Op mn 15e verdiende ik bij de HEMA 2,38quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Eerste bijbaan:
HEMA, 7 GULDEN per uur (15/16 jaar)
TNT Post, 9 gulden/5 euro per uur (16-17-18 jaar)
TNT pakketservice, 10 euro per uur (19/20 jaar oud)
Wat betalen ze tegenwoordig weinigKijk mijn HEMA tijd was omgerekend ook maar iets meer dan 3 euro, maar 7 gulden was in die tijd best VEEL en daar kon je ook veel van doen! Met 3 euro per uur koop je tegenwoordig maar 1 biertje per uur
In mijn tijd had je voor die 7 gulden toch al bijna 3 bier
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:16 schreef sitting_elfling het volgende:
damn, wat zijn de bedragen hier laag zeg. Toen ik 17 was zat ik denk ik ergens rond de 6 euro bij de super de boer.
.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:59 schreef Gesloten het volgende:
20, sondeerassistent (leukste werk ooit) ¤6,-.
En ik ben ook promotiemedewerker voor ¤8,50 per uur.
Is ook erg leuk, vooral als je met een groepje ergens in een stad staat koekjes uit te delen. Soms sta ik in een supermarkt om producten te verkopen. Dat is wat minder leuk, omdat je dan in je eentje staat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
.
Ooh promotiewerk dat lijkt mij ook leuk
Ja dat verdient zeker goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Is ook erg leuk, vooral als je met een groepje ergens in een stad staat koekjes uit te delen. Soms sta ik in een supermarkt om producten te verkopen. Dat is wat minder leuk, omdat je dan in je eentje staat.
En het verdient goed
Sonderen verdient een stuk minder, maar dat is echt ontzettend leuk om te doen. En bijna niemand weet wat het is
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja dat verdient zeker goed.
En ik weet wat sonderen is: uithoren, onderzoeken, peilen of uitvorsen draagkracht van de grond meten
o.0quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:44 schreef angelinside het volgende:
12 euro p/u met babysitten..
en k ben 14
Dat is wel idoot veel, of moet je nog stofzuigen er bij doen of zo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:44 schreef angelinside het volgende:
12 euro p/u met babysitten..
en k ben 14
Laboratoriumwerk als bijbaantje? Voor het lab moet je toch wel iets van een opleiding hebben gedaan; dus lijkt het me fulltime... Of werk je op je eigen school ofzo? Die lopen er bij ons ook rond namelijk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef EricT het volgende:
20, laboratoriumwerk ongeveer 12 euro per uur
Zij biedt er, naast het babysitten, waarschijnlijk nog een "extra-gratis" natura-avontuurtje bij aan, voor de "papa".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:24 schreef Pencile het volgende:
[..]
o.0
ik pas voor 3,50 op per uur en ik ben 17.
Hook me up.
Waarschijnlijk een ander soort zuigen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is wel idoot veel, of moet je nog stofzuigen er bij doen of zo?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef Diabox het volgende:
[..]
Zij biedt er, naast het babysitten, waarschijnlijk nog een "extra-gratis" natura-avontuurtje bij aan, voor de "papa".
[..]
Waarschijnlijk een ander soort zuigen.
![]()
gewoon als bijbaantje op UMCG, ligt wel ergens in het verlengde van mijn studie (medische biologie/geneeskunde). Fulltime is het ook niet, in principe kan ik binnenlopen wanneer ik wil. Meestal werk ik 1 a 3 middagen per weekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:33 schreef nVincible het volgende:
[..]
Laboratoriumwerk als bijbaantje? Voor het lab moet je toch wel iets van een opleiding hebben gedaan; dus lijkt het me fulltime... Of werk je op je eigen school ofzo? Die lopen er bij ons ook rond namelijk!
of course xDquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef Diabox het volgende:
[..]
Zij biedt er, naast het babysitten, waarschijnlijk nog een "extra-gratis" natura-avontuurtje bij aan, voor de "papa".
[..]
nee maar die mensen wonen in een idioot groot huis en hebben 4 kinderen., dus is nog best wat werkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef Diabox het volgende:
Waarschijnlijk een ander soort zuigen.
![]()
Je krijgt tenslotte ook gratis "melk"quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:33 schreef angelinside het volgende:
[..]
of course xD
[..]
nee maar die mensen wonen in een idioot groot huis en hebben 4 kinderen., dus is nog best wat werkdaarom krijg k zo veel..
maar je hoort mij niet klagen
Dat is waarom ik daar werk ipv supermarkt ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je krijgt tenslotte ook gratis "melk".
Niet ¤5.35?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Albert Heijn, 18 jaar, ¤5.80.
Wat voor functie doe je?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:12 schreef delano.888 het volgende:
Whoppaaaa![]()
9,58 per uur (en op zaterdag, wat ik elke week werk, 150%)
KPN
18 jaar.
![]()
![]()
Foto's?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef modesnoepje het volgende:
19 jaar fotomodel
minimaal 40 euro per uur, halve dag werken tussen de 150-200 euries.
helaas maar twee boekingen per maand ofzo.
DUDEEEEE ik werkte bij c1000 toen ik 17 was kreeg ik 7.64 jij word zwaar mishandeldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:47 schreef dikkekaas het volgende:
Makro, 20 jaar, ¤6,50? Nee. ¤6.80? ofzo. Te weinig in elk geval.
Terug naar school?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:34 schreef afro het volgende:
[..]
DUDEEEEE ik werkte bij c1000 toen ik 17 was kreeg ik 7.64 jij word zwaar mishandeld
Arrogante zak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:51 schreef sarkout het volgende:
jullie krantenwijk lopers zijn wel beetje lui... IK loop ook en omdat ik dus 2 jaar ervaning XD ben ook 2 x sneller dan een normale bezorger waardoor mijn loon stijgt naar 5 euro per uur en mode snoepje wat voor foto`s.
Gewoon, verkoperquote:
Werk 10 uur per week effectief en je verdient zo 800eurquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb een eigen eenmanszaakje waar ik per week misschien 4 á 5 uurtjes mee bezig ben, als het qua bestellingen goed gaat verdien ik zo'n 200 tot 300 euro netto per maand, en ben 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |