quote:
Niet in mijn geval, wel deze week.quote:
O nee? Mijn kalender geeft aan 'standaard vrijdag' vandaag!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef vencodark het volgende:
Het is helemaal geen standaard vrijdag.
De mijne niet. Het is een heeel bijzondere dag vandaag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O nee? Mijn kalender geeft aan 'standaard vrijdag' vandaag!
Tot nu toe toch echt welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef vencodark het volgende:
Het is helemaal geen standaard vrijdag.
gefeliciteerd Vencotjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne niet. Het is een heeel bijzondere dag vandaag.
Iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee mijn liefste Belsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
Dont play coy with me, you know what i mean
Van harte!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kwartje is gevallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
HeheWat duurde dat lang.
de dag is al bijna voorbij!
maar bedankt.
Het gaat niet om de wanneer, het gaat om de hoequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
HeheWat duurde dat lang.
de dag is al bijna voorbij!
maar bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Jaja, vastquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee mijn liefste Bels![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de wanneer, het gaat om de hoeI roelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de wanneer, het gaat om de hoeVind het allang goed hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nog nooit zoveel felicitaties gehad.![]()
Iets zegt me dat je het niet meentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:35 schreef Belsezar het volgende:
Jaja, vastLief, onschuldig, schattig engeltje die je bent
Dat heet mazzelquote:
Maar je hebt nu dan ook een heleboel vriendenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind het allang goed hoor.![]()
Heb nog nooit zoveel felicitaties gehad.
Dat ik je lief en schattig vind weet je bestquote:
Verkoop jezelfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:39 schreef KudFokker het volgende:
Aub nu niet gaan zeggen dat ik een van m'n zonnebrillen moet gaan verkopen zodat ik normale auto boxjes kan kopen
quote:
Goed.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:39 schreef KudFokker het volgende:
Aub nu niet gaan zeggen dat ik een van m'n zonnebrillen moet gaan verkopen zodat ik normale auto boxjes kan kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik ben geen gigaloquote:
Ik voel liefdequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:39 schreef Belsezar het volgende:
Dat ik je lief en schattig vind weet je best
En dat je ondeugend bent af en toe is alleen maar een pluspunt.
je hebt omvormers die van je 12v 220v maken. daar kan je in principe alle apparatuur op aansluiten. (oke oke, geen vaatwasser ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
Rival, even een vraagje
Is het mogelijk om mijn oude 'hi-fi' (binnen / thuis) versterker en boxen in te bouwen in mijn auto?
Er zit nu zo'n poep geluid in, maar wil er niet veel aan uitgeven
Hyves verjaardagsherinneren helpen ook wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je hebt nu dan ook een heleboel vrienden
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed.Die waren niet zo héél duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ben ze geloof ik ook kwijtJust come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed.Badabing, badaboom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat voel je goedquote:
Hmm ik wist dat auto 4 ohm was, maar wist niet dat huis tuin en keuken spul 8 wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt omvormers die van je 12v 220v maken. daar kan je in principe alle apparatuur op aansluiten. (oke oke, geen vaatwasser ofzo)
maar wil je daar je autoradio op aansluiten? autoradio's werken namelijk met 4 ohm. en huis tuin en keuken apparatuur met 8 ohm.
Huis tuin en keuken apparatuur kan je meestal de versterker om schakelen tussen 4 en 8 ohm. Althans, bij de mijne kan het.. en heb er speakers van 6 aan hangenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt omvormers die van je 12v 220v maken. daar kan je in principe alle apparatuur op aansluiten. (oke oke, geen vaatwasser ofzo)
maar wil je daar je autoradio op aansluiten? autoradio's werken namelijk met 4 ohm. en huis tuin en keuken apparatuur met 8 ohm.
Die helpen helemaal niet! Want die komen altijd een paar dagen te vroegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hyves verjaardagsherinneren helpen ook wel.Maar toch!
![]()
Dank allen.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die waren niet zo héél duur
En ben ze geloof ik ook kwijt
Diamantjes zijn voor vrouwen!Gelukkig ben ik nog een meisjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Maar niks mis mee, de meeste vrouwen zeiden je al dat ze weg moesten tenslotte
Nja droeg ze een tijdje niet meer omdat ze irriteerdequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Maar niks mis mee, de meeste vrouwen zeiden je al dat ze weg moesten tenslotte
het kan wel hoor...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik wist dat auto 4 ohm was, maar wist niet dat huis tuin en keuken spul 8 was
Maar dat kan dus niet, ook niet met een transformator ?
nooit gewetenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huis tuin en keuken apparatuur kan je meestal de versterker om schakelen tussen 4 en 8 ohm. Althans, bij de mijne kan het..
Nja als ik iets koop koop ik het voor inkoop waar ik gewerkt hebquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
het kan wel hoor...
euhm.. maar als dan bv de radio 100 watt uitgeeft in 4 ohm... en je sluit speakers aan van 100watt in 8 ohm.. dan levert uiteindelijk de radio minder wattage... (geloof ik, weet het niet exact sorry)
kijk eens op marktplaats oid voor 2e hand versterkers voor in de auto. kost geen drol. vraag wel of je hem daar kan beluisteren
Een erg leuk en lief meisjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Diamantjes zijn voor vrouwen!Gelukkig ben ik nog een meisje![]()
Vlechtjes zijn kei coolquote:
Mijnes kan het nietquote:
Oh trouwens KF, ik heb nog een versterkertje liggen van JBL die ik niet gebruik.. zal even de specs opzoeken.. Het is wel een vrij zware..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja droeg ze een tijdje niet meer omdat ze irriteerde
Maar mis ze ook niet echtnu vallen mijn ogen beter op
het gaat over de aygo denk ik? met die super speakers van 20 watt piekvermogenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja als ik iets koop koop ik het voor inkoop waar ik gewerkt heb
Het probleem is alleen dat ik niets mag veranderen, dus zou eerst een andere hoedenplank moeten gaan zoeken...
Heb nog wel ronde 13cm speakers van JBL van de GTO liggeneen keer meegenomen voor thuis in mijn subwoofer van mijn pc 5.1 setje
Ik moet het op een standaard console radio gaan aansluitenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[TK] Sony Auto radio, Sony Versterker, Subwoofer
Is dit niets? KF?
Oh ok, nou dan zet je toch zo'n ding in de auto :quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet het op een standaard console radio gaan aansluitenweet niet eens of daar RCA aansluitingen opzitten trouwens
Maar het is een lease auto, dus mag ik het console ding niet vervangen voor een enkel din's radio
Goed idee!quote:
Ja, maar dan moet ik die dingen er dus in laten zitten wanneer ik de Aygo inlever.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat over de aygo denk ik? met die super speakers van 20 watt piekvermogen
ik heb die zijpanelen eruit gehaald. (das echt zo gepiept) iets grotere speakers erin gezet (gat groter gemaakt) en die weer aangesloten... niemand die het ziet als je die auto inlevert.... mits je het netjes doet...
ik heb er ook gewoon een andere radio in gefrot hoor, de originele zet ik steeds terug bij servicebeurten etcquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet het op een standaard console radio gaan aansluitenweet niet eens of daar RCA aansluitingen opzitten trouwens
Maar het is een lease auto, dus mag ik het console ding niet vervangen voor een enkel din's radio
dat zeker. er zijn ook zat speakers van dezelfde grootte als in de aygo die beter en harder geluid leveren. dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik die dingen er dus in laten zitten wanneer ik de Aygo inlever.
Ik wil het spul er eigenlijk weer uithalen voor naar een volgende auto, zonder 'sporen' achter te laten en origineel terug te geven (dus met originele spullen)
Maar er zitten in dat dashboard zeker van 10cm speakertjes in ben een kartonnen conus?
Ik denk dat ik er al heel erg op vooruit zou gaan als ik het standaard spul zal vervangen voor Pioneer spul?
Dat is vast geen aygoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er ook gewoon een andere radio in gefrot hoor, de originele zet ik steeds terug bij servicebeurten etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent eigenlijk stout geweest, maar vooruit, omdat ik zo'n goed persoon ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat halen, wil ik wel een thee
Ik wist toen ik het postte dat ik dat te horen zou krijgen hehe.quote:
Het kan best goedkoop hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Trouwen? Daar heje geld enzo voor nodig, gek!
Bedankt dat je dit met ons hebt willen delenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef heksehiel het volgende:
Tof! ik moest niezen en nou zit mijn hele toetsenbord onder
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef halfbearad het volgende:
Hoi, vanavond feestje met de huisgenoten van mn zusje. Dat wordt leuk!
Kan zelfs gratis, Patrick Kluivert is gratis getrouwd, die kon het niet betalen natuurlijkquote:
Welnee, samen op een strandje in Brazilie bij zonsondergangquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Trouwen? Daar heje geld enzo voor nodig, gek!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef heksehiel het volgende:
Tof! ik moest niezen en nou zit mijn hele toetsenbord onder
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef STING het volgende:
Je bent eigenlijk stout geweest, maar vooruit, omdat ik zo'n goed persoon ben.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
Ik wist toen ik het postte dat ik dat te horen zou krijgen hehe.
Nee, jij hebt andere dingen aan je hoofd![]()
Maar anders![]()
Ben wel iets meer waard dan een goedkope bruiloftquote:
Ja maar zoveel geld heeft niemand op de wereld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben wel iets meer waard dan een goedkope bruiloft
... maar voor alle andere zaken Euro Card Mastercard?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar zoveel geld heeft niemand op de wereld..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef STING het volgende:
Bedankt dat je dit met ons hebt willen delen
Het is vandaag lompheidsdagquote:
Daarom word ik ook een ouwe vrijsterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
Ja maar zoveel geld heeft niemand op de wereld..
Lekker dan...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Het is vandaag lompheidsdagWilde net half lege bekertje van client opruimen, flikkert uit mijn handen en nu zit vloebedekking + witte muur onder de koffie.
Met 40 katten op een woonboot?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daarom word ik ook een ouwe vrijster
Hmmmquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daarom word ik ook een ouwe vrijster
Geen idee, ik drink geen koffie. Verder zal het vast vanzelf opdrogen en die vlekken kan ik me niet druk om makenquote:
Je pleurde het in ieder geval niet over jezelf. Daar heb ik nog wel eens een handje van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink geen koffie. Verder zal het vast vanzelf opdrogen en die vlekken kan ik me niet druk om maken*beseft heel goed dat ze aso is...
Dat doe ik alleen in gezelschap van anderenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:09 schreef halfbearad het volgende:
Je pleurde het in ieder geval niet over jezelf. Daar heb ik nog wel eens een handje van.
Ik vlak voor een sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen in gezelschap van anderen
Die heb ik nog niet geprobeerd, jij wel?quote:
Mooie binnenkomerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik vlak voor een sollicitatiegesprek
Speaking of laks.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Neuh, katten moet je verzorgen, daar ben ik veel te laks voor
Go hit 'm tigerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:12 schreef STING het volgende:
Speaking of laks.
Ik ga m'n afwas eens aanvallen.
Maar jij bent een vrouwquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd, jij wel?
Ik saai? Nooit!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef heksehiel het volgende:
Nu niet saai gaan doen hè nu ik nog 5 minuten kan posten voor ik met pauze ga
Ja, dat is me een keer overkomen. Men kon er wel om lachen maar echt veel goeds deed het mijn zenuwen niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd, jij wel?
Hahaha, ik heb dat iets te vaak, dus tegenwoordig lach ik er dan maar omquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef halfbearad het volgende:
Ja, dat is me een keer overkomen. Men kon er wel om lachen maar echt veel goeds deed het mijn zenuwen niet.
En ik heb nog weleens een tafelkleed per ongeluk in de fik gezet met mn brakke hoofd tijdens het ontbijt. Na het blussen kiepte ik de koffie over mezelf. Dat was een ochtend waar alles gewoon fout ging .
Ik heb gelukkig nooit zulke dagen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, dat is me een keer overkomen. Men kon er wel om lachen maar echt veel goeds deed het mijn zenuwen niet.
En ik heb nog weleens een tafelkleed per ongeluk in de fik gezet met mn brakke hoofd tijdens het ontbijt. Na het blussen kiepte ik de koffie over mezelf. Dat was een ochtend waar alles gewoon fout ging .
Ja, de rest van de familie heeft er de hele dag lol van gehad. Vind het wel genant, maar kan de humor er wel van inzien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb dat iets te vaak, dus tegenwoordig lach ik er dan maar om
Alles is in balans. Zennnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb gelukkig nooit zulke dagen.
*klopt af*
Niet? Pff, saaiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik doe geen laag uitgesneden truitje aan als ik ga solliciteren hoor
Het is niet aan te bevelen, maar soms gebeuren dat soort dingen nou eenmaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit zulke dagen.
*klopt af*
Exactly!quote:
Oh, een indruk liet ik toen wel achter jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig om indruk te maken
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig om indruk te maken
Hij is leukquote:
Meestal wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh ja, eten. Misschien moet ik dat ook even gaan doen.
Cup-a-soup!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ben je thuis?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien voel ik me dan beter?!quote:
Niet in huis... Maar wel iets wat er op lijkt, goed idee!quote:
quote:
Geen idee, probeer hetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien voel ik me dan beter?!
[..]
Niet in huis... Maar wel iets wat er op lijkt, goed idee!
Ik ben nu even thuis en ga zo weer... Vanmiddag komt een vrouw terug met 3 kinderen, dus dan is het gedaan met de rustquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Maar ik voel me ook echt niet lekker nu..
Is het lekker rustig?
En wat zei de dokter?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, terug van de dokter
Ook nog even langs een vriendin geweest en nu moet ik eigenlijk nog wat dingetjes in huis doen...
Ga ik allebei doen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:49 schreef Belsezar het volgende:
Geen idee, probeer het
Als ik ziekjes ben ga ik altijd lekker lang onder de douche. Helpt altijd bij mij
Is ook niet erg, even wat doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nu even thuis en ga zo weer... Vanmiddag komt een vrouw terug met 3 kinderen, dus dan is het gedaan met de rust
Oo mijn moeder was net op mijn werk! (waar ik morgen moet werken)
Zei ze allemaal; Ja, het gaat niet zo lekker met automatic_ hoor! Ze heeft er heel veel last van, dus ik ben benieuwd of ze het morgen gaat volhouden
Haha, daaromquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ook niet erg, even wat doen
Ooh wat goed, hahaha
Dat mn maag van streek isquote:
Nee hoor. Ik heb alleen last van "trekkende" hechtingenquote:
Dat is waar..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Haha, daaromAch.... Sommetjes maken is ook nuttig.
Ja, geweldig! Zegt ze net; Dat vind je toch niet erg?
Nee hoor mama
Laat me raden, omeprazol?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mn maag van streek is
Ik heb nu pilletjes die de aanmaak van maagzuur moeten remmen en dan zou het over moeten gaan. Mag niet te vet of gekruid eten en ook geen koffie
Dokter: O, ik kan wel zien dat je last hebt!quote:
Ja. Werkt dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja. Werkt dat?Bij mij niet helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
6 uur, jij bent gek. Rond 5 uur ga ik mooi naar huisquote:
Na 6 uur had ik gezegd: neuken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
6 uur, jij bent gek. Rond 5 uur ga ik mooi naar huis
Het is nooit te vroeg om eens goed van bil te gaan.. Alleen moet je soms even wachten totdat er een snoezepoes voorbij komt zetten die het waard is om je piwi in te jonassenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Na 6 uur had ik gezegd: neuken?
Maar daar is het nog te vroeg voor
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om eens goed van bil te gaan.. Alleen moet je soms even wachten totdat er een snoezepoes voorbij komt zetten die het waard is om je piwi in te jonassen
Vind ik niet. Maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben een naar vervelend oversext pubertje, wist je dat niet?
Dat veranderd gerust als je het eens gehad hebtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben een naar vervelend oversext pubertje, wist je dat niet?
Nou, mn werk wil dat ik de meetapparatuur ophaal voor volgende week, mn dokter wil dat ik zondag even langskom om wat tests te bespreken, mn zus wil dat ik vanavond mee-eet en wat vrienden van me willen morgen dat ik meega de grachten onveilig te maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat willen ze van je halveberenadvertentie?
Welke grachtenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, mn werk wil dat ik de meetapparatuur ophaal voor volgende week, mn dokter wil dat ik zondag even langskom om wat tests te bespreken, mn zus wil dat ik vanavond mee-eet en wat vrienden van me willen morgen dat ik meega de grachten onveilig te maken.
Eigenlijk past het allemaal wel goed in de agenda. Wel apart dat ze allemaal in het zelfde kwartier bellen
Bij jou gaat het natuurlijk fantastisch werken!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moest ja zeggen
Ik wil er vanaf!
Goed zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij jou gaat het natuurlijk fantastisch werken!
Ja maar ging me meer om de plekquote:
Als je het eens wist...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dat veranderd gerust als je het eens gehad hebt
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed zo
Hoop eigenlijk dat ik me vanavond als wat beter voel, dan kan ik tenminste sex hebben
O,ik ben best erg soms
oh, valt wel mee, ik sta alweer even droog...quote:
Yup, daar ga ik rondzwalken op zoek naar avontuur.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ging me meer om de plek
Maar het zijn dus "mijn" grachten
Echt niet MIJN grachten! en morgen avond lekker dansen in MIJN winkelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Yup, daar ga ik rondzwalken op zoek naar avontuur.
Maar volgende week naar Middelburg is ook leuk! Vraag me af wie me gaat assisteren. De laatste twee meiden waren hartstikke gezellig
Goed dat je het zegt, daar moet ik ook nog eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt niet MIJN grachten! en morgen avond lekker dansen in MIJN winkel
Lekker! Al bedacht wat je gaat doen? Of gewoon heul niks?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef Kluts het volgende:
Saaiheid, zo'n vrijdagmiddag.
Heb die van volgende week ook maar fijn vrijgenomen.
Nietus! Mijnent!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ging me meer om de plek
Maar het zijn dus "mijn" grachten
Vertel mij watquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef Kluts het volgende:
Saaiheid, zo'n vrijdagmiddag.
Heb die van volgende week ook maar fijn vrijgenomen.
Om eerlijk te zijn had ik liever gewerkt vandaag. Maar de school heeft afgezegd dus heb ik een extra vrije dag.quote:
http://www.imdb.com/name/nm0000114/quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef rival het volgende:
Tsss
de grachten zijn van deze man!
[ afbeelding ]
wie oh wie weet wie dit is?
Lijkt er wel op. maar helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000114/
Steve Buscemi. Gok ik zo.
Ik ga volgende week naar Hilversum Alive en dan daarvoor eten met vrienden, dus dan ga ik daar al lekker vroeg naartoe.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Lekker! Al bedacht wat je gaat doen? Of gewoon heul niks?
Ellen, ben jij het?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh wat is het makkelijk om lekker anoniem te doen alsof je een sletje bent
Blues Brother Tribute bandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Hilversum Alive en dan daarvoor eten met vrienden, dus dan ga ik daar al lekker vroeg naartoe.
Nou nee, ik ga meer voor het zuipen en de dancemuziek. ;')quote:
niet volgens wikiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom is dat em niet dan? Die foto van jou is 99.5% zeker wel Steve.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuipen?!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga meer voor het zuipen en de dancemuziek. ;')
Bof, daar zuip en dans je ook alleen maar. En van de blues brothers word ik ook nog eens vrolijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga meer voor het zuipen en de dancemuziek. ;')
quote:
boefjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik moest een nieuwe explorer installeren net.
Zegt hij tijdens de installatie sluit alle andere programma's tijdens het installeren. Dus ik open meer programma's om lekker opstandig te zijn.
Take that microsoft!
Je maakt wat mee hè, zo'n vrijdagmiddag op kantoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik moest een nieuwe explorer installeren net.
Zegt hij tijdens de installatie sluit alle andere programma's tijdens het installeren. Dus ik open meer programma's om lekker opstandig te zijn.
Take that microsoft!
I am terriblequote:
Het nivo van verveling en de daling van motivatie zijn beide monumentaal te noemenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je maakt wat mee hè, zo'n vrijdagmiddag op kantoor
ga motivationals googlenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het nivo van verveling en de daling van motivatie zijn beide monumentaal te noemen
Ik kijk deze:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
Het nivo van verveling en de daling van motivatie zijn beide monumentaal te noemen
Sommige zijn leuk!quote:
Kut, heb ik de ketting weer niet goed vast gemaakt?quote:
Hw klinkt toch meer als satan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Kut, heb ik de ketting weer niet goed vast gemaakt?.
Die ketting waar alleen IK het sleuteltje van heb ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut, heb ik de ketting weer niet goed vast gemaakt?.
Om maar even het niveau van Singles na 18.00 uur aan te halen:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hw klinkt toch meer als satan.
Kreator daarentegen....
dat wil jij heul niet, anders had je mij al een pm/sms gestuurd of ik vanavond tijd hadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om maar even het niveau van Singles na 18.00 uur aan te halen:
Dat komt natuurlijk omdat ik jarig ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:54 schreef rival het volgende:
daarom ben ik zo vrolijk
Lach! Het is vandaag de mooiste dag van het jaar
thnx danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ik jarig ben.
Gefeliciteerd !! * mrbox geeft 3 verjaadags zoenenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ik jarig ben.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:15 schreef mrbox het volgende:
*gaap* mensen voor de presentatie allemaal veilig opgehaal nu de presentaties nog overleven....
[..]
Gefeliciteerd !! * mrbox geeft 3 verjaadags zoenen
Congratz mevrouwtjequote:
de keuken! ja denk dat die het vetst wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:20 schreef KudFokker het volgende:
De vetste plek waar je ooit seks hebt gehad?
You got me therequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hw klinkt toch meer als satan.
Kreator daarentegen....
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
de keuken! ja denk dat die het vetst was
Daar ben je vrouw voorquote:
beter dat dan dat hij te snel komt dacht ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr wachten tot je leraar komt is nooit leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr wachten tot je leraar komt is nooit leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor
Beetje jammer van die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist het wel dat iemand dat zou doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 weer veel te ver door....
w88 op zich is nooit leuk
Het blijft jammerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Anders klonk het zo naar, en ik ben geen naar persoon
En je andere plan dan ? Loopt dat nu niet helemaal in de soep ?quote:
Die zijn al in de soep gelopenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
En je andere plan dan ? Loopt dat nu niet helemaal in de soep ?
Zeg moet jij geen huishoudelijke klusjes doen ofzo? of koffie halen voor mannen? of iets in die trant?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg moet jij geen huishoudelijke klusjes doen ofzo? of koffie halen voor mannen? of iets in die trant?Deze week al vaak genoeg koffie gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg moet jij geen huishoudelijke klusjes doen ofzo? of koffie halen voor mannen? of iets in die trant?wat ben jij een naar persoon zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben je vrouw voorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Deze week al vaak genoeg koffie gehaald
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voorEn ik deed het met liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow wat jammer! Wordt het nog in het weekend goed gemaakt dan ?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij een naar persoon zegDat zeggen ze vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het weekend heeft ie nooit tijd johquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow wat jammer! Wordt het nog in het weekend goed gemaakt dan ?
Haal jij ooit koffie uit lust?quote:
Dan staat de lust toch los van de koffie voor mij in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:36 schreef Duimelot het volgende:
wordt me wel es gezegd: haal me koffie dan mag je daarna onder t bureau kruipen...
Neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wordt me wel es gezegd: haal me koffie dan mag je daarna onder t bureau kruipen...
Mams is net thuisgekomen, nog cdbon en boekenbon gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Congratz mevrouwtje
Heb je nog leuke cadeau's gehad?
En mocht je van de juf nog uitdelen aan de andere juffen en meesters om stickers op te halen?
Dat komt later welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
eindelijk begrijp je me
geen mep sex maar lekker knuffelen en kroelen *zwijmel*
Abo op psych. mag. ! Leuk nog specifiek doel voor de boeken bon?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mams is net thuisgekomen, nog cdbon en boekenbon gehad.Dus daar ben ik wel blij mee
En geld voor abo. op Psychologie magazine, ook leuk.
Weet nog niet. Ik zal op het gemakje eens kijkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Abo op psych. mag. ! Leuk nog specifiek doel voor de boeken bon?
Duim!quote:
Goedquote:
ik ben zooooooooo neuk moe hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar ik zal weer weer moeten neuken
oh lees mn regel hierboven, alleen knuffelen en kroelen anders nietquote:
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
GoedBijna weekend
Nog iets meer dan 2 uurtjes werken en dan heerlijk vrij
En met jou?
Ik ben gewoon moe volgens mijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
ik ben zooooooooo neuk moe heik weiger gewoon om nog te neuken
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh lees mn regel hierboven, alleen knuffelen en kroelen anders niet
dan niet, helaas pindakaasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wie zegt neuken trouwens? Vrijen gewoon hoor maar laat maar
Nog geen plannen. Maar ik wordt ongetwijfeld gebeld vandaag door vrienden. Gaat elk weekend zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik heb al weekend![]()
verder gaat super met me mag niks klagen!![]()
nog leuke weekend plannen?
Jaag zequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:53 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga even op beddenjacht voor mn zoontje
die is bijna 4 dusmet peuterbedje....
fijne dag verder allemaal
Die is grappigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Kreator het volgende:
Ik zal wel weer de laatste op aarde zijn, na 51 miljoen views... maar toch. Briljant...
Zullen wij samen nog meer lullen om deze vervelende tijd te dodenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:58 schreef Kluts het volgende:
Zo. Weer 3 kwartier voorbij door kansloze ouwehoergesprekken met collega's.
De vrijdagmiddag vordert gestaag zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |