quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:01 schreef Chokeme het volgende:
Vraagje he, ik ben van plan vanmiddag een 360 op te halen, had eerder een Arcade maar die is verzopen in bier.
De verkoper zei gisteren tegen mij dat je nu originele spellen, op de harde schijf van je x box kan zetten. Zodat je de cd er niet in hoeft te stoppen om te spelen = x box minder warm.
Is dit de 120 euro meerprijs van een elite t.o.v. een arcade waard ? Of heeft iemand andere suggesties waarom wel of niet voor de elite te gaan ?
Ik heb geen HD tv dus of er een HDMI uitgang op zit is voor mij niet belangrijk.
Vergelijk het eens met skate2 ofzo, spel is zeker tof maar het is net een xbox1 spelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee man dat is echt vet overdreven! Drawdistance is echt heel erg groot, animaties kunnen inderdaad beter en de lawine valt tegen maar voor de rest ziet het er echt wel ok uit!
Ga lekker cooppen met aqquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik was net in de stad en ik kon het niet laten... Heb Fiddy gekochtLag voor 10 euro in een 2e hands grabbelbak
skate2 ziet er misschien beter uit, maar dat omdat je daar op kleine pleintjes zit te skaten, niet op een enorme berg waar je in 1 keer vanaf kunt rutschen zonder te hoeven laden! Dat is dezelfde reden dat Fight Night Round 4 er zo bizar geil uitziet, zijn 2 mennekes en wat publiek, zoiets valt nu eenmaal niet te vergelijken met andere soorten games.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met skate2 ofzo, spel is zeker tof maar het is net een xbox1 spel
Ach ja, het blijft een tofspel anywayquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
skate2 ziet er misschien beter uit, maar dat omdat je daar op kleine pleintjes zit te skaten, niet op een enorme berg waar je in 1 keer vanaf kunt rutschen zonder te hoeven laden! Dat is dezelfde reden dat Fight Night Round 4 er zo bizar geil uitziet, zijn 2 mennekes en wat publiek, zoiets valt nu eenmaal niet te vergelijken met andere soorten games.
quote:
Eerst wou ik je serieus nemen en je uitlachen, maar toen zag ik je usernamequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef game_boy het volgende:
wie heeft zijn xbox 360 met de hdmi kable aangesloten?
ik heb nu de standaard kabels en ik wilde ervaringen of het met hdmi cable mooier is!
en waar is die hdmi kabels goedkoop bij de media markt waren ze ¤90 de goedkoopste!
wat bedoel jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerst wou ik je serieus nemen en je uitlachen, maar toen zag ik je username
N.a.v. je andere topicsquote:
Vanmiddag de game 3 uurtjes gespeeld en ik moet nu met level 8 beginnen. Volgens mij heb ik hem nu al bijna uitgespeeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Fiddy begint aan een tweede leven hier
Fiddy for live! Ik ben nu voor de 2de keer de SP aan het uitspelen
haha heb je mijn andere draadjes ook al gelezen dan?? :-)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
N.a.v. je andere topics
Maar indien je tv ook HDMI heeft is het wel een verschilletje ja
Koop gewoon een normale HDMI kabel van 10 euro.
Ik ben hem nu op hard aan het doen maar dat is bij bij bepaalde stukken wel kutquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanmiddag de game 3 uurtjes gespeeld en ik moet nu met level 8 beginnen. Volgens mij heb ik hem nu al bijna uitgespeeldDe game is eigenlijk best tof om co-op te doen, vooral omdat die fopnegers zo extreem fout zijn.
Wil je hem ruilen tegen die onwijs vet toffe shooter genaamd stranglehold?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Fuck Fiddy ik heb er ook geen zin meer in ookHij gaat nu naar V&A
Net Protoype gekocht
Al gehad maar hij is wel tof iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wil je hem ruilen tegen die onwijs vet toffe shooter genaamd stranglehold?
Jij hebt gewoon geen smaak. Er is niks mis met het spel en de game critics zijn het met mij eens.quote:
Stranglehold was idd gewoon een toffe gamequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:01 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak. Er is niks mis met het spel en de game critics zijn het met mij eens.
Ik heb smaak vriend mond houden..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:01 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak. Er is niks mis met het spel en de game critics zijn het met mij eens.
Ik vond het gewoon een ruk spel, mag ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stranglehold was idd gewoon een toffe game
Misschien is dit iets voor je?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb smaak vriend mond houden..
[..]
Ik vond het gewoon een ruk spel, mag ik
Het is allemaal zo voorspelbaar en overdreven (niet in de zin van: cool overdreven als met fiddy en compagnonnen)
Ga mij nu niet uitdagen voor een ruzie op fokquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:14 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor je?
[ afbeelding ]
[Xbox 360 # 428] Waar DE loopt te fappen op Hannah Montanaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:14 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor je?
[ afbeelding ]
Natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[Xbox 360 # 428] Waar DE loopt te fappen op Hannah Montana
Ik vind je wel lief hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga mij nu niet uitdagen voor een ruzie op fok![]()
Is het erg dat ik 1 of ander B spel met een spleetoog in de hoofdrol niet leuk vind?
Mooi
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga mij nu niet uitdagen voor een ruzie op fok![]()
Is het erg dat ik 1 of ander B spel met een spleetoog in de hoofdrol niet leuk vind?
Mooi
Omdat ik spleetoog zeg ben ik racist?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef Vubarol het volgende:
[..]
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22
Tof ze hebben daar ook een games topic zie ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef Vubarol het volgende:
[..]
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22
quote:Psp (white edition, natuurlijk. ) - Gangs of London, met mijn baas Morris Kane probeer ik de buurt weer wat gezelliger te maken.
omgquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof ze hebben daar ook een games topic zie ik
-edit-
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat je johnson kreeg als je een pre oder deed, beta automatisch als je odst koopt en alleen die controller krijgt bij de LE?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
Dus je krijgt een joystick, johnson add on en beta van reach als je de LE koopt?
Ik heb net Contact Harvest uit!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:59 schreef DooD het volgende:
Wat wel tof was in Halo Wars dat je eindelijk een glimps te zien kreeg van een battle tussen 2 spaceships, dat wil veel meer zien. Nu ga ik aan het boek Cole Protocol beginnen.
Houden zo. Je mist geen ene hol.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:57 schreef Document1 het volgende:
Ik heb nog nooit een Halo spel gespeelt
PREEEEEEEORDER!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef RickoKun het volgende:
HALO spellen zijn kut.
STRANGLEHOLD is kut.
En het hebben over boeken (sadness) in een GAM topique is ook kut!
Nu wel, laten we het over GOEDE spellen hebben, mensen!
nee er is veder niks mee aan de hand met je xbox , ik heb het ook gehad met mijn ps2quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef Chokeme het volgende:
Kut![]()
Ik had dus gister een Elite gekocht. En ik heb alleen Forza 2 erbij nu. Ik had de x box op mn bed staan, en ik liep over mn bed heen, kwam de x box dus nogal in beweging terwijl hij Forza 2 draaide. (Stom ik weet)
Ineens een krassend geluid, en de schijf van Forza 2 is deaud.
Nou is dat niet niet zo'n ramp. Maar weet iemand of er ook iets in de x box beschadigd kan zijn ?
Muziek DVD's leest hij wel maar als er een kans is dat er iets in de x box is beschadigd ga ik er nog ff mee terug. Heb geen verstand van die dingen dus ik zou niet weten wat voor onderdeel van de x box met de schijf in contact is gekomen.
![]()
Ik wed dat jij de okkie nog niet eens kunt lezenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef RickoKun het volgende:
HALO spellen zijn kut.
STRANGLEHOLD is kut.
En het hebben over boeken (sadness) in een GAM topique is ook kut!
Nu wel, laten we het over GOEDE spellen hebben, mensen!
Dude, da's echt domquote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef Chokeme het volgende:
Kut![]()
Ik had dus gister een Elite gekocht. En ik heb alleen Forza 2 erbij nu. Ik had de x box op mn bed staan, en ik liep over mn bed heen, kwam de x box dus nogal in beweging terwijl hij Forza 2 draaide. (Stom ik weet)
Nou is dat niet niet zo'n ramp. Maar weet iemand of er ook iets in de x box beschadigd kan zijn ?
Muziek DVD's leest hij wel maar als er een kans is dat er iets in de x box is beschadigd ga ik er nog ff mee terug. Heb geen verstand van die dingen dus ik zou niet weten wat voor onderdeel van de x box met de schijf in contact is gekomen.
![]()
Ik zal het proberen niet te vergeten.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
Anne komt morgen de nieuwe deal van de week?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef Chokeme het volgende:
Kut![]()
![]()
Ik zou wat willen zeggen maar daarvoor kan ik nog steeds geband worden, niet ?quote:
Wees eens origineel?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ik zou wat willen zeggen maar daarvoor kan ik nog steeds geband worden, niet ?
Ik vind hem anders behoorlijk orgineel.. hoeveel mensen ken jij die hun xbox op hun bed zetten?quote:
Het is toch ook stomquote:Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ik zou wat willen zeggen maar daarvoor kan ik nog steeds geband worden, niet ?
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik vind hem anders behoorlijk orgineel.. hoeveel mensen ken jij die hun xbox op hun bed zetten?
waarschijnlijk niemand omdat die allang zien hoe het afloopt. Maar hij is orgineel
Het zal wel bedtijd zijn voor Pettiquote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik doelde waarop hij nu probeert te doelen. Da's niet origineel meer. En zóóó 2003.
Er is een kans dat je de laser beschadigt hebt en het mechanisme dat de disc laat draaienquote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef Chokeme het volgende:
Kut![]()
![]()
Als je zoiets post, kun je een reactie verwachten. Van wie dan ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Chokeme het volgende:
Ik kom ook niet om modder te gooien, en dat het stom is weet ik zelf ook wel. Maar dan kan ik het van jou niet zo goed hebben als het stommiteiten betreft![]()
Totaal zinloze reactie imo.
Wat je zegt.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef Anne het volgende:
Als je zoiets post, kun je een reactie verwachten. Van wie dan ook.
Jij komt hier rellenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Wat je zegt.
Verder mag jij het laatste woord hebben, dit kinderachtige gedoe is so wie so al beschamend en nou we aangekomen zijn bij scheldwoorden heb ik helemaal geen zin meer om hier tijd aan te verdoen.
quote:
ik heb dus heel wat gemist zo te lezenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik doelde waarop hij nu probeert te doelen. Da's niet origineel meer. En zóóó 2003.
quote:
Sja, daar heb ik ook altijd last van, ik zit altijd die side quests te doen en uiteindelijk speel ik em niet meer uit omdat ik em dan zat benquote:Op maandag 22 juni 2009 10:09 schreef wc-eend het volgende:
Heb de eerste dungeon van Lost Odessey op disc 4 gecomplete (met die ancient fiend als baas) nu eerst naar numara en dan de staffs...
Heb besloten eerst de game helemaal uit te spelen voordat ik ga side questen en dergelijke... want anders haal ik het eind nooit en ik heb mezelf vastgehouden aan "elke game uitspelen" sinds ik de 360 heb..
Uitspelen bij mij is "main quest" completen
Zorg dat je immortals level 55 zijn voor je naar de eindbaas gaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:09 schreef wc-eend het volgende:
Heb de eerste dungeon van Lost Odessey op disc 4 gecomplete (met die ancient fiend als baas) nu eerst naar numara en dan de staffs...
Heb besloten eerst de game helemaal uit te spelen voordat ik ga side questen en dergelijke... want anders haal ik het eind nooit en ik heb mezelf vastgehouden aan "elke game uitspelen" sinds ik de 360 heb..
Uitspelen bij mij is "main quest" completen
Nou bedankt nou heb ik een bericht in mijn pmbox dat me even confronteert met mn uiterst extreem saai levenquote:Op maandag 22 juni 2009 08:17 schreef Rossdale het volgende:
Gasten
Kappen met dat geklooi hier, doe dat maar lekker in PM ofzo. Gewoon weer normaal over den 360 lullen of opbokken
55? Holy Fuck.. iedereen is 40 nu.. denk rond de 47 als ik door zou gaan naar eindbaas..quote:Op maandag 22 juni 2009 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zorg dat je immortals level 55 zijn voor je naar de eindbaas gaat.
ff lekker levelen bij de temple of enlightment , gaat best snel .quote:Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef wc-eend het volgende:
[..]
55? Holy Fuck.. iedereen is 40 nu.. denk rond de 47 als ik door zou gaan naar eindbaas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |