Houden zo. Je mist geen ene hol.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:57 schreef Document1 het volgende:
Ik heb nog nooit een Halo spel gespeelt
PREEEEEEEORDER!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef RickoKun het volgende:
HALO spellen zijn kut.
STRANGLEHOLD is kut.
En het hebben over boeken (sadness) in een GAM topique is ook kut!
Nu wel, laten we het over GOEDE spellen hebben, mensen!
nee er is veder niks mee aan de hand met je xbox , ik heb het ook gehad met mijn ps2quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef Chokeme het volgende:
Kut![]()
Ik had dus gister een Elite gekocht. En ik heb alleen Forza 2 erbij nu. Ik had de x box op mn bed staan, en ik liep over mn bed heen, kwam de x box dus nogal in beweging terwijl hij Forza 2 draaide. (Stom ik weet)
Ineens een krassend geluid, en de schijf van Forza 2 is deaud.
Nou is dat niet niet zo'n ramp. Maar weet iemand of er ook iets in de x box beschadigd kan zijn ?
Muziek DVD's leest hij wel maar als er een kans is dat er iets in de x box is beschadigd ga ik er nog ff mee terug. Heb geen verstand van die dingen dus ik zou niet weten wat voor onderdeel van de x box met de schijf in contact is gekomen.
![]()
Ik wed dat jij de okkie nog niet eens kunt lezenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef RickoKun het volgende:
HALO spellen zijn kut.
STRANGLEHOLD is kut.
En het hebben over boeken (sadness) in een GAM topique is ook kut!
Nu wel, laten we het over GOEDE spellen hebben, mensen!
Dude, da's echt domquote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef Chokeme het volgende:
Kut![]()
Ik had dus gister een Elite gekocht. En ik heb alleen Forza 2 erbij nu. Ik had de x box op mn bed staan, en ik liep over mn bed heen, kwam de x box dus nogal in beweging terwijl hij Forza 2 draaide. (Stom ik weet)
Nou is dat niet niet zo'n ramp. Maar weet iemand of er ook iets in de x box beschadigd kan zijn ?
Muziek DVD's leest hij wel maar als er een kans is dat er iets in de x box is beschadigd ga ik er nog ff mee terug. Heb geen verstand van die dingen dus ik zou niet weten wat voor onderdeel van de x box met de schijf in contact is gekomen.
![]()
Ik zal het proberen niet te vergeten.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
Anne komt morgen de nieuwe deal van de week?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef Chokeme het volgende:
Kut![]()
![]()
Ik zou wat willen zeggen maar daarvoor kan ik nog steeds geband worden, niet ?quote:
Wees eens origineel?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ik zou wat willen zeggen maar daarvoor kan ik nog steeds geband worden, niet ?
Ik vind hem anders behoorlijk orgineel.. hoeveel mensen ken jij die hun xbox op hun bed zetten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |