Ja, sigarettenrook blijft de hele dag door het huis ronddwalen. Zeker gelezen in de fabeltjeskrant.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De rook ook hoor.
Waar komt die geur dan vandaan?
Denk dat je hem héél duidelijk moet maken dat je schoon genoeg hebt hiervan en een gelijkwaardige relatie wil of anders maar geen relatie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef Reva het volgende:
Het is alsof ik het zelf heb gezegd. Helemaal mee eens. En het is ook niet zo dat ik hem dat niet zeg, integendeel. Hij steekt voor elk probleem zijn hoofd in het zand. En hij is vreselijk verwend door zijn moeder. Zal ook wel zijn kinderachtige en koppige gedrag verklaren.![]()
En met hem als een hond behandelen hou je dat alleen maar in stand.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef Joe-Momma het volgende:
Dat weet jij niet!! Veel mannen kunnen zich als een hond gedragen.
Niet als ze hem africht tot blindengeleiden hond.. Prima beestjes, behulpzaam, luisteren goed. Etc etc..quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En met hem als een hond behandelen hou je dat alleen maar in stand.
Als er nog een extra kamer was dan zou hij niet op de zolder/slaapkamer zitten.. Toch???quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef zquing het volgende:
een aparte kameR voor hem om te werken
Ja de rokers bij ons op de werkvloer zie ik ook alleen maar heen en weer lopen naar de deurquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef zquing het volgende:sommige mensen hier
Hij werkt daar en hij rookt onder het werken, zou hij iedere keer naar buiten moeten gaan om te roken blijft er weinig tijd over om te werken...... Beste oplossing is of een afzuigsysteem of een aparte kamen voor hem om te werken
Er is vast een buurman die niet rookt in zijn slaapkamerquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pikstraf is zo lame. En daarmee snij je jezelf ook nog eens in de vingers. Als het goed is, tenminste.
Nogmaals, partner van TS rookt véél.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, sigarettenrook blijft de hele dag door het huis ronddwalen. Zeker gelezen in de fabeltjeskrant.
Wat is veel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nogmaals, partner van TS rookt véél.
Als hij zelf niet eens door heeft dat hij een sigaret opsteekt, denk ik dat veel iets meer is dan 5 sigaretjes in 2 uur.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat is veel?
Voor een niet-roker kunnen 5 sigaretten tijdens 2 uurtjes werk al veel zijn.
Gras lijkt altijd groener bij de buren..quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Er is vast een buurman die niet rookt in zijn slaapkamer
Hoe denk je dat rokers dat doen sinds ze niet meer op het werk mogen rokenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef zquing het volgende:
Hij werkt daar en hij rookt onder het werken, zou hij iedere keer naar buiten moeten gaan om te roken blijft er weinig tijd over om te werken......
Niet-rokers hebben nog wel eens de neiging het rookgedrag van anderen ietwat te overdrijven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als hij zelf niet eens door heeft dat hij een sigaret opsteekt, denk ik dat veel iets meer is dan 5 sigaretjes in 2 uur.
Maar van 5 sigaretjes in 2-3 zal de rook wel wegtrekken toch? Zelfs met een klein zolderraampje lijkt mequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet-rokers hebben nog wel eens de neiging het rookgedrag van anderen ietwat te overdrijven.
Bullshitquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, het helpt niet. Heel zo'n afzuigsysteem is 1 grote placebo in principe.
Hij doet het raam soms dicht, dus dan blijft het iig wel hangen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Maar van 5 sigaretjes in 2-3 zal de rook wel wegtrekken toch? Zelfs met een klein zolderraampje lijkt me
inderdaad, dan koopt hij zelf een afzuigsysteemquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pikstraf is zo lame. En daarmee snij je jezelf ook nog eens in de vingers. Als het goed is, tenminste.
Was drogen in je slaapkamer is ook niet echt prettig (erg veel vocht) maar ik zou dit wel overwegen inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef eleusis het volgende:
Ik vind het wel een aardig idee van hem om in het washok te gaan zitten. Dat is al best een compromis van zijn kant want het zal wel klein en donker zijn. En dan de was gewoon op de slaapkamer hangen met de deur dicht. Slaapkamer fris, was fris.
Zie reactie erboven. ;-) Ja, hij is echt een ras-egoist waar het om zijn paffertje gaat. En het ergste is dat hij echt niet door heeft, volgens mij, dat ik gewoon in mijn recht sta, dat het helemaal niet raar is om niet in een slaapkamer te roken. Ik denk echt dat hij vind dat ik overdrijf omdat hij het niet ruikt. Ja, als je er de hele dag middenin zit, ruik je het ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:08 schreef Maanvis het volgende:
Ga op de bank slapen, uit protest. Want de slaapkamer stinkt teveel. Je zal 'm hebben, de schobbejak!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |