KEIhard aan het werk hier. Moet morgen een paper inleveren. Deadline is eigenlijk pas eind van de maand, maar ik stijg maandagochtend om 7:20 op met het vliegtuig naar Portugalquote:
Ik neig naar de nieuwe. Heb nu de 2G. Werkt nog prima natuurlijk (en met de nieuwe FW veel sneller), maar de nieuwe heeft veel meer opslagruimte, is sneller enz. enz. ALS ik 't doe, wordt 't iig de 32GB. Maar de beslissing is afhankelijk van de prijzen... Wil zonder abo (heb vodafone sim only, o.a. vanwege goedkoop buitenland bellen).quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
he Roel ga jij voor de nieuwe iphone of vind je de oude nog goed genoeg ?
en dan nu The Smiths draaien, de band van de 80's wat mij betreft. Word er bijna emotioneel vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hebben 3FM en radio 2 hun registratiesystemen gemigreerd?
Dat kon ook al wel voordat Hans weg was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt de topics nu bijhouden, bedoel je?
waar ga je heen? algarve?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
KEIhard aan het werk hier. Moet morgen een paper inleveren. Deadline is eigenlijk pas eind van de maand, maar ik stijg maandagochtend om 7:20 op met het vliegtuig naar Portugal
Oehhh, beter! Have fun!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
KEIhard aan het werk hier. Moet morgen een paper inleveren. Deadline is eigenlijk pas eind van de maand, maar ik stijg maandagochtend om 7:20 op met het vliegtuig naar Portugal
awww *troost*quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een vriending!![]()
![]()
Hij wel
Lieve telefoongeeks, heeft één van jullie nog een leuke foon voor mij over voor een lief prijsje? Mijne gaat langzaam hemelen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik neig naar de nieuwe. Heb nu de 2G. Werkt nog prima natuurlijk (en met de nieuwe FW veel sneller), maar de nieuwe heeft veel meer opslagruimte, is sneller enz. enz. ALS ik 't doe, wordt 't iig de 32GB. Maar de beslissing is afhankelijk van de prijzen... Wil zonder abo (heb vodafone sim only, o.a. vanwege goedkoop buitenland bellen).
Heb jij nou nog geen dame weten te strikken Roel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een vriending!![]()
![]()
Hij wel
Jup... Het altijd dampende en tevens stampende Albufeira. Althans... het is mij verteld dat het daar dampend en stampend is. Over 15 dagen zal ik het vast wel kunnen bevestigen.quote:
medelijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Brennel het volgende:
Mijn wekker loopt om 4.20 af... zo maar eens richting bed
Maar Brennel is al bezet. Je loopt wel erg achter hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb jij nou nog geen dame weten te strikken Roel?
Komend weekend is Brenda in Maastricht!
Dus? Jij ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb jij nou nog geen dame weten te strikken Roel?
Komend weekend is Brenda in Maastricht!
ik heb mijn zielige foon net gereanimeerd met een nieuwe accuquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lieve telefoongeeks, heeft één van jullie nog een leuke foon voor mij over voor een lief prijsje? Mijne gaat langzaam hemelen...
Ehh, nee, niet meerquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar Brennel is al bezet. Je loopt wel erg achter hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |