Mekiquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:09 schreef Slappy het volgende:
Aan de hand van die filmpjes ben ik tot de harde conclusie gekomen dat de schuld bij die tokkies ligt.Ze hebben gewoon die mensen lopen voeren met middelen daarom werden ze boos
Nee ik ben Meki nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
MekiWanneer maak je bekend dat je een kloon bent?
Ja dat zijn dus die zogenaamde spelende kinderen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat kind in dat roze shirt hierboven. Dat lijkt er niet echt van te genieten.
Hopelijk komen ze nu bij jou in de straat wonen, dan piep je wel anders.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:09 schreef Slappy het volgende:
Aan de hand van die filmpjes ben ik tot de harde conclusie gekomen dat de schuld bij die tokkies ligt.Ze hebben gewoon die mensen lopen voeren met middelen daarom werden ze boos
Nou kun je me filmanalist noemen maar ik ging net hetzelfde posten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus die zogenaamde spelende kinderen.
Hop even terugduwen, ook al zegt ze dat geen diploma heeft. Vraag me af wat ze nog meer uitspoken.
Ik ken wel een paar Irakezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze nu bij jou in de straat wonen, dan piep je wel anders.
Als ze je kinderen bedreigen ben je gewoon niet blij.
Ik zou die Irakezen ook voor geen goud naast me willen hebben als ik dat aggresieve gedoe ziequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Waarom gingen jullie nou met die waterballonen gooien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
De rest van die tokkies in die straat ook niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:14 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zou die Irakezen ook voor geen goud naast me willen hebben als ik dat aggresieve gedoe zie
Dit zijn geen tokkies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De rest van die tokkies in die straat ook niet.
Wel met waar ze wonen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:14 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken waar ze vandaan komen.
Volksbuurt=tokkie buurtquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:18 schreef Py het volgende:
[..]
Dit zijn geen tokkies.
Misschien niet zo hoogopgeleid en welbespraakt als meneer Meh7, maar gewoon een volksbuurt, zoals honderden.
En dit is trollen mag ik hopen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus die zogenaamde spelende kinderen.
Hop even terugduwen, ook al zegt ze dat geen diploma heeft. Vraag me af wat ze nog meer uitspoken.
Jij kent het kind? Als dat kind zich vaak misdraagt dan zou ik ook pissed zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:16 schreef Py het volgende:
Het zal je maar gebeuren dat je als kind op je eigen woonerf aan het spelen bent en de buurvrouw komt zo op je af rijden en toetert alsof je de snelweg staat te blokkeren.
Wat is er suggestief aan? Het kind geeft aan dat ze niet meer wil, want ze heeft geen diploma. Vervolgens donderen ze haar er weer in. Met een man of 6.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:25 schreef Py het volgende:
[..]
En dit is trollen mag ik hopen?
Anders is het überdroef dit, sorry hoor. Een beetje suggestief lopen doen over paar onschuldig spelende kinderen
Hoe zit het hiermee eigenlijk?quote:Het conflict tussen de strijdende partijen escaleerde vorige week maandag. De ruiten van de Irakezen werden die dag met stenen ingegooid. Intesar beweert bovendien dat haar buren haar woning zijn binnengedrongen en dat zij en haar man mishandeld zijn. "Het is een gecompliceerde zaak", zegt politiewoordvoerster Tessel Horsman.
Jij kent die Irakezen? Als die Irakezen zich vaak misdragen dan zou ik ook pissed zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:26 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Jij kent het kind? Als dat kind zich vaak misdraagt dan zou ik ook pissed zijn.
Heeft ExTec jou gestuurd als plaatsvervanger?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef pisnicht het volgende:
De irakezen die ik ken (christenen overigens) zijn ook schijtvolk. Gooien alles op racisme en melden zich voor het minste geringste ziek. Zit in de cultuur die men meeneemt vanuit die kansen/pracht-landen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heeft het weldenkende volk wat eerder het hoogste woord had nog wat te melden?
Nog steeds, dan bel je de politie, dan ga je geen ruiten ingooien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:47 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Bullshit, als dat zo zou zijn, hebben we daar de politie voor.
[..]
Ja want heel Irak meldt zich dagelijks ziek. Ik denk dat er daar harder gewerkt wordt, dan door de gemiddelde kantoorknul hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef pisnicht het volgende:
De irakezen die ik ken (christenen overigens) zijn ook schijtvolk. Gooien alles op racisme en melden zich voor het minste geringste ziek. Zit in de cultuur die men meeneemt vanuit die kansen/pracht-landen.
Ja kidsplay niets meer niets minder. Ze doet leuk mee en spartelt tegen zoals van haar rol wordt verlangd in dit spel. Jemigallemachtignogantoe.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is er suggestief aan? Het kind geeft aan dat ze niet meer wil, want ze heeft geen diploma. Vervolgens donderen ze haar er weer in. Met een man of 6.
Achja, jij hebt blijkbaar geen ervaring als werkgever. Net als dat er in frankrijk en duitsland een bepaalde (werk)cultuur heerst, is die er ook in irak en van wat ik heb meegemaakt is dat louter negatief en dat is voor het gros van de allochtonen (niet westers) zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja want heel Irak meldt zich dagelijks ziek. Ik denk dat er daar harder gewerkt wordt, dan door de gemiddelde kantoorknul hier.
Je hebt zeker niet gekeken. Ik vind die meeloopcultuur vooral achterlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Py het volgende:
[..]
Ja kidsplay niets meer niets minder. Ze doet leuk mee en spartelt tegen zoals van haar rol wordt verlangd in dit spel. Jemigallemachtignogantoe.
Lol, wtf zegt die gast in dat nummer nou? Kanker? 0:05.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:33 schreef Slappy het volgende:
Nog zoiets drugs en drank gebruikers,en ze zijn lid van Wilders Jugend
Herkenbaar zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gekeken. Ik vind die meeloopcultuur vooral achterlijk.
en ze hebben wietplanten op zolder en lichten de belasting op. Volgens mij staat die ene gast zijn fiets ook helemaal niet op slotquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:33 schreef Slappy het volgende:
Nog zoiets drugs en drank gebruikers,en ze zijn lid van Wilders Jugend
Teruglezen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds, dan bel je de politie, dan ga je geen ruiten ingooien.
Ja, er is politie langs geweest. En dan? Er is geen enkel argument om maar ruiten in te gooien. Als je vind dat de politie niet genoeg doet kun je, gelukkig, in beroep gaan.quote:
Heyquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heeft ExTec jou gestuurd als plaatsvervanger?
Zoals het hoofddoekje ook geen argument had om met een mes te zwaaien bedoel je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, er is politie langs geweest. En dan? Er is geen enkel argument om maar ruiten in te gooien. Als je vind dat de politie niet genoeg doet kun je, gelukkig, in beroep gaan.
Er is een kans dat het niet bij het ingooien van ruiten is gebleven. Lijkt mij niet geheel ongeloofwaardig als ik de filmpjes bekijk waarin die tokkies tot aan de voordeur komen treiteren.quote:Het conflict tussen de strijdende partijen escaleerde vorige week maandag. De ruiten van de Irakezen werden die dag met stenen ingegooid. Intesar beweert bovendien dat haar buren haar woning zijn binnengedrongen en dat zij en haar man mishandeld zijn. "Het is een gecompliceerde zaak", zegt politiewoordvoerster Tessel Horsman.
quote aangepast Exact.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals het hoofddoekje de Irakese vrouw ook geen argument had om met een mes te zwaaien bedoel je?
Ik vind het niet geheel ongeloofwaardig dat je 'arabische broeders' "Guilty as charged" zijn, als ik de filmpjes bekijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er is een kans dat het niet bij het ingooien van ruiten is gebleven. Lijkt mij niet geheel ongeloofwaardig als ik de filmpjes bekijk waarin die tokkies tot aan de voordeur komen treiteren.
Er is een kans dat ze dat er maar gewoon bij verzinnen om maar zielig over te komen en zieltjes te kunnen winnen. Zo verzinnen ook veel irakezen dat ze in irak met hun neus tegen een taxideur zijn gekomen om hier een neuscorrectie te kunnen krijgen. "Inventief" volkje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er is een kans dat het niet bij het ingooien van ruiten is gebleven. Lijkt mij niet geheel ongeloofwaardig als ik de filmpjes bekijk waarin die tokkies tot aan de voordeur komen treiteren.
Wat vind je niet voldoende omschrijvend aan 'Irakese vrouw' dat je de term 'hoofddoekje' meent te moeten gebruiken om een vrouw te omschrijven?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg ik hoofdoek, ipv kopvod, is het weer niet goed
Je reinste islamisering, ik zweer het je!
hoofddoekje impliceert een islamiet terwijl irakeze vrouw net zo goed een ander/geen geloof kan hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat vind je niet voldoende omschrijvend aan 'Irakese vrouw' dat je de term 'hoofddoekje' meent te moeten gebruiken om een vrouw te omschrijven?
Nee, ik gebruik die term om een vrouw met een hoofddoek te omschrijven, niet om "een vrouw" mee te omschrijvenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat vind je niet voldoende omschrijvend aan 'Irakese vrouw' dat je de term 'hoofddoekje' meent te moeten gebruiken om een vrouw te omschrijven?
In de OP staat duidelijk dat het een extreem religieus gezin betreft. Kopvodje gegarandeerd dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
hoofddoekje impliceert een islamiet terwijl irakeze vrouw net zo goed een ander/geen geloof kan hebben.
Staat ook op de foto, maar dat is geen reden om iemand 'hoofddoekje' te noemen. Dat is gewoon onbeschaafd, hoe 'vies' dat woordje tegenwoordig ook moge zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de OP staat duidelijk dat het een extreem religieus gezin betreft. Kopvodje gegarandeerd dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |