Ik doe alles met m'n Wacom, kan niet meer zonder.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Scrollen gaat irritant, de rest is super
wie gaan dr allemaal?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:32 schreef remlof het volgende:
Offtopic![]()
[..]
Moortgat 11 uur? [ afbeelding ]
Bandje vanavond.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:40 schreef remlof het volgende:
3arron kan ook, is er karaoke of een bandje?
hahahaha, nah da denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kom ik niet meer in met m'n studentenpas uit '92 vrees ik
welke? ik kan wel ff googlen, maar zo vragen is leukerquote:
Yes we can!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, kunnen we pinda's naar ze gooien
De standaard barron band afaik, ik weet niet hoe ze hetenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:45 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
hahahaha, nah da denk ik ook niet.
[..]
welke? ik kan wel ff googlen, maar zo vragen is leuker
Ah tof, die zijn wel leuk. Ik laat mezelf daar wel zien tussen 11 en half 12quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Yes we can!
[..]
De standaard barron band afaik, ik weet niet hoe ze heten
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je ook naar de Barron vanavond? Gezellig, ik doe m'n FOK! shirt wel aan
Zeer vriendelijk, maar ik bedank. Drukke week gehad, dus een rustige avond kan ik wel gebruiken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:10 schreef remlof het volgende:
Krijg je een paar biertjes van mij
En van Slar
Damn, ik wou die Bitburger nog wel voor je meenemenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeer vriendelijk, maar ik bedank. Drukke week gehad, dus een rustige avond kan ik wel gebruiken.
Nee, we gaan nog wel even wat drinken bij Metropole, maar geen herkenningspunten aan mijn lijfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je ook naar de Barron vanavond? Gezellig, ik doe m'n FOK! shirt wel aan
Pas maar op, daar kom ik ook nog wel eensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, we gaan nog wel even wat drinken bij Metropole, maar geen herkenningspunten aan mijn lijf
Geeft niks, ik heb nog effe het einde van het optreden van een speedmetal band gezien in The Stagequote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:54 schreef Sander het volgende:
Ik was er pas heel laat, ik kwam teveel bekenden tegen elders. Sorry
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:01 schreef Sander het volgende:
Ik liep ookal een rondje " ff gasten van fok zoeken" maar ik had toch alleen jou herkend
ja, ik kwam er achter dat ik niemand van Fok kenquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat hebben jullie allemaal chique computerspul.![]()
Mag je hier wel posten als je alleen maar computers ouder dan vier jaar hebt? En alleen desktops?
En met mijn telefoon kan ik ook alleen maar bellen en smssen.
Omg, klinkt als een gezellige avondquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en Remlof, vannacht snapte ik niks meer van m'n telefoon dus kon ik niet terug sms'en
Hoe zie je eruit dan? Ik ben er vanavond ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en Remlof, vannacht snapte ik niks meer van m'n telefoon dus kon ik niet terug sms'en
Moet je eens kijken hoeveel trein- en busladingen mensen er op zaterdagavond uit de richting van Doetinchem en Zutphen naar ons provinciestadje komenquote:
Ik geef ze geen ongelijk: het alternatief is "de olde beth", "de radstake" of "city lido"quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel trein- en busladingen mensen er op zaterdagavond uit de richting van Doetinchem en Zutphen naar ons provinciestadje komen
Die rechtse ziet 'm niet aankomen..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ook naar Arnhem gaan
Ik zag ze ook bij Deelen rijden! Een hele stoet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Jammer, niet gekeken. Maar ze hebben wel een punt.
Vanmorgen reed ik naar Kronenburg, en toen kwam er een hele stoet vrachtwagens langsrijden, met politiebegeleiding. Voornamelijk vrachtwagens van DHL. Was er iets te doen?
Ja ik had wat spulletjes besteld bij bol.com van m'n vakantiegeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Jammer, niet gekeken. Maar ze hebben wel een punt.
Vanmorgen reed ik naar Kronenburg, en toen kwam er een hele stoet vrachtwagens langsrijden, met politiebegeleiding. Voornamelijk vrachtwagens van DHL. Was er iets te doen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik had wat spulletjes besteld bij bol.com van m'n vakantiegeld
Ben na Spinvis in Sonsbeek (slaapverwekkend en geen bier te krijgen, dus snel weggegaan) nog even bij de Cavern geweest, verder nergens.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:19 schreef Sander het volgende:
Ik was in de Barron, veel bier, geen idee of een van jullie er waren
Oh daar ben ik ook nog heel even geweest, maar de muziek stond teringhard en er waren alleen maar saaie mensen.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben na Spinvis in Sonsbeek (slaapverwekkend en geen bier te krijgen, dus snel weggegaan) nog even bij de Cavern geweest, verder nergens.
Vooral saaie mensen met kinderen jaquote:Op zondag 21 juni 2009 19:35 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook nog heel even geweest, maar de muziek stond teringhard en er waren alleen maar saaie mensen.
Oh, was Spinvis er ook? Die vind ik dan wel weer tofquote:Op zondag 21 juni 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben na Spinvis in Sonsbeek (slaapverwekkend en geen bier te krijgen, dus snel weggegaan) nog even bij de Cavern geweest, verder nergens.
Das balen... Bij ons in de flat hadden we van de week iemand die om 22:15 uur gaat decoupeerzagen op het balkonquote:Op maandag 22 juni 2009 09:46 schreef Sander het volgende:
Iemand in mijn flat vind het fijn om 's ochtends te gaan lopen timmeren. Half 9 op zondag, of kwart over 7 op vrijdag. Fucking irritant.
Ja, maar daar hebben ze kennelijk zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan gegeven. Ik las het toevallig in de Arnhemse Koerierquote:Op maandag 22 juni 2009 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, was Spinvis er ook? Die vind ik dan wel weer tof
Ik had het op arnhem-direct gezien.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef remlof het volgende:
Ja, maar daar hebben ze kennelijk zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan gegeven. Ik las het toevallig in de Arnhemse Koerier
Wees blij dat je het niet achteraf ergens las. Het 'promoteam' van Arnhemquote:Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze kennelijk zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan gegeven. Ik las het toevallig in de Arnhemse Koerier
Dat dusquote:Op maandag 22 juni 2009 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze gemist heb, had me wel leuk geleken. Zelfs zonder bier.
Prima buurt: mooie straat met prachtige oude huizen en vlak bij Sonsbeekpark.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:31 schreef Pantheon het volgende:
De Bouwmeesterstraat in Arnhem, is dat in een redelijke buurt? (zijstraat van de Dalweg, denk dat het net onder Sonsbeek-Noord valt).
Oooh, ik ook, ik ook!! Doen we een duoquote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef Vrok het volgende:
PromotieteamMisschien moet ik, om dit op te lossen, maar een open sollicitatie naar de gemeente sturen.
Nou, wat let ons?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Oooh, ik ook, ik ook!! Doen we een duo
Dat dusquote:
Ah tof, vannacht effe kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef -skippybal- het volgende:
Klarendal nu op Eén Vandaag.
Terugblik op de paupertijd en hoe het nu is.
Nee ok, maar ik kan me die tijd nog wel herinneren, dat Klarendal in het journaal was omdat er echt rellen waren. Die niet zo goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Was niet zo heel veel, hoor. Dikke 5 minuten maar ofzo.
Dat de bewoners zelf junkies en dealers de wijk uit gingen knuppelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik kan me die tijd nog wel herinneren, dat Klarendal in het journaal was omdat er echt rellen waren. Die niet zo goeie ouwe tijd
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik kan me die tijd nog wel herinneren, dat Klarendal in het journaal was omdat er echt rellen waren. Die niet zo goeie ouwe tijd
gelukkig voor mijn tijd hier in Klarendalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat de bewoners zelf junkies en dealers de wijk uit gingen knuppelen
quote:Koepeltje bij station gaat naar Park Presikhaaf
ARNHEM - Het koepelgebouwtje dat de stationsentree aan de Amsterdamseweg markeert, verhuist naar Park Presikhaaf. Vivare gaat het koepeltje daar exploiteren als theehuis, waar verstandelijk gehandicapten gaan werken. De corporatie financiert ook de opbouw. Het betonnen koepeltje moet bij het station wijken voor de aanleg van een extra spoor en het vierde perron voor de Hogesnelheidslijn.
Een stukje verplaatsen is geen optie. Het gebouw is te klein voor de verwachte reizigersstromen.
PvdA, VVD, CDA en D66 pleitten in 2005 voor het behoud van het gebouw, net als omwonenden en architectuurkenners. Uit onderzoek naar een nieuwe bestemming komt Park Presikhaaf als meest geschikt naar voren.
Spoorbeheerd ProRail betaalt het ontmantelen en de verhuizing.
of een uitgang die past bij de nieuwe stijl van het station..quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijkt me een mooie bestemming voor het koepeltje.![]()
We krijgen straks zeker geen uitgang meer aan de achterkant van het station?
Ik kan me niet voorstellen dat ze geen nieuwe achteruitgang plaatsen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijkt me een mooie bestemming voor het koepeltje.![]()
We krijgen straks zeker geen uitgang meer aan de achterkant van het station?
Eindelijk meer bedrijvigheid in 't park..quote:
Ik denk dat het koepeltje pas weg gaat als de tunnel onder de perrons opengaat. Die krijgt ook een ingang aan de Sonsbeekzijde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze geen nieuwe achteruitgang plaatsen.
Ook als je even snel iemand op wilt pikken met de auto is Sonsbeekzijde perfect, aan de voorkant kun je er niet bij komen (ja of je moet 5 euro betalen om in die parkeergarage te mogen laden/lossenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef Vrok het volgende:
De uitgang aan de achterkant is de uitkomst als het gaat om het omzeilen van het bouwprobleem.
Ik hoop niet dat dat de enige uitgang aan de Sonsbeekzijde wordt, want dan moeten we met z'n allen door die tunnel heen. En diezelfde (rol)trap af naar de tunnel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:25 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat het koepeltje pas weg gaat als de tunnel onder de perrons opengaat. Die krijgt ook een ingang aan de Sonsbeekzijde.
Er zal wel een overloop over de westkant van het station blijven, maar er komt een nieuwe ingang voor en die moet een eindje opschuiven om ruimte te maken voor het nieuwe perron.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat de enige uitgang aan de Sonsbeekzijde wordt, want dan moeten we met z'n allen door die tunnel heen. En diezelfde (rol)trap af naar de tunnel.
Dat wordt natuurlijk één grote opstopping omdat iedereen voor die roltrap gaat wachten en daarbij de gewone trap blokkeert.
Ah, dus niet zo'n grote ramp als waar ik bang voor was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef remlof het volgende:
Er zal wel een overloop over de westkant van het station blijven, maar er komt een nieuwe ingang voor en die moet een eindje opschuiven om ruimte te maken voor het nieuwe perron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |