Dat zou ze gezien kunnen hebben als een persoonlijke bedreiging, dus eigenlijk vind ik het niet zo raar dat ze aangifte gedaan heeft.quote:en als laatste had tie gezegd dat als er weer wat aan de hand is dat hij haar wist te vinden!!
Wat valt daar inderdaad verkeerd aan te begrijpen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou ze gezien kunnen hebben als een persoonlijke bedreiging, dus eigenlijk vind ik het niet zo raar dat ze aangifte gedaan heeft.
Moet die de volgende keer maar beter nadenken voordat die zoiets eruit blert.
Dat dus,quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou ze gezien kunnen hebben als een persoonlijke bedreiging, dus eigenlijk vind ik het niet zo raar dat ze aangifte gedaan heeft.
Moet die de volgende keer maar beter nadenken voordat die zoiets eruit blert.
Zelfs als dat niet het geval is; waarvoor wil hij haar anders vinden? Een potje ganzenborden ofzo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:57 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat dus,
En wellicht, als manlief er uit ziet als een bodybuilder achtig persoon, of meer richting de harley davidson fanclub, denk ik dat je je dan wel bedreigd kunt voelen.
Hahah ja goed, maar ik kan me voorstellen dat een ruiger uiterlijk icm met zo'n zin, wat krachtiger en gevaarlijker over komt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zelfs als dat niet het geval is; waarvoor wil hij haar anders vinden? Een potje ganzenborden ofzo.
Niet de meest handige woordkeuze in een discussie denk ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef ana1 het volgende:
hij wist haar te vinden om die fiets opnieuw na te laten kijken!!
Zo kan je het volgens mij ook opvatte!!
Want zo bedoelde hij het ook!
Wanneer er iemand tegenover je staat die al niet happy is en dan nog te horen krijgt ik weet je te vinden dan zou ik daar ook niet vrolijk van worden en geef toe, jij ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef ana1 het volgende:
hij wist haar te vinden om die fiets opnieuw na te laten kijken!!
Zo kan je het volgens mij ook opvatte!!
Want zo bedoelde hij het ook!
Beter als dat ze dat niet bij een bedreiging doen en er even later iemand bloedend op straat ligt, imo. Aldoende leert men, tevens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef ana1 het volgende:
Oke... misschien niet zo verstandig om dat te zeggen (zelf ben ik het hiermee niet zo eens, want volgens mij is dit GEEn bedreiging)
Maar is het dan wel normaal dat er 4man sterk van de politie hem komen halen en dat hij heel de avond vast moet zitten en vervolgens nog een boete krijgt en een strafblad??
Ligt aan de situatie, als zij (de verkoopster)de situatie ernstig heeft ingeschat, overstuur was, sturen ze ook wellicht wat meer politie. Al vind ik 4 ook wel een beetje overdreven. En een strafblad? Dan is er toch wat meer aan de hand zou ik denkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef ana1 het volgende:
Oke... misschien niet zo verstandig om dat te zeggen (zelf ben ik het hiermee niet zo eens, want volgens mij is dit GEEn bedreiging)
Maar is het dan wel normaal dat er 4man sterk van de politie hem komen halen en dat hij heel de avond vast moet zitten en vervolgens nog een boete krijgt en een strafblad??
Jij was er niet bij, dus jij kan niet weten hoe de situatie ter plekke was.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef ana1 het volgende:
Er is geen valse aangifte gedaan!!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:12 schreef ana1 het volgende:
Ja ik was er niet bij dus ik kan er niet over oordelen, maar ik blijf het raar vinden.
Mijn vriendin zat er al aan te denken om aangifte te doen ivm valse aangift, maar ik geloof niet echt dat ze daar dan nog iets over hoort! Maar als je het niet probeert dan weet je het nooit!
Zelf heb ik haar gezegd, dat ze het misschien beter kan laten rusten...
Het is typisch Nederlands. Als puntje bij paaltje komt geven ze bijna allemaal niet thuis. Maar als ze weten dat je ongevaarlijk bent, dan komen ze wel even hun punt makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:18 schreef babipangang het volgende:
wel erg dat vrouwen zo sterk staan in zulke gevallen, ze hoeven maar een keer zielig te kijken bij de politie en de man is meteen de lul. Als het andersom zou zijn geweest, dat da wijf die man had bedreigd dan was er helemaal geen actie ondernemen. Triest hoe het hier in nederland gaat
Ik blijf rustig, zo rustig zelfs dat ik op m'n spelling let.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:19 schreef ana1 het volgende:
Nou Meneer of mevrouw Netsplinter...
Je bent zelf ook niet 1 van de rustigste!!
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, alleen men kan anders denken dan jou!!
Politie-agent in burger? yeah rightquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef ana1 het volgende:
Dit is ook een van de redenen dat ik dit op Fok zet...
Volgens mij klopt het niet dat ze gelijk met 4 man sterk een gezin op zijn kop zette!
Ze hadden ook een politie agent in burger kunnen sturen, (en evt. een wagen op de hoek)!!
Sorry Netsplitterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik blijf rustig, zo rustig zelfs dat ik op m'n spelling let.
??quote:daar in tegen
quote:
Ga dan met je kind spelen. Dadelijk staat de kinderbescherming aan de deur, omdat je niet elk moment van de dag met je kind speelt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef ana1 het volgende:
Netsplinter..
Het spijt mij tenzeerste...
Maar op mijn spelling letten is nu het laatste waar ik tijd voor heb!!
Mijn kindje is gezellig hier aan het spellen en mama (die griet die niet op der spelling kan lette) is aan het kijken wat de meningen zijn van andere mensen!!
Dus alsjeblieft wees eens volwassen!!
Mijn punt blijft staan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef ana1 het volgende:
Netsplinter..
Het spijt mij tenzeerste...
Maar op mijn spelling letten is nu het laatste waar ik tijd voor heb!!
Mijn kindje is gezellig hier aan het spellen en mama (die griet die niet op der spelling kan lette) is aan het kijken wat de meningen zijn van andere mensen!!
Dus alsjeblieft wees eens volwassen!!
Het kan wel, maar waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef ana1 het volgende:
hahah nu is het mijn beurt om te lache om me zelf..
kan dat dan niet politie agent in burger???
Sinds wanneer wordt bedreiging serieus genomen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef Stokkie_ het volgende:
En geheel terecht dat ie is aangehouden. Bedreiging wordt nou eenmaal erg serieus genomen! moet ie maar normaal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |