijking.
Waarom doe je zo moeilijk? Zelfs een downsyndroom-patient is nog niet zo stom om een macbook te kopen voor 2000 dollar meer. Het kleine verschil in hardware, en software tegenover 2000 dollar, is A-B-S-U-R-D.
Wat kost Leopard? 70 euro? Dat beetje software dat er bij zit? Wat geeft jou de doorslag om daar zoveel meer geld aan uit te geven.
quote:
Op maandag 22 juni 2009 01:10 schreef nietzman het volgende:
En nee, Apple doet geen concessies in z'n hardware. Dat het daarvoor voor jou een beetje te duur word is niet hun probleem. Kom op, is Apple in jou ogen nou daadwerkelijk slecht omdat het geen cheap ass dozenschuiver met dertien in een dozijnmachines is? .
Nogmaals, hoogstens 10% beter voor 300% van de prijs.
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Simpel voorbeeldje. Veel mensen die nieuw beginnen met een computer en een programma niet meer willen hebben, slepen doodleuk de applicatie naar de prullebak. In windows krijg je daardoor uiteindelijk een bloated registry en een machine die langzamer trager wordt.

Had de gebruiker dat moeten weten? Ja zou je zeggen, je moet je verdiepen in het apparaat waar je mee werkt, maar feitelijk is het heel LOGISCH om die app simpelweg naar de vuilnisbak te slepen. Doe je immers met bestanden ook.
Dan spreken we over supernoobs.
Een beetje windowsgebruiker weet dat:
Start > Configuratiescherm > Software > Kies je programma om te wijzigen of te verwijderen.

God gloeiende, die paar klikjes en een beetje moeite worden me fataal En dan verwijder je alles wat met het programma te maken had.

[ Bericht 14% gewijzigd door Sjibble op 22-06-2009 01:43:08 ]
[/quote]
  maandag 22 juni 2009 @ 01:38:10 #275
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70241896
Mooi knul, veel plezier met je Skoda.

Dat jij niet snapt dat andere mensen meer geld voor a-zut overhebben heb je nog wel wat meer te leren dan over specs neuzelen.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')