Ellen, ben jij het?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh wat is het makkelijk om lekker anoniem te doen alsof je een sletje bent
Blues Brother Tribute bandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Hilversum Alive en dan daarvoor eten met vrienden, dus dan ga ik daar al lekker vroeg naartoe.
Nou nee, ik ga meer voor het zuipen en de dancemuziek. ;')quote:
niet volgens wikiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom is dat em niet dan? Die foto van jou is 99.5% zeker wel Steve.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuipen?!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga meer voor het zuipen en de dancemuziek. ;')
Bof, daar zuip en dans je ook alleen maar. En van de blues brothers word ik ook nog eens vrolijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga meer voor het zuipen en de dancemuziek. ;')
quote:
boefjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik moest een nieuwe explorer installeren net.
Zegt hij tijdens de installatie sluit alle andere programma's tijdens het installeren. Dus ik open meer programma's om lekker opstandig te zijn.
Take that microsoft!
Je maakt wat mee hè, zo'n vrijdagmiddag op kantoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik moest een nieuwe explorer installeren net.
Zegt hij tijdens de installatie sluit alle andere programma's tijdens het installeren. Dus ik open meer programma's om lekker opstandig te zijn.
Take that microsoft!
I am terriblequote:
Het nivo van verveling en de daling van motivatie zijn beide monumentaal te noemenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je maakt wat mee hè, zo'n vrijdagmiddag op kantoor
ga motivationals googlenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het nivo van verveling en de daling van motivatie zijn beide monumentaal te noemen
Ik kijk deze:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
Het nivo van verveling en de daling van motivatie zijn beide monumentaal te noemen
Sommige zijn leuk!quote:
Kut, heb ik de ketting weer niet goed vast gemaakt?quote:
Hw klinkt toch meer als satan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Kut, heb ik de ketting weer niet goed vast gemaakt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |