abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70188699
Och Jeetje McLaura, ik lees jouw berichtje nu pas (zal m hier nog ff quoten) wat naar joh...gelukkig was t "slechts" een UWI en geen premature weeën of wat dan ook, maar leuk is anders, goed dat je richting ziekenhuis bent gegaan! Beterschap!
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 07:58 schreef McLaura het volgende:
Wat een lol, gisteravond naar het ziekenhuis geweest met buikpijn en trekkerig gevoel in mijn bovenbuik (branderig) en een algeheel misèregevoel

2,5 uur later stond ik weer buiten met een goed ctg, het advies rustiger aan te doen èn een beste doos Amoxycilline : ik heb een urineweginfectie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70188709
TheFrankey en TheFrankeyVrouw gefeliciteerd!

McLaura, beterschap met je infectie... heel vervelend!
pi_70188713
Ai BE dat is echt irritant als het een dan weg is en het er op een andere plek inschiet!

Ja huup daar verheug ik me enorm op

Ik heb net de aller eerste babywas in de machine zitten, het zijn nog wel alleen maar lakentjes en hydofielluiers enzo maar toch
Vanochtend even snel naar de c1000 gereden, daar is de ariel sensitive wasmiddel in de aanbieding 3 halen 2 betalen!

Edit: ohhh Laura, helemaal je berichtje gemist! Wat vervelend zeg! Ik hoop dat de medicatie snel aanslaat en je minder pijn hebt
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:45:35 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70188755
Poppedein, niet te hard zeggen hoor, ik zei dat nl. vorige week ook!

Huup, balen joh, van dat vocht. Ik prijs mezelf ook gelukkig hoor, want ik hou normaal al snel vocht vast als het warm wordt.
En ergens vind ik op zich vocht nog niet heel erg, maar dan kan ik niet meer goed in de gaten houden hoe mijn eigen gewicht loopt zeg maar. En ik ben nu toch best vastbesloten dat gewoon lekker laag te houden.
Maar goed, ik ga de eindstand van bij Sasha echt never nooit niet meer halen, of er moeten echt gekke dingen gaan gebeuren. Maar 16 kilo erbij in 8-9 weken zie ik mezelf niet snel doen.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:47:02 #30
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70188767
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Er is nog niet echt besef hoor, het blijft een beetje kwakkelen hier. Het bloeden is gestopt, maar de complete afwezigheid van kwaaltjes vind ik eigenlijk ook niet tof. Vooral omdat ik nog op een LH testje gepiest had vanmorgen en deze akelig licht was. Een uurtje later nog maar eentje gepiest en die was al wat donkerder, maar toch... Echt gerust ben ik er nog niet op.
Meis, je lichaam had gewoon alles nodig om je beebje goed te laten groeien en had niet veel over om je testje te laten verkleuren testjes zeggen ook niet alles en hoeven niet altijd even donker te zijn. Het wordt een lange anderhalve week, maar het moet gewoon goedkomen. Ik duim zoooo met je mee!
pi_70188807
Haha BE nee dat zou wel heel knap zijn als je die 16 kg extra er nu nog aankrijgt
ik vind het inderdaad ook vooral irritant dat er geen pijl op te trekken is qua kilo's. Ik snoep heus wel ns hoor maar niet buitensporig idioot veel ofzo maarja. We zien het wel na de bevalling zit weinig anders op

Laura fijn dat het op te lossen is met een kuurtje. Hopelijk slaat het snel goed aan en doet het zn werk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70188856
Hoera hij is er.
Proficiat Frankey en Petra. Lekker genieten.

McLaura. Das niet tof zo'n infectie.Dat ie maar weer zo snel verdwijnt als dat ie gekomen is.

Flugeltje Ik hoop dat je snel meer zekerheid ga krijgen. Die onzekerheid is gewoon vreselijk.

Dames. Bedankt voor het beantwoorden van de vragen. Kan ik mooi dingen afronden hier en m'n huis poetsrondes beginnen. Hoef ik me straks alleen nog maar druk te maken over de dagelijkse stofvlokken
Missie 1 wieg catproof maken. Whuaaahaha Ze is ook zo'n eigenwijs droppie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Urla op 20-06-2009 10:10:26 (smileys) ]
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:53:48 #33
100412 mefke79
komt goed!
pi_70188861
laura, beterschap!
Be...aauw! En dat midden in de nacht, wordt je niet vrolijk van.
Flugel: we blijven duimen voor je (je durft vast geen echte zw-test meer te doen he...)
Frankey: Gefeliciteerd met je zoon Jesse!

Hier heeeel diep geslapen op 1 zij, heerlijk alleen...m'n arm is er nog een beetje doof van. En ik had weer eens een echte bloedneus, dacht dat ik daar vanaf was, maar niet dus. Matras omhoog helpt hier wel echt goed tegen de dikke pootjes, gelukkig. Deze week nog 4 dagen werken en dan, als het echt warm wordt, vakantie!
Oja en huup...die enge 9 op de weegschaal...ik ben em allang voorbij ik ga aardig richting de 1 en dat zonder kilo's vocht. (en ik weet dat het maar een getalletje is, maar ik vind het me toch erg)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zaterdag 20 juni 2009 @ 09:57:44 #34
5428 crew  miss_sly
pi_70188917
Oe, BE, dat klinkt heel naar die krampen! Arme F, wat zal die geschrokken zijn

Fijn dat het vocht minder lijkt. Eet jij ook al Granny's, huup? Misschien helpt het bij jou ook wel!
Ik denk dat ik ook heel licht wat vocht begin vast te houden. Mijn ring doe ik nu toch liever niet meer om en dat ene uitsteeksel op mijn enkel wordt wat minder duidelijk. Veel water dus en misschien ook maar granny's halen straks!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 20 juni 2009 @ 10:00:26 #35
5428 crew  miss_sly
pi_70188944
Ik hoop nog net voor de 90 te stoppen met aankomen. Dat moet kunnen volgens mij.
Ik weeg nu ongeveer net zoveel als ik ooit op mijn zwaarst woog na maanden van hormonen spuiten en slikken en toen voelde ik me vreselijk. Maar dat is toch echt heel anders, vind ik, omdat ik toen over all dik was, en nu alleen op mijn buik.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:03:48 #36
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70188988
The Frankey en Frankeyvrouw gefeliciteerd met Jesse

Oei BE dat klinkt niet fijn die kramp en Huup ook aan de grannys dus

Hier de hele nacht hoesten -> baby wakker van het hoesten -> ik klaarwakker van de baby en zo de hele tijd in een rondje
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:04:18 #37
100412 mefke79
komt goed!
pi_70188994
oja, heb net mijn kaart nog eens nagekeken, ik zat met 24w1 al op een nxhoogte van 1/3. Als ik dan de lijstjes van de rest zie, dan loop ik daarin gewoon voor dus. Buik zit ook hoog, dus verbaast me niets. Koppie richting maag (nu 3 weken later) lijkt me dan nog niet eens zo gek...We zullen het maandag vanzelf horen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70188997
TheFrankey, een zoon, gefeliciteerd.

Hier heerlijk geslapen Erg lang ook, van half twaalf gisteravond tot kwart voor tien, vandaag
2 x wakker geweest, maar daarna meteen weer in slaap gevallen
pi_70189001
het is ook wel anders miss, zo voelt het voor mij ook niet alsof ik echt dat weeg, mn hoofd koppelt het gelukkig wel aan de zwangerschap En het scheelt dat ik in mn gezicht, armen en bh-onderomtrek zeg maar geen verschil merk. Dat geeft voor mij nog wel aan dat het binnen de perken blijft. Maar ik vind het wel enorm moeilijk zo vooral het feit dat ik er zelf heel weinig aan kan doen, ik kan er boterhammen minder om gaan eten maar als het van vocht + baby komt dan zal ik daar niet minder van aankomen uiteindelijk.
Een paar maanden voor de zwangerschap woog ik 68, toen na het stoppen van de pil kwam ik ineens aan en woog k 73 ofzo. Nu zit k op een goeie +12. En als ik heel eerlijk ben, dan was de +12, of maximaal de +15 eigenlijk gewoon waar ik op gehoopt had als eindstand, maar dat zit er niet in denk k.

Achja gewicht, het is allemaal maar een nummertje enzo, wat jij zegt Mefke, maar ik vind het zo erg en vervelend hoe shallow... maarja.

oh en geen granny's hier die vind k eigenlijk niet lekker, maar ik zal ze binnenkort maar ns halen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70189008
TheFrankey gefeliciteerd met Jesse!

McLaura he bah wat vervelend
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:07:31 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70189031
Flugel
Be, auw!

Tante Chell, doe us een update van tessie?
  Moderator zaterdag 20 juni 2009 @ 10:08:36 #42
5428 crew  miss_sly
pi_70189046
Ik vind het helemaal niet shallow, hoor huup. Hoewel ik dan geen last heb van vocht, zit ik dus ook op + 12,5 en dat was voor mij toch ook wel het maximum, hoopte ik. En tja, ik vind het ook niet fijn zo zwaar te wegen, ook al is het van de zwangerschap. Ik vond het toen vreseijk dat gewicht op de weegschaal te zien, en op de een of andere manier voelt het ook nu toch niet goed.
Ons startgewicht was trouwens bijna gelijk, ik zat op 73,5, was net 4,5 kilo afgevallen met SHE-dieet.
pi_70189051
Granny's helpen tegen vocht vasthouden ja?
Want dit heb ik normaal al erg snel, en nu dus ook weer...
pi_70189098
TheFrankey van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jesse.

HappyMe van harte met de zwangerschap.

McLaura sterkte met de ontsteking en hopelijk slaat de ab snel aan.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:14:42 #45
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70189124
Flugeltje, zo naar die onzekerheid Maar we blijven gewoon hoop houden hoor!

Ai kramp! Ik had er vannacht ook last van in mijn kuit, zo pijnlijk. En wat ik ook vaak heb in bed is dat het er in schiet aan de zij-onderkant van mijn buik. Net naast het bekken zeg maar. Altijd rechts en altijd in bed als ik verkeerd beweeg zo'n felle, scherpe pijnscheut die me echt door de grond doet gaan

Dames die vocht vasthouden: troost je met de gedachte dat je het meeste vrij snel na de bevalling weer kwijt bent!

TheFrankey, we willen foto's zien van je zoontje!!

En ik ben zo benieuwd naar Tessie. Chell, heb je nog een update voor ons?
.... met gevoel voor drama....
pi_70189145
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het helemaal niet shallow, hoor huup. Hoewel ik dan geen last heb van vocht, zit ik dus ook op + 12,5 en dat was voor mij toch ook wel het maximum, hoopte ik. En tja, ik vind het ook niet fijn zo zwaar te wegen, ook al is het van de zwangerschap. Ik vond het toen vreseijk dat gewicht op de weegschaal te zien, en op de een of andere manier voelt het ook nu toch niet goed.
Ons startgewicht was trouwens bijna gelijk, ik zat op 73,5, was net 4,5 kilo afgevallen met SHE-dieet.
ja vervelend als je ook net afgevallen was om dan die wijzertjes weer omhoog te zien gaan. Nouja ik vind het ook gek dat mn vk bij mij 68 aanhoudt als startgewicht Ik bedoel, das leuk maar laatste keer dat ik dat woog was in juli of augustus ofzo. Op het moment dat ik zwanger raakte woog ik toch echt ongeveer 73 en dat woog ik ook bij haar voor het eerst op de weegschaal. Krijg ik zomaar 5 extra kilo's kado die k er aangekomen zou zijn door de zwangerschap

nouja, ik zie wel waar het schip strandt. T komt wel goed schatje enzo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:18:45 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70189183
Neemt een VK je bloeddruk op?
pi_70189193
Ik ben juist afgevallen de eerste 11 weken. Ik woog altijd 61 kilo met kleding aan en nu woog ik 60.4 met kleding aan.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:19:54 #49
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70189195
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:18 schreef Asyniur het volgende:
Ja, bij elke controle.
.... met gevoel voor drama....
pi_70189212
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:18 schreef Asyniur het volgende:
ja mijne wel bij elk bezoek. Volgens mij doen ze dat allemaal wel

Faja ik viel in het begin ook wat af, toen stabiliseerde het zich en pas met 22 weken ongeveer begon het aankomen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')