ik zie geen linkquote:
quote:Titel: "Ancilla stript" voor Wakker Dier
Aan: Vrienden van Ancilla Tilia
Maandagavond 22 Juni om 19.30 ga ik live uit de kleren op www.AncillaStript.nl !
Wakker Dier riep mij vorig jaar uit tot "Meest sexy vegetarier van 2008" en samen willen wij met deze actie een nieuwe doelgroep bereiken om voor te lichten over de bio-industrie. Mis het niet en geef je op voor het Ancilla-Alert! Ik beloof je dat het de moeite waard zal zijn...
Kusjes, Ancilla
ze stond toch al nakend in de playboyquote:
Toch wel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ja oke, maar niet echt gezakt-gezakt. Zitten er ook bij die nog een her hebben.
Maartoch, best veel ja.
35 van de 100 ofzo hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
Bij vriendin op school zijn er gewoon 12 van de 45 gezakt.Das ook best veel.
Ok, ok. Maar als je de eerste keer geen zin had om te leren zijn ze wel chillquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik houd niet van herkansingen. Liever gewoon alles in één keer halen.
Ja nja. Daarom leer ik altijd gewoon gelijk. Want als ik een herkansing heb ben ik altijd zo bang dat ik het niet haal enzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ok, ok. Maar als je de eerste keer geen zin had om te leren zijn ze wel chill
Ja maar dit was mijn eerste jaar, ik moest het ff uittesten. Misschien kon ik het wel halen zonder te lerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja nja. Daarom leer ik altijd gewoon gelijk. Want als ik een herkansing heb ben ik altijd zo bang dat ik het niet haal enzo.
En, hoe is dat gegaan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja maar dit was mijn eerste jaar, ik moest het ff uittesten. Misschien kon ik het wel halen zonder te leren![]()
Uiteindelijk niet gelukt en heb ik 7 tentamens moeten maken in 3 weken
Het ging nog best goed, mede doordat ik deze keer wel had geleerd voor allesquote:
*Boeiende tentamenstof voorbereidquote:I will fuck your mother (***Hof Arnhem 12 juli 2007, NJFS 2007, 252)
Het Hof heeft hierin gesteld, dat het buiten twijfel is als je stelt, i will fuck your daughter erg beledigend is... echter “i will fuck your mother” komt af van motherfucker wat een equivalent van klootzak is... wat minder beledigend en minder zwaar gestraft wordt als “fuck you, of i will fuck your daughter”
quote:
quote:-de uitlating: ‘homo’
***HR 19 december 2000, NJ 2001, 101
man had agent uitgemaakt voor vuile homo, het hof stelde dat de term homo opzichzelf niet beledigend is. Het wordt echter anders als je het voorziet van een bijvoegelijk naamwordt, bv vuile homo. De strafbaarheid van de belediging wordt volgens de HR ingevuld door het toevoegen van woorden als “vieze of vuile”.
***HR 6 januari 2004, NJ 2004, 201
Het enkel zeggen van het woord “homo” kan toch beledigend zijn als het zijn strekking had de persoon in zijn eer en goede naam aan te tasten.
Een man was wezen stappen en ging lopend naar huis, toen hij bijna thuis was ging hij wildplassen. Een agent tikt hem op de schouder en geeft een bekeuring. De agent bleef nog even staan, de wildplasser roept vanuit zijn raam “homo”. De uitlating had de strekking de agent aan te randen in zijn eer en goede naam.
Je moet zo zeuren, Trudy.quote:
Wtfquote:
Fiscaal Recht: vpbquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef Fascination het volgende:
Adelante, wat vond jij of vind je het moeilijkste vak van je studie?
Je weet wat dat kost als je het tegen oom agent zegt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vieze panfluit! Vuile perenboom!
Zwaar beledigend
Dat schijnt ook heel lastig te zijn inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Fiscaal Recht: vpb
Met recht het meest ingewikkelde vak ooit gehaald
Wat ik nu doe voor m'n 2e master is nog niet heel ingewikkeld allemaal...
Rechtsfilosofie is best interessant om te volgen, maar om te leren een bitch. Na drie pagina's met termen als pluralistische legaliteit, eendimensionaliteit, communentarisme, symbolisme, transcendentievermogen, etc. ben ik volkomen afgehaaktquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schijnt ook heel lastig te zijn inderdaad.
Ben nu bezig met rechtsfilosofie, alles in een dag geprobeerd te leren, damnit.
je bent daar gewoon te stom voorquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schijnt ook heel lastig te zijn inderdaad.
Ben nu bezig met rechtsfilosofie, alles in een dag geprobeerd te leren, damnit.
Precies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Rechtsfilosofie is best interessant om te volgen, maar om te leren een bitch. Na drie pagina's met termen als pluralistische legaliteit, eendimensionaliteit, communentarisme, symbolisme, transcendentievermogen, etc. ben ik volkomen afgehaakt
Bedoelde niet zo zeuren eigenlijkquote:
zoiets ja, je moet echt 300 filosofen en hun theorieën kennen en kunnen toepassen op vraagstukkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:49 schreef Siniti het volgende:
Is rechtsfilosofie net zoiets als wetenschapsfilosofie?
Twintigduizend korte opsommingen van theorieën van twintigduizend mannetjes?
Wat gaat ie daar nou doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:49 schreef reetveter het volgende:
AFCAJOS gaat ook naar Groningen volgend jaar.
(B)
studentes hosselenquote:
Word ik nu aan de kant gezet hiero?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
I no longer acquire your services my dear Frederik.![]()
![]()
Das altijd kutquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
zoiets ja, je moet echt 300 filosofen en hun theorieën kennen en kunnen toepassen op vraagstukken
Lijkt me niet altijd even makkelijk omdat je dan altijd alleen namen hebt... ik moet ook veel ontwerpers en filosofen kennen, maar dat valt goed te linken aan eh, beelden van producten en hoe theoriën op producten toepasbaar zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
zoiets ja, je moet echt 300 filosofen en hun theorieën kennen en kunnen toepassen op vraagstukken
Ah okee, anders zou het niet zo gek zijn als ik emo van je zou worden...quote:
Vaak kan je theorieën ook wel goed linken. Het is alleen veel leerwerkquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lijkt me niet altijd even makkelijk omdat je dan altijd alleen namen hebt... ik moet ook veel ontwerpers en filosofen kennen, maar dat valt goed te linken aan eh, beelden van producten en hoe theoriën op producten toepasbaar zijn
HE NIEUWE MOD, KUN JE BIJ MIJ EEN POSITIEVE NOTE NEERZETTEN. IK BETAAL JE 20 CENT ERVOOR.quote:
Pet Shop Boys zijn gewoon leuk.quote:
Gipsenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lijkt me niet altijd even makkelijk omdat je dan altijd alleen namen hebt... ik moet ook veel ontwerpers en filosofen kennen, maar dat valt goed te linken aan eh, beelden van producten en hoe theoriën op producten toepasbaar zijn
Eensch, beetje fout alleen, maar toch wel grappig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pet Shop Boys zijn gewoon leuk.Heb hun nieuwste album nog niet gehoord trouwens.
Goed dat je het zegt, Juicy!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
HE NIEUWE MOD, KUN JE BIJ MIJ EEN POSITIEVE NOTE NEERZETTEN. IK BETAAL JE 20 CENT ERVOOR.
Dat is juist het leukequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eensch, beetje fout alleen, maar toch wel grappig.
Ik luister de laatste tijd veel Karma Chameleonquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is juist het leukeen ik hou wel van foute muziek
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:06 schreef Siniti het volgende:
Die troep van Rietveld vind ik er echt niet uitzien
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
die z-stoel of hoe die ook heet is mênnus
http://www.cmt.com/videos(...)99/thug-story.jhtml?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel Karma Chameleon
Of het lekker zit zou m'n laatste zorg zijn. Jezus wat een gedrocht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan echt nooit lekker zitten
het gaat om het design niet om de zitkwaliteitquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan echt nooit lekker zitten
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee, anders zou het niet zo gek zijn als ik emo van je zou worden...
Design?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:10 schreef gers het volgende:
[..]
het gaat om het design niet om de zitkwaliteit
Ik hoop dat dat een eenmalig grapje is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.cmt.com/videos(...)99/thug-story.jhtml?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:10 schreef gers het volgende:
[..]
het gaat om het design niet om de zitkwaliteit
Van postmodernistische kunst ik iig nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Design?Schroef een een paar plankjes aan elkaar, verf zo'n beetje alle vlakke een andere opvallende kleur
Maar goed, ik heb nooit wat van kunst en design gesnapt.
gispen stoelenquote:
Ja, het was als geintje voor de opening van de CMT awards.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een eenmalig grapje is.
Anders is er een talent vergaan.
Ja, dat wel, dat vind ik ook echt kunst, maar van die schilderijen met een paar flatsen erop wat iedere zwakzinnige tijdens het vingerverven kan maken of zo'n lapzwans als Mondriaan die zich uitgeleefd heeft met MS Paint kunst noemen snap ik gewoon niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Van postmodernistische kunst ik iig nietRembrandt, Van Gogh etc vind ik soms nog wel mooi
Dan is het wel leuk jahquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, het was als geintje voor de opening van de CMT awards.
Net Mac.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Maisnon het volgende:
Vaak als iets design genoemd wordt dan werkt het niet
bohquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
Ik wil later zo'n Eames stoel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
Ik wil later zo'n Eames stoel
[ afbeelding ]
Ik heb designer stroom, werkt prima!quote:
AUTIST!!!11quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:22 schreef kurk_droog het volgende:
iedereen geslaagd maar ik zit thuisMaten moeten leren, of weg dus alleen
Echt weer he, programmeurs negeren ze gewoonquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb designer stroom, werkt prima!
mijn stroom is bedorvenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb designer stroom, werkt prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |