ah! ws Iers oid? Mooi!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Chell het volgende:
Belana: Graeme spreek je hetzelfde uit als Graham.
Nee, want dan zak ik weer een plaatsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:38 schreef panda1980 het volgende:
Hey kan ik er ook nog bij?
Uitgerekende datum is 24 juli 2009 en ik krijg een jongen.
ik had al zo'n vermoeden toen ik geen mail terugkreeg van rquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:12 schreef Chell het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zojuist telefoon van de moeder van Tessie!
Rond 11.00 vanmorgen vanmorgen werd Erwt een mensje!
Graeme James
Tes had gisteravond al veel pijn, maar volgens de verpleegsters waren het geen weeën en kreeg ze pijnstilling. Uiteindelijk had ze vanmorgen dus mooi wél al 7 centimeter en is ze direct naar de verloskamer gebracht.
Daarna is het allemaal geloof ik vrij snel gegaan, helaas wel de vacuumpomp nodig gehad.
En, ook hier bleek weer dat Erwtje helemaal niet zo'n enorme reuzebaby was. Hij woog 3900 gram (en nog wat geloof ik).
Straks heen!
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
M'n allerliefste vriendinnetje is gewoon mamma![]()
![]()
Dat was ik ook van plan, maar mijn eigen kleine clown heeft er al zo aan zitten frunniken en doen dat er niks herkenbaars meer in zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:41 schreef WupWup het volgende:
Ahhh BE, dat vraagt wel om een foto(van de ballon dus)
Jeetje flugelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Nou, haal me maar weer van de lijst
Zwangerschapstest is ook lichter geworden en inmiddels bloed ik opnieuw en dit keer een stuk beter dan donderdag. Damn zeg, het wordt ons echt niet makkelijk gemaakt
O nee flugel...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Zwangerschapstest is ook lichter geworden en inmiddels bloed ik opnieuw en dit keer een stuk beter dan donderdag. Damn zeg, het wordt ons echt niet makkelijk gemaakt
Nee, dit is geen vals alarmquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:02 schreef Poezebeest het volgende:
Flugeltje; wat vervelend dat bloeden... Hoop dat het toch vals alarm is!
Sjit Flugel.... wat word je op de proef gesteld zegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, dit is geen vals alarm![]()
LH tests een stuk lichter dan eergisteren, zwangerschapstest lichter en nu flink bloed. Ik ben er wel van overtuigd dat het weer mis is. Ergste vind ik nog dat ik door de 'tekenen' dit keer overtuigd was van een goeie afloop. Het pakt me nu ook een stukje geloof af en dat is zwaar kut...
Och Flugelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Erg hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:04 schreef huuphuup het volgende:
Chell wat klink je ontzettend trots en verliefd
hangt wel een klein beetje af van je eigen voorkeuren en eetgewoonten maar ik geloof dat vet eten (denk aan erg vette sauzen enzo), erg pittig eten en zure dingen een slecht plan zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ow dus Lijnloos, getrouwd! Had ik even overheen gelezen.... Gefeliciteerd zeg!!! Leuke dag gehad dan?![]()
Huup, echt wel yikes ja dat maagzuur! * XXXKarinXXX rukt wat kussens aan voor de nacht...plat liggen maakt het alleen maar erger
waren er nou voor maagzuur ook nog dingen die je beter kunt laten staan qua eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |