ik zie geen linkquote:
quote:Titel: "Ancilla stript" voor Wakker Dier
Aan: Vrienden van Ancilla Tilia
Maandagavond 22 Juni om 19.30 ga ik live uit de kleren op www.AncillaStript.nl !
Wakker Dier riep mij vorig jaar uit tot "Meest sexy vegetarier van 2008" en samen willen wij met deze actie een nieuwe doelgroep bereiken om voor te lichten over de bio-industrie. Mis het niet en geef je op voor het Ancilla-Alert! Ik beloof je dat het de moeite waard zal zijn...
Kusjes, Ancilla
ze stond toch al nakend in de playboyquote:
Toch wel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ja oke, maar niet echt gezakt-gezakt. Zitten er ook bij die nog een her hebben.
Maartoch, best veel ja.
35 van de 100 ofzo hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
Bij vriendin op school zijn er gewoon 12 van de 45 gezakt.Das ook best veel.
Ok, ok. Maar als je de eerste keer geen zin had om te leren zijn ze wel chillquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik houd niet van herkansingen. Liever gewoon alles in één keer halen.
Ja nja. Daarom leer ik altijd gewoon gelijk. Want als ik een herkansing heb ben ik altijd zo bang dat ik het niet haal enzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ok, ok. Maar als je de eerste keer geen zin had om te leren zijn ze wel chill
Ja maar dit was mijn eerste jaar, ik moest het ff uittesten. Misschien kon ik het wel halen zonder te lerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja nja. Daarom leer ik altijd gewoon gelijk. Want als ik een herkansing heb ben ik altijd zo bang dat ik het niet haal enzo.
En, hoe is dat gegaan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja maar dit was mijn eerste jaar, ik moest het ff uittesten. Misschien kon ik het wel halen zonder te leren![]()
Uiteindelijk niet gelukt en heb ik 7 tentamens moeten maken in 3 weken
Het ging nog best goed, mede doordat ik deze keer wel had geleerd voor allesquote:
*Boeiende tentamenstof voorbereidquote:I will fuck your mother (***Hof Arnhem 12 juli 2007, NJFS 2007, 252)
Het Hof heeft hierin gesteld, dat het buiten twijfel is als je stelt, i will fuck your daughter erg beledigend is... echter “i will fuck your mother” komt af van motherfucker wat een equivalent van klootzak is... wat minder beledigend en minder zwaar gestraft wordt als “fuck you, of i will fuck your daughter”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |