quote:De Hortus Botanicus in Leiden beleeft dit jaar spannende tijden. Op het moment staan namelijk twee zogenoemde penisplanten op het punt om te gaan bloeien.
Verwacht wordt dat de eerste reuzenaronskelk deze zondagavond in volle bloei te zien is.
"We hebben het geluk dat er nog een kleine bij is, die waarschijnlijk ook uit gaat komen", zegt de directeur van de plantentuin, Paul Kessler. Naar verwachting zal de kleine penisplant over een week of drie gaan bloeien.
Webcam
Vanaf vandaag kunnen liefhebbers de fallusachtige planten via een webcam in de gaten houden. Zondag is de hortus ook 's nachts geopend, tijdens het midzomernachtfeest; 21 juni is de langste dag van het jaar.
De Hortus heeft veertien reuzenaronskelken. De tropische plant staat maar zelden in bloei. Vorig jaar bloeide er voor het eerst in vijf jaar eentje in Leiden. Toen kwamen daar 5000 bezoekers op af.
Onaangename geur
Op het moment dat de plant gaat bloeien, stoot de bloem een erg onaangename geur uit, vergelijkbaar met rottend vlees. De reuzenaronskelk bloeit meestal als het donker is.
Het is misschien raar hoor, maar stel dat die lasagne echt niet goed smaakt. Is hij dan nog steeds gelukt of kom je dan op deze woorden terug?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de TT stom.
Maarrr de lasagne is gelukt en staat nu in de oven! Hopen dat 'ie nu ook goed smaakt!
Dat geeft niet. Op je bord en in je maag wordt het toch weer een zooitjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Ja dé lasagne.
Ingewikkeld hoor, die recepten: laagje vellen, laagje tomatensaus, laagje courgette, laagje ricottamengsel, laagje vellen, laagje tomatensaus, laagje courgette... etc. Ik ben 't nu alweer kwijt.
Ja, dat zat ik me ook al te bedenken iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:06 schreef neen het volgende:
[..]
Het is misschien raar hoor, maar stel dat die lasagne echt niet goed smaakt. Is hij dan nog steeds gelukt of kom je dan op deze woorden terug?
Niet? Tssquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er geen meetlat naast gehouden Vik. Denk 3 - 5 mm, ofzo
Begin Juli is er weer een dancetour en eind Juli zijn er concerten in de prinsetuin van ik weet niet wat. En je kunt nog wel naar die plasticbierglazentent.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:23 schreef Totziens het volgende:
Succes CC![]()
Zeg Neen, leeuwardenkenner..is er daar nog wat leuks te doen eind Juli?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef neen het volgende:
Wat een taalgebruik hier zeg. Ik zal voor jullie bidden.
Alle bladeren? Had je gewoon van die voorgekookte uit een pakje? Waren ze allemaal en helemaal bedekt met saus?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Wtf.
Lasagne een half uur in de oven gehad en de alles is gaar, maar de bladeren zijn nog hard. What went wrong?
Nu eten we dus maar lasagne zonder bladeren.
Zo'n pakje van Grand Italia.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alle bladeren? Had je gewoon van die voorgekookte uit een pakje? Waren ze allemaal en helemaal bedekt met saus?
Einde recept:'......leg hierop weer lasagnevellen en tomatensaus, een derde van de courgette en de overige vellen. Verdeel de rest van de courgette over de bovenkant en bestrooi met de rest van de kaas.'quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt toch niet afgesloten met een laag bladen?
Whihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:40 schreef ElisaB het volgende:
OMFG; piem0ls in de tiet0l*
Zie je 'm, voel je 'm, hebbie 'm door
Nou niet zacht genoegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Maar dan zijn de vellen binnenin wel gewoon zacht toch?
Jawel het maakt wél uit. Want nu moet ik ook nog eens een vrouw zoeken die kan koken. Alsof ik niet al genoeg eisen hebquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Vik is gewoon een kookn00b
maar dat maakt niet uit
je hebt mij toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel het maakt wél uit. Want nu moet ik ook nog eens een vrouw zoeken die kan koken. Alsof ik niet al genoeg eisen heb.
Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg (ernstig meervoudig gehandicapte ouder wordende bewoners, intensieve verzorging)quote:
en ik heb ook nog de allerlekkerste manier voor spare-ribs in de aanbiedingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, je moet ook eens die spareribs uit Kook Ook maken! Superlekker..
receptje?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, je moet ook eens die spareribs uit Kook Ook maken! Superlekker..
Dat is fysiek heel intensief, dus dan kan ik me voorstellen dat je wat meer nodig hebt dan een semi-ambtenaar achter haar bureautjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg (ernstig meervoudig gehandicapte ouder wordende bewoners, intensieve verzorging)
Idd, toen ik nog lijnde deed ik het zo'n dienst gewoon met mn ontbijtje en dan 2 boterhammen ofzo, zou ik nu niet meer kunnen, raar eigelijk dat het toen wel konquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is fysiek heel intensief, dus dan kan ik me voorstellen dat je wat meer nodig hebt dan een semi-ambtenaar achter haar bureautje
50 ml azijnquote:
Op de rechterkant wel hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat schept een band, Muisje..
Goed dat je de HA hebt gebeld dus.. Ik wilde een kusje geven, maar dat voel je vast niet als je gezicht verlamd is?
.
Mwaaaaah!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op de rechterkant wel hoorkom maar op!
Hij is geniaalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:14 schreef Muis006 het volgende:
De penisplant de penisplant
Fransosische Flamoezen en de penisplant
Vavavooms, vavavooms
Dat kan vast beter. Waar is Maria?
Matig ja, net als je birdie in the sky-liedje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:14 schreef Muis006 het volgende:
De penisplant de penisplant
Vavavooms, vavavooms
Dat kan vast beter. Waar is Maria?
Ben je weer ongesteld?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Matig ja, net als je birdie in the sky-liedje.
Bedenk eens wat beters.
Nowai! Ik ben hartstikke normaalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
gek wief.
Wat gaan jullie doen deze mooie vrijdagavond? Ik ga me rustig houden
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er was eens een man uit Ameland
Die kocht voor zijn vrouw een penisplant
Want zo zei hij: 'die stekelige rozen
daar valt niet mee te vozen
dit ligt een stuk beter in de hand!'
Oh en de luchtmacht betaald je studie ... oid, ze betalen iig iets, stond megagroot op de borden ... geniaalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
succes!!!!
allemaal die dat nodig hebben
De d/t kwestie besproken door 14-16 jarigen
O hai! I haz fix ur typerrurquote:
Owwwquote:
O wat truttig!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
leuk!![]()
zeurpost: ik houd van mn haar borstelen, een hele avond lang het liefsten nu zitten er hechtingen in mn kop en kan dat niet
nou ja..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wat truttig!. Dat had ik echt niet achter jou gezocht
.
Eerder achter Miss_S![]()
.
Nee heurrquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hello Goodbye.
Hey die kende je nog niet hè?.
Dat zou ik nou weer nooit doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wat truttig!. Dat had ik echt niet achter jou gezocht
.
Eerder achter Miss_S![]()
.
Dat weet jij dan weerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zou ik nou weer nooit doendat is slecht voor je haar
Iemand net Sluiter de halve finale op Ordina Open zien winnen? Zo'n kippenvel momentje
quote:
Hoorde je me niet meeschreeuwen tijdens de laatste 2 sets ?!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Iemand net Sluiter de halve finale op Ordina Open zien winnen? Zo'n kippenvel momentje
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
leuk!![]()
zeurpost: ik houd van mn haar borstelen, een hele avond lang het liefsten nu zitten er hechtingen in mn kop en kan dat niet
oh shit! ik lijk op een Brady!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:50 schreef Muis006 het volgende:
Maar dat wief uit de Brady Bunch kamde haar haar ook iedere avond 100 keer toch?
Ahh was jij datquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoorde je me niet meeschreeuwen tijdens de laatste 2 sets ?!
Wat kostte je ticketquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moblo, heb je nog veel last van je wond? Met slapen en zo?
New York, here we come!. Een week, van 18 t/m 25 oktober. Joehoe!
Met z'n tweeën 800 euro.quote:
Ik heb het even geprobeerd, maar de kleuren komen niet goed uit. Je houdt ze tegoed voor morgen!quote:
ja, nee, ik wacht geduldig! Maar ben zeer benieuwdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd, maar de kleuren komen niet goed uit. Je houdt ze tegoed voor morgen!
Het klinkt heel mooiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd, maar de kleuren komen niet goed uit. Je houdt ze tegoed voor morgen!
jeej! oh, je moet écht top of the rock (rockefeller centre) doen. dat is zó veel leuker dan de empire state building!! je kunt ook een combi ticket met het MoMa kopen (moma is tof!)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moblo, heb je nog veel last van je wond? Met slapen en zo?
New York, here we come!. Een week, van 18 t/m 25 oktober. Joehoe!
Gecropped, mijn lens was níets vergeleken met wat daar rondliepquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:04 schreef neen het volgende:
Ook altijd dezelfde dingen bij de open dagen he
Veel gecropped die foto's? Of heb je zo'n dikke lens
totaly agreesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Knuffel, Vik! Aan die kerels heb je niets.
hoe wasset cycle? ben je ok?:*quote:
Nu morgen nogquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gek van die commentator en de spanning
awhquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef cyclechick het volgende:
Het is dus inderdaad klaar over en uit. hij zag het in als een doodlopende weg en that is that. jammer, en gedumpt worden voelt kut.
gelukkig heb ik een heel lief zusje die nu langskomt en gaan we biertjes drinken.
in elk geval is mijn kutgevoel van nu ergens op gebaseerd, dat voelt al een stuk beter dan gister
ja, dat is ook zo, en het moet wel van twee kanten komen he.. jammer alleen dat dat natuurlijk weer net zo moet gaan als ik iemand echt leuk vind, maarja, tis niet anders.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:20 schreef neen het volgende:
Beter zo dan dat hij je aan het lijntje houdt toch. Sterkteer maar mee hoor
ik heb hier nog wel een flesje jupiler staanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:24 schreef neen het volgende:
Neen gaat vanavond trouwens geen bier drinkener komen wat gasten langs en er is geen bier
gelukkig zijn er nog voldoende andere alcoholische versnaperingen. Maar toch, kein bier kein genot
Muis, wat zei de HA van je klachten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik een kratje Schültenbrau
OH en een flesje Guinness!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel een flesje jupiler staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hem niet kwijt, maarjaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef cyclechick het volgende:
Uhm, hoef jij hem niet meer dan?![]()
lief van je, maar ik kies er toch beter zelf een uit
maar voorlopig even geen mannen meer voor mij
![]()
Cadbury is wel lekker, maar alleen als het heel koud is! Het wordt anders zo snel zacht.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:39 schreef neen het volgende:
[..]jammer dat het van die kleine flesjes zijn
Er is bier meegenomen!
O Muis, ik vind beide niet zo lekker.... ik heb nog wel 3 soorten chocolade in huis van Cadburry ofzo, voor iemand meegenomen
Oke, en trekken die rare bijwerkingen dan ook snel weer weg? ik hoop dat je het niet benauwd gaat krijgen! sterkte iig, kom ik hier iedere keer zeiken met mijn onbenullige wijvenproblemen, terwijl jij elke keer zoveel voor je kiezen krijgtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Cadbury is wel lekker, maar alleen als het heel koud is! Het wordt anders zo snel zacht.
Cycle: ik heb andere pijnstillers gekregen en ik moet van de diclofenac, ibuprofen etc. af blijven. Als ik het benauwd krijg moet ik meteen naar de EHBO.
Ik hoop het, dat spul moet nog uit mijn bloed dus ik denk dat ik morgenochtend verschil zal merken. En hoezo onbenulligquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oke, en trekken die rare bijwerkingen dan ook snel weer weg? ik hoop dat je het niet benauwd gaat krijgen! sterkte iig, kom ik hier iedere keer zeiken met mijn onbenullige wijvenproblemen, terwijl jij elke keer zoveel voor je kiezen krijgtplaatst het wel weer even in perspectief in ieder geval.. hoop dat je je snel beter voelt!
Sorryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
reageer eens op kwak d'r leuke filmpjes
Die Mow the Lawn is
Ik kijk nooit naar filmpjes die in dit topic geplaatst wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
die Mow the Lawn moet je echt zienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar filmpjes die in dit topic geplaatst worden
wat luister ik ook goed naar jou... maar hij was inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Die Mow the Lawn is
R U kiddinquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef kwakveense het volgende:
(ik wilde niet de spotlight van fiets dr sores halen hoor... of van mousie dr gevoelloze gezichtje....)
aahhwww wat liefquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
![]()
2 3 golden medals.
Hoeveel willen jullie er dan?
[ afbeelding ]
Stop dan eens met je aangesproken voelen!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn vriendje I guess.....werd niet echt gevraagd
moet je kwak vragenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
wat luister ik ook goed naar jou... maar hij was inderdaadhoe kom je op zo iets
Oke...........quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef mspoez het volgende:
[..]
Stop dan eens met je aangesproken voelen!!
Slaap lekker, vermoorde onschuld!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oke...........
Sorry dat ik reageerde
Fijne avond allemaalik ga naar bed toe
Hou eens op zegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef mspoez het volgende:
Slaap lekker, vermoorde onschuld!
Wedden dat je het gisteren ook wel wist. Je bent een vrouw wijffiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef cyclechick het volgende:
in elk geval is mijn kutgevoel van nu ergens op gebaseerd, dat voelt al een stuk beter dan gister
via mijn best gay friendquote:
Ik wil het ook weten......anders hoor ik nog geeneens bij mijn eigen clubjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap 'm ook niet
(en ik wil bij de club horen!)
maar ik snap 't echt niet:$
OMGquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben een clubske opgericht, voor mensen met een vragend gezicht!
je bent erbij!
je bent erbijijijijijij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MoBlo was net iets eerderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef kwakveense het volgende:
volgens mij is er weer eens een kleine miscommunicatie aan de gang
zullen we er een dansje op doen?
doe een stapje naar voren
en een stapje terug (nee terug zei ik! oh, ik dacht naar links)
en een stapje naar links (ja nee naar links ja)
dit is de miscommunicatieboogie
zing allemaal meeeeeee
"neeee"
ik zei meee
"neeee"
ik zei...
lama
Wahahahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef kwakveense het volgende:
volgens mij is er weer eens een kleine miscommunicatie aan de gang
zing allemaal meeeeeee
"neeee"
ik zei meee
"neeee"
ik zei...
lama
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef kwakveense het volgende:
zing allemaal meeeeeee
"neeee"
ik zei meee
"neeee"
ik zei...
lama
jamaar die van mij was langer typenquote:
Je vergeet nog de vermoorde onschuld stukje uit te leggenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef mspoez het volgende:
Leg 's uit:
Miss_S wil haar liefje aan iemand anders overdoen omdat ze morgen bij haar schoonzus langs MOETwaar ze geen zin in heeft. Ik vraag van wie ze dat MOET, Zij zegt van haar vriendje, al vroeg hij dat niet echt. Ik suggereerde dat ze dan zich niet aangesproken moest voelen, als ze niet wilde. Miss_S reageerde met 'sorry dat ik me aangesproken voelde'.
Vervolgens ben ik fout. Prima.
Jullie zijn gewoon allebei raarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jamaar die van mij was langer typen
nee joh. maar ik denk dat je posts misshcien qua "bondigheid" enige interpretatieruimte lieten.... die duidelijk verkeerd is opgevat... als in oor wíe miss s zich niet aangesproken moest voelen enzo...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef mspoez het volgende:
Leg 's uit:
Miss_S wil haar liefje aan iemand anders overdoen omdat ze morgen bij haar schoonzus langs MOETwaar ze geen zin in heeft. Ik vraag van wie ze dat MOET, Zij zegt van haar vriendje, al vroeg hij dat niet echt. Ik suggereerde dat ze dan zich niet aangesproken moest voelen, als ze niet wilde. Miss_S reageerde met 'sorry dat ik me aangesproken voelde'.
Fout is een groot woord, maar dit....:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef mspoez het volgende:
Leg 's uit:
... had je niet tegen mij gezegd als ik mijn vrouw aan fiets had willen geven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef mspoez het volgende:
Slaap lekker, vermoorde onschuld!
euhm ze staan door t hele topic heen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaa
(en doe nog eens dat linkje alsjeblieft, want ik kan nergens jouw filmpjes vinden)
Met de nadruk op hádden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Ander goed Slank-onderwerp... we hadden 7 potten ijs van de Postcodeloterij
Nou, deelsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:23 schreef Tinkepink het volgende:
Met de nadruk op hádden?
hij weet niet wat hij mist!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef cyclechick het volgende:
Het is dus inderdaad klaar over en uit. hij zag het in als een doodlopende weg en that is that. jammer, en gedumpt worden voelt kut.
gelukkig heb ik een heel lief zusje die nu langskomt en gaan we biertjes drinken.
Slank #774: Vlaamse vulva's en Poirotpenissen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef progje het volgende:
Muis heeft de dokter nog terug gebeld.... ? en zo ja wat kwam er uit??
Het staat vast wel ergens, maar ik heb ff de puf niet om helemaal terug te lezen
5ive! OMGOMGOMOGOMG nOMNOmnomNOM ik LAF 5ive. vroegah dan...quote:
Yizzz, ik heb andere painkillers en als ik het benauwd krijg moet ik linea recta naar de EHBO, dan kan er iets mis zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef progje het volgende:
Muis heeft de dokter nog terug gebeld.... ? en zo ja wat kwam er uit??
Het staat vast wel ergens, maar ik heb ff de puf niet om helemaal terug te lezen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef kwakveense het volgende:
elies, ik heb de mow the lawn even hergepost voor je. ik vind t echt een nummer voor jou. in je ehbo tent.
thnxquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slank #774: Vlaamse vulva's en Poirotpenissen.
Doe ik!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:28 schreef progje het volgende:
[..]
thnx
Muis, pffoei ik vind het toch wel een beetje eng.. let je wel goed op jezelf?
Ze hebben het ook echt de hele tijd over seksquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
5ive! OMGOMGOMOGOMG nOMNOmnomNOM ik LAF 5ive. vroegah dan...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
5ive! OMGOMGOMOGOMG ioew!!!!!! ik barfte 5ive. vroegah dan... nu nog steeds...
Mijn EHBO-tentje staat al bij Muis in de achtertuin; elk kwartier ga ik ff checken (en dat heeft ze niet in de gaten natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:28 schreef progje het volgende:
thnx
Muis, pffoei ik vind het toch wel een beetje eng.. let je wel goed op jezelf?
euh....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef kwakveense het volgende:
het is half twaalf! tijd voor de poirot piemel van elisabeeb!
Ik ga sublimeren met chocolade.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef kwakveense het volgende:
Jhaaaa!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef kwakveense het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn EHBO-tentje staat al bij Muis in de achtertuin; elk kwartier ga ik ff checken (en dat heeft ze niet in de gaten natuurlijk)
Moet ik ff een nieuwe tekenen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef kwakveense het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jhaaaa!![]()
Mijn mister (die naast me zit) vindt het eng dat ik deze helemaal mee kan zingen:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:36 schreef Muis006 het volgende:
Ja stiekiem zit ik Elies haar ijs op te eten!
Half 12 versie: stiekem ben ik Elies haar beker aan het uitlikken
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stiekem heb ik Muis d'r kaptokje opgezet:
[ afbeelding ]
OMG I love itquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stiekem heb ik Muis d'r kaptokje opgezet:
[ afbeelding ]
Trusten kwakje!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:48 schreef kwakveense het volgende:
toch fijn dat ik de piem0l nog even gezien heb.
trusten!
ff nog hoor, want die is best moeilijk... Ik zal de snelle versie doen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:49 schreef Muis006 het volgende:
Beste gesprek ooit
Mr.Muis: waarop wacht je? Een nieuw topic?
Muis: nee, op de Vlaamse Vulva
Mr.Muis:
Ik heb net een piem0l met een hoedje en een snor gezien. Over vaag gesprokenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net Mullholland Drive gezien. Vaaaaage film
Trusten mootje!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
dames, ik wens u allen een geile en hete mooie nacht vol dromen toe!![]()
![]()
Dat komt omdat een vulva dichterbij je is, dan kun je blokkeren als artiestquote:
Heel even dan; de juiste versie komt zo...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:01 schreef Muis006 het volgende:
Elies: gewoon posten! Dan noemen we het de Vervormde Vulva
Wanne enorm patatteke!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel even dan; de juiste versie komt zo...
[ afbeelding ]
Hij is wéér misluktquote:
Ah joh, je hebt nog tijd zat om te lerenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is wéér mislukt
Poezen is niet helemaal mijn ding geloof ik
Het was een hele zak vol en dan met de punt naar beneden. Jeweets...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef Muis006 het volgende:
Ah joh, je hebt nog tijd zat om te leren![]()
Is het patatje wel wat kleiner dit keer?
Dikke klodder mayo erbij?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was een hele zak vol en dan met de punt naar beneden. Jeweets...
Uiteraard!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef Muis006 het volgende:
Dikke klodder mayo erbij?
Slaap lekker en waai morgen maar lekker uitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:19 schreef cyclechick het volgende:
daaaarlings!!
mijn zusje had ijs voor mij meegenomen, van de lekkerste ijssalon van utecht! en ik had nog rode wijn, en we hebben tv gekeken en stomme filmpjes en nu voel ik mij alweer veeeel beter!
En ik snap de rel met miss S ook niet, zie niet in waar zij iets verkeerd deed om de vermoorde onscchuld te zijn? en en en verder weet k niet meer wat ik wilde zeggen, heb niet zo heul veel avondeten gehad dus die wijn viel als een bom, hihi.
maar nu slapen en mrogen met iemand van wielrentopic van fok fietsen en word al vroeg opgehaald.
truste kindjes!!
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:19 schreef Muis006 het volgende:
En vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |