Ben ik eigenlijk ookwel benieuwd naar.
Matrasbeschermer was geloof ik bij de Hema de beste keus meende ik eerder al gelezen te hebben.
Klossen en Po bij het kruiswerk.
Speentjes uitkoken? Geen idee moet dat ook als je borstvoeding wil gaan geven of kan ik dat beter ik de verpakking laten.
En schoon opgemaakt wiegje? Doet de kraam dat na de bevalling opnieuw?
Is nu wel opgemaakt, maar het blijft een magisch aantrekkingspunt voor mijn ene kat. Als ze de kans krijgt.

Ze blijft wel uit de rest van de spullen nu gelukkig.
En bij het wiegje opdekken wel of geen moltononderlegger? Kraam zei afgelopen week van niet ook geen zeiltje, maar helemaal niks?
Moet je eigenlijk ook een babyweegschaal hebben in huis bij het geven van bv?
Heb je voldoende aan die celstofmatjes in het pakket of toch maar extra bijkopen?
Worden er extra luierdoeken gebruikt bij de bevalling thuis en worden deze ook weer schoon? Ik heb er 12 op voorraad. Genoeg?
Wat een stres opeens

Hier trouwens net het wipstoeltje van Fisher price Rainforest uitgeprobeert. (Had schoonzusje nog staan)
Duurde even met in elkaar zetten zonder handleiding.
Hij doet het en wat een gaaf ding zeg met oerwoudmuziekjes lichtjes en bewegende diertjes terwijl het stoeltje trilt. Tjee echt luxe. Dat was er bij mijn zoon allemaal niet.
Jammer genoeg pas ik er zelf niet meer in.
Ik lijk gewoon wel weer een complete noob met deze zwangerschap. Het is weer zo anders allemaal als 14 jaar geleden.
Wel weer erg leuk zo'n nieuwe ontdekkingstocht.
[ Bericht 12% gewijzigd door Urla op 19-06-2009 11:52:54 ]