En oja, Elisa, wat is bs?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het HBO-bashen stoort me niet. Dat is vind ik namelijk bs.
Dat is wel heel erg jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Het ergste vind ik nog de lui die gisteren en eergisteren in de Examenfora mensen die blij waren met hun VMBO diploma gingen bashen
Ik ken hem anders:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:44 schreef Muis006 het volgende:
Geheel in het thema van poep:
Birdie birdie in the sky
dropped a poopie in my eye
I don't care, I don't cry
I just thank God that cows can't fly
Dat is de chav versiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken hem anders:
Birdie, birdie in the sky
Left a poopie in my eye
Me not sad, me not cry
Me just glad that cows can't fly.
Ik vind die van mij beterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is de chav versieplat Engels jeweets.
ik zag het. ik was aan t zoeken maar had twee keer dezefde bron gevondenquote:
Waar je je al niet druk om kan makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind die van mij beter.
Daar zit meer rijm in.
quote:
We mogen blij zijn dat het aantal VMBO-ers groter is dan het aantal universitair afgestudeerden. Stel je voor dat wereld moest draaien op een overdosis mensen met een titelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:40 schreef Ewelina het volgende:
Dat is wel heel erg jaKom op, als je hard voor gewerkt hebt (want er zijn gewoon een hoop mensen die hard moeten werken voor een VMBO-diploma) dan mag je daar best blij en trots op zijn, dat je het gehaald hebt.
succes!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:48 schreef loveli het volgende:
en
![]()
Zometeen ga ik een halve kilo afvallen, bij de bloedbank.
en je krijgt altijd een lekkere koek na afloopquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen...
Aanmelden als donor: doen! Het stelt echt niks voor en ze zijn daar heel lief voor je.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben vanaf vandaag begonnen met weer even een beetje normaal doen, en ik heb nu al honger.Ik heb tot nog toe gegeten:
- 2 geroosterde boterhammen met rauwe ham (zonder boter)
- een glas optimel (de light-versie, kiwi-smaak)
- een bak kersen
- een bak magere yoghurt met muesli zonder suiker
En gewoon nu al honger.Bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Rood.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Weet eigenlijk niet eens wat voor type bloed ik heb
Ik ook ja... laatst voor het eerst een broodje kaas genomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
en je krijgt altijd een lekkere koek na afloop![]()
(eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gegeten, neem altijd gewoon een glaasje water en dan gaat het wel weer)
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:49 schreef ElisaB het volgende:
We mogen blij zijn dat het aantal VMBO-ers groter is dan het aantal universitair afgestudeerden. Stel je voor dat wereld moest draaien op een overdosis mensen met een titel
Ik kwam net terug van uitgaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom ben je nu nog wakker?![]()
Zo, dagje weg, doei allemaal.
waaatt/??? is dat al langer bekend, of ben je recentelijk gevraagd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Hoewel het me eigenlijk niet zoveel uitmaakt of de vuilnisman/bakker/kapper nu wel of niet een titel heeft, als hij zijn werk maar doet.
Vriendverloofdelief zit ook gewoon met zijn titel op een helpdesk en mijn zus op de naschoolse opvang.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:57 schreef P.F het volgende:
Ik heb net ondersteboven in de vuilnis bakken gehangen met het geluid van een naderende vuilniswagen.![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, dat was mijn reactie ook zo ongeveerquote:
Is al een tijdje bekend volgens mij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:02 schreef cyclechick het volgende:
waaatt/??? is dat al langer bekend, of ben je recentelijk gevraagd?
Yep, in augustus.quote:VMW gaat trouwen![]()
VMW ging toch laatst in ondertrouw? Of niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
waaatt/??? is dat al langer bekend, of ben je recentelijk gevraagd?
VMW gaat trouwen![]()
ooh nog toffer, zelf vragen! dat heb ik dan denk ik even gemistquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is al een tijdje bekend volgens mij.
Ik ben niet gevraagd, ik heb gevraagd.![]()
[..]
Yep, in augustus.![]()
Fijn dat je je beter voelt dan gister. Misschien maakt het koffiedrinken met je zus je weer helemaal vrolijk.
Heb je nu vanavond de praatdate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |