Je bent je tagje wederom waardigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ach wat. Ik leef nog hooren ik word heel oud, zo oud dat jullie me nog een keer zat worden
Jahaaaahquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
en wat gaan wij met die courgettes doen?
Same.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:24 schreef Merel het volgende:
Muis ik vind het altijd zo knap hoe nuchter jij met tegenslagen en gezondheidsissues omgaat!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:22 schreef Daph_ het volgende:
Ooooooh en goed nieuws nog hier van mijn kant: Ik heb een nieuwe baan!!![]()
Voor een heel mooi salaris, wat ze zelf voorstelden lag al waaaaay hoger dan wat ik zou krijgen bij mijn huidige werkgever![]()
*blij is![]()
Oh, en ik kreeg meerdere complimentjes over m'n rok en dat ik er zo leuk uitzag
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:24 schreef Merel het volgende:
Muis ik vind het altijd zo knap hoe nuchter jij met tegenslagen en gezondheidsissues omgaat!
En courgettes zijn vind ik vies
Staat je goedquote:
Yayquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:22 schreef Daph_ het volgende:
Voor een heel mooi salaris, wat ze zelf voorstelden lag al waaaaay hoger dan wat ik zou krijgen bij mijn huidige werkgever![]()
*blij is![]()
Zo'n piemelshirt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Staat je goedWat houdt PR in?
Ik heb een keer een prijs gewonnen via fok
Nope, een mp3spelertquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
GroepsdrukU is mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muis
Daph gefeliciteerd met je baan en VMW feli met je voorgenomen huwelijk.
Vanmiddag maar weer eens naar mn kleine nichtje. Ben immers niet voor niets vrij![]()
Admins zijn roodquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli met je nieuwe baan, Daph!![]()
Elisa Donkerblauw? Ben je nu admin dan?
Wat een lief plaatjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef Goodbye het volgende:
Oooooooh Daph, gefeliciteerd!Alles aan dat bedrijf lijkt me beter dan waar je zat
Waar is dit bedrijf, A'dam?
[ afbeelding ]
quote:
Gefeliciteeeeeerdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef SiTu het volgende:Klaar! Met! Mijn! Bachelor!
Dit tentamen moet ik wel gehaald hebben, ging best goed. Nog bedankt voor de succeswensen.
En nog meervoor Daph! Kan je al snel beginnen? misschien heb je't al gezegd, maar daar heb ik overheen gelezen
PFWat een manier om je dag te beginnen
Toffe film jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Remlof is toch blauw?![]()
Vanavond Falling Down op tv.
Nerdyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd via het forum waar we elkaar hebben leren kennen (een nerdforum, besloten voor genodigden uit de malwarefighting business) toen we elkaar een jaar geleden voor het eerst ontmoet hadden.
Vrij nerdy dus.
[..]
Hear, hear.![]()
Gefeli met de zwangerschap Claudia!
Ik heb geen korte pootjes hoor! Ja, in vergelijking met jou wel, maar ik heb altijd een lengtemaat nodig van broeken. Wel dikke pootjes, want een kuitmaat van laarzenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:59 schreef P.F het volgende:
1. Ik ben niet zo van de spijkerrokjes maar hij staat echt heel leuk XM! En je bent helemaal niet vadsig
Hooguit heb je niet hele lange benen maar ze zijn wel mooi dun! En als je vindt dat je buik er fors uitziet komt dat waarschijnlijk doordat je shirtje wat kort is waardoor je bovenlichaam optisch kleiner lijkt en misschien daardoor wat forser. Probeer eens een iets langer shirtje?
En je ziet er goed uit gek mens!
Misschien ligt het aan mij dat ik er de lol niet van in zie en mannen die zo'n shirt dragen niet serieus neem.quote:
Het ligt niet aan jou. Ik vind ze ook erg vulgair.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij dat ik er de lol niet van in zie en mannen die zo'n shirt dragen niet serieus neem.
PubliekeRelbakquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef Goodbye het volgende:
Staat je goedWat houdt PR in?
Ik heb een keer een prijs gewonnen via fok
Nou ja ik vind ze zeker niet dik dus het enige wat ik kon bedenken waardoor jij vindt dat ze uit verhouding zijn is dat ze dan misschien wat korter zijn naar jouw smaakquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen korte pootjes hoor! Ja, in vergelijking met jou wel, maar ik heb altijd een lengtemaat nodig van broeken. Wel dikke pootjes, want een kuitmaat van laarzen. Reguliere laarzen in de winkel pas ik bijna nooit. En truitje kroop op door mn rare houding
.
Maar heel lief van jeen jullie allemaal trouwens
.
Ik vind ze vet humorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ligt niet aan jou. Ik vind ze ook erg vulgair.
Dat valt dus gelukkig reuze meequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja ik vind ze zeker niet dik dus het enige wat ik kon bedenken waardoor jij vindt dat ze uit verhouding zijn is dat ze dan misschien wat korter zijn naar jouw smaak
Dat mag gelukkigquote:
Ik pas trouwens ook niet altijd laarzen qua kuitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat valt dus gelukkig reuze mee. Maar vind het wel tof dat jullie ze niet als 'dik' zien
.
yay!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:22 schreef Daph_ het volgende:
*blij is![]()
We zijn het een x eensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Ik vind ze ook erg vulgair.
Ik houd sowieso niet zo van die shirts met quasi-grappige teksten erop. Die shirts van Gerard Joling bijvoorbeeld, of met het NS-logo en dan 'ik spoor niet' eronder, of 'ik ben blont'. Waarom doen mensen zichzelf dat aan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We zijn het een x eens
Heb altijd het idee dat mannen die iets te kort komen dat soort shirts dragen. Net als zo'n trui met tekst: 100% aftrekbaar e.d.
Google is saai en ik had toch photoshop open staanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:56 schreef P.F het volgende:Wat lief!
Pas toen ik Mighty Mouse in die ander zag staan dacht ik OOOOOOOOO het is geen plaatje van google![]()
Snel naar mijne kijken!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He who dies with the most toys
still dies
* Photoshop weer afsluitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil er wel een, maar dan moet die piemel wel een Poirotsnorretje hebben en een baret op hebben!
En nu ga ik naar de fysio
Zien!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net een piem0l met hoedje en snor gepaint voor Muizel
Hoe saai kan het zijn op je werk
Niksquote:
*pinkt traantje weg om de literaire waarde van bovenstaande zin*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NiksOmdat Elies de piemel niet heeft opgeslagen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pinkt traantje weg om de literaire waarde van bovenstaande zin*
Hehe, iedereen ziet de meeste mijlpalen in de buurt van haar eigen leeftijd!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee omdat je zei dat het een echte mijlpaal was. En ik zie 16-18-21-50 als mijlpalen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NiksOmdat Elies de piemel niet heeft opgeslagen
Kut! Ik maak vandaag moussakaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hehe, iedereen ziet de meeste mijlpalen in de buurt van haar eigen leeftijd!
En PF, ik dacht eerst dat je bedoelde dat je zelf het geluid van een naderende vuilnisauto voortbracht, terwijl je in een container hing, en het dus een literaire vergelijking was met kotsen ofzo![]()
Verder: Viking heeft de teiltjes voor 1 euro ontdekt in Groningen! En courgette is helemaal niet vies, dat is aubergine. Muis is een bikkel, en Cycle ook, zet hem op hè, vanavond! En Claudia eet weer gezond![]()
Ik heb een kater na de extra 30000 kcal gisteravond, het was een beetje te gezellig met mijn meneer. We zaten steeds aangeschotener allemaal liedjes op youtube te zoeken uit 2002 en dan werden we heel nostalgisch over die tijd en het vorige huis enzo
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aubergine is wel ffffieees ja. Weeïge, paarsige, snotterige jakkes!
Nou ik en mijn weeïge, paarsige, snotterige jakkes gaan vast heel veel lol hebben samen vanavondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aubergine is wel ffffieees ja. Weeïge, paarsige, snotterige jakkes!
Huuuuuuu!! Sex voor de Buch associatie!! Huuuuuuu!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou ik en mijn weeïge, paarsige, snotterige jakkes gaan vast heel veel lol hebben samen vanavond![]()
Je weet het wel weer op zo'n mooie manier te zeggen hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou ik en mijn weeïge, paarsige, snotterige jakkes gaan vast heel veel lol hebben samen vanavond![]()
WHAHAHAHAHAHAHAA.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huuuuuuu!! Sex voor de Buch associatie!! Huuuuuuu!
[ afbeelding ]
Ja, toen Tink het een tijd geleden erover had hier voelde ik me direct ook weer zo'n ontaarde moederquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:13 schreef laziness het volgende:
Niet om te veroordelen Lau, maar drinken jij en je meneer gelijktijdig als mini boven ligt te slapen?
Ik vind dat zo moeilijk namelijk. Eigenlijk vind ik dat er altijd iemand nuchter moet zijn voor het geval dat maar samen heerlijk net iets te veel drinken is ook erg fijn.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huuuuuuu!! Sex voor de Buch associatie!! Huuuuuuu!
[ afbeelding ]
Okee!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:25 schreef Laureline het volgende:
En Maria: CF heeft me in dit topic al eens morele steun gegeven tov de aubergine, en sindsdien waardeer ik ons paarse vriendje wat meerLaatst zelfs allemaal plakjes in de grillpan (ook IKEA!) gebakken, dat was zowaar lekker. En als je het kreng ergens doorheen mikt met veel kruiden, is het ook niet meer fiess.
Vooral dat laatste is makkelijk jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, toen Tink het een tijd geleden erover had hier voelde ik me direct ook weer zo'n ontaarde moederEigenlijk nooit bij stilgestaan. Volgens mij ook omdat ik de enige van ons gezin ben met een rijbewijs. Dan zou ik dus de afgelopen 8 jaar helemaal nooit meer iets hebben mogen drinken
![]()
We zijn geen comazuipers, maar soms drink ik toch net 1 glaasje teveel (De overige 280000kcal komen altijd van de hapjes erbij, wees gerust).
Nu is het ziekenhuis hier maar 2 straten verder, dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |