quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:22 schreef TheFrankey het volgende:
GROOT NIEUWS!
Vanmorgen is onze zoon Jesse geboren!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hij is naar het aanzien helemaal oke!
Ik kan van de lijst.... jeeeeeeeeeeeee
Ja wel goed eigenlijk. Net zoals vele pril zwangeren, vind ik het tergens langzaam gaan, maar ik voel me wel zwanger zonder dat ik echt veel kwaaltjes heb. Wel heb ik het idee dat de pijnlijke tetten van de vorige keer weer terugkomen (en die miste ik eigenlijk niet deze keerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:44 schreef Kersjes het volgende:
Happy, ik hoop het. Nou ja, maandag maar even verder zien.
Hoe gaat het met jou?
Maar misschien juist wel weer een fijn ''teken'' te weten dat er van alles gaande is in je lichaam!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wel heb ik het idee dat de pijnlijke tetten van de vorige keer weer terugkomen (en die miste ik eigenlijk niet deze keer) hopenlijk wordt het niet zo erg, maar ja, anders moeten we het er maar mee doen.
En dan nu... een foto!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:01 schreef TheFrankey het volgende:
Petra had weeen om de 5 minuten en dat waren eigenlijk al persweeen geworden. Maar het meost om de 3 minuten komen dus er is evengoed een weeenopwekend middel aangehangen om het te ondersteunen. Dat was rond 3uur snachts. Om 5u mocht ze gaan persen.
En even voor alle vrouwen hier![]()
_O_ OMG WTF en waaaat? Maar dat is echt ongelovelijk.
Er is nog niet echt besef hoor, het blijft een beetje kwakkelen hier. Het bloeden is gestopt, maar de complete afwezigheid van kwaaltjes vind ik eigenlijk ook niet tof. Vooral omdat ik nog op een LH testje gepiest had vanmorgen en deze akelig licht was. Een uurtje later nog maar eentje gepiest en die was al wat donkerder, maar toch... Echt gerust ben ik er nog niet op.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:38 schreef Kersjes het volgende:
Flugeltje, hoe gaat het met jou? Dringt het besef al een beetje door?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 07:58 schreef McLaura het volgende:
Wat een lol, gisteravond naar het ziekenhuis geweest met buikpijn en trekkerig gevoel in mijn bovenbuik (branderig) en een algeheel misèregevoel![]()
2,5 uur later stond ik weer buiten met een goed ctg, het advies rustiger aan te doen èn een beste doos Amoxycilline : ik heb een urineweginfectie!
Meis, je lichaam had gewoon alles nodig om je beebje goed te laten groeien en had niet veel over om je testje te laten verkleurenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is nog niet echt besef hoor, het blijft een beetje kwakkelen hier. Het bloeden is gestopt, maar de complete afwezigheid van kwaaltjes vind ik eigenlijk ook niet tof. Vooral omdat ik nog op een LH testje gepiest had vanmorgen en deze akelig licht was. Een uurtje later nog maar eentje gepiest en die was al wat donkerder, maar toch... Echt gerust ben ik er nog niet op.
ja vervelend als je ook net afgevallen was om dan die wijzertjes weer omhoog te zien gaan. Nouja ik vind het ook gek dat mn vk bij mij 68 aanhoudt als startgewichtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het helemaal niet shallow, hoor huup. Hoewel ik dan geen last heb van vocht, zit ik dus ook op + 12,5 en dat was voor mij toch ook wel het maximum, hoopte ik. En tja, ik vind het ook niet fijn zo zwaar te wegen, ook al is het van de zwangerschap. Ik vond het toen vreseijk dat gewicht op de weegschaal te zien, en op de een of andere manier voelt het ook nu toch niet goed.
Ons startgewicht was trouwens bijna gelijk, ik zat op 73,5, was net 4,5 kilo afgevallen met SHE-dieet.
ja mijne wel bij elk bezoek. Volgens mij doen ze dat allemaal welquote:
Haha, ja is dat een mijlpaalquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:25 schreef huuphuup het volgende:
heeeeey mijlpaal voor Guus!![]()
oeh nog maar 4 weekjes en dan weet je wat je krijgt!spannend
of ga je eerder een echo laten maken?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:33 schreef huuphuup het volgende:
Jaaa tuurlijk is dat een mijlpaal!![]()
oh wat leuk, dan kun je gelijk t nieuws live met je ouders delen en los gaan op kleertjes in Aruba
7 KILO ?!?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik hoop dat het aankomen weer beperkt blijft tot de 7 kilo die het de vorige keer was. De eerste keer kwam ik 13 kilo aan.
Yep slechts 7 kilo maar. Ik viel de eerste weken gewoon 4 kilo af en daarna maar 7 kilo er weer aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:40 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
7 KILO ?!?!![]()
Ik was vorige keer al heel blij met mijn 12 kiloEn die waren er ook echt binnen 8 weken af. Jammer, dat er in de maanden daarna weer 3 bijgekomen zijn, maar ja, das het goede leven hè
...
Fijn dat ze overkomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:39 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeke, jouw vader woont toch ook heel ver weg? Guatemala dacht ik? Is hij er nog? Of zijn ze alweer teruggevlogen? Mijn ouders komen ook rond de bevalling, gelukkig. Heel fijn vind ik.
1 Keer pasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:56 schreef oeke het volgende:
[..]
Fijn dat ze overkomen.
Mijn vader woont inderdaad in Guatamala, voor 4 jaar. Hij is nu in Belgie, daar heeft zijn vriendin haar familie. Hij heeft Kobus nu 1 keer gezien.
Ja, die papa van mij geniet van zijn vrije leventje, dus is ie nu op vakantie, denk ik. Maar ik kan er ook mee leven. of ik ben er aan gewend.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:58 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
1 Keer pas. Dat ie maar gauw de auto inspringt om hem weer te bewonderen, en weer, en weer... toch
.
![]()
Ooooh, dus hij komt weer terug daarna. Fijn, denk ik? Die van mij wonen er blijvend
. Maar ik kan er goed mee leven hoor
.
Ja klopt, zolang de centen het toelatenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:08 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, die papa van mij geniet van zijn vrije leventje, dus is ie nu op vakantie, denk ik. Maar ik kan er ook mee leven. of ik ben er aan gewend.![]()
Je gaat toch eens per jaar best lang daarnaar toe? Lekker lijkt me dat.Doe je skypen? En dan je buik voor de webcam?
![]()
Ymme
Ik heb geen updatequote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:07 schreef Asyniur het volgende:
Tante Chell, doe us een update van tessie?
Hier heeftquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:00 schreef ymme het volgende:
En het schiet niet op.
Ben as maandag pas 6 weken.
Ik wil de 10 gepasseerd zijn ofzo.
Wil de vreugde met iedereen kunnen delen.
Wil het niet meer geheim houden, en stiekem doen
Wil een beeb zien...
Ben ineens erg ongeduldig.
Groene appels schijnen vochtafdrijvend te werken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:08 schreef ymme het volgende:
Granny's helpen tegen vocht vasthouden ja?
Want dit heb ik normaal al erg snel, en nu dus ook weer...
haha nouja ach ik kan er om lachen, soort van. okay die weegschaal dus minder maar ochquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:Huup!
Toen ik gisteren zei wat vocht vast te houden ging het echt alleen om een klein belletje bovenop mijn voet, net onder de tenen ze maar, maar in de buurt van mijn enkels kon je nog de pezen en botjes zin bewegen. Niks dus ivm jouw pootjes!
ah! ws Iers oid? Mooi!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Chell het volgende:
Belana: Graeme spreek je hetzelfde uit als Graham.
Nee, want dan zak ik weer een plaatsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:38 schreef panda1980 het volgende:
Hey kan ik er ook nog bij?
Uitgerekende datum is 24 juli 2009 en ik krijg een jongen.
ik had al zo'n vermoeden toen ik geen mail terugkreeg van rquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:12 schreef Chell het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zojuist telefoon van de moeder van Tessie!
Rond 11.00 vanmorgen vanmorgen werd Erwt een mensje!
Graeme James
Tes had gisteravond al veel pijn, maar volgens de verpleegsters waren het geen weeën en kreeg ze pijnstilling. Uiteindelijk had ze vanmorgen dus mooi wél al 7 centimeter en is ze direct naar de verloskamer gebracht.
Daarna is het allemaal geloof ik vrij snel gegaan, helaas wel de vacuumpomp nodig gehad.
En, ook hier bleek weer dat Erwtje helemaal niet zo'n enorme reuzebaby was. Hij woog 3900 gram (en nog wat geloof ik).
Straks heen!
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
M'n allerliefste vriendinnetje is gewoon mamma![]()
![]()
Dat was ik ook van plan, maar mijn eigen kleine clown heeft er al zo aan zitten frunniken en doen dat er niks herkenbaars meer in zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:41 schreef WupWup het volgende:
Ahhh BE, dat vraagt wel om een foto(van de ballon dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |