moet je aan je baas extra werk vragenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
nog 2,5 uur
de middag duurt maar lang vind ik
Heb werk genoeg, alleen geen zin erinquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je aan je baas extra werk vragen
You dirty, dirty manquote:
je kunt het LLquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb werk genoeg, alleen geen zin erin
Ech welquote:
Die ster hoeft er niet voor he schatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kunt het LL
* GF geeft LL een blikje RedBull
je moet niet hier werkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ech wel![]()
![]()
[..]
Die ster hoeft er niet voor he schat
En nou mag ik ineens wel redbull
had ut tegen frutsel..quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had ut tegen frutsel..
dat jij een vies mannetje bent hebben ze hier wel door
ja, hij is die kloon van brownfingerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had ut tegen frutsel..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Sorry mevrouw, maar die boosheid van u kan nooit goed zijn voor uw hart. Omdat u dus een verhoogd risico heeft op hartproblemen, kunnen wij u helaas niet voor het normale tarief toelaten tot de zorgverzekering. Er komt een ongezond-leven-toeslag van 25% bovenop met een verplicht eigen risico van 500 euro per jaar."
dan vooralquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral als ze zichzelf compleet belachelijk gaan maken door hun woede.
waarheid is hard hequote:
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had ut tegen frutsel..
Ik dacht van BrownNosequote:
"Gaat u maar even luisteren hoe een stotteraar ballerinarokje zegt!"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
dan vooral
scheldende klanten ben ik ook zo klaar mee hoor
Zal ik het morgen rustig hebben zegquote:
Furumerselectariumquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nijnsel![]()
![]()
[..]
Snipsnapvraverrendepipsal![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Gaat u maar even luisteren hoe een stotteraar ballerinarokje zegt!"
- tututututututututututu
hier nietquote:
proficiatquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik dacht van BrownNose.
[..]
"Gaat u maar even luisteren hoe een stotteraar ballerinarokje zegt!"
- tututututututututututu
Goed gedaanquote:
Jammer, ik hoop best goed weer voor jullie hoor; maar het leek me zo leuk om in de zeikende regen weg te vliegen van Schipholquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende week wordt het nog erger... ik las al iets over 27 graden.
Zeikende regen mag ook hoor, maar alleen van negen tot vier van maandag t/m vrijdag. Buiten die uren dient het droog en zonnig te zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jammer, ik hoop best goed weer voor jullie hoor; maar het leek me zo leuk om in de zeikende regen weg te vliegen van Schiphol(daarna mag het van mij best opklaren)
Ik heb helemaal rode wangen van de warmte
heel rustigquote:
Personeel mag niet meedoenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel rustig
jij bent de eerste vrijwillger morgen voor de show![]()
wel bij een showquote:
oh ja, anders had ik niet mogen strippenquote:
whehehehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, anders had ik niet mogen strippen
kut...![]()
![]()
dat kom ik persoonlijk controlerenquote:
Volgende week vrijdag mag daar toch wel 1 keer van afgeweken worden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeikende regen mag ook hoor, maar alleen van negen tot vier van maandag t/m vrijdag. Buiten die uren dient het droog en zonnig te zijn.
hoe laat vertrek je nijns laten we het op dat tijdstip wel even regenenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag mag daar toch wel 1 keer van afgeweken worden?
Op voorwaarde dat ik mijn laptop dan eens terug heb en ik dus op balkon kan werken in de zon!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag mag daar toch wel 1 keer van afgeweken worden?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe laat vertrek je nijns laten we het op dat tijdstip wel even regenen
*zwaait met toverstokje*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat ik mijn laptop dan eens terug heb en ik dus op balkon kan werken in de zon!
Zwaai nog eens dat ze me vandaag of morgen bellen dat ik mijn laptop na 9 weken eindelijk kan ophalen?quote:
*zwaait driftig*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwaai nog eens dat ze me vandaag of morgen bellen dat ik mijn laptop na 9 weken eindelijk kan ophalen?.
Als dat uitkomt, dan ben ik je erg dankbaarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
*zwaait driftig*
ze bellen uiterlijk morgen
Wat krijg ik dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat uitkomt, dan ben ik je erg dankbaar.
Die is dicht, want de airco staat aanquote:
Hier is hij ook dicht, en ik heb geen aircoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is dicht, want de airco staat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |