zoiets ja, je moet echt 300 filosofen en hun theorieën kennen en kunnen toepassen op vraagstukkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:49 schreef Siniti het volgende:
Is rechtsfilosofie net zoiets als wetenschapsfilosofie?
Twintigduizend korte opsommingen van theorieën van twintigduizend mannetjes?
Wat gaat ie daar nou doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:49 schreef reetveter het volgende:
AFCAJOS gaat ook naar Groningen volgend jaar.
(B)
studentes hosselenquote:
Word ik nu aan de kant gezet hiero?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
I no longer acquire your services my dear Frederik.![]()
![]()
Das altijd kutquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
zoiets ja, je moet echt 300 filosofen en hun theorieën kennen en kunnen toepassen op vraagstukken
Lijkt me niet altijd even makkelijk omdat je dan altijd alleen namen hebt... ik moet ook veel ontwerpers en filosofen kennen, maar dat valt goed te linken aan eh, beelden van producten en hoe theoriën op producten toepasbaar zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
zoiets ja, je moet echt 300 filosofen en hun theorieën kennen en kunnen toepassen op vraagstukken
Ah okee, anders zou het niet zo gek zijn als ik emo van je zou worden...quote:
Vaak kan je theorieën ook wel goed linken. Het is alleen veel leerwerkquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lijkt me niet altijd even makkelijk omdat je dan altijd alleen namen hebt... ik moet ook veel ontwerpers en filosofen kennen, maar dat valt goed te linken aan eh, beelden van producten en hoe theoriën op producten toepasbaar zijn
HE NIEUWE MOD, KUN JE BIJ MIJ EEN POSITIEVE NOTE NEERZETTEN. IK BETAAL JE 20 CENT ERVOOR.quote:
Pet Shop Boys zijn gewoon leuk.quote:
Gipsenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lijkt me niet altijd even makkelijk omdat je dan altijd alleen namen hebt... ik moet ook veel ontwerpers en filosofen kennen, maar dat valt goed te linken aan eh, beelden van producten en hoe theoriën op producten toepasbaar zijn
Eensch, beetje fout alleen, maar toch wel grappig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pet Shop Boys zijn gewoon leuk.Heb hun nieuwste album nog niet gehoord trouwens.
Goed dat je het zegt, Juicy!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
HE NIEUWE MOD, KUN JE BIJ MIJ EEN POSITIEVE NOTE NEERZETTEN. IK BETAAL JE 20 CENT ERVOOR.
Dat is juist het leukequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eensch, beetje fout alleen, maar toch wel grappig.
Ik luister de laatste tijd veel Karma Chameleonquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is juist het leukeen ik hou wel van foute muziek
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:06 schreef Siniti het volgende:
Die troep van Rietveld vind ik er echt niet uitzien
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
die z-stoel of hoe die ook heet is mênnus
http://www.cmt.com/videos(...)99/thug-story.jhtml?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel Karma Chameleon
Of het lekker zit zou m'n laatste zorg zijn. Jezus wat een gedrocht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan echt nooit lekker zitten
het gaat om het design niet om de zitkwaliteitquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan echt nooit lekker zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |