Hallooww DuchessXX met dr beentje en hoofdje die ze vast kan pakkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hellloooooo Vlindur met 2 kloppende hartjes
Ghehehe scary movie
Bij 3cm gingen ze bij mij de vliezen breken!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:45 schreef TheFrankey het volgende:
Ik was nog vergeten te vermelden dat ze al 3cm ontsluiting had. ik had echt zoiets van WAAAAAT? Wanneer dan?
Zegt ze heel droog tegen mijn vriendin "je ziet er niet uit als iemand met 3cm ontsluiting".
Ik vind het zo raar om gewoon een datum te hebben. Toch hoop ik dat het evengoed vannacht begint! Maar dat is niet ukkie-style.![]()
Ik woon dus in Hoogkarspel Grappig zegquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef mijsje het volgende:
[..]
heee, daar heb ik ook heel lang gewoond... (in Hoogkarspel om precies te zijn dan... zijn nog legio dorpjes daar in de omgeving...) in het WFG is m'n zusje ook geboren...
En hier in de kop van Noord Hollandquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:01 schreef innepin het volgende:
[..]Wat grappig!
De regio Hoorn is erg oververtegenwoordigd hier
Ik heb verkeerd met de zoon van de fysio in Bovenkarspel, telt dat ook?quote:
Ik werk in Enkhuizenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd met de zoon van de fysio in Bovenkarspel, telt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |