ana1
geslacht: Niet ingevuld
laatste bezoek:
4 dagen, 2 uur geleden. aantal posts: 64 (gemiddeld 1 per dag)
Mireddy
laatste bezoek: 40 minuten, 11 seconden geleden.
aantal posts: 60 (gemiddeld 19 per dag)
jacque1
laatste bezoek: 3 uur, 20 minuten geleden.
aantal posts: 9 (gemiddeld 3 per dag)
mireddy [] maandag 22 juni 2009 @
21:22 (#247)
zeg ga jij nou maar lekker filmpies kijken, daar ben je goed in heb ik gezien
jacque1 [] maandag 22 juni 2009 @
21:23 (#248)
nou Falco, gelukkig voor je dat jij niet bij dat Tokkievolk hoort he
Ik had het eerst wel met je te doen, allemaal rare reacties van mensen, maar nu ik vrijwel zeker weet dat je glashard liegt daar niet voor uit wil komen begin ik het vermoeden te krijgen dat je man die meid gewoon bedreigt heeft. Het is gewoon een Servische veteraan die psychische schade heeft opgelopen in Servië en daardoor niet rustig kan blijven in gespannen situaties waarbij je voor jezelf op moet komen op een assertieve manier.
We leven daarnaast niet in een bananenrepubliek, wanneer de politie het noodzakelijk acht hem te arresteren en te verhoren daarvoor zal dat nooit ''zomaar'' zijn geweest.
Hier van te voren advies willen in winnen omdat dat jou een heldere visie op de gehele zaak kan geven met als voornaamste doel hier met zo min mogelijk schade vanaf te komen vind ik een zwak doel.
als je wilt winnen kun je dat maar op 1 manier en dat is eerlijk zijn, je excusses aanbieden en je man zou er goed aan doen om in therapie te gaan zodat hij met zijn agressie kan leren omgaan en zijn veteranenverleden een plekje kan geven.
Je mag er gerust vanuit gaan dat mensen niet dom zijn en zeker de mensen in het gerechtshof niet als deze zaak nog een staartje gaat krijgen. Voor eerlijkheid hebben mensen over het algemeen respect.
Als jij nu al gedreven naar allerlei manieren gaat zoeken om er onderuit te komen zodat je man niet zijn verantwoording hoeft te nemen zal dit slechter uitpakken dan wanneer je eerlijk bent en wanneer je man eerlijk naar zichzelf durft te kijken.
In alle redelijkheid zal een rechter wel begrijpen dat hij voor zijn dochter is opgekomen maar wanneer je gaat lopen draaien in een rechtzaak zul je uiteindelijk het onderspit delven. En het maakt echt niet uit of je een gelikt pak aantrekt en je haartjes netjes doet. Wanneer je man fout gedrag heeft vertoont zal hij de verantwoording daarvoor moeten nemen.