Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben... Ik bedoel te zeggen dat de wereld slechter af zou zijn als er niet een hele groep 'minder hoog opgeleiden' was die knetterhard werkt. Er wordt neergekeken op 'werkvolk', maar ondertussen willen we wel allemaal dat ons vuilnis wordt opgehaald, dat iemand het riool ontstopt, dat de thuiszorg bij opa en oma langsgaat en dat de post binnen 24 uur wordt bezorgd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:05 schreef kwakveense het volgende:
lamaar effe eigenlijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:12 schreef Merel het volgende:
Jullie gaan zo snel! En ik ben zo druk! Dus ik mis allesWie doet een samenvatting?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef Goodbye het volgende:Daarom heb ik ook wekenlang op take-away en cheesecake geleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat het onzin is, dat eten voor twee, maar het is zo moeilijk om weer normaal te doen als je noodgedwongen slecht hebt moeten eten.
Wat een trouwplannen hier trouwens.Gefeliciteerd allemaal!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:
drom had ik m ook weggehaaldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben... Ik bedoel te zeggen dat de wereld slechter af zou zijn als er niet een hele groep 'minder hoog opgeleiden' was die knetterhard werkt. Er wordt neergekeken op 'werkvolk', maar ondertussen willen we wel allemaal dat ons vuilnis wordt opgehaald, dat iemand het riool ontstopt, dat de thuiszorg bij opa en oma langsgaat en dat de post binnen 24 uur wordt bezorgd.
Ik kijk op niemand neer. Wie doet wat ie kan heeft mijn respect.
vriendinnetje van mij heeft met vuilniszakken om dr broek, hangend aan een stuk touw dat door iemand anders weer werd vastgehouden in de gracht gestaan (het ondiepe deel aan de zijkant) om de fiets van dr vriend eruit te halen die nog nét vast te pakken was (de lambal zelf zei alleen "oh daar kan ik vanaf de kant niet bij"b)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:22 schreef laziness het volgende:
Alleen PF overkomt dit soort dingen. Of zou dat zijn omdat alleen PF zou gek is om dat soort dingen voor anderen te doen?
Ik heb hem gevraagd via het forum waar we elkaar hebben leren kennen (een nerdforum, besloten voor genodigden uit de malwarefighting business) toen we elkaar een jaar geleden voor het eerst ontmoet hadden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:19 schreef laziness het volgende:
vwm, heb je meer info verteld hier over dat vragen? Want dan ga ik even terug zoeken *aagje is*
Hear, hear.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben... Ik bedoel te zeggen dat de wereld slechter af zou zijn als er niet een hele groep 'minder hoog opgeleiden' was die knetterhard werkt. Er wordt neergekeken op 'werkvolk', maar ondertussen willen we wel allemaal dat ons vuilnis wordt opgehaald, dat iemand het riool ontstopt, dat de thuiszorg bij opa en oma langsgaat en dat de post binnen 24 uur wordt bezorgd.
Ik kijk op niemand neer. Wie doet wat ie kan heeft mijn respect.
Dat is inderdaad vrij nerdyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd via het forum waar we elkaar hebben leren kennen (een nerdforum, besloten voor genodigden uit de malwarefighting business) toen we elkaar een jaar geleden voor het eerst ontmoet hadden.
Vrij nerdy dus.
Ow shit, zie ik nu pasquote:
We hebben deze discussie hier eerder gehad. We kunnen 'm nu verder wel overslaanquote:ik snap wel wat je bedoelt. mijn vader hoort trouwens bij dat "werkvolk" die maakt grafstenen en vensterbanken enzo: hij is steenhouwer!
quote:
13 maart 2007 zou ideaal zijn geweestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij nerdyMaar toch, wat leuk! En lekker ontraditioneel om hem te vragen
![]()
Gaan jullie ook voor een nerd datum?
Ergens in 1337 of zo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij nerdyMaar toch, wat leuk! En lekker ontraditioneel om hem te vragen
![]()
Gaan jullie ook voor een nerd datum?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd via het forum waar we elkaar hebben leren kennen (een nerdforum, besloten voor genodigden uit de malwarefighting business) toen we elkaar een jaar geleden voor het eerst ontmoet hadden.
Vrij nerdy dus.
[..]
Hear, hear.![]()
Gefeli met de zwangerschap Claudia!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
13 maart 2007 zou ideaal zijn geweest
Dus in jouw ogen zie ik er zo uitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:30 schreef laziness het volgende:
@ kwak.Ik vind het juist geweldig inderdaad zulk soort acties. Maar mij overkomen ze nooit en PF bijna dagelijks. Het past ook helemaal bij het beeld van PF vind ik
Mousey, gaat allemaal nog? Ik volg het niet zo heel nauwkeurigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef Muis006 het volgende:
Gotta love diclofenac. Mijn gezicht is opgezwollen dus mijn glimlach is meer een soort grimas
Hmm joah zijn gangetjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Mousey, gaat allemaal nog? Ik volg het niet zo heel nauwkeurigmaar jij blijft ook maar kwakkelen lees ik toch regelmatig.
Oscar!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen zie ik er zo uit![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Hij was vroeger wel mijn favoriet!
Kijk nou de newbie maakt er werk vanquote:
Ik wou dat ik iets voor je kon doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm joah zijn gangetjeik heb die diclofenac nu vanwege mijn rug, maar een van de bijwerkingen is dus zwelling van het gezicht. En ik moet ook tweewekelijks naar de fysio voor mijn rug. Moeilijkste blijft de stress, ik ben ook totaal niet voor mijn tentamens aan het leren want dat kan ik er even niet bij hebben nu.
Bikkel!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
Hmm joah zijn gangetjeik heb die diclofenac nu vanwege mijn rug, maar een van de bijwerkingen is dus zwelling van het gezicht. En ik moet ook tweewekelijks naar de fysio voor mijn rug. Moeilijkste blijft de stress, ik ben ook totaal niet voor mijn tentamens aan het leren want dat kan ik er even niet bij hebben nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |