quote:
Niet in mijn geval, wel deze week.quote:
O nee? Mijn kalender geeft aan 'standaard vrijdag' vandaag!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef vencodark het volgende:
Het is helemaal geen standaard vrijdag.
De mijne niet. Het is een heeel bijzondere dag vandaag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O nee? Mijn kalender geeft aan 'standaard vrijdag' vandaag!
Tot nu toe toch echt welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef vencodark het volgende:
Het is helemaal geen standaard vrijdag.
gefeliciteerd Vencotjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne niet. Het is een heeel bijzondere dag vandaag.
Iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee mijn liefste Belsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
Dont play coy with me, you know what i mean
Van harte!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kwartje is gevallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
HeheWat duurde dat lang.
de dag is al bijna voorbij!
maar bedankt.
Het gaat niet om de wanneer, het gaat om de hoequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
HeheWat duurde dat lang.
de dag is al bijna voorbij!
maar bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Jaja, vastquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee mijn liefste Bels![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de wanneer, het gaat om de hoeI roelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de wanneer, het gaat om de hoeVind het allang goed hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nog nooit zoveel felicitaties gehad.![]()
Iets zegt me dat je het niet meentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:35 schreef Belsezar het volgende:
Jaja, vastLief, onschuldig, schattig engeltje die je bent
Dat heet mazzelquote:
Maar je hebt nu dan ook een heleboel vriendenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind het allang goed hoor.![]()
Heb nog nooit zoveel felicitaties gehad.
Dat ik je lief en schattig vind weet je bestquote:
Verkoop jezelfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:39 schreef KudFokker het volgende:
Aub nu niet gaan zeggen dat ik een van m'n zonnebrillen moet gaan verkopen zodat ik normale auto boxjes kan kopen
quote:
Goed.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:39 schreef KudFokker het volgende:
Aub nu niet gaan zeggen dat ik een van m'n zonnebrillen moet gaan verkopen zodat ik normale auto boxjes kan kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik ben geen gigaloquote:
Ik voel liefdequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:39 schreef Belsezar het volgende:
Dat ik je lief en schattig vind weet je best
En dat je ondeugend bent af en toe is alleen maar een pluspunt.
je hebt omvormers die van je 12v 220v maken. daar kan je in principe alle apparatuur op aansluiten. (oke oke, geen vaatwasser ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
Rival, even een vraagje
Is het mogelijk om mijn oude 'hi-fi' (binnen / thuis) versterker en boxen in te bouwen in mijn auto?
Er zit nu zo'n poep geluid in, maar wil er niet veel aan uitgeven
Hyves verjaardagsherinneren helpen ook wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je hebt nu dan ook een heleboel vrienden
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed.Die waren niet zo héél duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ben ze geloof ik ook kwijtJust come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed.Badabing, badaboom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |