neuh, waarover dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:05 schreef Nijns het volgende:
Fles
(jij gaat toch geen rare vragen stellen he?)
Ik bedoel, ik verwacht ook niet dat jij het normaal vindt dat ik op dinsdagavond even 350 km ga rijden om een paar bordjes en treinen in Duitsland te fotograferenquote:
Nee maar die dago ofzo op de vorige pagina wil foto's van mijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik verwacht ook niet dat jij het normaal vindt dat ik op dinsdagavond even 350 km ga rijden om een paar bordjes en treinen in Duitsland te fotograferen
Nou als ik toevallig net langs je postkantoor zou komenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee maar die dago ofzo op de vorige pagina wil foto's van mij![]()
Niet? wil je wel een paar km rijden om mijn OV op te halen?
Ik heb hem bij mijn vriend laten liggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als ik toevallig net langs je postkantoor zou komen
Waaar ligt dat ding dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb hem bij mijn vriend laten liggenmazzel dat ik de hele treinreis niet ben gecontroleerd maar toen ik in de bus wou stappen en mn protomonnee zocht om aan de chauffeur te laten zien.....
het is 8 uur! schat we zijn net wakkerquote:
Leuk he, tijdszonesquote:Op zondag 21 juni 2009 07:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is 8 uur! schat we zijn net wakkeriedergeval ikke
gvd wat is het koud nu. even wat meer kleren aandoen.
pjama trekt het niet![]()
Tegelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |