quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef Gwywen het volgende:
En dit is een leuk stukje over het overbodige gebruik van spaties.![]()
(Had ik toch altijd gelijk met mijn bewering dat 'laagste prijsgarantie' juist het omgekeerde betekent van wat ze ons proberen te vertellen)
1 brief, 2 briefen, eiegnlijk heel logischquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In een winkel in Nijmegen:
[ afbeelding ]
De Huttenheugte?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb altijd eengevoel tegenwoordig als ik langs een reclamebord met de nieuwe reclame van Niveau fiets: '2+1 gratis', en dan eronder: 'OP TOTAAL NIVEA'.
Wat is dat in godsnaam voor een zin? 'Op totaal Nivea'? Dat klinkt toch helemaal niet? Je zegt toch ook niet 'Op totaal Coca-cola' of 'Op totaal mens'![]()
Misschien is het wel correct Nederlands hoor, dat dat met een merknaam wel kan en blabla, maar ik blijf het een heel erg rare 'zin' vinden.
Correct. Maar het is in meerdere parken.quote:
ja maar giraffes eten toch ook voetsel en neushoorns eten dan weer liever handselquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
Voor mijn kinderen hadden we laatst wat lekkere koekjes in huis gehaald, namelijk lange nekken. Daar staat op de verpakking dan een leuk weetje over giraffes. Helaas menen zij dat die dieren voetsel eten. Ik vind het zo tenenkrommend dat ik niet geneigd ben ze snel weer te kopen.
Het is een tankstation, dus Euro = Euro 95quote:Op zaterdag 27 juni 2009 07:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Doe mij maar 100 euro."
"Da's dan 97 euro".
Oh, dus omdat enkele tientallen mensen op één niet-Nederlands forum zich niet storen aan slecht taalgebruik, is het gelijk typisch Nederlands om dat wel te doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:35 schreef edwin999 het volgende:
ha ik ben een beetje nieuw op internet .....op welk forum ik ook kom ...heb ik gelijk een groep vijanden die zich erg kunnen storen aan mn taalfouten .......
wat blijkt nu? dit weekend lid geworden van een engels universteits forum in londen ....: geen enkele klacht gehad ha ha over mn typische spelling ha ha
dus toch wel typisch nederlnds dat veel mensen zich hier aan storen....
groetjes edwin
nou ja ha ha ... kijk het waren ongeveer honderd reacties van universiteits studenten.... dat is toch wel een redelijke steekproef te noemen ...als je dan ook weet dat ik ze alle honderd heb gelezen....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, dus omdat enkele tientallen mensen op één niet-Nederlands forum zich niet storen aan slecht taalgebruik, is het gelijk typisch Nederlands om dat wel te doen?
Je deductieve capaciteiten zijn werkelijk immens
Zie ook mijn "papporatzi-foto" hierbovenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:23 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige reclames op bepaalde sites zijn ook nogal![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk. Een steekproef van 100 op een wereldpopulatie van 6 miljard is inderdaad representatiefquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:49 schreef edwin999 het volgende:
[..]
nou ja ha ha ... kijk het waren ongeveer honderd reacties van universiteits studenten.... dat is toch wel een redelijke steekproef te noemen ...als je dan ook weet dat ik ze alle honderd heb gelezen....
ook mn rekenkundig instict verteld me dat ik bij de volgende honderd waarschijnlijk ook geen klachten binnen zal krijgen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |