abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 juni 2009 @ 22:13:14 #51
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70148350
Ik vind het ook echt helemaal naar. Dat ze gewoon continu allemaal andere dingen zeggen. Als je iemand niks beloofd komt de teleurstelling ook niet zo hard aan. Als ze gewoon hadden gezegd dat het wel drie dagen duren kan, stel je je daar ook op in. Nu is ze erheen gegaan met de overtuiging zaterdag met een baby weer buiten te staan.

En zo hangen in een ziekenhuis is vreselijk natuurlijk, ik weet nog hoe gaar ik werd van de hele dag bij mijn opa rondhangen toen 'ie zo ziek was.

En nu is ze daar helemaal alleen in dat stomme ziekenhuis. En haar man helemaal alleen zielig thuis. Bah!
pi_70148377
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hellloooooo Vlindur met 2 kloppende hartjes

Ghehehe scary movie
Hallooww DuchessXX met dr beentje en hoofdje die ze vast kan pakken
Wat onwijs gaaf zeg, dat je daadwerkelijk je kindje 'beet kan pakken' in de buik
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:13:48 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70148382
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:45 schreef TheFrankey het volgende:
Ik was nog vergeten te vermelden dat ze al 3cm ontsluiting had. ik had echt zoiets van WAAAAAT? Wanneer dan?
Zegt ze heel droog tegen mijn vriendin "je ziet er niet uit als iemand met 3cm ontsluiting".

Ik vind het zo raar om gewoon een datum te hebben. Toch hoop ik dat het evengoed vannacht begint! Maar dat is niet ukkie-style.
Bij 3cm gingen ze bij mij de vliezen breken!
Dat is echt wel een beginnetje hoor! Helemaal gratis!
Ik gok dat ze bij jullie nog niet de vliezen breken omdat er nog geen weeen zijn, bij mij was dat doen om te hopen dat die weeen wat sterker zouden worden. Voor het geval je je dan af gaat vragen waarom ze dat bij je vriendin nog niet gedaan hebben.
pi_70148390
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef mijsje het volgende:

[..]

heee, daar heb ik ook heel lang gewoond... (in Hoogkarspel om precies te zijn dan... zijn nog legio dorpjes daar in de omgeving...) in het WFG is m'n zusje ook geboren...
Ik woon dus in Hoogkarspel Grappig zeg
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:19:12 #55
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70148657
TheFrankey, dat wordt hoe dan ook dit weekend al je baby vasthouden! En nog maar 7 cm onstluiting te gaan

Twentemeisje, wat fijn dat alles goed was!

Arme Tessie, ze heeft ook echt pech zo op het eind he?

Duchess, wat leuk dat je d'r hoofdje gevoeld hebt! Pas je wel op voor d'r ogen?
.... met gevoel voor drama....
pi_70149080
Och Tessie het zit ook niet mee zo he... gatver, je zou toch bijna je boeltje pakken en de nacht thuis doorbrengen... (geen idee of dat "kan" zomaar natuurlijk).
Wat een gezeik zeg... ze laten je terugkomen in de veronderstelling dat er echt wat gaat gebeuren... krijg je dit.
Fake it till you make it...
pi_70149282
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:01 schreef innepin het volgende:

[..]

Wat grappig!
De regio Hoorn is erg oververtegenwoordigd hier
En hier in de kop van Noord Holland
pi_70149667
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef Co_OL het volgende:

[..]

En hier in de kop van Noord Holland
Ik heb verkeerd met de zoon van de fysio in Bovenkarspel, telt dat ook?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70149928
Het gaat weer hard hier.
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 22:54:49 #60
5428 crew  miss_sly
pi_70150089
ach tessie toch, wat naar allemaal. Zo tegenvaller op tegenvaller. Wens haar veel sterkte van me Chell

TheFrankey, het gaat echt, echt gebeuren. En al 3 cm ontsluiting is hartstikke mooi!

Duchess, wat een heerlijk bezoek aan de vk is dat geweest En wat klink je toch telkens verliefd

twentemeisje een kloppend hartje. Fijn dat het goed is allemaal!

Verder weet ik het niet meer

Wij waren vanavond naar borstvoedingscursus en dat was erg leerzaam en heel fijn. Ook een erg fijne vrouw die de cursus gaf: wel pro-borstvoeding, maar niet ten koste van alles. Ze heeft zelfs letterlijk gezegd dat kunstvoeding ook hartstikke goed is en dat je je kind echt niet tekort doet als je om de een of andere reden aan de kunstvoeding gaat ipv borstvoeding. Mooi filmpje ook gezien over hoe een net geboren kindje liggend op de buik/borst van de moeder zelf op zoek gaat naar de tepel en gaat drinken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:08:26 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70150608
* Brighteyes gaat haar bedje opzoeken...
Begin nu ook eindelijk wat vocht vast te houden... mijn voetjes hebben mooie kussentjes bovenop.
Het voeteneind gaat dus ook maar gelijk een klein beetje omhoog.

Tot morgen dames, en mannen uiteraard!
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:08:44 #62
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70150621
Tessie

The Franky spannend hoor!!!
Twentemeisje een kloppend hartje
Duchess

Moest net echt even lachen, kregen net op ons kop van de schoonfam, omdat het kamertje nog steeds niet helemaal klaar is. het is al bijna augustus hoor, en er moet nog aardig wat gebeuren...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70151178
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik heb verkeerd met de zoon van de fysio in Bovenkarspel, telt dat ook?
Ik werk in Enkhuizen telt dat ook en per 6 juli in Hoorn
pi_70152053
Trusten lieve mensen Hoop dat jullie allen lekker zullen

Flugel en Tess jullie zijn in mijn gedachten...
#geen
pi_70154408
Miss_sly, 34 weken vandaag, nog 3 dan mogen we thuis bevallen!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 06:50:54 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70155202
Jee wat vervelend zeg als je zo in het ziekenhuis ligt en je weet eigenlijk nog niets... Sterkte Tessie

Duchess, wat fijn van je echo

TheFrankey, dit weekend!!

Verder iederen onnoemelijk veel dank voor het duimen Hou nog even vol, het lijkt erop dat het échte bloeden gisteren aan het eind van de middag dan toch gestopt is. Het is gebleven bij afveegbloed, niet dat het er echt uitkwam. Nu heb ik nog wel wat bruinverlies bij het vegen, maar blijkbaar dus geen verse aanvoer meer. Ben enorm gespitst op ieder pijntje en krampje (en die heb je zoals iedereen hier weet natuurlijk nogal wat) Als het vandaag verder rustig blijft zal ik weer wat rustiger kunnen ademen. Maar vooralsnog ben ik nog gewoon zwanger als je het mij vraagt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70155227
weeen hihi hopen dat het doorzet
pi_70155240
Innepin en miss_sly verlof, jaaa wat heerlijk!!!! Dit is echt de laatse fase van je zwangerschap

flugeltje, wat een ellende is dat toch, dat bloedverlies. Bah. Gelukkig lijkt het gestopt te zijn. Je klinkt in ieder geval hoopvol en wat gerust. Fijn

Ik heb al een paar dagen veel last van hoofdpijn (heb ik normaal nooit).
pi_70155288
Tessie wat een gedoe zeg * Chan stuurt een grote hoeveelheid positieve energie naar Tessie om de dagen een beetje mee door te komen

TheFranky en vriendin heel veel succes komend weekend

Duchess wat heerlijk om zo je baby te kunnen vasthouden.

MissSly en Nijna alweer 34 weken

Twentemeisje wat een opluchting

En voor alle andere onzekere dames blijf ik doorduimen dat alles goed zit!

lily neem je wel gewoon paracetamol ertegen?

Wij gaan straks naar Emmen, lang weekend met allemaal familie en vriendenbezoek, lekker druk dus. Ik hoop dat ik het volhoud.. En ik ben benieuwd of het daarna nog lukt om weer bijgelezen te raken hier
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:25:23 #70
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70155309
Nou, vanmorgen heb ik de stoute schoenen aangetrokken. Had een onzeker momentje dus dacht ik dan maar een test, dan weet ik het tenminste zeker. Gelukkig hoefde ik niet lang in twijfel te zitten want de test- en controle streep verschenen gelijktijdig meteen

Hoe het allemaal gaat lopen weten we toch niet, dus we gaan er gewoon voor en we zien het wel.

Mogen we in het lijstje?

*** 20 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
pi_70155420
Happy Wat super dat de test gewoon positief was En ik blijf door duimen voor je dat het allemaal goed gaat dit keer
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:40:57 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70155427
Happy!!

Nou één deel van de datumdrieling is dus al weer een stukje verder. Nu ik nog... (ik begin weer hoop te krijgen al hoor, dus het móet wel goedkomen)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:59:46 #73
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_70155573
Wat zijn jullie toch allemaal lief!

@flugeltje: ik heb ook een paar weken bloed / bruin verloren, vooralsnog (het is natuurlijk altijd een momentopname die echo's) is alles gewoon goed gegaan (gisteren die goede echo) en is de zwangerschap dus in tact gebleven. Sinds zondagavond is alles hier weer rustig en heb ik geen bruin- of bloedverlies meer gehad. Het kan dus ook gewoon goed gaan!

Maar je wordt er inderdaad bloednerveus van, ik ben me megabewust van elke keer dat ik naar het toilet moet. Afvegen vind ik nog steeds griezelig...

@Duchess: wat bijzonder om je kindje zo te kunnen ervaren!

@Chan: veel plezier in Emmen!

@Tessie: jemig meid wat balen, vanaf hier ook heel veel sterkte en snel een baby voor Tessie toegewenst!

@TheFranky en zijn meisje: veel succes!

Voor de meiden die ook in onzekerheid zitten: sterkte! En voor de verlofdames: GENIET!
pi_70155681
Wat kan een mens toch raar reageren.
Normaal ben ik de beste slaper van Nederland. Als ik mijn kussen zie, ben ik weg, totdat de wekker weer gaat.

En nu... in slaap komen is een ramp (ondanks onwijs moe zijn), en dan steeds wakker worden
Zo raar. Komt dit alleen door een zwangerschap?
pi_70155705
Happy

TheFrankey + vrouw, succes!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70155711
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef ymme het volgende:
Wat kan een mens toch raar reageren.
Normaal ben ik de beste slaper van Nederland. Als ik mijn kussen zie, ben ik weg, totdat de wekker weer gaat.

En nu... in slaap komen is een ramp (ondanks onwijs moe zijn), en dan steeds wakker worden
Zo raar. Komt dit alleen door een zwangerschap?
ik herken het wel Ymme.
Normaal slaap ik al voor mijn hoofd mijn kussen raakt maar bij de zw. van Tess lag ik maar te draaien in bed..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:21:36 #77
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70155797
Fluugs, blij te lezen dat het bloeden gestopt is en je er weer rustiger onder bent. Ik ben ook nog steeds wat angstig hoor, maar ik probeer er positief tegenaan te kijken en het voelt nu goed, dus het gaat gewoon goed komen. En zoals je zelf altijd zo mooi zegt: als het toch fout blijkt, zijn we dan toch verdrietig, dus beter nu genieten.

twentemeisje, nog gefeliciteerd met de goede echo!

TheFrankey, succes!! Spannend hoor, het begint er nu echt op de lijken.

tessie, meis, ik hoop echt dat je je kleintje snel in je armen mag sluiten. Vervelend dat ze iets zeggen en dat later weer wijzigen.

Vlindur, hartje gehoord dat lijkt me zo'n prachtig moment, hoop het ook over niet al te lange tijd te mogen meemaken.

Chan, have fun in Emmen! Leuke stad!

Volgens mij is het vandaag niet zo druk op het werk, dus ga me een lekker op dit topic storten

Innepin en Miss_sly, hoe voelt de eerste verlof dag?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:23:05 #78
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70155822
ik Herken het ook Ymme, heb van8 denk ik maximaal 4 uur geslapen... en nu dus wakker....heel vreemd...

TheFrankey, bijna een beebje! Wat spannend! alvast veel succes met de bevalling voor jou en natuurlijk voor je vriendin

Twentemeisje, wat fijn dat alles goed was! wat zal je opgelucht zijn!

Flugeltje, ben blij dat het actieve bloeden bij jou ook is gestopt... ik blijf nog mooi even doorduimen voor je.

Duchess, wat tof om zo lekker je kleintje te kunnen voelen... lijkt me een enorm bijzondere ervaring...

En wat ontzettend vervelend dat het voor Tessie allemaal zo tegenzit....

vandaag echo!!! meetherkansing voor beebje.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70155883
Happy, wat fijn dat je test weer positief was (had niet anders verwacht )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:39:20 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70156124
Happy!!
Ik zeg: we gaan voor een datum-meerling op 14 feb
pi_70156164
Oh ja Beessie vandaag een echo Veel plezier!
pi_70156236
die tellers zijn trouwens raar.. Bij judes zegt de teller 4 weken en 5 dagen en bij Flugel zegt haar teller 5 weken en 1 dag terwijl zij 3 dagen later uitgerekend is... strange...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:51:20 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_70156306
happy!

Wat heerlijk dat je toch zwanger bent!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70156338
Happy .

Flugel, ik duim gewoon door, gaan jullie maar voor een mooie datum meerling!

The Frankey, hopelijk zet het door!

Beesie gluur ze!
pi_70156352
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:46 schreef Vicky het volgende:
die tellers zijn trouwens raar.. Bij judes zegt de teller 4 weken en 5 dagen en bij Flugel zegt haar teller 5 weken en 1 dag terwijl zij 3 dagen later uitgerekend is... strange...
In de teller van Judes staat ook dat ze de 21ste is uitgerekend ipv de 14e waar ze in het lijstje staat... Maar dan klopt het nog niet, scheelt alleen nog maar 1 dag..
pi_70156366
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:53 schreef Chan het volgende:

[..]

In de teller van Judes staat ook dat ze de 21ste is uitgerekend ipv de 14e waar ze in het lijstje staat...
niet gezien
lang leve de slapeloze nachten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70156383
hah ik was te laat met editen..
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:54:56 #88
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70156392
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:39 schreef Asyniur het volgende:
Happy!!
Ik zeg: we gaan voor een datum-meerling op 14 feb
Jaaaa.. simultaan puffen op valentijnsdag met Fluugs, Asy, Judes en Ymme

Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Maandag bellen met het ziekenhuis en ook contact opnemen met MvM. Spannend allemaal hoor, maar het voelt goed!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:00:25 #89
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70156503
Happy, wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefelciiteerd

Lily, wel meer voruwen hebben daar vooral in de eesrte fase last van. Waarschijnlijk drink je niet genoeg, altijd zorgen dat je een flesje water bij de hand hebt en dat scheelt een hoop

Nog geen nieuws van Tessie

BJ, veel plezier bij de echo straks!
Ik mag over een uurtje ook weer spieken

Ymme, hier ook een chronisch slechte slaper. Maar dat ben ik al sinds mijn 14e, ben er inmiddels aan gewend
pi_70156518
Ik herken het ook wel Ymme, normaal slaap ik ook goed, maar ondanks dat ik heel moe ben, slaap ik slechter. Draaien, misselijk zijn, weer draaien *zucht*
Zal dus inderdaad wel met de zwangerschap te maken hebben.

MvM test was ook positief trouwens dus nu maar flessen volmaken
(blijft een rare gewaarwording, het is echt zo!!)
pi_70156530
happy! gefeliciteerd!
♥mama van het liefste jongetje♥
  Jubileum moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 09:02:21 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70156549
Happy!! Gefeliciteerd!!!! Prachtige datum
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70156558
Yay Happy
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 09:05:33 #94
5428 crew  miss_sly
pi_70156611
happy, wat goed dit moet gewoon goed gaan!

En als de vibes toch zo positief zijn in eht topic, moet het bij flugeltje gewoon ook goed gaan!

ymme dat slechte slapen is herkenbaar, hoor. Ik heb ongeveer 30 weken slecht geslapen, toen een paar weken wel aardig en sinds kort weer slecht, omdat mijn buik in de weg zit.

TheFrankey en vriendin, succes

BJ, veel plezier met de echo!

Nijna, ja, 34 weken! Over 3 weken zijn we llm en mogen we thuis bevallen. Het is gewoon niet te geloven, echt niet! Maar ook shcaap zei vanochtend: tja je hebt verlof, een bolle buik, beweging in je buik, je doet de nodige cursussen en er is een babykamer....ik denk dat je echt gaat bevallen van een kindje over ene paar weken

innepin, eerste dag verlof het voelt heerlijk, verlof. Lekker gewoon niets moeten, de zaligheid hoewel ik al een heel lijstje met dingen heb die ik wil doen hoor. Maar vandaag nog niet!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:10:08 #95
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70156713
Happy wat fijn van je positieve test

En Flugektje dat klinkt allemaal heel positief hoor!

TheFrankey je beeb komt er gewoon aan Spannend!

Tessie het zit ook niet me he zo op het eind. Vooral naar dat ze het eerst allemaal zo mooi hebben gebracht dat schept toch verwachtingen...

Duchess wat schrijf je dat mooi zeg

Hier laatst ook een discussie met mijn moeder. Tsja in mijn tijd was er helemaal nog geen bekkeninstabiliteit dus dat is gewoon aanstellerij. Ik heb het nooit gehad, dus het bestaat niet. Nou dan zijn er dus nog heel wat ziektes waar mensen aan overlijden die helemaal niet bestaan omdat jij ze niet hebt gehad

En de zwangerschap van de 2e was helemaal niet veel zwaarder dan die van de 1e. Nee duh, ik was 4 en ging al naar school toe toen mijn moeder zwanger was van mijn broertje. Ik was er dus de hele dag niet. En mijn moeder werkte niet dus tijd zat om thuis bij te komen lijkt me Is toch iets anders dan 4 dagen werken en een uk van nog geen 2 in huis rond hebben lopen. Natuurlijk gewoon mijn eigen keuze, maar ga niet net doen alsof ik me aanstel als ik zeg dat het soms wel erg vermoeiend is...

En verder voel ik me vandaag heel bleeeeh Sinds gisteravond ineens keelpijn, hoesten, spierpijn. Heb vannacht bijna niet geslapen dus ik blijf maar een dagje thuis uitzieken...
pi_70156842
Voor de verlofdames Geniet ervan!!

TheFrankey, jij en je dame veeeeel succes!

Duchess Wat kun jij heerlijk zwijmelen! Ik werd er helemaal van.

Flugeltje, fijn dat het gestopt is. Je gaat gewoon een top-baby bakken in je buik!

Ik ben de hele zwangerschap nog niet echt misselijk geweest, maar toen ik vanochtend naar mijn werk liep en uitgleed over een plasje braaksel.... nouuuuu toen begon ik toch wel even te kokhalzen. En toen had er vannacht ook nog iemand tegen de personeelsingang gepist... heerlijk aroma...
pi_70156851
Tjee wat een domper voor Tessie zeg. Stom ook al die beloftes die gemaakt worden. Ik hoop dat ze maar snel weeen mag krijgen

TheFrankey gewoon 3 cm kado. Super. Het begin is er. Jullie krijgen gewoon snel beebje in de armen.

Davina. Blegh wat een ..... gyn zeg

Lol Huup die uitbouw filmpjes zijn echt geweldig. Ik vond dat bij mijzelf de eerste keer erg vreemd om te zien. Deed me een beetje aan die Alien films denken.

DuchessX fijn he om al die regeldingen te kunnen doen voor je kindje. Ik geniet er hier ook erg van.

flugeltje en happy Nog steeds erg spannend en onzeker natuurlijk, maar zo geweldig dat het allemaal toch goed lijkt te gaan.

BE vroeger hoefden de oma's ook niet buitenhuis te gaan werken en hadden ze als ze veel kinderen hadden ook veel hulp in huis. Ook het sociale netwerk werkte anders. Echt geen vergelijking hoor. Misschien heb je het zelfs wel zwaarder.
Fijn dat je baas met je meedenkt. Deed de mijne ook, maar had eigenlijk een schuldcomplex en die drempel he

Rocka. Ik werk ook veel met 40+ dames en ik merk dat zij het ook allemaal veel zwaarder en dramatischer hadden dan mij. en gewoon doorgingen alsof het niks was.

Ymme Hier ook een slechte slaper. Mijn VK had er wel een mooie verklaring voor. Volgens haar zorgt de natuur ervoor dat je steeds minder vast/korter gaat slapen zodat je straks beter je kindje hoort s'nachts en het kan verzorgen.

Hier de afgelopen dagen steeds meer harde buiken en met name in de avond steeds weer die weeenachtige pijn wat doorstroomd naar m'n bovenbenen. Komt steeds om de 10 min indaling ofzo?
Dat belooft wat voor de bevalling straks. Ik vond toen die beenweeen het ergst om op te vangen. Het leek of niets echt hielp. Iemand tips misschien? Voor als het over een paar weekjes zover is.
pi_70156861
Oh ja.. Tessie....

Wat zal ze zich vervelen en wat zal ze balen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:18:57 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70156874
knuffel voor Stiemie...

en Kersjes; jij natuurlijk ook veel plezier gewenst met de echo!

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:20:06 #100
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70156894
Beterschap Stiemie, hopelijk knap je met een beetje rust snel weer op

En dat onbegrip van sommige mensen, het onvermogen om je voor te stellen dat het bij anderen niet allemaal altijd even rooskleurig verloopt, breek me de bek niet open
Dit keer valt het mee, heb nu ook een betere zwangerschap, maar de vorige keer zeiden ze recht in mijn gezicht dat het niet kon, niemand kotste zich namelijk nog de longen uit het lijf met 30 weken
En niet goed kunnen lopen? Wat nou, die en die liep tot aan d'r verlof nog op hoge hakken de hele dag rond te banjeren! En ik was nog geen dag misselijk! En blablabla, zoveel onzinverhalen moeten aanhoren destijds, mensen hebben geen idee hoezeer ze je daarmee kunnen kwetsen. Alsof je zelf om die bi of die uitdroging, diabetes of wat dan ook gevraagd hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')