Tjee wat een domper voor Tessie zeg. Stom ook al die beloftes die gemaakt worden. Ik hoop dat ze maar snel weeen mag krijgen
TheFrankey gewoon 3 cm kado. Super.

Het begin is er. Jullie krijgen gewoon snel beebje in de armen.
Davina. Blegh wat een ..... gyn zeg
Lol Huup die uitbouw filmpjes zijn echt geweldig. Ik vond dat bij mijzelf de eerste keer erg vreemd om te zien. Deed me een beetje aan die Alien films denken.
DuchessX fijn he om al die regeldingen te kunnen doen voor je kindje. Ik geniet er hier ook erg van.
flugeltje en happy Nog steeds erg spannend en onzeker natuurlijk, maar zo geweldig dat het allemaal toch goed lijkt te gaan.
BE vroeger hoefden de oma's ook niet buitenhuis te gaan werken en hadden ze als ze veel kinderen hadden ook veel hulp in huis. Ook het sociale netwerk werkte anders. Echt geen vergelijking hoor. Misschien heb je het zelfs wel zwaarder.
Fijn dat je baas met je meedenkt. Deed de mijne ook, maar had eigenlijk een schuldcomplex en die drempel he
Rocka. Ik werk ook veel met 40+ dames en ik merk dat zij het ook allemaal veel zwaarder en dramatischer hadden dan mij.

en gewoon doorgingen alsof het niks was.
Ymme Hier ook een slechte slaper. Mijn VK had er wel een mooie verklaring voor. Volgens haar zorgt de natuur ervoor dat je steeds minder vast/korter gaat slapen zodat je straks beter je kindje hoort s'nachts en het kan verzorgen.
Hier de afgelopen dagen steeds meer harde buiken en met name in de avond steeds weer die weeenachtige pijn wat doorstroomd naar m'n bovenbenen. Komt steeds om de 10 min indaling ofzo?
Dat belooft wat voor de bevalling straks. Ik vond toen die beenweeen het ergst om op te vangen. Het leek of niets echt hielp. Iemand tips misschien? Voor als het over een paar weekjes zover is.