Ik heb er ook een paar, en ben er helemaal blij mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
opi hebben ze van sephora alleen in de states!
Wat een lieve nageltjes, mooi!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Nagellak : Opi by sephora, I'm Wired
Worden witterquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Worden witter of lijken witter als je die nagellak draagt?
Oh dat is wel prettig, toch maar eens kopen dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik het roze ook wel weer even zat. Ik ga denk ik retro. Bruin met oranje bloemetjes ofzo.
There is no love sincerer than the love of food.
Mooi kleurtjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Nagellak : Opi by sephora, I'm Wired
Ik haal het er vaak sneller af omdat ik weer wat anders wil maar als ik daar geen tijd voor heb haal ik ook meestal makkelijk een week. Wel met een of twee keer een nieuw laagje topcoat want ik haal het kwastje ook langs het randje en als daar wat deukjes of chips in komen vind ik het echt heel naar voelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef Exoteria het volgende:
Hoe lang houdt jullie nagellak eigenlijk?
Ik lak mijn nagels één keer per week (tenzij ik eerder iets nieuws wil) en dan heeft het er echt een week netjes op gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |