abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70174493
Het gebeurde 2 dagen terug..
Mijn vriendin had een nieuwe fiets voor haar dochter gekocht..
Ze waren nog geen 5 minuten aan het fietsen en der fiets loopt vast.. (hij blokkeerde gewoon helemaal)
Het scheelde weinig of er knalde een auto achterop!!
Dus Mannetje lief samen met dochter en de fiets naar de winkel terug, de fiets ging uiteraard in reparatie!!
De volgende dag (gisteren) konden ze hem weer ophalen... Toen ze daar aankwamen zij de dochter van de eigenaar dat er helemaal niets aan de hand was, waarop de man van mijn vriendin zei, nou ik sta hier de boel in de maling te nemen, waar zie je mij voor aan!! Dit uitte dus in een behoorlijke conversatie... en als laatste had tie gezegd dat als er weer wat aan de hand is dat hij haar wist te vinden!! Dat vatte de dochter van de eigenaar verkeerd op en gilde dat hij de winkel uit moest om nooit meer terug te komen, waarop de man van mijn vriendin zei, wat denk je van de onderhouds beurten, nou die kan je ook vergeten en nu eruit anders bel ik de politie zei ze.... Dus die vriend van mij zei dat ze dat dan maar moest doen en liep heel rustig de winkel uit!

sávonds net na het eten stopte er ineens een politiewagen en een politie busje voor de deur, ze kwamen hem met 4 man halen!! En vervolgens heeft hij als een zware crimineel heel de avond vast gezeten....
hij mocht rond een uur of 11 weer naar huis, met de melding waarschijnlijk krijg je hiervoor een boete en dit wordt je eerste strafblad!!

Nou dus de vraag, is dit nou echt normaal en wat kunnen ze hier aan doen??
pi_70174582
Hij heeft toch zelf ingestemd met 't bellen van de politie?
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:45:07 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70174597
Wel bizar ja, ben benieuwd wat voor conversatie er in die winkel heeft plaatsgevonden.

Verder misschien meer iets voor WGR.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:50:34 #4
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_70174758
Zware misdaad!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_70174779
Fijn dat jullie zo snel reageren...

Tuurlijk heeft hij er zelf mee ingestemd, maar dit verwacht je toch niet!!
Zoals ik hem ken is het de rust zelfe en hij had ook zijn dochter bijzich...echt ik weet zeker dat hij niets onbetogen heeft gezegd...

Trouwens toen hij door de politie werd opgehaald, waren wel hun twee kinderen aanwezig en die zijn nu helemaal van slag.... Alle vriendjes van school die in de straat wonen komen nu met vragen he!!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:51:43 #6
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_70174799
Ik snap overigens niet veel van het verhaal
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 18:53:41 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70174856
quote:
en als laatste had tie gezegd dat als er weer wat aan de hand is dat hij haar wist te vinden!!
Dat zou ze gezien kunnen hebben als een persoonlijke bedreiging, dus eigenlijk vind ik het niet zo raar dat ze aangifte gedaan heeft.
Moet die de volgende keer maar beter nadenken voordat die zoiets eruit blert.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_70174924
Hij heeft toch niets gezegd van dat hij haar wat aan zou doen?!!
Hij wist hun weer tevinden als er weer wat zou gebeuren met die fiets..
Volgens mij is dat geen bedreiging, maar een normaal iets...
pi_70174929
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat zou ze gezien kunnen hebben als een persoonlijke bedreiging, dus eigenlijk vind ik het niet zo raar dat ze aangifte gedaan heeft.
Wat valt daar inderdaad verkeerd aan te begrijpen.
Din jävla kuk!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:57:09 #10
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70174960
Als je tegenwoordig überhaupt al aangifte kan doen van bedreiging, dat is het wellicht overkill om die gast dan met vier man en een busje op te gaan halen.
DeviantArt
pi_70174969
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat dus,

En wellicht, als manlief er uit ziet als een bodybuilder achtig persoon, of meer richting de harley davidson fanclub, denk ik dat je je dan wel bedreigd kunt voelen.
pi_70174975
Ik snap jouw rol niet zo goed. Tevens zullen er wel twee kanten zitten aan dit verhaal. Misschien dat de dochter van de Eigenaar haar kant van het verhaal straks nog op Fok zet. Dikke kans
pi_70174995
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:57 schreef wapwip het volgende:

[..]

Dat dus,

En wellicht, als manlief er uit ziet als een bodybuilder achtig persoon, of meer richting de harley davidson fanclub, denk ik dat je je dan wel bedreigd kunt voelen.
Zelfs als dat niet het geval is; waarvoor wil hij haar anders vinden? Een potje ganzenborden ofzo.
Din jävla kuk!
pi_70175052
Nou het is geen bodybuilder of iemand vol met tato's, maar een lange nette man... die van zijn vakantie geld een nieuwe fiets voor zijn dochter koop!!

Mijn rol in dit verhaal ??
Ik ben gewoon verbaasd dat het zo gaat...
Ik kan dus zeggen dat mijn buurman mij bedreigt en vervolgens komen ze hem met 4 man ophalen!!
pi_70175084
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:58 schreef ehqo het volgende:

[..]

Zelfs als dat niet het geval is; waarvoor wil hij haar anders vinden? Een potje ganzenborden ofzo.
Hahah ja goed, maar ik kan me voorstellen dat een ruiger uiterlijk icm met zo'n zin, wat krachtiger en gevaarlijker over komt.

Maar inderdaad, het is sowieso niet handig om zoiets te roepen.
pi_70175101
hij wist haar te vinden om die fiets opnieuw na te laten kijken!!
Zo kan je het volgens mij ook opvatte!!
Want zo bedoelde hij het ook!
pi_70175123
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef ana1 het volgende:
Niet de meest handige woordkeuze in een discussie denk ik
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:04:23 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175178
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef ana1 het volgende:
Wanneer er iemand tegenover je staat die al niet happy is en dan nog te horen krijgt ik weet je te vinden dan zou ik daar ook niet vrolijk van worden en geef toe, jij ook niet.
Daarbij weten we allemaal niet hoe z'n gezicht eruit gezien heeft toen hij dat zei.
Ik kan me het zo voorstellen dat hij een bozig gezicht had omdat z'n dochtertje gewond had kunnen zijn, dus pissig keek.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_70175204
Oke... misschien niet zo verstandig om dat te zeggen (zelf ben ik het hiermee niet zo eens, want volgens mij is dit GEEn bedreiging)

Maar is het dan wel normaal dat er 4man sterk van de politie hem komen halen en dat hij heel de avond vast moet zitten en vervolgens nog een boete krijgt en een strafblad??
pi_70175267
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef ana1 het volgende:
Oke... misschien niet zo verstandig om dat te zeggen (zelf ben ik het hiermee niet zo eens, want volgens mij is dit GEEn bedreiging)

Maar is het dan wel normaal dat er 4man sterk van de politie hem komen halen en dat hij heel de avond vast moet zitten en vervolgens nog een boete krijgt en een strafblad??
Beter als dat ze dat niet bij een bedreiging doen en er even later iemand bloedend op straat ligt, imo. Aldoende leert men, tevens.
Din jävla kuk!
pi_70175269
quote:

Ligt aan de situatie, als zij (de verkoopster)de situatie ernstig heeft ingeschat, overstuur was, sturen ze ook wellicht wat meer politie. Al vind ik 4 ook wel een beetje overdreven. En een strafblad? Dan is er toch wat meer aan de hand zou ik denken
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:06:53 #22
244693 SexPistol
The Joy Division
pi_70175273
Met je uitroeptekens..

Relaxed, geef hun aan ivm valse aangifte.
Where figures from the past stand tall,
And mocking voices ring the halls.
Imperialistic house of prayer,
Conquistadors who took their share.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:07:34 #23
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_70175296
Ik snap echt geen zak van het verhaal!
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_70175358
Ik geloof idd dat het geen bodybuilder of hells angel was, anders zag je de politie niet
En dat het een keurige man is, denk het niet, je spreekt immers zelf al van een heftige woordenwisseling en bedreiging. beste is kalm te blijven en je recht te eisen, maar dat deed ie niet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:09:39 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175368
quote:

Jij was er niet bij, dus jij kan niet weten hoe de situatie ter plekke was.
Dus kan je ook niet weten of zij zich terecht bedreigd voelde of niet.
pi_70175464
Het is trouwens ook geen valse aangifte, aangezien de verkoopster zich blijkbaar bedreigd voelde. Je kan niet in het hoofd van de verkoopster kijken, als zij zich inderdaad bedreigd voelde, en ze had daar reden toe, is het geen valse aangifte.
pi_70175472
Ja ik was er niet bij dus ik kan er niet over oordelen, maar ik blijf het raar vinden.

Mijn vriendin zat er al aan te denken om aangifte te doen ivm valse aangift, maar ik geloof niet echt dat ze daar dan nog iets over hoort! Maar als je het niet probeert dan weet je het nooit!

Zelf heb ik haar gezegd, dat ze het misschien beter kan laten rusten...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:14:06 #28
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175520
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:12 schreef ana1 het volgende:
Ja ik was er niet bij dus ik kan er niet over oordelen, maar ik blijf het raar vinden.

Mijn vriendin zat er al aan te denken om aangifte te doen ivm valse aangift, maar ik geloof niet echt dat ze daar dan nog iets over hoort! Maar als je het niet probeert dan weet je het nooit!

Zelf heb ik haar gezegd, dat ze het misschien beter kan laten rusten...
Er is geen valse aangifte gedaan!!!!
Die meid voelde zich blijkbaar zodanig bedreigd dat ze aangifte gedaan heeft.
Hoe vaak moet dat nog gezegt worden voordat je dat door hebt???
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:16:38 #29
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70175605
-edit-

[ Bericht 91% gewijzigd door Harajuku. op 20-06-2009 07:20:50 ]
Intelligent, but fucked up.
pi_70175613
Zulke lamme types als de verkoopster ken ik wel. Dat zijn dezelfde mensen die denken dat ze verkracht worden omdat iemand ze aankijkt.

Maar hier heb je natuurlijk weinig aan. Bewijst wel maar weer hoe graag de politie intimideert. Je woont zeker niet in Slotervaart? Anders kwam Job Cohen wel even langs.
pi_70175652
wel erg dat vrouwen zo sterk staan in zulke gevallen, ze hoeven maar een keer zielig te kijken bij de politie en de man is meteen de lul. Als het andersom zou zijn geweest, dat da wijf die man had bedreigd dan was er helemaal geen actie ondernomen. Triest hoe het hier in nederland gaat
pi_70175666
Oja, en als je een inbreker in je huis hebt en je hebt geen geld voor een prioriteit 1 alarm, dan hebben ze ook niet zo'n haast hoor.
pi_70175698
Nou Meneer of mevrouw Netsplinter...
Je bent zelf ook niet 1 van de rustigste!!

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, alleen men kan anders denken dan jou!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:20:32 #34
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70175717
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:18 schreef babipangang het volgende:
wel erg dat vrouwen zo sterk staan in zulke gevallen, ze hoeven maar een keer zielig te kijken bij de politie en de man is meteen de lul. Als het andersom zou zijn geweest, dat da wijf die man had bedreigd dan was er helemaal geen actie ondernemen. Triest hoe het hier in nederland gaat
Het is typisch Nederlands. Als puntje bij paaltje komt geven ze bijna allemaal niet thuis. Maar als ze weten dat je ongevaarlijk bent, dan komen ze wel even hun punt maken
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:21:54 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175759
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:19 schreef ana1 het volgende:
Nou Meneer of mevrouw Netsplinter...
Je bent zelf ook niet 1 van de rustigste!!

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, alleen men kan anders denken dan jou!!
Ik blijf rustig, zo rustig zelfs dat ik op m'n spelling let.

Jij daar in tegen kan niet tegen commentaar of kritiek, iets wat je uit door dus niet meer op spelling te letten maar op !!!!
pi_70175781
Dit is ook een van de redenen dat ik dit op Fok zet...
Volgens mij klopt het niet dat ze gelijk met 4 man sterk een gezin op zijn kop zette!
Ze hadden ook een politie agent in burger kunnen sturen, (en evt. een wagen op de hoek)!!
pi_70175799
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef ana1 het volgende:
Dit is ook een van de redenen dat ik dit op Fok zet...
Volgens mij klopt het niet dat ze gelijk met 4 man sterk een gezin op zijn kop zette!
Ze hadden ook een politie agent in burger kunnen sturen, (en evt. een wagen op de hoek)!!
Politie-agent in burger? yeah right
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:24:15 #38
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70175818
Nou ja, ze hebben hem niet met 4 man die wagen ingerost toch? Dus dat is niet heel raar.
pi_70175824
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik blijf rustig, zo rustig zelfs dat ik op m'n spelling let.
Sorry Netsplitter , maar..
quote:
daar in tegen
??
pi_70175832
Netsplinter..

Het spijt mij tenzeerste...
Maar op mijn spelling letten is nu het laatste waar ik tijd voor heb!!

Mijn kindje is gezellig hier aan het spellen en mama (die griet die niet op der spelling kan lette) is aan het kijken wat de meningen zijn van andere mensen!!

Dus alsjeblieft wees eens volwassen!!
pi_70175851
Gewoon die zaak in de fik zetten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:25:19 #42
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175858
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Sorry Netsplitter , maar..
[..]

??
pi_70175881
hahah nu is het mijn beurt om te lache om me zelf..

kan dat dan niet politie agent in burger???
pi_70175904
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef ana1 het volgende:
Netsplinter..

Mijn kindje is gezellig hier aan het spellen en mama (die griet die niet op der spelling kan lette) is aan het kijken wat de meningen zijn van andere mensen!!

Ga dan met je kind spelen. Dadelijk staat de kinderbescherming aan de deur, omdat je niet elk moment van de dag met je kind speelt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:27:07 #45
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175917
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef ana1 het volgende:
Netsplinter..

Mijn punt blijft staan.
We horen nu het verhaal van 1 kant, namelijk die van de "dader".
Zolang we het verhaal niet weten van het "slachtoffer" kan niemand iets zinnigs zeggen over de toedracht en waarom ze aangifte heeft gedaan.

En wat je kindje aan het doen is tjsa.
pi_70175918
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef ana1 het volgende:
hahah nu is het mijn beurt om te lache om me zelf..

kan dat dan niet politie agent in burger???
Het kan wel, maar waarom zouden ze?

Ja maar, deze mevrouw heeft een kind, oh nee dan gaan we even anders te werk, laten we undercover gaan Kom op zeg.
pi_70175980
Terecht dat hij opgepakt is! Mensen die dreigen zeggen altijd dat het maar een grapje was en dat ze het niet zo op moeten vatten..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_70176004
Nee oke maar het was maar een gedachte spinsel van mij, wat betreft die agent in Burger!!

Enne Netsplinter...
Mijn dochter speelt met speelgoed inplaats met de computer ect...
Doe ff gezellig mee met dit forum, en je hoeft het niet met me eens te zijn, maar wel gezellig!
pi_70176159
En geheel terecht dat ie is aangehouden. Bedreiging wordt nou eenmaal erg serieus genomen! moet ie maar normaal doen.

Lekker voorbeeld voor zijn kinderen trouwens
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:35:23 #50
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70176213
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef Stokkie_ het volgende:
En geheel terecht dat ie is aangehouden. Bedreiging wordt nou eenmaal erg serieus genomen! moet ie maar normaal doen.
Sinds wanneer wordt bedreiging serieus genomen?
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')