Ik doe alles met m'n Wacom, kan niet meer zonder.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Scrollen gaat irritant, de rest is super
wie gaan dr allemaal?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:32 schreef remlof het volgende:
Offtopic![]()
[..]
Moortgat 11 uur? [ afbeelding ]
Bandje vanavond.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:40 schreef remlof het volgende:
3arron kan ook, is er karaoke of een bandje?
hahahaha, nah da denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kom ik niet meer in met m'n studentenpas uit '92 vrees ik
welke? ik kan wel ff googlen, maar zo vragen is leukerquote:
Yes we can!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, kunnen we pinda's naar ze gooien
De standaard barron band afaik, ik weet niet hoe ze hetenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:45 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
hahahaha, nah da denk ik ook niet.
[..]
welke? ik kan wel ff googlen, maar zo vragen is leuker
Ah tof, die zijn wel leuk. Ik laat mezelf daar wel zien tussen 11 en half 12quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Yes we can!
[..]
De standaard barron band afaik, ik weet niet hoe ze heten
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je ook naar de Barron vanavond? Gezellig, ik doe m'n FOK! shirt wel aan
Zeer vriendelijk, maar ik bedank. Drukke week gehad, dus een rustige avond kan ik wel gebruiken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:10 schreef remlof het volgende:
Krijg je een paar biertjes van mij
En van Slar
Damn, ik wou die Bitburger nog wel voor je meenemenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeer vriendelijk, maar ik bedank. Drukke week gehad, dus een rustige avond kan ik wel gebruiken.
Nee, we gaan nog wel even wat drinken bij Metropole, maar geen herkenningspunten aan mijn lijfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je ook naar de Barron vanavond? Gezellig, ik doe m'n FOK! shirt wel aan
Pas maar op, daar kom ik ook nog wel eensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, we gaan nog wel even wat drinken bij Metropole, maar geen herkenningspunten aan mijn lijf
Geeft niks, ik heb nog effe het einde van het optreden van een speedmetal band gezien in The Stagequote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:54 schreef Sander het volgende:
Ik was er pas heel laat, ik kwam teveel bekenden tegen elders. Sorry
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:01 schreef Sander het volgende:
Ik liep ookal een rondje " ff gasten van fok zoeken" maar ik had toch alleen jou herkend
ja, ik kwam er achter dat ik niemand van Fok kenquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat hebben jullie allemaal chique computerspul.![]()
Mag je hier wel posten als je alleen maar computers ouder dan vier jaar hebt? En alleen desktops?
En met mijn telefoon kan ik ook alleen maar bellen en smssen.
Omg, klinkt als een gezellige avondquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en Remlof, vannacht snapte ik niks meer van m'n telefoon dus kon ik niet terug sms'en
Hoe zie je eruit dan? Ik ben er vanavond ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en Remlof, vannacht snapte ik niks meer van m'n telefoon dus kon ik niet terug sms'en
Moet je eens kijken hoeveel trein- en busladingen mensen er op zaterdagavond uit de richting van Doetinchem en Zutphen naar ons provinciestadje komenquote:
Ik geef ze geen ongelijk: het alternatief is "de olde beth", "de radstake" of "city lido"quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel trein- en busladingen mensen er op zaterdagavond uit de richting van Doetinchem en Zutphen naar ons provinciestadje komen
Die rechtse ziet 'm niet aankomen..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ook naar Arnhem gaan
Ik zag ze ook bij Deelen rijden! Een hele stoet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Jammer, niet gekeken. Maar ze hebben wel een punt.
Vanmorgen reed ik naar Kronenburg, en toen kwam er een hele stoet vrachtwagens langsrijden, met politiebegeleiding. Voornamelijk vrachtwagens van DHL. Was er iets te doen?
Ja ik had wat spulletjes besteld bij bol.com van m'n vakantiegeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Jammer, niet gekeken. Maar ze hebben wel een punt.
Vanmorgen reed ik naar Kronenburg, en toen kwam er een hele stoet vrachtwagens langsrijden, met politiebegeleiding. Voornamelijk vrachtwagens van DHL. Was er iets te doen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik had wat spulletjes besteld bij bol.com van m'n vakantiegeld
Ben na Spinvis in Sonsbeek (slaapverwekkend en geen bier te krijgen, dus snel weggegaan) nog even bij de Cavern geweest, verder nergens.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:19 schreef Sander het volgende:
Ik was in de Barron, veel bier, geen idee of een van jullie er waren
Oh daar ben ik ook nog heel even geweest, maar de muziek stond teringhard en er waren alleen maar saaie mensen.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben na Spinvis in Sonsbeek (slaapverwekkend en geen bier te krijgen, dus snel weggegaan) nog even bij de Cavern geweest, verder nergens.
Vooral saaie mensen met kinderen jaquote:Op zondag 21 juni 2009 19:35 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook nog heel even geweest, maar de muziek stond teringhard en er waren alleen maar saaie mensen.
Oh, was Spinvis er ook? Die vind ik dan wel weer tofquote:Op zondag 21 juni 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben na Spinvis in Sonsbeek (slaapverwekkend en geen bier te krijgen, dus snel weggegaan) nog even bij de Cavern geweest, verder nergens.
Das balen... Bij ons in de flat hadden we van de week iemand die om 22:15 uur gaat decoupeerzagen op het balkonquote:Op maandag 22 juni 2009 09:46 schreef Sander het volgende:
Iemand in mijn flat vind het fijn om 's ochtends te gaan lopen timmeren. Half 9 op zondag, of kwart over 7 op vrijdag. Fucking irritant.
Ja, maar daar hebben ze kennelijk zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan gegeven. Ik las het toevallig in de Arnhemse Koerierquote:Op maandag 22 juni 2009 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, was Spinvis er ook? Die vind ik dan wel weer tof
Ik had het op arnhem-direct gezien.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef remlof het volgende:
Ja, maar daar hebben ze kennelijk zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan gegeven. Ik las het toevallig in de Arnhemse Koerier
Wees blij dat je het niet achteraf ergens las. Het 'promoteam' van Arnhemquote:Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze kennelijk zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan gegeven. Ik las het toevallig in de Arnhemse Koerier
Dat dusquote:Op maandag 22 juni 2009 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze gemist heb, had me wel leuk geleken. Zelfs zonder bier.
Prima buurt: mooie straat met prachtige oude huizen en vlak bij Sonsbeekpark.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:31 schreef Pantheon het volgende:
De Bouwmeesterstraat in Arnhem, is dat in een redelijke buurt? (zijstraat van de Dalweg, denk dat het net onder Sonsbeek-Noord valt).
Oooh, ik ook, ik ook!! Doen we een duoquote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef Vrok het volgende:
PromotieteamMisschien moet ik, om dit op te lossen, maar een open sollicitatie naar de gemeente sturen.
Nou, wat let ons?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Oooh, ik ook, ik ook!! Doen we een duo
Dat dusquote:
Ah tof, vannacht effe kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef -skippybal- het volgende:
Klarendal nu op Eén Vandaag.
Terugblik op de paupertijd en hoe het nu is.
Nee ok, maar ik kan me die tijd nog wel herinneren, dat Klarendal in het journaal was omdat er echt rellen waren. Die niet zo goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Was niet zo heel veel, hoor. Dikke 5 minuten maar ofzo.
Dat de bewoners zelf junkies en dealers de wijk uit gingen knuppelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik kan me die tijd nog wel herinneren, dat Klarendal in het journaal was omdat er echt rellen waren. Die niet zo goeie ouwe tijd
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik kan me die tijd nog wel herinneren, dat Klarendal in het journaal was omdat er echt rellen waren. Die niet zo goeie ouwe tijd
gelukkig voor mijn tijd hier in Klarendalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat de bewoners zelf junkies en dealers de wijk uit gingen knuppelen
quote:Koepeltje bij station gaat naar Park Presikhaaf
ARNHEM - Het koepelgebouwtje dat de stationsentree aan de Amsterdamseweg markeert, verhuist naar Park Presikhaaf. Vivare gaat het koepeltje daar exploiteren als theehuis, waar verstandelijk gehandicapten gaan werken. De corporatie financiert ook de opbouw. Het betonnen koepeltje moet bij het station wijken voor de aanleg van een extra spoor en het vierde perron voor de Hogesnelheidslijn.
Een stukje verplaatsen is geen optie. Het gebouw is te klein voor de verwachte reizigersstromen.
PvdA, VVD, CDA en D66 pleitten in 2005 voor het behoud van het gebouw, net als omwonenden en architectuurkenners. Uit onderzoek naar een nieuwe bestemming komt Park Presikhaaf als meest geschikt naar voren.
Spoorbeheerd ProRail betaalt het ontmantelen en de verhuizing.
of een uitgang die past bij de nieuwe stijl van het station..quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijkt me een mooie bestemming voor het koepeltje.![]()
We krijgen straks zeker geen uitgang meer aan de achterkant van het station?
Ik kan me niet voorstellen dat ze geen nieuwe achteruitgang plaatsen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijkt me een mooie bestemming voor het koepeltje.![]()
We krijgen straks zeker geen uitgang meer aan de achterkant van het station?
Eindelijk meer bedrijvigheid in 't park..quote:
Ik denk dat het koepeltje pas weg gaat als de tunnel onder de perrons opengaat. Die krijgt ook een ingang aan de Sonsbeekzijde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze geen nieuwe achteruitgang plaatsen.
Ook als je even snel iemand op wilt pikken met de auto is Sonsbeekzijde perfect, aan de voorkant kun je er niet bij komen (ja of je moet 5 euro betalen om in die parkeergarage te mogen laden/lossenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef Vrok het volgende:
De uitgang aan de achterkant is de uitkomst als het gaat om het omzeilen van het bouwprobleem.
Ik hoop niet dat dat de enige uitgang aan de Sonsbeekzijde wordt, want dan moeten we met z'n allen door die tunnel heen. En diezelfde (rol)trap af naar de tunnel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:25 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat het koepeltje pas weg gaat als de tunnel onder de perrons opengaat. Die krijgt ook een ingang aan de Sonsbeekzijde.
Er zal wel een overloop over de westkant van het station blijven, maar er komt een nieuwe ingang voor en die moet een eindje opschuiven om ruimte te maken voor het nieuwe perron.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat de enige uitgang aan de Sonsbeekzijde wordt, want dan moeten we met z'n allen door die tunnel heen. En diezelfde (rol)trap af naar de tunnel.
Dat wordt natuurlijk één grote opstopping omdat iedereen voor die roltrap gaat wachten en daarbij de gewone trap blokkeert.
Ah, dus niet zo'n grote ramp als waar ik bang voor was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef remlof het volgende:
Er zal wel een overloop over de westkant van het station blijven, maar er komt een nieuwe ingang voor en die moet een eindje opschuiven om ruimte te maken voor het nieuwe perron.
Je weet wat ik nu wil hebben en met mij nog vele anderen....quote:Op donderdag 25 juni 2009 06:59 schreef MartijnIV2008 het volgende:
iemand gister nacht (24 ->25 juni) nog nat gegooid met een epic waterballon?
een huisgenote kwam thuis, en die was bijna tot dr onderbroek nat (hehe geil), maar ze was iig ergens in de buurt van de xenos bekogeld met 1 enkele waterballon. Dr lag al een plans water, dus ik neem aan dat ze de 1e niet geweest zal zijn.
Hehehehe eeh laat me er even over nadenken, hoe enz.quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu wil hebben en met mij nog vele anderen....
Je wilt niet weten wat mijn portfolio gekost heeftquote:Op donderdag 25 juni 2009 07:32 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
Hehehehe eeh laat me er even over nadenken, hoe enz.
Owja, kent er iemand een copyshop, of een plek waar ik kan printen (A3 kleur)?
voor niet al te veel geld (minder dan een euro per vel) en voor 10 uur vandaag, liefst om 8:30 al?
k ben namelijk niet van plan 20 euro uit te geven om mijn portfolio uit te printen op school
In de Koningstraat bij de bibliotheek toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:26 schreef Sander het volgende:
Dr zit wel een goede copyshop in arnhem, maar die is niet voor tienen open.
Die ken ik dan weer niet, maar in de nieuwstad zit er ook eentje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:28 schreef remlof het volgende:
[..]
In de Koningstraat bij de bibliotheek toch?
Ik weet ook niet of ie er nog zit. Wel toen ik examen deed, ergens in het vorige milenniumquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:29 schreef Sander het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar in de nieuwstad zit er ook eentje.
Zit er daar ook een?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:28 schreef remlof het volgende:
[..]
In de Koningstraat bij de bibliotheek toch?
Wizziknie!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef remlof het volgende:
Jullie weten dat er zaterdagmiddag/-avond een muziekfestivalletje in het Spijkerkwartier is he?
Ben de naam effe kwijt, maar iets met "rok".
Websitequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:50 schreef Vork het volgende:
Spijkerrok, met wat lokale bandjes geloof ik. Wel entree (5 euro o.i.d.) maar dan gaat de opbrengt naar een of ander goed doel, stelletje hippies.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Website
Ik las het goede goel verkeerd, ik dacht dat er "Stichting Martijn" stond ipv "stichting Marijn".![]()
![]()
Waarom?quote:
Dat kan natuurlijk niet zonder een matje, een snorretje en een naam die eindigt op 'ie'.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Moet je wel Vitessefan worden.
En een sizoenskaart voor "zuid".quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:23 schreef Vrok het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet zonder een matje, een snorretje en een naam die eindigt op 'ie'.
quote:
Jij bent de master daarinquote:
Ooh, maak me jaloers... Zit ik hier op mn kantoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij bent de master daarin
Net even buiten in de tuin gezeten met bier en pizza, echt lekker weer
Dat klinkt als een goed idee voor morgenochtend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:29 schreef Sander het volgende:
Also, vanochtend wezen zwemmen in Klarenbeek. Echt heel relax.
De zon schijnt zachtjes, er zijn nog geen walvissen en je kan onbeperkt van de glijbaan. Heerlijk!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:57 schreef Vrok het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed idee voor morgenochtend.
Stond 2 weken geleden al in de Arnhemse Koerier. Serieus, dat gratis krantje verschaft nog de meeste informatie over wat er allemaal in Ernem gebeurtquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:55 schreef ImTheBase het volgende:
M'n tvzenders, wat doen ze!
Wat is er aan de hand dan? Ik heb ook geen tv en internet namelijk...?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Stond 2 weken geleden al in de Arnhemse Koerier. Serieus, dat gratis krantje verschaft nog de meeste informatie over wat er allemaal in Ernem gebeurt
Ow, ik dacht dat het ging om wijzigingen in het reguliere zenderpakket.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan? Ik heb ook geen tv en internet namelijk...?
UPC zegt dat er een storing is in mijn regio... En dat het erg druk is nu, dus of we later terug willen bellen. Nou ja...quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het ging om wijzigingen in het reguliere zenderpakket.
Ben blij dat ik geen internet via UPC meer heb
Internet doet het hier wel, alleen de tv speelt parten..quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het ging om wijzigingen in het reguliere zenderpakket.
Ben blij dat ik geen internet via UPC meer heb
Hier ook geen tv, wel internet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan? Ik heb ook geen tv en internet namelijk...?
Zuip niet te veel, je hebt morgenavond nog een datequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:03 schreef Sander het volgende:
Ik moet werken tot minstens half 10. Daarna ga ik denk ik een vriend van me opzoeken, die vandaag voor de tweede keer voor zijn HBO afstuderen is gezakt.
Wij hebben hier niks... Geen internet en ook de tv zegt dat er zenderverlies is. Pfff...quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Internet doet het hier wel, alleen de tv speelt parten..
quote:Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet in gebruik
Ik heb 0900-1850 0900-1580 gebeld. Daar zeiden ze dat er een storing in ons gebied is...?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hier ook geen tv, wel internet.
Storingsnummer isin gesprek
.
LOL Jij kreeg dus ook even SNS-bank aan de telefoon.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb 0900-1850 0900-1580 gebeld. Daar zeiden ze dat er een storing in ons gebied is...?
Ja, hahaha!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
LOL Jij kreeg dus ook even SNS-bank aan de telefoon.![]()
Het goede nummer was na een paar keer "in gesprek" "tijdelijk buiten gebruik".
Ik denk dat de eenzame helpdeskmedewerker het in zijn eentje niet aan kan.
Alsof het daar sowieso al geen weer voor isquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:12 schreef Vork het volgende:
Het is vast een truc van de horeca. Nu gaat iedereen terrasjes opzoeken.
Ik ben vanaf kwart over 8 bij het Grand Cafe iig, effe hapje eten en dan komen Job en Frank na half negen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:20 schreef Vork het volgende:
Ik wil best wel even langs een terras hoppen trouwens. Nog meer gegadigden? TV kijk zit er nu toch niet in.
Da's waar ook. En ik moet de hele dag werken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zuip niet te veel, je hebt morgenavond nog een date![]()
Ze kwam in dat topic van, ja ik heb nog wel iemand voor je. Nieuwsgierig als ik was, toegevoegd op MSN. En nu hebben we een date morgen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vertel eens over die deet Sander!
Door QuickyButt geregeld begreep ik?
Spannend hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Ze kwam in dat topic van, ja ik heb nog wel iemand voor je. Nieuwsgierig als ik was, toegevoegd op MSN. En nu hebben we een date morgen..
Volgens mij is dit d'r, maar er staan helaasch geen foto's inquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Spannend hoor.![]()
Geef eens een linkje naar haar (toch?) FOK!-profiel.
Anders maak je morgen tijdens je deet even foto's en post je die hier.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Volgens mij is dit d'r, maar er staan helaasch geen foto's in
http://fotoboek.fok.nl/PanPan
Oh, het is een Arnhemse en je kent haar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:12 schreef remlof het volgende:
Gekke PanPan, die heeft zich hier ook nog nooit laten zien
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef Adelante het volgende:
TBC?
Nee, ik ken haar alleen via msn, sinds een paar dagenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, het is een Arnhemse en je kent haar?![]()
Spill the juicy details, please.![]()
Ach, ze komt zich hier vast vanzelf melden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef remlof het volgende:
Nee, ik ken haar alleen via msn, sinds een paar dagen
Nee, niets aan de hand hier.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:30 schreef the_witch het volgende:
Is UPC digital TV bij jullie ook DOOD?
UPC ligt er uit bij wie nog meer ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:30 schreef the_witch het volgende:
Is UPC digital TV bij jullie ook DOOD?
Oh dankje, niet gezien...ben nu pas onlinequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
UPC ligt er uit bij wie nog meer ?
postcodes 6500-7400 sowieso dood
Ik ken alle drie die films niet. Kun je niet gewoon Iron Man gaan kijken ofzo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jullie zijn veel te langzaam met de dvd-adviezen.![]()
Ik pleur er wel gewoon blind een DVDtje in. En dan kom ik hier morgen klagen dat het een @#$%-film was.
Jij ookal dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar alleen via msn, sinds een paar dagen
Jij moet echt stoppen met fokken en uitgaan combinerenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Blame QB
Zit nu bij het moortgat trouwens.
quote:Bosch krijgt nieuw leven
ARNHEM - Het voormalige Hotel Bosch aan de Apeldoornsestraat in Arnhem krijgt opnieuw een culturele functie.
Dit najaar trekt kunstenaarsinitiatief TAPE in de ruimte die tot februari werd gebruikt door Kultuurhuis Bosch.
Het cultuurpodium sloot na vijf jaar noodgedwongen de deuren omdat een schuld van circa 85.000 euro niet meer kon worden ingelost. Een reddingsplan bleek geen oplossing, waarna een faillissement onafwendbaar werd.
TAPE wil een creatieve broedplaats zijn zoals de Melksalon dat een paar jaar geleden was in de oude Coberco melkfabriek, vertelt initiatiefnemer Mark Kuijpers. "Een dergelijk dynamisch, multidisciplinair centrum voor een avontuurlijk publiek ontbreekt in Arnhem nu volledig", vindt hij.
Na een start in het oude Albert Heijn-pand in de Van Muijlwijkstraat was TAPE dakloos. " Toen ik hoorde dat Kultuurhuis Bosch failliet was, heb ik een plan geschreven ", zegt Kuijpers. Hij wil er beeldende kunst (in samenwerking met ArtEZ) gaan combineren met podiumkunst.
"We denken aan bands, acts en theater, maar ook dansfeesten", aldus de Arnhemmer. Die zijn vernieuwend, maar soms ook commercieel. Omdat Bosch niet zozeer geschikt is als tentoonstellingsruimte, wil TAPE zich meer richten op nieuwe media.
Kuijpers hoopt op 1 oktober te kunnen beginnen, maar nog niet alles is 100 procent rond. Met de gemeente Arnhem wordt nog gesproken over extra subsidie. Er ligt alles bij elkaar twintigduizend euro van de gemeente, maar zeker voor de programmering is meer nodig, aldus Kuijpers.
Hij was een van de tientallen geïnteresseerden die zich bij Woningbouwvereniging Gelderland (WBVG), eigenaar van het pand, meldden met een plan. Directeur Bernard Smits is blij met TAPE: "Het sluit aan bij ons doel en bij de bewoners van Bosch."
De gemeente Arnhem zoekt naar mogelijkheden om extra geld te doneren. De afdeling cultuur is blij met het nieuwe initiatief in Bosch en staat er welwillend tegenover, maar of er meer geld beschikbaar komt, is nog onzeker, zegt een woordvoerder.
ik dacht dat we van de hippies af zouden zijn.quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik dacht dat we van de hippies af zouden zijn.
Ja jammer, ik wil onweer zoals één week geleden. Dat was eng!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, maar toen kwam het ook niet echt door, net als nu. het is nog steeds benauwd, en het regent alleen maar
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:57 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ja jammer, ik wil onweer zoals één week geleden. Dat was eng!!
Ik was gister avond zeik nat! Ik had alleen en zomers jurkje aan en balarina's. Ik moest al een paar balarina's weg gooien omdat ze nat werd maar gelukkig kan ik deze nog redden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef Sander het volgende:
Ik was ook zeiknat, alleen een trui bij me. Maar dankzij de warmte kon ik die niet aan doen. Zelfs in de regen was het ontzettend warm.
Volgens mij krijgen we nog een update!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef Sander het volgende:
Ik was ook zeiknat, alleen een trui bij me. Maar dankzij de warmte kon ik die niet aan doen. Zelfs in de regen was het ontzettend warm.
Ik ben al de hele dag aan het F5-en voor de afloop van de deet!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:35 schreef Bob-B het volgende:
Volgens mij krijgen we nog een update!
mag ik bruidsmeisje zijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:02 schreef Sander het volgende:
Het was verrassend gezellig! En remlof, geen idee, ik had geen te halen trein
Heftig als ze zo ineens bij je binnen staanquote:Gewapende overval op woning in Klarendal
ARNHEM - De Arnhemse politie is op zoek naar twee mannen die zaterdagavond een gewapende overval pleegden op een woning in Klarendal. De twee maakten daarbij een onbekend geldbedrag buit.
De mannen drongen de woning binnen rond een uur of negen. In het huis waren op dat moment drie jongemannen aanwezig – de bewoner en twee gasten.
Zij werden onder bedreiging van een vuurwapen (of iets wat daar op leek) door de overvallers gedwongen geld af te staan. Dat hebben ze ook gedaan. Geen van de drie slachtoffers is bij de overval gewond geraakt. Ze zijn wel behoorlijk geschrokken van het incident.
De overvallers waren volgens de eerste informatie van de politie niet gemaskerd. Mogelijk wordt er na het verhoren van de slachtoffers in de omgeving van de woning nog een buurtonderzoek gedaan, aldus een woordvoerster van de politie.
remlofquote:Op zondag 28 juni 2009 10:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heftig als ze zo ineens bij je binnen staan
Ow jullie hebben niet geneukt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:02 schreef Sander het volgende:
Het was verrassend gezellig! En remlof, geen idee, ik had geen te halen trein
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef PanPan het volgende:
Panna zegt:
Serieus, waarom hebben wij nog geen seks gehad?
Sander zegt:
*agenda pakt*
Ja, naar Nijmegen via Utrecht en Den Bosch duurt maar een half uurtje langer.quote:Arnhem-Nijmegen
Maandag 29 Juni 16:15
Oorzaak Tussen Nijmegen en Elst rijden geen treinen door een aanrijding met een bestelbus.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Arnhem reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Zwolle reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Deventer reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Nijmegen en Utrecht Centraal reizen via s-Hertogenbosch.
Nee, dat is als je de bus neemtquote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, naar Nijmegen via Utrecht en Den Bosch duurt maar een half uurtje langer.
Die bestelbussen ook altijd.quote:Arnhem-Nijmegen
Maandag 29 Juni 16:40
Oorzaak Tussen Nijmegen en Elst rijden geen treinen door een aanrijding met een bestelbus.
Verwachting De extra reistijd is meer dan 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
je bent echt een optimistquote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat alle treinreizigers van Nijmegen naar Arnhem in een bus gepropt worden die 2x per uur rijdt.
heul veul mensen weten niet dat die bus rijdt.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat alle treinreizigers van Nijmegen naar Arnhem in een bus gepropt worden die 2x per uur rijdt.
Wat betreft de NS ben ik redelijk optimistisch hoor.quote:
ik heb ook 4 jaar met syntus gereisd. hell and horror... de een na laatste reisdag (ik ging bijna verhuizen) heb ik 5 uur (!) gedaan over Houten - Doetinchemquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat betreft de NS ben ik redelijk optimistisch hoor.![]()
Dat krijg je vanzelf als je regelmatig met Syntus reist, daar is het pas echt grote ellende.
Als ze omroepen dat er bussen ingezet worden, kun je maar beter ergens een kop koffie gaan drinken.
Bussen inzetten betekent bij Syntus namelijk dat er één bus wordt ingezet zodat mensen reiskosten niet terug kunnen claimen (zie hun AV).
Ik heb twee jaar heen en weer gereisd met Syntus met zo'n twee keer in de week treinuitval, en het is me welgeteld 1x overkomen dat er daadwerkelijk een bus reed. Tegelijkertijd vertrok trouwens ook de eerste trein weer.
Waarschijnlijk wel... Toenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef Vork het volgende:
En schaatsend was je waarschijnlijk ook nog sneller thuis geweest. Toen.
Waar zijn die dan? Niet in het oude AH-pand aan de van Muijlwijkstraat en ook niet in Boschquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel... Toen![]()
Gaan jullie nog kijken bij de eindexamenexposities van ArtEZ? Ik wel![]()
[ afbeelding ]
Plaatje van Manon den Hartog, één van de afgestudeerden. Ik kan de officiële poster niet vinden
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:50 schreef remlof het volgende:
Historisch museum definitief bij Openluchtmuseum
Ik ben bij de derdejaars overgangsaudities geweest. Zaten erg mooie stukken bij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel... Toen![]()
Gaan jullie nog kijken bij de eindexamenexposities van ArtEZ? Ik wel![]()
[ afbeelding ]
Plaatje van Manon den Hartog, één van de afgestudeerden. Ik kan de officiële poster niet vinden
Ja, dat doen ze goed daar. Maar hij is wel hoog hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:24 schreef ImTheBase het volgende:
Die bewaakte fietsenstallingen in Arnhem zijn goedgekeurd. Ik had mijn fiets er een paar dagen laten staan, niks mee gebeurt.Op velperpoort is het na 2 uur al gedaan met je fiets
quote:
Ja, dan dat nog. Ik heb nog geen saldo op m'n kaart dus, omdat er maar één ophaalpunt isquote:Problemen bij invoering OV-chipkaart
Uitgegeven: 1 juli 2009 14:38
Laatst gewijzigd: 1 juli 2009 14:38
NIJMEGEN - De invoering van de OV-chipkaart in de Stadsregio Arnhem Nijmegen verloopt woensdag niet vlekkeloos. In het hele gebied zijn maar elf oplaadpunten, die door een softwarefout bovendien niet goed functioneren.
Dat bevestigde vervoerder Connexxion woensdag. Door een fout in de software die het betalingsverkeer regelt, werken de oplaadpunten niet naar behoren.
Passagiers kunnen de kaart daardoor niet opladen. Zij kunnen nog wel met een strippenkaart of abonnement de bus in, aldus een woordvoerster van Connexxion.
Het vervoerbedrijf verwacht dat het probleem snel is verholpen. Nog in juli moet het aantal van elf oplaadpunten zijn uitgebreid naar twintig. Volgens de woordvoerster zijn inmiddels wel alle bussen voorzien van de benodigde apparatuur.
quote:[b]
Ow en de dallies gaan zijn inderdaad verdwenen volgens mij.
Die inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze goed daar. Maar hij is wel hoog hooroh wacht, je bedoelt zeker die gratis stallingen in het centrum. die zijn ook tof
Google Maps, als je daar de looproute kiest, dan krijg je enkele routes voorgeschoteld. Je kan die routes bijna altijd ook fietsen. Check de linkquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:27 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje!
Wat is de kortste weg met de fiets tussen Velperpoort en Kronenburg. Ik kom van Velp btw over de Velperweg. En hoe lang gaat me dat kosten? Fiets wel aardig door met dit weer.
OV is afgelopen, vandaar
Ja ok maar ik vroeg me af of iemand zelf ervaring heeft. Ik ben namelijk met bus 6 over de ene brug geweest, en met 88 over de andere brug. En ze deden er precies even lang over. Dus, wat zeggen jullie zelf?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:30 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Google Maps, als je daar de looproute kiest, dan krijg je enkele routes voorgeschoteld. Je kan die routes bijna altijd ook fietsen. Check de linkHet is ongeveer 7,7 km, dus een half uurtje als je rustig fietst?
Bussen zijn geen touw aan vast te knopen natuurlijk, die rijden vaak om en stoppen regelmatig. Ik fiets zelf regelmatig rond in en om Arnhem, soms zelfs naar Nijmegen. Ik denk dat dat ding van Google Maps aardig overeenkomt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ok maar ik vroeg me af of iemand zelf ervaring heeft. Ik ben namelijk met bus 6 over de ene brug geweest, en met 88 over de andere brug. En ze deden er precies even lang over. Dus, wat zeggen jullie zelf?
Dat is die waar de drugsboot aan ligt he?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
je moet in ieder geval over de John Frost brug gaan. dat is de meest rechtstreekse weg. en verder gewoon de bordjes volgen, appeltje eitje
Ja die brug waar het Nationaal Historisch Museum bijna naast was gekomenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is die waar de drugsboot aan ligt he?
Half uurtje vanaf arnhem? Neem de 1e keer maar even een uur (vanaf velp) kan ik t even rustig uitzoeken dat moet wel goedkomen dan toch...
Je bedoelt de arch van noach? (nee vast niet) maar die was wel vetquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die brug waar het Nationaal Historisch Museum bijna naast was gekomen
die, die zwart-witte.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is die waar de drugsboot aan ligt he?
Half uurtje vanaf arnhem? Neem de 1e keer maar even een uur (vanaf velp) kan ik t even rustig uitzoeken dat moet wel goedkomen dan toch...
Niet echt verwonderlijk als wij al het beste kraanwater van Nederland hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Remlof!
==> Arnhems-bier-beste-van-Gelderland
Het is bijna een naamtopic waard.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet echt verwonderlijk als wij al het beste kraanwater van Nederland hebben
Het is bijna een biermeet in het Openluchtmuseum waard
quote:Het drinkwater in Amsterdam is het beste van Nederland. Dat blijkt uit een groot onderzoek onder drinkwaterbedrijven. En bovendien vinden de Amsterdammers het zelf ook: ze belonen hun drinkwater met het rapportcijfer 8.
ik zou eerst de Steenstraat doen en dan John Frostbrug, lijkt me makkelijker als je vanaf Velp komt :pquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:52 schreef -skippybal- het volgende:
Gewoon John Frost pakken en dan de Steenstraat en maar fietsen.
quote:En bovendien vinden de Amsterdammers het zelf ook
doe ik eigenlijk wel, in de wasmachinequote:
DIe tik heb je overgehouden aan waar je vroeger woonde zeker?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
doe ik eigenlijk wel, in de wasmachine
Ja, erg hequote:Op donderdag 2 juli 2009 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
DIe tik heb je overgehouden aan waar je vroeger woonde zeker?
Elke lijn zonder open dak is een hel..quote:
de zwembad?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:15 schreef the_witch het volgende:
In Zuid Afrika is de water nog lekkerder en kalk vrij(er) dan in Arnhem. :-)
Trouwens, het is zo heet dat het mij niet uit maak wat voor water het is, als het maarde zwembad helemaal vult!
de water?quote:
kalk vrij(er)?quote:
:-)?quote:
Wie-o-wie heeft er meer info?quote:Een 20-jarige Arnhemmer is vanavond overleden na een zwempartij met vrienden in de Rijn. De man was rond half zes met vrienden aan het zwemmen bij de John Frostbrug.
Zijn vrienden zagen hem plotseling onder gaan. Toen hij niet meer bovenkwam, werd groot alarm geslagen. De man werd een uur later gevonden door duikers. Hij werd direct gereanimeerd, waarna hij naar het ziekenhuis is gebracht.
Daar is de man rond kwart voor acht overleden. Er is slachtofferhulp ingeschakeld voor de vrienden die getuige waren van het incident.
spuit elfquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:14 schreef Omniej het volgende:
Shit, nu zijn ze op.
Ontopic:
Arnhemmer verdrinkt na zwempartij in Rijn
[..]
Wie-o-wie heeft er meer info?
ik kwam dus terugfietsen van mn werk, en stond stond heel de JF brug zwart van de mensen. politieauto erbij, twee ambulances beneden en een traumaheli in het veld. walgelijk dat soort mensen. 'ja, dr heb dr een sellufmoord gepleeg...'quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Dan moet je over de JF brug proberen te fietsen als heel Malburgen daar staat te ramptoeristen omdat er iemand verdrinkt...![]()
http://www.gelderlander.n(...)t-Rijn-overleden.ece
RIP...
Ik zit binnenquote:
Oeps, sorry.quote:
Mja, triest volk is dat altijd...quote:ik kwam dus terugfietsen van mn werk, en stond stond heel de JF brug zwart van de mensen. politieauto erbij, twee ambulances beneden en een traumaheli in het veld. walgelijk dat soort mensen. 'ja, dr heb dr een sellufmoord gepleeg...'![]()
wat dus niet zo was, hij is dus op treurige wijze verdronken...
Ik kreeg een half uurtje geleden nog een sms'je van iemand met 'Sonsbeekje vanmiddag pakken?' erinquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn god wat gaat het er op, m'n poes kwam van schrik bij me op schoot liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |