tis wel een typisch geenstijl onderwerpquote:
ik zat er ook al aan te denkenquote:
[/quote]quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef TimKuik het volgende:
ik vond dit op internet
http://fok.tharde.com/Player_topic/BreezertopicOP.txt
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef Sjibble het volgende:
http://fok.tharde.com/Player_topic/BreezertopicOP.txt
Zeker een breezermoeder die dit aangeeft.
Of er was een breezer in het topic waar haar eigen foto in stond en die weg moest hebben
Morgen op de voorpagina.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef henkde_j het volgende:
Denk dat de Telegraaf al smullend meeleest in dit topic
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Emimich was het
Zijn schaakimago is ook een dekmantel. Eigenlijk is hij een AIVD'er van 2 meter lang en 2 uur breed met 2 semi-automatische wapens onder zijn kussen.
Mail justitie anders eens voor uitlegquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Afwazig het volgende:
Nou ben ik weer. Maar ik kan er nog steeds niet over uit. Ik denk dat iemand gewoon dat topic heeft gezien in mij sig en hem heeft gemaild naar justitie. Hierna heeft is overijverige medewerker met moraal hoog in het vaandel over de zeik gegaan.
Ik zie het emimich wel doen..quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Afwazig het volgende:
Nou ben ik weer. Maar ik kan er nog steeds niet over uit. Ik denk dat iemand gewoon dat topic heeft gezien in mij sig en hem heeft gemaild naar justitie. Hierna is een overijverige medewerker met moraal hoog in het vaandel over de zeik gegaan.
HE AFWAZIG, hoe smaakte het bier ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Afwazig het volgende:
Nou ben ik weer. Maar ik kan er nog steeds niet over uit. Ik denk dat iemand gewoon dat topic heeft gezien in mij sig en hem heeft gemaild naar justitie. Hierna is een overijverige medewerker met moraal hoog in het vaandel over de zeik gegaan.
intel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo zie je maar weer echelon wel niet toe in staat is. Ik zou alle pm's met belangrijke intel ook maar wegdonderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |