Moet je nagaan hoeveel autoriteit ie uitstraaltquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb ik nu 3 keer over zijn KSC_post(s) heen gelezen ben ik bang.
OA is hier gisterenavond voor het laatst geweest, vandaag nog niet, dus ik ben hem helemaal niet vergeten toen ik zei wie er vandaag in de KSC waren geweest!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:35 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel autoriteit ie uitstraalt
Nee.quote:
En de dagcijfers van gisteren dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef OA het volgende:
Ben nu ook weer weg, want ik zou vandaag helemaal niet aanwezig zijn.
Die komen morgen, of maandag. Of jij doet het...quote:
Vooruit dan maar, want MPG zit nu nagelbijtend achter zijn pc zich af te vragen of hij er in staat of niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef OA het volgende:
[..]
Die komen morgen, of maandag. Of jij doet het...
Behoorlijke lijst, en ik sta er inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:29 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 18 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
21. 118 Pheno
48. 082 Ladylike
64. 067 Frutsel
75. 064 goldfinger1963
84. 061 DaMart
93. 057 Dr_Flash
94. 056 Nijns
ik ook. Met mosterdsoep.quote:
Is weer eens wat anders dan ernaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is nieuw... MPG en mosterd tijdens de maaltijd!
Naar huis gaan danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef Muck het volgende:
Whaaa, het systeem ligt eruit
ik kan helemaal niets
Jawel, je kan op FOK!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef Muck het volgende:
Whaaa, het systeem ligt eruit
ik kan helemaal niets
Jezus ik dus ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, want MPG zit nu nagelbijtend achter zijn pc zich af te vragen of hij er in staat of niet.
[..]
Behoorlijke lijst, en ik sta er in.
DaSpamquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, want MPG zit nu nagelbijtend achter zijn pc zich af te vragen of hij er in staat of niet.
[..]
Behoorlijke lijst, en ik sta er in.
SpamMartquote:
Ik negeer je vandaag wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef OA het volgende:
Ben nu ook weer weg, want ik zou vandaag helemaal niet aanwezig zijn.
je kan het je hoeft nog maar 3 uuren dan weekendquote:
Pheno, ik kan het helemaal niet uitzetten bij waar ik die stem kan kiezenquote:
Universele toegang. Dan is het de eerste optie op het eerste tablad (nou ja, het ziet er niet uit als de windows tab). Ik kan vanavond wel een screenshot plaatsen anders.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pheno, ik kan het helemaal niet uitzetten bij waar ik die stem kan kiezen
Ja, ik had het net toevallig gevondenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
@Nijns, Universele toegang en dan zie je het achterliggende scherm. Dan is het de "voice over" die uit moet.
[ afbeelding ]
Woedende mensen zijn leuk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:47 schreef Muck het volgende:
Boh, systeem doet het weer
nu woedende mensen terugbellen
"Sorry mevrouw, maar die boosheid van u kan nooit goed zijn voor uw hart. Omdat u dus een verhoogd risico heeft op hartproblemen, kunnen wij u helaas niet voor het normale tarief toelaten tot de zorgverzekering. Er komt een ongezond-leven-toeslag van 25% bovenop met een verplicht eigen risico van 500 euro per jaar."quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:47 schreef Muck het volgende:
Boh, systeem doet het weer
nu woedende mensen terugbellen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Sorry mevrouw, maar die boosheid van u kan nooit goed zijn voor uw hart. Omdat u dus een verhoogd risico heeft op hartproblemen, kunnen wij u helaas niet voor het normale tarief toelaten tot de zorgverzekering. Er komt een ongezond-leven-toeslag van 25% bovenop met een verplicht eigen risico van 500 euro per jaar."
soms wel jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Woedende mensen zijn leuk!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral als ze zichzelf compleet belachelijk gaan maken door hun woede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |