Onvoorstelbaar hoe lomp mensen kunnen zijn. Nadenken voor je iets zegt is kennelijk erg moeilijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:20 schreef Kersjes het volgende:
Beterschap Stiemie, hopelijk knap je met een beetje rust snel weer op![]()
En dat onbegrip van sommige mensen, het onvermogen om je voor te stellen dat het bij anderen niet allemaal altijd even rooskleurig verloopt, breek me de bek niet open![]()
Dit keer valt het mee, heb nu ook een betere zwangerschap, maar de vorige keer zeiden ze recht in mijn gezicht dat het niet kon, niemand kotste zich namelijk nog de longen uit het lijf met 30 weken![]()
En niet goed kunnen lopen? Wat nou, die en die liep tot aan d'r verlof nog op hoge hakken de hele dag rond te banjeren! En ik was nog geen dag misselijk! En blablabla, zoveel onzinverhalen moeten aanhoren destijds, mensen hebben geen idee hoezeer ze je daarmee kunnen kwetsen. Alsof je zelf om die bi of die uitdroging, diabetes of wat dan ook gevraagd hebt
Ik kan ook niet wachten tot het moment daar is dat m'n dochter er is. Zo'n geweldig moment.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja Sorbootje, heeeeel vaak
Het bijft zo onwerkelijk, niet realistisch, hoewel we natuurlijk op allerlei manieren echt ernaar toe aan het werken zijn. Hebben jullie dat niet dan?
Gisteren op de bv-cursus ook: een filmpje van een pasgeboren meisje dat op eigen gelegenheid de borst vindt. Zooo mooi, zo ontroerend. Maar zo niet voor te stellen dat wij over een aantal weken als nieuwbakken ouders naar dat kleine wezentje zullen kijken dat uit mijn buik gekomen is
Volgens mij met een week of 13? Weet het niet meer zo goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:08 schreef NieuweUser het volgende:
Vanaf wanneer voelden jullie eigenlijk jullie baarmoeder boven het schaambot uitkomen? Ik ben nu bijna 12 weken, maar kan dit volgens mij nog niet voelen (of ik druk misschien niet hard genoeg?).
Ah ok! Dan moet ik nog even geduld hebben!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:10 schreef Tan het volgende:
[..]
Volgens mij met een week of 13? Weet het niet meer zo goedVoel het zelf nu ook nog niet en ben 11½e week.
De domste opmerking allertijden kwam wel van de vrouw van een collega. Ik zei dat het nu wat zwaarder werd, en zij vond dat ik niet moest zeuren want ik was toch zwanger? En dat uit de bek van 'mevrouw ik ga liggen en ben zwanger' tegen mij (3 jaar en een IVF later zwanger).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:36 schreef Urla het volgende:
Ik kan de zin "Zwangerschap is geen ziekte" echt niet meer aanhoren. Of "volgens internet" of "die en die" had dat niet hoor.
Nou af en toe dacht ik geef me maar een griepje dan voelde ik me vast beter.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:25 schreef happyme28 het volgende:
Nou, vanmorgen heb ik de stoute schoenen aangetrokken. Had een onzeker momentje dus dacht ik dan maar een test, dan weet ik het tenminste zeker. Gelukkig hoefde ik niet lang in twijfel te zitten want de test- en controle streep verschenen gelijktijdig meteen
Hoe het allemaal gaat lopen weten we toch niet, dus we gaan er gewoon voor en we zien het wel.![]()
![]()
Mogen we in het lijstje?![]()
*** 20 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef miss_sly het volgende:
McLaura, wat een kreng!
Chell, je bent een hele fijne, trouwe verslaggeefster![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef TheFrankey het volgende:
meld. We zijn weer in het ziekenhuis en de weeen zijn nu elke 5 min. Afwachten in een kamertje nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |