Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben... Ik bedoel te zeggen dat de wereld slechter af zou zijn als er niet een hele groep 'minder hoog opgeleiden' was die knetterhard werkt. Er wordt neergekeken op 'werkvolk', maar ondertussen willen we wel allemaal dat ons vuilnis wordt opgehaald, dat iemand het riool ontstopt, dat de thuiszorg bij opa en oma langsgaat en dat de post binnen 24 uur wordt bezorgd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:05 schreef kwakveense het volgende:
lamaar effe eigenlijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:12 schreef Merel het volgende:
Jullie gaan zo snel! En ik ben zo druk! Dus ik mis allesWie doet een samenvatting?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef Goodbye het volgende:Daarom heb ik ook wekenlang op take-away en cheesecake geleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat het onzin is, dat eten voor twee, maar het is zo moeilijk om weer normaal te doen als je noodgedwongen slecht hebt moeten eten.
Wat een trouwplannen hier trouwens.Gefeliciteerd allemaal!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:
drom had ik m ook weggehaaldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben... Ik bedoel te zeggen dat de wereld slechter af zou zijn als er niet een hele groep 'minder hoog opgeleiden' was die knetterhard werkt. Er wordt neergekeken op 'werkvolk', maar ondertussen willen we wel allemaal dat ons vuilnis wordt opgehaald, dat iemand het riool ontstopt, dat de thuiszorg bij opa en oma langsgaat en dat de post binnen 24 uur wordt bezorgd.
Ik kijk op niemand neer. Wie doet wat ie kan heeft mijn respect.
vriendinnetje van mij heeft met vuilniszakken om dr broek, hangend aan een stuk touw dat door iemand anders weer werd vastgehouden in de gracht gestaan (het ondiepe deel aan de zijkant) om de fiets van dr vriend eruit te halen die nog nét vast te pakken was (de lambal zelf zei alleen "oh daar kan ik vanaf de kant niet bij"b)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:22 schreef laziness het volgende:
Alleen PF overkomt dit soort dingen. Of zou dat zijn omdat alleen PF zou gek is om dat soort dingen voor anderen te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |