Al gehad maar hij is wel tof iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wil je hem ruilen tegen die onwijs vet toffe shooter genaamd stranglehold?
Jij hebt gewoon geen smaak. Er is niks mis met het spel en de game critics zijn het met mij eens.quote:
Stranglehold was idd gewoon een toffe gamequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:01 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak. Er is niks mis met het spel en de game critics zijn het met mij eens.
Ik heb smaak vriend mond houden..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:01 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak. Er is niks mis met het spel en de game critics zijn het met mij eens.
Ik vond het gewoon een ruk spel, mag ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stranglehold was idd gewoon een toffe game
Misschien is dit iets voor je?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb smaak vriend mond houden..
[..]
Ik vond het gewoon een ruk spel, mag ik
Het is allemaal zo voorspelbaar en overdreven (niet in de zin van: cool overdreven als met fiddy en compagnonnen)
Ga mij nu niet uitdagen voor een ruzie op fokquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:14 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor je?
[ afbeelding ]
[Xbox 360 # 428] Waar DE loopt te fappen op Hannah Montanaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:14 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor je?
[ afbeelding ]
Natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[Xbox 360 # 428] Waar DE loopt te fappen op Hannah Montana
Ik vind je wel lief hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga mij nu niet uitdagen voor een ruzie op fok![]()
Is het erg dat ik 1 of ander B spel met een spleetoog in de hoofdrol niet leuk vind?
Mooi
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga mij nu niet uitdagen voor een ruzie op fok![]()
Is het erg dat ik 1 of ander B spel met een spleetoog in de hoofdrol niet leuk vind?
Mooi
Omdat ik spleetoog zeg ben ik racist?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef Vubarol het volgende:
[..]
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22
Tof ze hebben daar ook een games topic zie ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef Vubarol het volgende:
[..]
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22
quote:Psp (white edition, natuurlijk. ) - Gangs of London, met mijn baas Morris Kane probeer ik de buurt weer wat gezelliger te maken.
omgquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof ze hebben daar ook een games topic zie ik
-edit-
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat je johnson kreeg als je een pre oder deed, beta automatisch als je odst koopt en alleen die controller krijgt bij de LE?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
Dus je krijgt een joystick, johnson add on en beta van reach als je de LE koopt?
Ik heb net Contact Harvest uit!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:59 schreef DooD het volgende:
Wat wel tof was in Halo Wars dat je eindelijk een glimps te zien kreeg van een battle tussen 2 spaceships, dat wil veel meer zien. Nu ga ik aan het boek Cole Protocol beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |