en ze is lesbischquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar Brennel is al bezet. Je loopt wel erg achter hoor.
Grapjurk, jij bent degene die achterloopt!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar Brennel is al bezet. Je loopt wel erg achter hoor.
kijk eens, nog een luisteraarquote:
Dat zei ik net dus ook al.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Grapjurk, jij bent degene die achterloopt!
Oh oh oh, vieze vuile hokjes-denkert!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ze is lesbischof ben je bi bren
Nee hoor, ik ben ook nog steeds van de mannen, dus dubbel zo veel keuzequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
owkquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook nog steeds van de mannen, dus dubbel zo veel keuze
Neuh?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zei ik net dus ook al.
En ik heb trouwens mn lolbroek aan. Ik ben niet zo van de jurken.
Een vrouw naar mijn hart!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook nog steeds van de mannen, dus dubbel zo veel keuze
gelukkig dat je niet op je werk kan luisterenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Sinds een aantal weken weer wat intensiever en het bevalt weer prima
alleen is het erg jammer dat ik er op m'n werk niet naar kan luisteren, dus vooral in het weekend en de avonden
Nou, idd. Die heb ik nog nooit met niet-Leger des Heils-kleding gezien. En dat noemt zich dan volksvertegenwoordigingquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef borisz het volgende:
Kan iemand Hans Spekman goede kleding geven?
Dank u wel.
Shit gemist,terwijl ik toch aan het luisteren benquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:09 schreef Againzender het volgende:
Zo, en ik word net met naam en toenaam genoemd op Radio 2, daar kan ik het dus ook
kan die van mij niet geven, de htc gaat ook richting het einde van zijn 2 jarig leven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lieve telefoongeeks, heeft één van jullie nog een leuke foon voor mij over voor een lief prijsje? Mijne gaat langzaam hemelen...
Heeft niks met open-mindedness te maken. Als kleuter heb ik wel eens een jurk aan gehad met verkleedpartijtjes. Ik besloot meteen om het maar gewoon bij broeken te houden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Neuh?
Mag wel hoor, ik ben erg open-minded
Mannenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart!![]()
Van Alex mag ik je niet aan een kerel koppelen Bren, hij vond het leuker om je met een vrouw te zien
Moet je soms om 6 uur aan de andere kant van 't land zijn ofzo... of een vliegtuig halen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Brennel het volgende:
Mijn wekker loopt om 4.20 af... zo maar eens richting bed
Waarom is dat gelukkig?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig dat je niet op je werk kan luisterenmaar verder kieken
Bij mij beginnen de knopjes t te begevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan die van mij niet geven, de htc gaat ook richting het einde van zijn 2 jarig leven.
goudiaanse verspreking.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, idd. Die heb ik nog nooit met niet-Leger des Heils-kleding gezien. En dat noemt zich dan volksvertegenwoordiging.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb jij nou nog geen dame weten te strikken Roel?
quote:Komend weekend is Brenda in Maastricht!
Wat is die jongen toch voorspelbaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart!![]()
Van Alex mag ik je niet aan een kerel koppelen Bren, hij vond het leuker om je met een vrouw te zien
hier de knopjes ook bijna helemaal weg (slap spul)quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bij mij beginnen de knopjes t te begeven![]()
Wat is dit toch een belachelijk nummer...
Wat voor foon wil je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lieve telefoongeeks, heeft één van jullie nog een leuke foon voor mij over voor een lief prijsje? Mijne gaat langzaam hemelen...
Tot laterquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ben verder confedcup kieken zoals ik net al zei
Kheb hier een SonyEricsson K800i met T-mobile simlock liggen, en een nog oudere T610 zonder simlockquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
owkee, die mag ik welquote:
Bijna: om 5.45 beginnen met werken. Maar dan heb ik wel om 13.30 weekendquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je soms om 6 uur aan de andere kant van 't land zijn ofzo... of een vliegtuig halen?
kan jij wel ekstra weekend luisteren...maaaar misschien ben ik morgen net op tijd thuis voor de Sandstorm mixquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bijna: om 5.45 beginnen met werken. Maar dan heb ik wel om 13.30 weekend
ha die muisquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef themauster het volgende:
Weer lekker druk hierDag dames en heren
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Twittertunes moet natuurlijk die plaat over de olifant zijn.
oooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHH.......
Maar die zijn niet zo leuk als over circusolifanten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ken wel liedjes over konijntjes die wiebelen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef themauster het volgende:
Weer lekker druk hierDag dames en heren
??? welk lied is dat danquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar die zijn niet zo leuk als over circusolifanten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou Michiel, lees je mee. Nog een reden om Nellie the Elephant te draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |