abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70174493
Het gebeurde 2 dagen terug..
Mijn vriendin had een nieuwe fiets voor haar dochter gekocht..
Ze waren nog geen 5 minuten aan het fietsen en der fiets loopt vast.. (hij blokkeerde gewoon helemaal)
Het scheelde weinig of er knalde een auto achterop!!
Dus Mannetje lief samen met dochter en de fiets naar de winkel terug, de fiets ging uiteraard in reparatie!!
De volgende dag (gisteren) konden ze hem weer ophalen... Toen ze daar aankwamen zij de dochter van de eigenaar dat er helemaal niets aan de hand was, waarop de man van mijn vriendin zei, nou ik sta hier de boel in de maling te nemen, waar zie je mij voor aan!! Dit uitte dus in een behoorlijke conversatie... en als laatste had tie gezegd dat als er weer wat aan de hand is dat hij haar wist te vinden!! Dat vatte de dochter van de eigenaar verkeerd op en gilde dat hij de winkel uit moest om nooit meer terug te komen, waarop de man van mijn vriendin zei, wat denk je van de onderhouds beurten, nou die kan je ook vergeten en nu eruit anders bel ik de politie zei ze.... Dus die vriend van mij zei dat ze dat dan maar moest doen en liep heel rustig de winkel uit!

sávonds net na het eten stopte er ineens een politiewagen en een politie busje voor de deur, ze kwamen hem met 4 man halen!! En vervolgens heeft hij als een zware crimineel heel de avond vast gezeten....
hij mocht rond een uur of 11 weer naar huis, met de melding waarschijnlijk krijg je hiervoor een boete en dit wordt je eerste strafblad!!

Nou dus de vraag, is dit nou echt normaal en wat kunnen ze hier aan doen??
pi_70174582
Hij heeft toch zelf ingestemd met 't bellen van de politie?
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:45:07 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70174597
Wel bizar ja, ben benieuwd wat voor conversatie er in die winkel heeft plaatsgevonden.

Verder misschien meer iets voor WGR.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:50:34 #4
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_70174758
Zware misdaad!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_70174779
Fijn dat jullie zo snel reageren...

Tuurlijk heeft hij er zelf mee ingestemd, maar dit verwacht je toch niet!!
Zoals ik hem ken is het de rust zelfe en hij had ook zijn dochter bijzich...echt ik weet zeker dat hij niets onbetogen heeft gezegd...

Trouwens toen hij door de politie werd opgehaald, waren wel hun twee kinderen aanwezig en die zijn nu helemaal van slag.... Alle vriendjes van school die in de straat wonen komen nu met vragen he!!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:51:43 #6
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_70174799
Ik snap overigens niet veel van het verhaal
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 18:53:41 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70174856
quote:
en als laatste had tie gezegd dat als er weer wat aan de hand is dat hij haar wist te vinden!!
Dat zou ze gezien kunnen hebben als een persoonlijke bedreiging, dus eigenlijk vind ik het niet zo raar dat ze aangifte gedaan heeft.
Moet die de volgende keer maar beter nadenken voordat die zoiets eruit blert.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_70174924
Hij heeft toch niets gezegd van dat hij haar wat aan zou doen?!!
Hij wist hun weer tevinden als er weer wat zou gebeuren met die fiets..
Volgens mij is dat geen bedreiging, maar een normaal iets...
pi_70174929
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat zou ze gezien kunnen hebben als een persoonlijke bedreiging, dus eigenlijk vind ik het niet zo raar dat ze aangifte gedaan heeft.
Wat valt daar inderdaad verkeerd aan te begrijpen.
Din jävla kuk!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:57:09 #10
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70174960
Als je tegenwoordig überhaupt al aangifte kan doen van bedreiging, dat is het wellicht overkill om die gast dan met vier man en een busje op te gaan halen.
DeviantArt
pi_70174969
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat dus,

En wellicht, als manlief er uit ziet als een bodybuilder achtig persoon, of meer richting de harley davidson fanclub, denk ik dat je je dan wel bedreigd kunt voelen.
pi_70174975
Ik snap jouw rol niet zo goed. Tevens zullen er wel twee kanten zitten aan dit verhaal. Misschien dat de dochter van de Eigenaar haar kant van het verhaal straks nog op Fok zet. Dikke kans
pi_70174995
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:57 schreef wapwip het volgende:

[..]

Dat dus,

En wellicht, als manlief er uit ziet als een bodybuilder achtig persoon, of meer richting de harley davidson fanclub, denk ik dat je je dan wel bedreigd kunt voelen.
Zelfs als dat niet het geval is; waarvoor wil hij haar anders vinden? Een potje ganzenborden ofzo.
Din jävla kuk!
pi_70175052
Nou het is geen bodybuilder of iemand vol met tato's, maar een lange nette man... die van zijn vakantie geld een nieuwe fiets voor zijn dochter koop!!

Mijn rol in dit verhaal ??
Ik ben gewoon verbaasd dat het zo gaat...
Ik kan dus zeggen dat mijn buurman mij bedreigt en vervolgens komen ze hem met 4 man ophalen!!
pi_70175084
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:58 schreef ehqo het volgende:

[..]

Zelfs als dat niet het geval is; waarvoor wil hij haar anders vinden? Een potje ganzenborden ofzo.
Hahah ja goed, maar ik kan me voorstellen dat een ruiger uiterlijk icm met zo'n zin, wat krachtiger en gevaarlijker over komt.

Maar inderdaad, het is sowieso niet handig om zoiets te roepen.
pi_70175101
hij wist haar te vinden om die fiets opnieuw na te laten kijken!!
Zo kan je het volgens mij ook opvatte!!
Want zo bedoelde hij het ook!
pi_70175123
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef ana1 het volgende:
Niet de meest handige woordkeuze in een discussie denk ik
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:04:23 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175178
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef ana1 het volgende:
Wanneer er iemand tegenover je staat die al niet happy is en dan nog te horen krijgt ik weet je te vinden dan zou ik daar ook niet vrolijk van worden en geef toe, jij ook niet.
Daarbij weten we allemaal niet hoe z'n gezicht eruit gezien heeft toen hij dat zei.
Ik kan me het zo voorstellen dat hij een bozig gezicht had omdat z'n dochtertje gewond had kunnen zijn, dus pissig keek.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_70175204
Oke... misschien niet zo verstandig om dat te zeggen (zelf ben ik het hiermee niet zo eens, want volgens mij is dit GEEn bedreiging)

Maar is het dan wel normaal dat er 4man sterk van de politie hem komen halen en dat hij heel de avond vast moet zitten en vervolgens nog een boete krijgt en een strafblad??
pi_70175267
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef ana1 het volgende:
Oke... misschien niet zo verstandig om dat te zeggen (zelf ben ik het hiermee niet zo eens, want volgens mij is dit GEEn bedreiging)

Maar is het dan wel normaal dat er 4man sterk van de politie hem komen halen en dat hij heel de avond vast moet zitten en vervolgens nog een boete krijgt en een strafblad??
Beter als dat ze dat niet bij een bedreiging doen en er even later iemand bloedend op straat ligt, imo. Aldoende leert men, tevens.
Din jävla kuk!
pi_70175269
quote:

Ligt aan de situatie, als zij (de verkoopster)de situatie ernstig heeft ingeschat, overstuur was, sturen ze ook wellicht wat meer politie. Al vind ik 4 ook wel een beetje overdreven. En een strafblad? Dan is er toch wat meer aan de hand zou ik denken
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:06:53 #22
244693 SexPistol
The Joy Division
pi_70175273
Met je uitroeptekens..

Relaxed, geef hun aan ivm valse aangifte.
Where figures from the past stand tall,
And mocking voices ring the halls.
Imperialistic house of prayer,
Conquistadors who took their share.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:07:34 #23
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_70175296
Ik snap echt geen zak van het verhaal!
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_70175358
Ik geloof idd dat het geen bodybuilder of hells angel was, anders zag je de politie niet
En dat het een keurige man is, denk het niet, je spreekt immers zelf al van een heftige woordenwisseling en bedreiging. beste is kalm te blijven en je recht te eisen, maar dat deed ie niet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:09:39 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175368
quote:

Jij was er niet bij, dus jij kan niet weten hoe de situatie ter plekke was.
Dus kan je ook niet weten of zij zich terecht bedreigd voelde of niet.
pi_70175464
Het is trouwens ook geen valse aangifte, aangezien de verkoopster zich blijkbaar bedreigd voelde. Je kan niet in het hoofd van de verkoopster kijken, als zij zich inderdaad bedreigd voelde, en ze had daar reden toe, is het geen valse aangifte.
pi_70175472
Ja ik was er niet bij dus ik kan er niet over oordelen, maar ik blijf het raar vinden.

Mijn vriendin zat er al aan te denken om aangifte te doen ivm valse aangift, maar ik geloof niet echt dat ze daar dan nog iets over hoort! Maar als je het niet probeert dan weet je het nooit!

Zelf heb ik haar gezegd, dat ze het misschien beter kan laten rusten...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:14:06 #28
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175520
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:12 schreef ana1 het volgende:
Ja ik was er niet bij dus ik kan er niet over oordelen, maar ik blijf het raar vinden.

Mijn vriendin zat er al aan te denken om aangifte te doen ivm valse aangift, maar ik geloof niet echt dat ze daar dan nog iets over hoort! Maar als je het niet probeert dan weet je het nooit!

Zelf heb ik haar gezegd, dat ze het misschien beter kan laten rusten...
Er is geen valse aangifte gedaan!!!!
Die meid voelde zich blijkbaar zodanig bedreigd dat ze aangifte gedaan heeft.
Hoe vaak moet dat nog gezegt worden voordat je dat door hebt???
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:16:38 #29
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70175605
-edit-

[ Bericht 91% gewijzigd door Harajuku. op 20-06-2009 07:20:50 ]
Intelligent, but fucked up.
pi_70175613
Zulke lamme types als de verkoopster ken ik wel. Dat zijn dezelfde mensen die denken dat ze verkracht worden omdat iemand ze aankijkt.

Maar hier heb je natuurlijk weinig aan. Bewijst wel maar weer hoe graag de politie intimideert. Je woont zeker niet in Slotervaart? Anders kwam Job Cohen wel even langs.
pi_70175652
wel erg dat vrouwen zo sterk staan in zulke gevallen, ze hoeven maar een keer zielig te kijken bij de politie en de man is meteen de lul. Als het andersom zou zijn geweest, dat da wijf die man had bedreigd dan was er helemaal geen actie ondernomen. Triest hoe het hier in nederland gaat
pi_70175666
Oja, en als je een inbreker in je huis hebt en je hebt geen geld voor een prioriteit 1 alarm, dan hebben ze ook niet zo'n haast hoor.
pi_70175698
Nou Meneer of mevrouw Netsplinter...
Je bent zelf ook niet 1 van de rustigste!!

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, alleen men kan anders denken dan jou!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:20:32 #34
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70175717
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:18 schreef babipangang het volgende:
wel erg dat vrouwen zo sterk staan in zulke gevallen, ze hoeven maar een keer zielig te kijken bij de politie en de man is meteen de lul. Als het andersom zou zijn geweest, dat da wijf die man had bedreigd dan was er helemaal geen actie ondernemen. Triest hoe het hier in nederland gaat
Het is typisch Nederlands. Als puntje bij paaltje komt geven ze bijna allemaal niet thuis. Maar als ze weten dat je ongevaarlijk bent, dan komen ze wel even hun punt maken
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:21:54 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175759
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:19 schreef ana1 het volgende:
Nou Meneer of mevrouw Netsplinter...
Je bent zelf ook niet 1 van de rustigste!!

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, alleen men kan anders denken dan jou!!
Ik blijf rustig, zo rustig zelfs dat ik op m'n spelling let.

Jij daar in tegen kan niet tegen commentaar of kritiek, iets wat je uit door dus niet meer op spelling te letten maar op !!!!
pi_70175781
Dit is ook een van de redenen dat ik dit op Fok zet...
Volgens mij klopt het niet dat ze gelijk met 4 man sterk een gezin op zijn kop zette!
Ze hadden ook een politie agent in burger kunnen sturen, (en evt. een wagen op de hoek)!!
pi_70175799
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef ana1 het volgende:
Dit is ook een van de redenen dat ik dit op Fok zet...
Volgens mij klopt het niet dat ze gelijk met 4 man sterk een gezin op zijn kop zette!
Ze hadden ook een politie agent in burger kunnen sturen, (en evt. een wagen op de hoek)!!
Politie-agent in burger? yeah right
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:24:15 #38
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70175818
Nou ja, ze hebben hem niet met 4 man die wagen ingerost toch? Dus dat is niet heel raar.
pi_70175824
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik blijf rustig, zo rustig zelfs dat ik op m'n spelling let.
Sorry Netsplitter , maar..
quote:
daar in tegen
??
pi_70175832
Netsplinter..

Het spijt mij tenzeerste...
Maar op mijn spelling letten is nu het laatste waar ik tijd voor heb!!

Mijn kindje is gezellig hier aan het spellen en mama (die griet die niet op der spelling kan lette) is aan het kijken wat de meningen zijn van andere mensen!!

Dus alsjeblieft wees eens volwassen!!
pi_70175851
Gewoon die zaak in de fik zetten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:25:19 #42
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175858
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Sorry Netsplitter , maar..
[..]

??
pi_70175881
hahah nu is het mijn beurt om te lache om me zelf..

kan dat dan niet politie agent in burger???
pi_70175904
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef ana1 het volgende:
Netsplinter..

Mijn kindje is gezellig hier aan het spellen en mama (die griet die niet op der spelling kan lette) is aan het kijken wat de meningen zijn van andere mensen!!

Ga dan met je kind spelen. Dadelijk staat de kinderbescherming aan de deur, omdat je niet elk moment van de dag met je kind speelt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 19:27:07 #45
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70175917
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef ana1 het volgende:
Netsplinter..

Mijn punt blijft staan.
We horen nu het verhaal van 1 kant, namelijk die van de "dader".
Zolang we het verhaal niet weten van het "slachtoffer" kan niemand iets zinnigs zeggen over de toedracht en waarom ze aangifte heeft gedaan.

En wat je kindje aan het doen is tjsa.
pi_70175918
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef ana1 het volgende:
hahah nu is het mijn beurt om te lache om me zelf..

kan dat dan niet politie agent in burger???
Het kan wel, maar waarom zouden ze?

Ja maar, deze mevrouw heeft een kind, oh nee dan gaan we even anders te werk, laten we undercover gaan Kom op zeg.
pi_70175980
Terecht dat hij opgepakt is! Mensen die dreigen zeggen altijd dat het maar een grapje was en dat ze het niet zo op moeten vatten..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_70176004
Nee oke maar het was maar een gedachte spinsel van mij, wat betreft die agent in Burger!!

Enne Netsplinter...
Mijn dochter speelt met speelgoed inplaats met de computer ect...
Doe ff gezellig mee met dit forum, en je hoeft het niet met me eens te zijn, maar wel gezellig!
pi_70176159
En geheel terecht dat ie is aangehouden. Bedreiging wordt nou eenmaal erg serieus genomen! moet ie maar normaal doen.

Lekker voorbeeld voor zijn kinderen trouwens
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:35:23 #50
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70176213
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef Stokkie_ het volgende:
En geheel terecht dat ie is aangehouden. Bedreiging wordt nou eenmaal erg serieus genomen! moet ie maar normaal doen.
Sinds wanneer wordt bedreiging serieus genomen?
DeviantArt
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:36:28 #51
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70176249
Als fietsenwinkel/ondernemer zou ik sowieso niets willen verkopen aan kampvolk.
Dit soort taferelen zijn dan onvermijdelijk bij een defecte producten, want asociaal volk voelt zich meteen opgelicht als er iets niet deugt met hun aankoop. Heel goed dat deze kwal is opgepakt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_70176251
De politie komt echt niet zomaar met 4 man.
Er moeten dingen gebeurd zijn (in het verleden of daar te plaatse) waardoor ze bij de politie reden hadden om met 4 man uit te rukken.

En verder:
quote:
Ze waren nog geen 5 minuten aan het fietsen en der fiets loopt vast.. (hij blokkeerde gewoon helemaal)
!!

Bel SBS6 alvast.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:37:51 #53
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70176291
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Sinds wanneer wordt bedreiging serieus genomen?
Misschien is mijnheer wel een goede bekende van de politie, en heeft hij al meerdere mishandelingen etc op zn naam staan. Dan nemen ze dat wel even iets serieuzer
Geef mij maar Amsterdam
pi_70176303
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Cracka-ass het volgende:
De politie komt echt niet zomaar met 4 man.
Er moeten dingen gebeurd zijn (in het verleden of daar te plaatse) waardoor ze bij de politie reden hadden om met 4 man uit te rukken.

En verder:
[..]

!!

Bel SBS6 alvast.
sowieso niet voor een "simpele bedreiging". Het moet wel erg serieus zijn geweest als ze daarvoor komen. Dus zal wel meer aan de hand zijn geweest.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:39:17 #55
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70176349
Ja, vertel het hele verhaal is milf
Geef mij maar Amsterdam
pi_70176396
misschien heeft dat wijf de boel wel erger laten lijken dan dat het is. Even erbij gezegd dat hij haar nog geslagen heeft oid. Kapotschieten die hoer!

btw kan me niet voorstellen dat je een strafblad krijgt hiervoor
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:42:33 #57
236046 NotYou
tigerblood
pi_70176455
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:41 schreef ana1 het volgende:
Dus Mannetje lief samen met dochter en de fiets naar de winkel terug, de fiets ging uiteraard in reparatie!!
De volgende dag (gisteren) konden ze hem weer ophalen... Toen ze daar aankwamen zij de dochter van de eigenaar dat er helemaal niets aan de hand was, waarop de man van mijn vriendin zei, nou ik sta hier de boel in de maling te nemen, waar zie je mij voor aan!! Dit uitte dus in een behoorlijke conversatie... en als laatste had tie gezegd dat als er weer wat aan de hand is dat hij haar wist te vinden!! Dat vatte de dochter van de eigenaar verkeerd op en gilde dat hij de winkel uit moest om nooit meer terug te komen, waarop de man van mijn vriendin zei, wat denk je van de onderhouds beurten, nou die kan je ook vergeten en nu eruit anders bel ik de politie zei ze.... Dus die vriend van mij zei dat ze dat dan maar moest doen en liep heel rustig de winkel uit!

sávonds net na het eten stopte er ineens een politiewagen en een politie busje voor de deur, ze kwamen hem met 4 man halen!! En vervolgens heeft hij als een zware crimineel heel de avond vast gezeten....
hij mocht rond een uur of 11 weer naar huis, met de melding waarschijnlijk krijg je hiervoor een boete en dit wordt je eerste strafblad!!

quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:16 schreef tho_Omas het volgende:
Zulke lamme types als de verkoopster ken ik wel. Dat zijn dezelfde mensen die denken dat ze verkracht worden omdat iemand ze aankijkt.

Maar hier heb je natuurlijk weinig aan. Bewijst wel maar weer hoe graag de politie intimideert. Je woont zeker niet in Slotervaart? Anders kwam Job Cohen wel even langs.
Los van 't feit dat jij er niet bij bent geweest maar niettemin op basis van slechts 1 behoorlijk twijfelachtig geformuleerde kant van een verhaal denkt te kunnen oordelen over de aard van een persoon met wie je nog nooit ook maar een woord gewisseld hebt lijkt de openingspost mij toch op iets heel anders te duiden..

Een behoorlijke conversatie? Iemand 'weten te vinden'? Komt op mij behoorlijk tokkie/volks over. Mocht er bovendien daadwerkelijk sprake zijn van een misverstand dan zou je dit gewoon uit kunnen leggen, het contact hierna eventueel slechts via de eigenaar laten verlopen ipv onverschillig te reageren op de mededeling dat de politie ingeschakeld zal worden. Dat dit op de dochter van de eigenaar alleen maar dreigender overkomt zou eenieder zich toch moeten kunnen bedenken?

Tokkies. En dan nu via een vriendin 'huilie doen' op een forum?
Je suis Charlie Sheen
pi_70176539
Tja, ik weet zoveel mensen te vinden. Ik weet de kroeg ook te vinden.
pi_70176730
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:44 schreef tho_Omas het volgende:
Tja, ik weet zoveel mensen te vinden. Ik weet de kroeg ook te vinden.
De kroeg zit vol met mongolen, als het je te gortig wordt loop ga je weg en loop je er naar eentje 50m verder.
Die vrouw doet gewoon haar werk in een winkel, die vent begint gelijk te schreeuwen omdat het hem niet bevalt. Heb het zelf ook een keer gehad, die man heeft het ook geweten . (Jaja, ook volgens hem overdreef ik en was het gewoon grootspraak).
pi_70176743
Jezus Christus mens, houdt eens op met die !!!!
Let op, dit: . is een punt. Daarmee eindig je een zin.
Schreeuwen doe je maar tegen je kinderen.

En ja, flink tekeer gaan in een winkel gevolgd door een 'ik weet je te vinden' kan wel degelijk bedreigend opgevat worden. Terecht dat ze die joker opgepakt hebben. Lekker voorbeeld ook voor zijn dochter. "Kijk schat, zo doen we dat als we niet tevreden zijn." Lutser.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70176850
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:49 schreef Roi het volgende:

[..]

De kroeg zit vol met mongolen, als het je te gortig wordt loop ga je weg en loop je er naar eentje 50m verder.
Die vrouw doet gewoon haar werk in een winkel, die vent begint gelijk te schreeuwen omdat het hem niet bevalt. Heb het zelf ook een keer gehad, die man heeft het ook geweten . (Jaja, ook volgens hem overdreef ik en was het gewoon grootspraak).
Mensen die tegen jou schreeuwen deugen niet, maar de kroeg zit wel vol met mongolen.

Als die man schreeuwt dat het hem niet bevalt vind ik dat nou niet echt dreigend.
pi_70177194
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:53 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Mensen die tegen jou schreeuwen deugen niet, maar de kroeg zit wel vol met mongolen.

Als die man schreeuwt dat het hem niet bevalt vind ik dat nou niet echt dreigend.

Hij heeft gezegd dat hij haar wel wist te vinden. Dat is wel dreigen.
pi_70177221
Als ik die OP zo lees krijg ik sterk het gevoel dat er veel meer aan de hand is en dat niet alle informatie gegeven wordt.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:06:44 #64
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_70177294
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef HuHu het volgende:
Als ik die OP zo lees krijg ik sterk het gevoel dat er veel meer aan de hand is en dat niet alle informatie gegeven wordt.
Als ik die OP lees krijg ik sterk het gevoel dat mijn neefje van 10 dit heeft geschreven
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_70177336
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:03 schreef Roi het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd dat hij haar wel wist te vinden. Dat is wel dreigen.
Ja dat is haar interpretatie. Als er een kerel achter de balie had gestaan was er nu niks gebeurt. Maar nee het is weer een vrouw. Het is logisch dat als jij een product koopt, en dat na 5 minuten weigert waardoor je kind op haar mulle gaat, je emotioneel bent. Misschien bedoelde die man wel ik weet je te vinden in de zin van, als ik nog een fiets koop kom ik weer naar jouw winkel.

Geen wonder dat HR kamers bij bedrijven vaak volledig van glas zijn. Je zult maar kritisch zijn waar een vrouw bij is, dan heb je zo aanranding aan je broek.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:10:12 #66
236046 NotYou
tigerblood
pi_70177411
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ja dat is haar interpretatie. [..] Misschien bedoelde die man wel ik weet je te vinden in de zin van, als ik nog een fiets koop kom ik weer naar jouw winkel.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:26:33 #67
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_70177987
strafblad.. dat zal niet 1,2,3 zo'n vaart lopen. dan moet er eerst een veroordeling komen voor de rechter. alvorens er zo'n veroordeling is moet de officier van justitie eerst heil zien in deze zaak.
Neerkomen wel!
pi_70187053
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:26 schreef Freeflyer het volgende:
strafblad.. dat zal niet 1,2,3 zo'n vaart lopen. dan moet er eerst een veroordeling komen voor de rechter. alvorens er zo'n veroordeling is moet de officier van justitie eerst heil zien in deze zaak.
Of die flap heeft 't echt bont gemaakt en dat horen we nu niet, aangezien er maar één kant van 't verhaal verteld wordt.

'n Strafblad, mensen kom op daar moet je wel e.e.a. voor uitgehaald hebben. Niet even "ik weet je te vinden" voor schreeuwen in 'n winkel als zojuist je dochter op d'r neus is gegaan door 'n vormfout in d'r fietske.

pi_70187444
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:55 schreef ana1 het volgende:
Hij heeft toch niets gezegd van dat hij haar wat aan zou doen?!!
Hij wist hun weer tevinden als er weer wat zou gebeuren met die fiets..
Volgens mij is dat geen bedreiging, maar een normaal iets...
Als dat echt zo is en er getuigen bij zijn dat het op deze manier bedoeld is dan is het geen bedreiging maar slecht een belofte dat hij terug komt als die fiets niet deugt.

tegen mij heeft iemand ook wel eens gezegt toen ik hem verkocht: als ie niet goed is weet ik je te vinden, maar wel in een ontspannen situatie zodat ik er zelf nog om kon lachen.

In een gespannen situatie zeggen: ik weet je te vinden is gewoon niet slim, maar niet strafbaar als het niet als bedreiging bedoelt is.

maar toch vind ik het dom en onbeschaafd als je zoiets simpels niet volwassen en beschaafd af kan handelen, het is zo onnodig om daar heibel over te maken.
Elke vrouw is een potentiele hoer
  zaterdag 20 juni 2009 @ 07:29:01 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70187986
Wat dingen verwijderd, dat haar spelling niet geweldig is kan vanaf nu ook achterwege blijven.

-> WGR
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70188037
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:40 schreef babipangang het volgende:
misschien heeft dat wijf de boel wel erger laten lijken dan dat het is. Even erbij gezegd dat hij haar nog geslagen heeft oid. Kapotschieten die hoer!

btw kan me niet voorstellen dat je een strafblad krijgt hiervoor
Of heeft die man thuis een heel ander verhaal opgehangen. Dat weet niemand, alleen de winkelmedewerker en die man

Gepaste reactie voor TS: Dat dit kan in Nederland!!!!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 08:36:53 #72
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_70188175
"Ik weet je te vinden" is wel degelijk een bedreiging. Het zijn altijd die tokkies die dan gaan roepen: "ja, maar ik bedoel het vriendelijk, je kan het op meer manieren opvatten." Ik heb sterk het vermoeden dat paupers dit soort onzin samen bespreken onder het genot van een blikje hollandia bier.

En TS vertoond ook hetzelfde verongelijkte gedrag als alle paupers in Nederland. Meteen praten over rechten, nooit over hun eigen plichten in het maatschappelijk leven.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_70188196
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:36 schreef HunterSThompson het volgende:
"Ik weet je te vinden" is wel degelijk een bedreiging.
Geen strafrechtelijke
  zaterdag 20 juni 2009 @ 08:43:26 #74
55011 HunterSThompson
pi_70188223
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:39 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Geen strafrechtelijke
Zonder nadere gegevens kan jij hier dus niets over zeggen. Dat kan wel degelijk een strafrechtelijke bedreiging zijn, dat ligt aan de context. Je hebt wel gelijk dat het een bedreiging met een misdrijf of geweld moet zijn. Het enkele "ik weet je te vinden" is niet voldoende.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 08:46:06 #75
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_70188241
Als je het gevoel hebt dat je in een winkel genept wordt kun je best wel vreselijk erg onzettend boos worden - spreek uit ervaring.
Maar je moet wel binnen de wet blijven en het uitroepen "ik weet je te vinden" is er eh.. nou ja onhandig - ook juridisch is het te dicht tegen een bedrieiging aan - zou ik dus niet doen : altijd je hersens blijven gebruiken he? hoe boos je ook bent.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_70188243
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:43 schreef HunterSThompson het volgende:

[..]

Zonder nadere gegevens kan jij hier dus niets over zeggen. Dat kan wel degelijk een strafrechtelijke bedreiging zijn, dat ligt aan de context.
Welke nadere gegevens, ik ga uit van wat je zegt. "Ik weet je te vinden" is nooit een strafrechtelijke bedreiging. Meer of minder zeg ik niet.

Ik zie dat je je post al aangepast hebt, we zijn het dus eens
  zaterdag 20 juni 2009 @ 08:48:36 #77
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_70188259
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:39 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Geen strafrechtelijke
"strafrechteleijke bedreiging" is niet echt een juridische term. - het juiste woord is "strafbare bedreiging".

Bedreiging (strafrecht)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Bedreiging is het dreigen met - in de meeste gevallen - fysiek geweld of de dood tegen een persoon, diens naasten of eigendommen. Bedreigingen kunnen op diverse manieren worden geuit en zijn soms zeer subtiel. Niet elke bedreiging is echter ook een strafbare bedreiging; de strafbaarheid van de bedreiging hangt er van af of de geuite bedreiging voldoet aan de elementen die het wetsartikel daarvoor opsomt. Dit heeft tevens te maken met het verschil in perceptie tussen de objectieve ernst van de bedreiging en de subjectieve beleving van het slachtoffer. Sommige mensen voelen zich al snel bedreigd terwijl van een serieuze (strafbare) bedreiging nog geen sprake is, anderen worden niet warm of koud van de meest gruwelijke bedreigingen.

Hierin staat dus goed uitgelegd dat wat de een al als bedreiging ziet voor de anders peanuts is...
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 08:59:02 #78
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_70188336
Zeg TS, kan je even doorgeven om welke winkel het ging? Dan kunnen we even informeren naar hun kant van het verhaal. Dat zou wel eens tot verheldering en vermaak kunnen leiden.
Life is what you make it.
pi_70188620
zelf in een supermarkt gewerkt
en daar ook wel eens het een en ander gehoord

oa ik weet je te vinden
ga je doodmaken dat soort dingen

remedie is gewoon rustig blijven en klant rustig te woord blijven staan later lach je er samen om
maar wil zelf inderdaad ook het verhaal van de winkel in kwestie wel horen
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:10:13 #80
55011 HunterSThompson
pi_70189067
Uit de Topicgeschiedenis van TS maak ik op dat ze in maart zou moeten zijn vertrokken naar Servie, haha. Misschien is het daar gebeurd. Dan zou ik het als winkeleigenaar zeker oppakken als een bedreiging.
pi_70189149
heb je geen recht te zien waarover aangifte is gedaan? Dat je ziet waar je van beschuldigd wordt en wat je gedaan zou hebben? Misschien staat daar wel heel iets anders in dan alleen een woordenwisseling (zou iig de 4 man sterk verklaren)
pi_70189261
quote:
Maar is het dan wel normaal dat er 4man sterk van de politie hem komen halen en dat hij heel de avond vast moet zitten en vervolgens nog een boete krijgt en een strafblad?

Politieagenten zijn ambtenaren en reken erop dat ambtenaren geen stap zetten als het niet per se hoeft. In dit geval hebben ze het dus kennelijk nodig gevonden om dit heerschap mee te nemen naar het bureau en de risico-analyse heeft tot de conclusie geleid dat daar minimaal 4 man voor nodig zijn.

Voor het overige is dit één kan van het verhaal dat ook nog ns van horen zeggen is. Dus heel veel kunnen we er niet over zeggen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:27:08 #83
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_70189298
Haar man komt blijkbaar uit Servie.
Als ik kijk naar hoe Turken/Marokkanen roepen: 'Ik weet waar je huis woont', dan bedoelen ze dat niet op een fijne manier en kun je gerust aangifte doen van bedreiging.
Ik zeg zo vaak tegen een winkelier, 'als er iets mis is, dan weet ik je te vinden' en dan kúnnen ze dan niet bedreigend opvatten.
Dus de exacte bewoording en situatie doet er nogal toe!
pi_70190101
quote:

Hij moet letterlijk zeggen dat hij haar dood gaat maken. Wat hij nu zei valt niet onder bedreiging. Wat raar dat hij is opgehaald? Waar ging de aangifte over? Hij moet dat gehoord hebben.
Live out of your imagination, not your history.
pi_70190317
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:48 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

"strafrechteleijke bedreiging" is niet echt een juridische term. - het juiste woord is "strafbare bedreiging".
Enorm bedankt voor de aanvulling, nu weten we zéker wat we al wisten..
pi_70190320
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1305661/2/50#70189298]
Ik zeg zo vaak tegen een winkelier, 'als er iets mis is, dan weet ik je te vinden' en dan kúnnen ze dan niet bedreigend opvatten.
Ik heb ook een dienstverlenend beroep en dan zeg ik vaak: als u nog wat te vragen heeft, weet u me te vinden.

Maar als het andersom wordt gezegd op dreigende toon, reken maar dat ik dat als dreigement opvat. Ik neem geen enkel risico.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_70190497
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Rosbief het volgende:
Als fietsenwinkel/ondernemer zou ik sowieso niets willen verkopen aan kampvolk.
Dit soort taferelen zijn dan onvermijdelijk bij een defecte producten, want asociaal volk voelt zich meteen opgelicht als er iets niet deugt met hun aankoop. Heel goed dat deze kwal is opgepakt.
Dit.

Gelet op de woordkunsten van TS weet ik wel in welke hoek we deze meneer moeten zoeken. Terecht dat hij is opgepakt.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:41:33 #88
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_70194854
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef ana1 het volgende:
Nou het is geen bodybuilder of iemand vol met tato's, maar een lange nette man... die van zijn vakantie geld een nieuwe fiets voor zijn dochter koop!!
Lange mensen zijn beter dan kort mensen?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_70200600
Zo aangezien dit forum over mijn man gaat, zullen wij zelf ook maar eens reageren. Mijn vriendin ana1 heeft met de beste bedoelingen deze topic aangemaakt. Dus hebben een aantal van jullie ook gelijk antwoord op de vraag wat haar deel van dit verhaal is.

Tuurlijk begrijp ik jullie, dat jullie ook de andere kant van het verhaal willen weten, maar geloof mij nou maar dat mijn man, die op dat moment met mijn dochter van 9 in de winkel, misschien wel boos was, maar niemand bedreigd heeft.

Iedereen moet hard werken voor zijn geld en als je dan eindelijk je zuurverdiende vakantiecentjes gestort krijgt en je een fiets voor je dochter kan kopen, hoop je dat je voor 400 euro wel een VEILIGE fiets mag verwachten.

Enne de Tokkies zijn wij niet hoor, maar begrijp me goed, als je kind bijna door een auto aangereden wordt, wat ook gebeurd zou zijn als ik er niet bij was geweest, mag je dus niet boos worden.

Boos worden is iets heel anders dan bedreigen en als een zogenaamde baas ja lees een grietje van 20 jaar die verantwoording niet aan kan, moet ze wat anders gaan doen.

Vandaag zelf op politiebureau geweest om aangifte te doen en dat werd trouwens heel serieus genomen.

Ook heb ik gevraagd, waarom ze met 4 man sterk mijn man op kwamen halen!!! Maar dit was gewoon een standaard procedure, dus helaas sensatiezoekers onder jullie, mijn man is geen (top)crimineel!!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:36:31 #90
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70200911
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef mireddy het volgende:
Tuurlijk begrijp ik jullie, dat jullie ook de andere kant van het verhaal willen weten, maar geloof mij nou maar dat mijn man, die op dat moment met mijn dochter van 9 in de winkel, misschien wel boos was, maar niemand bedreigd heeft.
Jaja, je was er zelf niet eens bij. Ik ken jullie soort wel
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_70202743
Tuurlijk joh, volgens mij ben jij net zo slim als een onsje rosbief
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:52:43 #92
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_70205310
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:41 schreef ana1 het volgende:

Haar woord tegen de zijne ... klaar gebeurd niets mee.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_70205477
Ja, maar er waren ook 2 man personeel in die zaak aanwezig, maar die zullen hun baas natuurlijk nooit afvallen en om mijn dochter er in te betrekken gaat ons veel te ver. Het kind is al helemaal over haar toeren en durft niet meer op haar nieuwe fiets te fietsen.

Nu durf ik ook niet te zeggen of die getuigen dan wat waard zijn, maar toch....

Al zou alles gedeponeerd worden zei de recherche, dan nog heeft hij een strafblad.
Aardig gek toch, lang leve Nederland. De drugskoeriers en loverboys kunnen gewoon hun gang gaan, maar iemand die voor zijn rechten opkomt in een winkel wordt vervolgd!!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:05:42 #94
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_70205721
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:57 schreef mireddy het volgende:
Ja, maar er waren ook 2 man personeel in die zaak aanwezig, maar die zullen hun baas natuurlijk nooit afvallen en om mijn dochter er in te betrekken gaat ons veel te ver. Het kind is al helemaal over haar toeren en durft niet meer op haar nieuwe fiets te fietsen.

Nu durf ik ook niet te zeggen of die getuigen dan wat waard zijn, maar toch....

Al zou alles gedeponeerd worden zei de recherche, dan nog heeft hij een strafblad.
Aardig gek toch, lang leve Nederland. De drugskoeriers en loverboys kunnen gewoon hun gang gaan, maar iemand die voor zijn rechten opkomt in een winkel wordt vervolgd!!
Getuigen zijn meestal vrij simpel in discridiet te brengen , en daarbij ze ze de aller aller slechtste bron van feitelijke interpretaties van het incident, omdat de mensenlijk brain er een filter overheen haalt.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  zondag 21 juni 2009 @ 00:31:53 #95
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_70210846
Wat luidt de aanklacht of verdenking?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_70214000
Bedankt voor je verhaal mireddy, maar dan nog blijf ik 't erg raar vinden dat je partner "zomaar" 'n strafblad krijgt. Ik geloof er niets van dat zoiets je zomaar "overkomt", want zo lijkt 't wel.

Er moet iets meer gebeurd zijn dan wat er nu verteld wordt, kan haast niet anders.
  zondag 21 juni 2009 @ 08:04:39 #97
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_70214041
quote:
Op zondag 21 juni 2009 07:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bedankt voor je verhaal mireddy, maar dan nog blijf ik 't erg raar vinden dat je partner "zomaar" 'n strafblad krijgt. Ik geloof er niets van dat zoiets je zomaar "overkomt", want zo lijkt 't wel.

Er moet iets meer gebeurd zijn dan wat er nu verteld wordt, kan haast niet anders.
Zonder veroordeling geen strafblad lijkt me. Er is dus iets dat niet begrepen en/of verteld wordt.
Life is what you make it.
pi_70214396
Nou geloof mij nou maar, dat heb ik gisteren op het bureau nagevraagd. Maar al wordt hij niet veroordeeld, dan nog heeft hij een aantekening op zijn strafblad.

Welliswaar een aantekening waarbij staat, dat het niet tot een veroordeling is gekomen, maar toch.....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 09:37:22 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  zondag 21 juni 2009 @ 10:28:15 #100
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70214905
Jaja, "geloof mij nou maar" !!!

Het verhaal wordt er absoluut niet sterker van. Dat meisje van de fietsenzaak is terecht bang geworden door zulk soort paupers.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')