quote:Op maandag 22 juni 2009 13:16 schreef mireddy het volgende:
dan mag jij je eigen wel snel laten helpen.
Opvallende gelijkenissen in gebruik van Nederlandse taal, grammatica en interpunctie. Daarnaast hebben ana1 en jacque1 op elkaar lijkende usernames en alleen in dit topic gereageerd.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:18 schreef jacque1 het volgende:
Ookal denken er andere anders over, ik heb echt zoiets van doe hier wat mee..
Ik heb in het verleden zelf ook zoiets aan de hand gehad, en dat was ook geheel onterecht.
Dus ik kan mee best voorstellen hoe je je eigen voelt.
En laat je gewoon voorlichten door de polite.
Volgens mij moeten hun je inlichten over de mogelijkheden.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef ana1 het volgende:
Nou het is geen bodybuilder of iemand vol met tato's, maar een lange nette man... die van zijn vakantie geld een nieuwe fiets voor zijn dochter koop!!
Mijn rol in dit verhaal ??
Ik ben gewoon verbaasd dat het zo gaat...
Ik kan dus zeggen dat mijn buurman mij bedreigt en vervolgens komen ze hem met 4 man ophalen!!
Dit wordt een leuk topic.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
[..]
Opvallende gelijkenissen in gebruik van Nederlandse taal, grammatica en interpunctie. Daarnaast hebben ana1 en jacque1 op elkaar lijkende usernames en alleen in dit topic gereageerd.
Lijkt me duidelijk dus.
Je kind raakt niet zomaar overstuur. Ik denk ook niet dat je kind overstuur raakt van alleen het zinnetje'u bedreigd mij en ik bel de politie'. Ik denk dat je man daar heeft lopen schreeuwen of vervelend heeft lopen doen, en dat je kind daarom dat zinnetje wel serieus nam.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef mireddy het volgende:
toen zei hij letterlijk:
"Als die fiets weer blokkeert, dan weten we jullie weer te vinden" wat zij op dat moment al als een bedreiging opvatte, maar helemaal niet zo bedoeld was.
Tuurlijk was mijn man boos, maar jongens mijn kind stond ernaast.....
Toen ging ze al beginnen met u bedreigd mij en ik bel de politie, waarop mijn man zei, dan doe je dat toch lekker doe ff normaal.
Resultaat een kind wat helemaal overstuur thuiskomt, omdat ze bang was dat de politie kwam.
Nog even en dat arme kind wordt meegesleept naar de psychiater omdat moe met de DSM in de hand heeft vastgesteld dat ze een posttraumatische stressstoornis heeft. En als de psych daar dan anders over denkt gaat pa schreeuwen en begint het hele circus weer overnieuwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Je kind raakt niet zomaar overstuur. Ik denk ook niet dat je kind overstuur raakt van alleen het zinnetje'u bedreigd mij en ik bel de politie'. Ik denk dat je man daar heeft lopen schreeuwen of vervelend heeft lopen doen, en dat je kind daarom dat zinnetje wel serieus nam.
Datum van registratie van de 3 namen is verdacht...quote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef wapwip het volgende:
Volgens mij zijn die ana, jacque en mireddy allemaal 1 persoon![]()
Wel erg toevallig dat ze telkens vlak na elkaar hier reageren, en het oooh zo eens zijn
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:24 schreef mireddy het volgende:
Hé Akbar, ik weet niet hoor maar tis maar een idee, maar hoe kom je er in godsnaam bij dat mijn man uit Servië komt
Omdat ana1 een topic heeft geopend waarin op te maken is dat haar man uit servië komt, ook heeft ze een dochtertje evenals jij en vertoont ze velen overeenkomsten. laten we gewoon open kaart spelen daarom want we weten dat jij ana1 bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:24 schreef mireddy het volgende:
Hé Akbar, ik weet niet hoor maar tis maar een idee, maar hoe kom je er in godsnaam bij dat mijn man uit Servië komt
Daarom: IBTLquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef _Led_ het volgende:
Mijn god, zit dat wicht nu inmiddels het halve topic tegen zichzelf te lullen ?
Kan ze dan ook niet even een kloon aanmaken en spelen dat ze dr man is?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:41 schreef Falco het volgende:
Ik heb even IP-adressen gecontroleerd. De posts van ana1, mireddy en jacque1 zijn allen afkomstig van één IP-adres, één computer dus.
Daar waren we al achter maar nu is het bewezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:41 schreef Falco het volgende:
Ik heb even IP-adressen gecontroleerd. De posts van ana1, mireddy en jacque1 zijn allen afkomstig van één IP-adres, één computer dus.
En dan glashard zulke dingen postenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef jacque1 het volgende:
Nou Miredy we zouden zo familie kunnen zijn
Ik ben zeker benieuwd hoe dit afloopt..
ik zal het wel lezen!
Succes in iedergeval
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef mireddy het volgende:
nou falco, jij bent echt nog dommer dan het achterend van een varken of je wilt natuurlijk een interessante indruk maken op je mede"losers"door te zeggen, dat het van 1 adres afkomstig is, maar goed iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen en akbar, voor de laatste keer mijn man komt niet uit Servië.
Hoe heb jij die gecontroleerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:41 schreef Falco het volgende:
Als je dit met die andere accounts nou even herhaalt dringt het misschien beter door bij iedereen !quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef mireddy het volgende:
Jongens, geloof wat je wilt geloven ik kap er mee het gaat jullie goed.![]()
Wil alleen nog even kwijt, wat ik er in godsnaam mee op zou schieten om berichten naar mezelf te gaan zitten sturen. Maar dat jullie zo denken zegt eigenlijk meer over jullie, dan over mij....
Jah, wil ik ook wel wetenquote:
Ja het verhaal van TS wordt alleen maar sterker als mensen hier bullshit gaan verkondigen. Laat dat gewoon over aan TS en consorten.quote:
Ah... een nieuwe kloonquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:02 schreef Sylver_ het volgende:
Damn, Akbar! Dat zijn wel erg veel aannames.
quote:
Jacque1 is de missing link. Dat is de man van Mireddy.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Divel het volgende:
Stél dat ANA1 en Mireddy niet dezelfde personen zijn, dan blijven er toch twee verhalen staan over de stennis in de winkel. ANA1 zegt dat min of meer dat "hij haar dan wel weet te vinden" en Mireddy zegt zoiets als "dat ze dan gewoon weer terug komen om te laten repareren". Dat blijven dan toch twee verschillende verhalen. Kloon of niet.
Allebei de verhalen komen 'van horen zeggen', ze waren er allebei niet bij dus dat de verhalen verschillen is niet zo raar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Divel het volgende:
Stél dat ANA1 en Mireddy niet dezelfde personen zijn, dan blijven er toch twee verhalen staan over de stennis in de winkel. ANA1 zegt dat min of meer dat "hij haar dan wel weet te vinden" en Mireddy zegt zoiets als "dat ze dan gewoon weer terug komen om te laten repareren". Dat blijven dan toch twee verschillende verhalen. Kloon of niet.
Ik denk dat ze Miranda en Eddy heten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jacque1 is de missing link. Dat is de man van Mireddy.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:50 schreef Divel het volgende:
Het maakt niet uit wie wie is en of het nou wel of geen familie/buren/vage kennisen van elkaar zijn. De ene spreekt van nogal pittige bedreigingen/uitspraken/uitdrukkingen en de ander zegt dat het er juist wel vriendelijk aan toe ging. En dat terwijl ze allebei aan dezelfde kant van het verhaal staan. Dus niet eenduidend = HOAX!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:45 schreef Sylver_ het volgende:
Na alle negatieve reacties hier is het ook niet zo heel gek dat Mireddy mogelijk de woorden van haar man wat afzwakt, wellicht wetende/gelovend/denkend dat haar man het anders bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |