ik viel een keer in slaap toen iemand een heel interessant verhaal afstak over de werking van oscilloscoopquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik ken zo'n slome figuur die echt een zware natuurkunde nerd is. En die ging mij in de trein uitleggen hoe je in 4 dimensies kan rekenen met vectoren
Daar was ik erg blij mee
(nouja ik was wel gefascineerd door die figuur)
Laatst zat ie bij een vriend van me in de trein, loopt er zo'n meisje weg, zei ie schijnbaar: "zooooo dat was een lekker wijf!"
Nouja, het is wel schattig haha
quote:
Kut voor je.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan niet slapen en het fokking saai op fok en ik kan een nummer niet vinden
opteffen, butjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kut voor je.
Open er een topic over.
Wil je erover praten?
Je kan er niet mee omgaan.
Nou, ik leef met je mee.
Is dit relatief of absoluut?
In hoeverre geld deze theorie in de dialectiek?
Ik zie geen klacht.
Bron?
Aluminiumfoliepapier.
hier een leeg papiertje, kun je lekker origamien, kom maar terug als je 1000 kraanvogels hebt gevouwenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:34 schreef Siniti het volgende:
Ik verveel mij nu ook. Allemaal jouw schuld, Klaas.
Ik kan niet origamien, daarnaast kan je geen lege blaadjes over het internet aan iemand anders geven omdat zaklamp.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier een leeg papiertje, kun je lekker origamien, kom maar terug als je 1000 kraanvogels hebt gevouwen
Toch wel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:41 schreef Maisnon het volgende:
Binnen een week leren een website te maken en daar dan informatie van 15 pagina's engelse tekst perfect opgemaakt met plaatjes erop hebben, was een beetje erg optimistisch van me
zo langzaamquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:41 schreef Maisnon het volgende:
Binnen een week leren een website te maken en daar dan informatie van 15 pagina's engelse tekst perfect opgemaakt met plaatjes erop hebben, was een beetje erg optimistisch van me
nee ik ben net thuis, ik wist het al om half 4 vanmiddagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je zat tot 2 minuten geleden naast de telefoon nog te wachten ofniet?
Proficiat!
hier een liedje over slagen of nietquote:
over dalende dingen gesproken, ik at gister bij de buren, toen zei m'n buurjongetje toen ie een kaart las die ze hadden gekregen (mannetje zit in de eerste) "Die foto, daar krijg ik spontaan een slappe van"quote:
Als je ff uitlegt wat het zijn, wil ik je graag helpen kiezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jongens, C+ME of Color Culture Cards, kies eens
Ja kutvolk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja dat had ik gelezen met die zwaar religeuze ouders
wat moeten we doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
over dalende dingen gesproken, ik at gister bij de buren, toen zei m'n buurjongetje toen ie een kaart las die ze hadden gekregen (mannetje zit in de eerste) "Die foto, daar krijg ik spontaan een slappe van"!
!
Jongens, C+ME of Color Culture Cards, kies eens
je moet blijven hopenquote:
Niet zeuren, ik om 7:31 alquote:
mongeaulquote:
Er is een groot verschil tussen aanwezig zijn en werken. Aanwezig zijn wil niet zeggen dat je ook echt aan het werk bent, en werken betekend ook niet per sé dat je aanwezig moet zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:18 schreef jagga het volgende:
[..]
mongeaul_!
6:55 was ik op de zaak, om 7:31 begon alleen het werken..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen aanwezig zijn en werken. Aanwezig zijn wil niet zeggen dat je ook echt aan het werk bent, en werken betekend ook niet per sé dat je aanwezig moet zijn.
pics? linkje?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef jitzzzze het volgende:
Zit hier nu naar een BMW Alpina B7 Biturbo te kijken. Wat een vet ding
Die onderste zag ik laatst staan, wel een vet ding.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:36 schreef jagga het volgende:
deze
[ afbeelding ]
Vind ik mooi, maar ik ben gewoon een musclecar fan
Ik vind het wel een vet dingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:33 schreef jagga het volgende:
afgezien van de specificaties vind ik het niets speciaals hoor.
Ik vind hem eigenlijk nogal lelijkmaar smaken verschillen
quote:Top 100 van donderdag 18 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 285 PeZu
02. 280 naatje_1
03. 229 Qwea
04. 213 jitzzzze
05. 206 Carooltje79
nu weet ik het zeker en jitz ook..quote:
Ik voeg even een mooi plaatje in. Ik heb ff genoeg van al die mongoloïde verkeersjosti's die het beter denken te weten maar ondertussen ontzettend falen.quote:
Ja, ik ben overtuigd van fagfag zijn geaardheidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:50 schreef jagga het volgende:
[..]
nu weet ik het zeker en jitz ook..
dagdag is een fag
Ja, inderdaad. Wel grappig dat iedereen denkt een topchauffeur te zijn maar dat heul niet isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik voeg even een mooi plaatje in. Ik heb ff genoeg van al die mongoloïde verkeersjosti's die het beter denken te weten maar ondertussen ontzettend falen.
Spreek voor jezelf wegpiraatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wel grappig dat iedereen denkt een topchauffeur te zijn maar dat heul niet is
Het is gewoon zo ontzettend droevig dat blijkbaar zoveel mensen het allemaal verkeerd doen en het al normaal zijn gaan vinden. Een opfriscursus om de 5/10 jaar zou wat dat betreft geen luxe zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wel grappig dat iedereen denkt een topchauffeur te zijn maar dat heul niet is
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:01 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik al jaren een goed idee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon zo ontzettend droevig dat blijkbaar zoveel mensen het allemaal verkeerd doen en het al normaal zijn gaan vinden. Een opfriscursus om de 5/10 jaar zou wat dat betreft geen luxe zijn.
Ja, ik ook. Maar ja, daar zorgen andere weggebruikers ook wel voor. Je moet een beetje lef tonen anders kom je gewoon niet lekker er door.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat vind ik al jaren een goed idee.
Ik merk dat ik zelf ook steeds asocialer ga rijden, mensen gaan toch wel aan de kant voor me![]()
Inderdaad. Gewoon gas geven anders sta je een kwartier te wachten voor een zebrapad hier in Amsterdam. Maar ook op de snelweg, je hoeft maar 5 km/h harder te rijden dan de rest en iedereen gaat voor je aan de kantquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ja, daar zorgen andere weggebruikers ook wel voor. Je moet een beetje lef tonen anders kom je gewoon niet lekker er door.
Ik post wel ff wat lekkere wijven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
![]()
Obsessieve auto, voetbal, en hardstyle fans
quote:Op 18 June 2009 23:34 schreef NJ het volgende:
Nee.
Op 18 June 2009 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
hoi,
Gers bedoelde het echt niet zo.. Kan je hem niet voor deze keer weer unbannen? Hij heeft er echt spijt van en zal ervan leren!!
Groeten
Kurk_droog ( toekomstig moderator )
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:10 schreef kurk_droog het volgende:
probeer ik gers te helpen is het weer niet goed
[..]
het nieuwe bewind is zeker nog niet doorgekomenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
weet niet maar moet 48uur brommen
Niet echt.. NJ kan ik me ook niet meer voor me halen bij die coup. Lag vast onder een bureau ergens een hond te nemen..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
het nieuwe bewind is zeker nog niet doorgekomen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet echt.. NJ kan ik me ook niet meer voor me halen bij die coup. Lag vast onder een bureau ergens een hond te nemen..
primaquote:
gooi gewoon die hele bende eruitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
primaIk moet weer even stage. Ik hoor het antwoord van ze wel. Anders moeten we weer ingrijpen!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, maar vond het niet de moeite waard om te reageren.
Oh, mijn welgemeende excusesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar net was mijn pauze dus het was nu niet gezellig hier
ik wil het hebben over jouwwwquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou trekvlek, waar wil je het over hebben?
hoezoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de enige gay hier dan ben jij [ afbeelding ]
Doe mij denken aan TaTu.quote:
fuut fuuuut fuuuut ik heb stage dus moet werkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou trekvlek, waar wil je het over hebben?
Ik moet nog even in één dag m'n thesis afronden. Maar ik ga vanavond eerst even uit eten & naar de kroeg met maten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:05 schreef Maisnon het volgende:
Aaaaaaaaargh wat een werkik stort in vanavond als ik klaar ben
heb jij een levenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik moet nog even in één dag m'n thesis afronden. Maar ik ga vanavond eerst even uit eten & naar de kroeg met maten.
tATu was ook leukquote:
Ik had je niet herkend met je homofiele avatar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik moet nog even in één dag m'n thesis afronden. Maar ik ga vanavond eerst even uit eten & naar de kroeg met maten.
Goed nummer wel.quote:
echtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed nummer wel.
Op 1:12 zit er een wijf naast die vent en die denk echt bij d'r zelf zo van wat ben ik aan het doen?
hij duurt maar 30 decondenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed nummer wel.
Op 1:12 zit er een wijf naast die vent en die denk echt bij d'r zelf zo van wat ben ik aan het doen?
Hij duurt maar 30 secondenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed nummer wel.
Ja, door jezelf, en ik had de post van dagdag toen nog niet gezien, de pagina stond nog open.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
Is er al gezegd dat hij maar 30 seconden duurt?
Waarom zou Emimich bij mij zijn?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef dagdag het volgende:
die zit weer naar reclame voor puistencreme te kijken, is emimich daar bij jou bp ?
haphaphapquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, door jezelf, en ik had de post van dagdag toen nog niet gezien, de pagina stond nog open.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
OMDAT JIJ EMIMICH, SACKBOY en WOLVENDAGEN BENT
Moet ik Freud weer terug zetten dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had je niet herkend met je homofiele avatar.
ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet ik Freud weer terug zetten dan?
Ik scoop je up. Ik scoop je up. Ice cream baby met spikkeltjes d'r opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:18 schreef Gupje het volgende:
Dit is de schepping, ik hoef niks te vragen, ik schep je op en stop je in me kruiwagen
Het meest zinnige wat ik de hele dag gehoord heb.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet ik Freud weer terug zetten dan?
BK, HIER: http://www.cmt.com/videos(...)99/thug-story.jhtml?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik scoop je up. Ik scoop je up. Ice cream baby met spikkeltjes d'r op
Ik ben geslaagd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het meest zinnige wat ik de hele dag gehoord heb.
Nopquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
HAHA, jij hebt geen roze-[ afbeelding ]-papiertje
Ja ik had het gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BK, HIER: http://www.cmt.com/videos(...)99/thug-story.jhtml?
Of had je T-Swizzle al gezien
Gefeli!quote:
Ik moest erg lachenquote:
Wat een vieze tekst voor een kinderserie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met z'n rode wagen, komt ie alle dagen, Pieter pakt je als vriend steeds in je kont.
livorno, ga even naar winkels dagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan uit Italië?
Dus je bent een linkse havenpauper?quote:
Morgen is het zaterdag.quote:
Ja, haha, volgens mij heb je dan een afdruk in je nek als je dat ding een dag draagtquote:
In the stalkers defense, wij zitten op FOK! de hele dagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
Fuck man, wij hebben één of andere stalker die het leuk vindt +/- 5 keer per dag met afgeschermd nummer te bellen en 'm er na twee keer op te gooien. Echt wtf, heb je dan geen leven ofzo?
Hoeft niet een stalker te zijn, kan ook gewoon storing in het netwerk zijn. Wij zitten bij Online en daar gebeurde dat een tijd ook bijna iedere dag. Nadat we naar ze gebeld hadden was het over.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
Fuck man, wij hebben één of andere stalker die het leuk vindt +/- 5 keer per dag met afgeschermd nummer te bellen en 'm er na twee keer op te gooien. Echt wtf, heb je dan geen leven ofzo?
Hoe kun je bellen als het een afgeschermd nummer is? Of heb je naar dat Online gebeld dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoeft niet een stalker te zijn, kan ook gewoon storing in het netwerk zijn. Wij zitten bij Online en daar gebeurde dat een tijd ook bijna iedere dag. Nadat we naar ze gebeld hadden was het over.
Ok.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het meest zinnige wat ik de hele dag gehoord heb.
Allienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:10 schreef Maisnon het volgende:
Huh Florian ben jij dat? Ik herken je niet zonder Ellen Alien afbeelding.
Nee, Online is onze provider en die zeiden dat het een storing bij hun was.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe kun je bellen als het een afgeschermd nummer is? Of heb je naar dat Online gebeld dan?
Wat dacht je van dit topic? [SC] WO Rechten #34 Hoornse taart voor Emmense baliekluiverquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:13 schreef Smart_ass het volgende:
Mmm oke, ik zal het papa eens laten doen. Waar zijn trouwens de mensen die rechten studeren als je ze nodig hebt.
Wat moet je wetenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:13 schreef Smart_ass het volgende:
Mmm oke, ik zal het papa eens laten doen. Waar zijn trouwens de mensen die rechten studeren als je ze nodig hebt.
hier wat wil je weten , uitbetaling kan .....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:13 schreef Smart_ass het volgende:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0002469/geldigheidsdatum_19-06-2009quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef Smart_ass het volgende:
Wacht wel tot Nicky online is. Ik moet eigenlijk wet op de kansspelen hebben, of in ieder geval een wet die daar over gaat, maar er staat er geen in mijn wetboek. Beetje vreemd. Misschien is ie opgeheven ofzo.
Ja klopt, ik heb 'm ook al gevonden. Maar het blijft raar dat ie nergens in mijn wetboek te vinden is. Er staat bij die link ook niet bij dat die wet vervallen is ofzo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl/BWBR0002469/geldigheidsdatum_19-06-2009
Googled
International Pants vind ik hilarischquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah. Da's mijn favo nummer van dat album.
Post gewoon wat in dat Rechten topic. Zitten allemaal afgestudeerde juristen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb 'm ook al gevonden. Maar het blijft raar dat ie nergens in mijn wetboek te vinden is. Er staat bij die link ook niet bij dat die wet vervallen is ofzo.
nou waarom wel, er zitten toch ook niet alleen amsterdamers in de arena ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:20 schreef BigKahuna het volgende:
dagdag waarom ben je niet gewoon voor Livorno?
ja en nu?quote:
Gefeliciteerdquote:
En nu ga ik er nog even 4 jaartjes tegen aanquote:
Dankjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En godver, mijn vriendin gebruikt dr her nu als middel dat ze alles mag enzo, dacht het toch echt niet!
wat ga je nu doen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu ga ik er nog even 4 jaartjes tegen aanen ik ga komende week m'n wiskunde herkansen want daar had ik een 5 voor.
Logisch. Alleen inferieure plebs zakken voor hun eindexamen.quote:
International business & managementquote:
Je kunt me ook gewoon feliciteren. 1 op de 3 mensen is hier gezakt of moet een herquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Logisch. Alleen inferieure plebs zakken voor hun eindexamen.
4/5/6 jaar onderwijs krijgen, en dan zakken voor een toetsje die zich focust op basiskennis
Thanksquote:
Ik ga dinsdag weer!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:51 schreef Florian_ het volgende:
Wanneer ga je weer hospiteren Pleun?
Oh, en BT?
Wanneer ik weer reactie heb. Op dit moment niets staan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:51 schreef Florian_ het volgende:
Wanneer ga je weer hospiteren Pleun?
Oh, en BT?
Als je zo doorgaat heb je er eentje op je buikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
Ik heb een tuintje in m'n hart, alleen voor jou.
Gefeliciteerd BTquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
Je kunt me ook gewoon feliciteren. 1 op de 3 mensen is hier gezakt of moet een her..
Waarom?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat heb je er eentje op je buik
Thanks!quote:
Hi babyquote:
Ik haat tuinen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
Ik heb een tuintje in m'n hart, alleen voor jou.
Ja dat komt omdat ze vorig jaar alle retards met teveel onvoldoendes gewoon over hebben laten gaan, ja dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd BT
Maar 33.3% herkansing of gezakt is wel veel zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:03 schreef jitzzzze het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No way.quote:
Aardrijkskundequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje! En ah waar moet ze een her voor doen?
Daar tuint ze niet in.quote:
Pfff nou dan heeft ze het vast flink verpest, ik heb maar 2/3 van het examen ingevuld en ik heb zelfs een 6quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aardrijkskunde
Ga je nog een KLB SC examenfeest houden?![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No way.
Bwohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik heb zoo'n ontzettende dorsten ik heb vannacht zo veel gedronken
en er gebeurden weer allemaal lompe dingen. En ik mocht biertjes tappen en blablabla
ik heb nog nooit zoveel lol gehad
!
Jaaa! Nou kun je ook pedo worden!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
En nu heb ik
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Nope, nog nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens met BT schoffelen.
Had ik je al gefeliciteerd BT?
Anders bij deze!![]()
![]()
BIJ DEZEN!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens met BT schoffelen.
Had ik je al gefeliciteerd BT?
Anders bij deze!![]()
![]()
Worden die Macbooks zo warm dat je er thee mee kan zetten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
En nu heb ik
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Gelul.quote:
Hihihi en iedereen wilde per se drankjes voor me kopen omdat ik geslaagd was, en ik kreeg een Jilz zonnebril in de kroegquote:
Oh oh. Groningen mag uitkijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi en iedereen wilde per se drankjes voor me kopen omdat ik geslaagd was, en ik kreeg een Jilz zonnebril in de kroegen ik mocht bier tappen voor mensen zoals ik al zei
en ik mocht zelf bepalen hoeveel ik voor m'n drankjes wilde betalen
.. En ik deed tequilla shotjes
toen ging de neger mee naar huisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi en iedereen wilde per se drankjes voor me kopen omdat ik geslaagd was, en ik kreeg een Jilz zonnebril in de kroegen ik mocht bier tappen voor mensen zoals ik al zei
en ik mocht zelf bepalen hoeveel ik voor m'n drankjes wilde betalen
.. En ik deed tequilla shotjes
quote:
Ik heb al een pre-examenfeest gejoind. Entree was tien euro, ik was er gratis. En ik kende haast niemand.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga ook een examenfeest organiseren, ook al heb ik 0,0 examens gehad. Gewoon, omdat het kan.
Op je 32e nog party crashen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb al een pre-examenfeest gejoind. Entree was tien euro, ik was er gratis. En ik kende haast niemand.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga ook een examenfeest organiseren, ook al heb ik 0,0 examens gehad. Gewoon, omdat het kan.
Wel de lusten niet de lasten..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb al een pre-examenfeest gejoind. Entree was tien euro, ik was er gratis. En ik kende haast niemand.
Zo lang je maar ook aan je studie en jezelf denkt,quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik ben voor de komende 5 jaar nog niet uitgefeest hoor!
quote:
DUITSE INVASIE , IN EEN KEER ZITTEN ER ALLEEN NOG DUITSE ZENDERS OP MIJN TVquote:
Ow, puh-leasequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo lang je maar ook aan je studie en jezelf denkt,^.
Had ik vorig jaar of zo.. En voor 10 eu kon je onbeperkt drinken. Toen we weggingen lagen onze fietsen op de grond. Toen we op de fiets zaten naar huis lagen er 100 in slootkantquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n vriendin kreeg voor haar slagen van haar ouders een dagje uit met míj. Terwijl ik geen zak heb gedaan of gepresteerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
Wel de lusten niet de lasten..doen jullie goed!
KUT KUT.. verkeerde knopjen.. sorryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
DUITSE INVASIE , IN EEN KEER ZITTEN ER ALLEEN NOG DUITSE ZENDERS OP MIJN TV
Ik hou haar toch ook nergens tegen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, puh-lease. BT gaat nu pas echt los.
Wat een kutcadeauquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:16 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n vriendin kreeg voor haar slagen van haar ouders een dagje uit met míj. Terwijl ik geen zak heb gedaan of gepresteerd.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, puh-lease. BT gaat nu pas echt los.
Luisteren naar opa nu!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hou haar toch ook nergens tegen?Zo lang de studie er maar niet onder lijdt.
Jawel. Onbewust bewust wil je dat ze niet te wild gaat doen daar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hou haar toch ook nergens tegen?Zo lang de studie er maar niet onder lijdt.
uhmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten, bitch.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een kutcadeau![]()
! Een dagje uit met jou
gadverdamme.
Maybe so, maar toch vind ik dat wat ik net zei at the end toch het allerbelangrijkste.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel. Onbewust bewust wil je dat ze niet te wild gaat doen daar.
quote:
Geen zorgen, ik denk dat ik nog wel een beetje kan studeren tussen het partyen door.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet haten, bitch.
[..]
Maybe so, maar toch vind ik dat wat ik net zei at the end toch het allerbelangrijkste.
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet haten, bitch.
[..]
Maybe so, maar toch vind ik dat wat ik net zei at the end toch het allerbelangrijkste.
Je gelooft niet dat ik het beste voorheb met Bt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Ik bedenk me nu dat mijn studententijd in September ook weer begint. Lekker is dat, nog een paar jaar aankloten
.
Jawel, juist wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik het beste voorheb met Bt?
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik het beste voorheb met Bt?
Die bestandsnaamquote:
Mars ---> Venusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Never mind, we begrijpen elkaar niet.
WAT ZEG JE?!quote:
Als ik het beste voorheb met Bt, dan is datgene wat ik wellicht onbewust wil toch ondergeschikt aan wat zij wil?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Never mind, we begrijpen elkaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |