het is ook wel anders miss, zo voelt het voor mij ook niet alsof ik echt dat weeg, mn hoofd koppelt het gelukkig wel aan de zwangerschap

En het scheelt dat ik in mn gezicht, armen en bh-onderomtrek zeg maar geen verschil merk. Dat geeft voor mij nog wel aan dat het binnen de perken blijft. Maar ik vind het wel enorm moeilijk zo vooral het feit dat ik er zelf heel weinig aan kan doen, ik kan er boterhammen minder om gaan eten maar als het van vocht + baby komt dan zal ik daar niet minder van aankomen uiteindelijk.
Een paar maanden voor de zwangerschap woog ik 68, toen na het stoppen van de pil kwam ik ineens aan en woog k 73 ofzo. Nu zit k op een goeie +12. En als ik heel eerlijk ben, dan was de +12, of maximaal de +15 eigenlijk gewoon waar ik op gehoopt had als eindstand, maar dat zit er niet in denk k.
Achja gewicht, het is allemaal maar een nummertje enzo, wat jij zegt Mefke, maar ik vind het zo erg en vervelend

hoe shallow... maarja.
oh en geen granny's hier die vind k eigenlijk niet lekker, maar ik zal ze binnenkort maar ns halen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回