Exactly!quote:
Oh, een indruk liet ik toen wel achter jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig om indruk te maken
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig om indruk te maken
Hij is leukquote:
Meestal wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh ja, eten. Misschien moet ik dat ook even gaan doen.
Cup-a-soup!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ben je thuis?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien voel ik me dan beter?!quote:
Niet in huis... Maar wel iets wat er op lijkt, goed idee!quote:
quote:
Geen idee, probeer hetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien voel ik me dan beter?!
[..]
Niet in huis... Maar wel iets wat er op lijkt, goed idee!
Ik ben nu even thuis en ga zo weer... Vanmiddag komt een vrouw terug met 3 kinderen, dus dan is het gedaan met de rustquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Maar ik voel me ook echt niet lekker nu..
Is het lekker rustig?
En wat zei de dokter?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, terug van de dokter
Ook nog even langs een vriendin geweest en nu moet ik eigenlijk nog wat dingetjes in huis doen...
Ga ik allebei doen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:49 schreef Belsezar het volgende:
Geen idee, probeer het
Als ik ziekjes ben ga ik altijd lekker lang onder de douche. Helpt altijd bij mij
Is ook niet erg, even wat doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nu even thuis en ga zo weer... Vanmiddag komt een vrouw terug met 3 kinderen, dus dan is het gedaan met de rust
Oo mijn moeder was net op mijn werk! (waar ik morgen moet werken)
Zei ze allemaal; Ja, het gaat niet zo lekker met automatic_ hoor! Ze heeft er heel veel last van, dus ik ben benieuwd of ze het morgen gaat volhouden
Haha, daaromquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ook niet erg, even wat doen
Ooh wat goed, hahaha
Dat mn maag van streek isquote:
Nee hoor. Ik heb alleen last van "trekkende" hechtingenquote:
Dat is waar..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Haha, daaromAch.... Sommetjes maken is ook nuttig.
Ja, geweldig! Zegt ze net; Dat vind je toch niet erg?
Nee hoor mama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |